Mám od nich i čistič a ten čistí obstojně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Stev píše: t_freedom> já to četl, ale vzhledem k důvěryhodnosti ostatního tebou napsaného jsem to taktně přešel
hele "screamera" jsem přiznal... na to zas tak velkej macho nejsem...
Když mi v servisu dělali motor, probíral jsem to se servisákem. Zjevně jsme se nepochopili.
A od samýho začátku, hned jak mě Assasin chytl za slovo jsem psal, že si tím nejsem na stopro jistej.
co jiného máš ještě na mysli ? Ať jsme konkrétní
Naposledy editováno 16.08.2011 13:50:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
t_freedom píše: hele patří to sem ještě do vlákna? nerad bych byl OTP
Samo že když koukneš na můj profil, zjistíš že mám uřízlej airbox, jiný trouby a koncovku. A jediný co jsme tam prskli byla mapa(moje editováná od Rexxeru) ...nemám PC, jen jsem otevřel nádech / výdech a dal mapu. Dokonce vím kde je problém(vysoká bohatost na volnoběh) a budu to dál ladit(Zatím to nechávám bohatší - nadělá to míň paseky než chudý pálení)
Ale origo nastavení funguje dost podobně - pod 4t ot ne -e - e-e škyt -e -e. Ten motor točí otevřenej 10500ot/min a má jen dva válce ...co po něm sakra chcete ? aby šel od 2t ot/min ladně na pootevřenej plyn
no zak predcil ucitele tele toci to same a jede na V2 dost plynule:)
t_freedom píše: hele "screamera" jsem přiznal... na to zas tak velkej macho nejsem...
Když mi v servisu dělali motor, probíral jsem to se servisákem. Zjevně jsme se nepochopili.
A od samýho začátku, hned jak mě Assasin chytl za slovo jsem psal, že si tím nejsem na stopro jistej.
co jiného máš ještě na mysli ? Ať jsme konkrétní
cece myslim ze to pujde naladit i lip, co tak virtualne znam lochyho(londoner) tak by tebou popisovany cukani nesnesl... zajimalo by me prime srovnani jeho a tvojeho s4...
lehce sem o tom neco cetl a problem je v closed loop rezimu kterej v origo jednotce nejde kloudne vyradit... tzn resi se to DP jednotkou + pak treba nakej commander... londoner ma DP jednotku "nahranou" v te origo...
co se tyka toho rexxera tak sem ho moc nestudoval, ale obavam se ze neumi odstranit ten closed loop rezim, tzn vespod ti to ty upravy rozhodej a nejde s tim hnout protoze si v tom jednotka sama furt dela bordel.. v zatezi kdy uz to jede podle map, tak tam to jede podle tech rexxerem poladenejch a je to ok... ale mozna je to jinak, jak rikam, ten rexxer nemam moc zmaklej co a jak kde v jednotce meni..
Assasin> njn sem si maličko zapřeháněl
... já vím, že to musím ještě nechat poladit - resp. chci tam vrznout ještě na zkoušku DP mapu - co to bude dělat.
Problém teď je, že Rexxer to asi hodně honí bohatostí mapy(i ve volnoběhu je to dost bohatý)...když se otevře vzduch tak, aby to bylo ok - motor běží na volnoběh asi 1800ot/min. ...takže jsme na volnoběh uškrtili vzduch - resumé ? V přechodu mezi volnoběžným a normálním režimem to koktá.
Když jsme snížili dávku celkově...nebyl tam škubající přechod, motor na volnoběh jel na 1200ot/min, ale zase to citelně zvadlo nahoře.
Buď mi Rexxer musí poslat mapu, kde volnoběh ochuděj, nebo DP mapa pásne tak, že se to jen doladí na volnoběh a dávku paliva (jestli pošlou tu přesně na mojí jednotku)
EDIT: Londoner má celou jinou ECU
Origo máš v setu Termignoni novou ECU a mám za to že se musí něco dělat s budíkama...nevím přesně co.
Naposledy editováno 16.08.2011 14:33:30
t_freedom píše: assassin> je to tam asi tak
jasny, tohle usporadani je nutnost aby to byl "twin" ale asi by to stale mohlo palit 90 po sobe a pak dlouho nic, ale bylo by to na zvuku slyset... u zavodaku s tim dost mozna pokusy delali, ale v serii bych se divil kdyby tam byl tenhle jak rikas "bigbang" tak jsme se na tom shodli a me se zas nafouklo ego "ze sem mel zas pravdu" nee delam si legraci, viz predchozi prispevek, ten closed loop rezim v te s4rs ecu co jsem cetl dela hroznej bordel a hodne lidi tam dava bud DP ecu, nebo prehrawa DP firmware do ty origo - ta totiz closed loop nepouziva...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
VlastíkPlamínek píše: teď jsem vyměnil původní řetězovku s 21000km na krku, byla nepravidelně vytahaná. Jinak mažu když je sucho a čistím když je špinavo. Co ti mám k tomu povídat
to nemá nic společného s vytaháním, to je blbě mazané abych se teda vrátil k původnímu tématu
1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Dolík.... píše: to nemá nic společného s vytaháním, to je blbě mazané abych se teda vrátil k původnímu tématu
kdyk říkám že mám na ní najeto kousek :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
VlastíkPlamínek píše: kdyk říkám že mám na ní najeto kousek :)
šak neříkám, žes to blbě mazal ty, ale že ten řetěz je blbě mazaný..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Dolík.... píše: šak neříkám, žes to blbě mazal ty, ale že ten řetěz je blbě mazaný..
