3 reakcí na tento příspěvek rychlopal na řidítka
2 reakcí na tento příspěvek rychlopal na řidítka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
assassin píše: uz se to tu resilo mockrat... mam plyn zkracenej pomoci silonove vlozky a vyhovuje mi to.. jde dat plnej i bez prehmatnuti/vykloubeni ruky.. na prvni tri kvalty to tudiz pocitove prida 20koni:)
delal sem ten krouzek uz pro docela dost lidi a vsichni si to hrozne pochvalovali...
Co to obnáší na montáž???
1 reakcí na tento příspěvek rychlopal na řidítka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
verybusy píše: Co to obnáší na montáž???
no prvni predpoklad - musi se ten krouzek do toho bubinku vejit.. u nekterejch motorek tam nenacpes ani mm navic. pokud se tam vejde tak musis ziskat dylku lanka navic - vetsinou se to da nahnat na stelovakach lanek, ale casto se musi povolit i na stelovakach lanek co jsou na jeho konci u klapky(karbce/strikacky)
ja to mam vyzkouseny na heftech suzuki do roku 04 (u toho novyho uz to tusim nejde)
a u R1...
FZ by mohlo bejt podobny s R1... u te se tam nevejde zadny extremni zkraceni.. ale lepsi nez nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
verybusy píše: Taky myslím,že myslel ten plastovej tempomat....
Jinak nepokoušel ses náááhodou o zkrácení plynu (tuším neúspěšně??)?
jojo, dal jsem to tam a zase jsem to vyhodil... chod plynu to zkrátilo takřka neznatelně (zvýšil jsem průměr toho bubínku cca o 3mm, což bylo maximum co se tam - bez nevratných úprav - vešlo), ale zato ten plyn šel znatelně víc ztuha.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
assassin píše: no prvni predpoklad - musi se ten krouzek do toho bubinku vejit.. u nekterejch motorek tam nenacpes ani mm navic. pokud se tam vejde tak musis ziskat dylku lanka navic - vetsinou se to da nahnat na stelovakach lanek, ale casto se musi povolit i na stelovakach lanek co jsou na jeho konci u klapky(karbce/strikacky)
ja to mam vyzkouseny na heftech suzuki do roku 04 (u toho novyho uz to tusim nejde)
a u R1...
FZ by mohlo bejt podobny s R1... u te se tam nevejde zadny extremni zkraceni.. ale lepsi nez nic
No a finančně???
Mimochodem,už existuje montážka na FZ1 na tlumič???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
FiZzeR píše: jojo, dal jsem to tam a zase jsem to vyhodil... chod plynu to zkrátilo takřka neznatelně (zvýšil jsem průměr toho bubínku cca o 3mm, což bylo maximum co se tam - bez nevratných úprav - vešlo), ale zato ten plyn šel znatelně víc ztuha.
3mm na prumeru je nic moc... do toho suzuciho se vejde 10mm, samo ale zalezi jakej je ten origo prumer, tzn u prumeru 10mm bubinku by 3mm na prumeru bylo zkraceni o vic jak 20procent...
ja u suzuki nezaregistruju ze by to slo hur, ale musi se tam v tom bubinku odstranit ruzny vystupky aby to nekde nedrhlo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
verybusy píše: No a finančně???
Mimochodem,už existuje montážka na FZ1 na tlumič???
ten co jsem dal na foto ma vyfrezovane nosy co drzi v zarezu pro lanka - jen se nacvakne - na ten mam frezovaci pripravek, ten delam za 350,- na tu R1 sem delal jen "C" - kvuli tem par kouskum se mi nechtelo delat frezovaci pripravek, tzn to se pak musi na bubinek prilepit .. takova mene "cista" metoda, to vyjde o dost levneji.. dejme tomu do stovky...
montaz kdo nezvladne sam je individualni zalezitost.. cca pul hod, hodina.. kilo/dve...
FZ1 montazka je namerena, vyrobenej prototyp, momentalne ve vyrobe .. zadal sem to jinde, ja uz to nestiham...
2 reakcí na tento příspěvek rychlopal na řidítka
assassin píše: ten co jsem dal na foto ma vyfrezovane nosy co drzi v zarezu pro lanka - jen se nacvakne - na ten mam frezovaci pripravek, ten delam za 350,- na tu R1 sem delal jen "C" - kvuli tem par kouskum se mi nechtelo delat frezovaci pripravek, tzn to se pak musi na bubinek prilepit .. takova mene "cista" metoda, to vyjde o dost levneji.. dejme tomu do stovky...
montaz kdo nezvladne sam je individualni zalezitost.. cca pul hod, hodina.. kilo/dve...
FZ1 montazka je namerena, vyrobenej prototyp, momentalne ve vyrobe .. zadal sem to jinde, ja uz to nestiham...
Tak to bych do toho rychloplynu šel,dalo by se to sfouknout za odpoledne,nebo bys potřeboval motorku na dýl???Sám bych si to montoval jen velice nerad....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
FiZzeR píše: jinak k tématu, plyn mi jde dost ztuha i tak, ale problémy jsem s tím měl akorát když jsem kdysi začínal jezdit... při dlouhejch dálničních přesunech mě bolela pazoura jak po návštěvě pornokina. bylo to tím, že jsem ten heft a vůbec ty řidítka držel hrozně křečovitě... chce si ty ruce uvolnit a když je potřeba tak si přehmátnout, a nema problema
Tak ten co musí jezdit sem tam dálnici by ten plastovej bazmek asi ocenil.Viděl jsem ho kdysi v lepším provedení,se stahovací objímkou (rychloupínákem),mohlo by to celkem ulevit.Ta dálnice je strašná pruda!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
1155 píše: FiZzeR> Notak pánové! Založte si vlastní vlákno! Ptal jsem se na tempomat a ne rychlopal!
Sorry,ale přečti si svůj vlastní název vlákna.....Na tempomat bych nelezl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
verybusy píše: Tak ten co musí jezdit sem tam dálnici by ten plastovej bazmek asi ocenil.Viděl jsem ho kdysi v lepším provedení,se stahovací objímkou (rychloupínákem),mohlo by to celkem ulevit.Ta dálnice je strašná pruda!!!
musíš držet furt plnej, pak je to celkem švanda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
1155 píše: verybusy> Promiň, přepsal jsem se, myslel jsem plastový rychlopal. Sorry.
no ono rychlopal je tak jako tak zazitej vyraz pro mechanismus pro pridavani plynu-namotavani lanek. to co myslis ty bych asi oznacil spis jako "tempomat" ono tak na to spis kouknou ti co to maj... uz se to tu parkrat resilo, treba tusim cikus v nakym vlakne o route66 tam bylo tech systemu vic...
jo a ty offtopic veci muzes klidne jako zakladatel vlakna promazat...
assassin píše: uz se to tu resilo mockrat... mam plyn zkracenej pomoci silonove vlozky a vyhovuje mi to.. jde dat plnej i bez prehmatnuti/vykloubeni ruky.. na prvni tri kvalty to tudiz pocitove prida 20koni:)
delal sem ten krouzek uz pro docela dost lidi a vsichni si to hrozne pochvalovali...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlopal na řidítka
FiZzeR píše: musíš držet furt plnej, pak je to celkem švanda
ono to jde po dálnici i jinak,než s plným?1 reakcí na tento příspěvek rychlopal na řidítka
Na dálnici nebo rychlostce je to ale pro mne osobně k nezaplacení. Vjedu na ni, chvilku laboruju se správnou pozicí, abych měl ruku v přirozené poloze, pak ji položím na tempomat a jedu. Když to chci zrušit, přetočím to celý směrem dopředu a je to.