a guma sjetá naplocho... střevo to bylo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
VlastíkPlamínek píše: a guma sjetá naplocho... střevo to bylo
no to jí sice sjíždíš na kraje...ale jak to pak někdy dopadá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
Bandaska píše: mám , nedám ... jsi opravdu teoretik(čka)...nic ve zlém, ale tenhle přístup je typicky teoretickej...je snad jasný, že když píšu, že má ORIGINÁL - původní řetěz, tak nemůže být netěsněnej(jak píšeš neokroužkovej)...originály na bigu byly vždy těsněný, to už je ale opravdu info jen pro nejneinformovanější...
a u O-kroužku mu motorovej olej nepomůže? to bych prosil vysvětlit detailně prosím, protože tahle informace by mohla být přínosná...z praxe(opravdu osobní)vím , protože jsem už pár řetězů odjezdil, rozebral a naopak i spojoval, že u staršího, ale ještě bezproblémového řetězu O-kroužky, nebo X-kroužky příliž netěsní...jasným důkazem je "prášení" rzi z čepů řetězu, i přesto že je zatěsněnej...
abys neměla pocit, že se na tebe vyvyšuju, tak ti prozradím i to, že my také netušíme , jak je to možné...ale vzhledem k typu jeho údržby, což je jediná činnost na tom řetězu, se prostě jeví logické to, že je to dané právě způsobem mazání řetězu...a to má jeho big asi 63 koní, takže se tam ten řetěz nefláká...
a k té výdrži řetězů...osobně si myslím, že jedinej problém je v údržbě...samozřejmě je spousta faktorů, ovlivňujících životnost celé sady , ale údržba je asi ta nejzásadnější...
každej kdo maže podle kilometrů je naivka, bez povědomí o mechanismech...maže se kdykoliv, kdy je potřeba...tamto je prazáklad všech mýtů, který končej hláškou " ty řetězy hovno vydržej, maximálně tak 15 tisíc"...pak se jdeš mrknout takovýmu ferdovi na řetěz a je suchej jak sahara a chrastí pomalu i ve větru...a to je druhej důležitej nešvar... lidi prostě nemažou...myslej si že je to nesmrtelná součástka...
já tvrdim, že je lepší, aby byl řetěz mazanej i víc a častěji než potřebuje, než jednou ho nenamazat...já třeba mažu téměř pokaždý, když někam jedu... prostě hodim biga na centrál naštípnu ho a zařadim jedna...vedle vrat garáže mám sklenici od kafe(Nescafé gold ) a štětec v igeliťáku vedle toho...místo zahřejvání namažu...trvá to 30 vteřin a mám klid...
no a v jakým stavu mám řetěz? za 18.000km jsem dopínal jen jednou...a to je to sada složená z nové zadní rozety, z jetého pastorku a z jetého řetězu...důvody jsou prosté, bylo to nouzové řešení za slítanou řetězovku, kdy jsme měli naplánovanou cestu a vybouchl mi dodavatel řetězu, takže jsem neměl v den odjezdu jinou šanci než poskládat sadu ze z části starých ale ještě dobrých dílů a nové rozety....a sada se zatím netváří, že jde do věčných lovišť...odhaduju, že 15.000 ještě dá...vůbec jsm s tím nepočítal, že takhle vydrží...
divný viď..?
teď mám v plánu udělat i nějakej jednoduchej přímaz...je evidentní, že se to vyplácí....
a s těma Obrnicema děláš chybu, je to soukromej bigsrázek...tak 20 bigů + další endura... všechno pohodáři a neteoretici
2 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
maxx10 píše: Mazat řetěz s o kroužky motorovým olejem je rychlá smrt pro o kroužky a celý řetěz.Jak muže tedy tak dlouho vydržet je hoooodně záhadný!
a na to si prisel jak? kdyby byl motorovej olej takovej problem pro okrouzky proc by neznamenal rychlou smrt i pro okrouzky a gufera v motoru? navic proc by se prodaval scottoiler za tezky prachy kdyz by jedinej jeho vysledek byla rychla smrt retezu? spousta cestovatelu to vozi na moto a maze motorakem...
1 reakcí na tento příspěvek Konzistence mazani řetězu
Ta polemika je fakt naprd.
Jestli mi tu Dolík psal, že jezdí tak 6 - 7t ot/min a druhej to zase tahá do konce spektra, jeden má uhrkanej dvouhrnec a další zase vysokotočkovej vysavač, jeden dojíždí žetěz do skákání přes rozetu, druhej hodí měrku a řekne "dost" ... Hrušky, jabka, meruňky, ananas...všechno vážit přes jednu cenu (kdyby se tak dalo nakupovat)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
nevím...provolám ti slávu před nastoupenou jednotkou ?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konzistence mazani řetězu
assassin píše: a na to si prisel jak? kdyby byl motorovej olej takovej problem pro okrouzky proc by neznamenal rychlou smrt i pro okrouzky a gufera v motoru? navic proc by se prodaval scottoiler za tezky prachy kdyz by jedinej jeho vysledek byla rychla smrt retezu? spousta cestovatelu to vozi na moto a maze motorakem...
Navrhuju tedy aby se řetěz už nikdy nemazal přípravkem na řetěz ale motoroivým olejem,nejlépe z kauflandu!! Když sem byl mladej ,tak sem byl taky takovej naivní jako ty a mazal motorákem a řetěz šel hodně rychle do háje.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 9 | Dnes v 10:22 ViraxRider |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |