paolo_novy Přidat reklamu

Téma: koupit nebo ne?
14.8.2011 v 23:40
mám možnost koupit mz 150 která má najeto 37 000 km .... Zdá se mi to hodně na 2 takt a nechci do toho vrazet peníze za nový píst atd. má to cenu kupovat ?

koupit nebo ne?

15.8.2011 v 00:09 | Nahoru | #1
Spíše bych koukal na stav než na kilometry na takhle starém strojí, a GO u MZ bude za hubičku

koupit nebo ne?

15.8.2011 v 00:10 | Nahoru | #2
Proč by to mělo být hodně? Záleží jak se k tomu chovali majitelé, nejsou žádnou vzácností Jawy který bez GO měli natočeno přes 100 tisíc bez problémů ...

Edit: k tomu je tvoje otázka víceméně stupidní neboť tady těžko kdokoli může vědět jak ta MZ vypadá a v jakym stavu je motor, už je to tvoje druhý téma na tuhle motorku. Podle poslechu a jízdy snad poznáš zda tomu motoru něco chybí nebo ne?

Naposledy editováno 15.08.2011 00:13:47

3 reakcí na tento příspěvek koupit nebo ne?

15.8.2011 v 07:15 | Nahoru | #3
Podle zvuku poznám, ale ta motorka je v současné době ve stavu nepojídném. Špatný spojkový koš o to jde že ja to nepoznám .........

koupit nebo ne?

15.8.2011 v 08:24 | Nahoru | #4
Kamarád dělal u MZ GO motoru za 2200,- ..

koupit nebo ne?

15.8.2011 v 09:11 | Nahoru | #5
U téhle motky můžeš aspon trochu věřit, že jsou kilometry pravdivé. Jenom Čech kupuje motorku podle najetých kilometrů (i když je to očividně stočené) - každý rok života motorky počítej aspoň 3000 km jestli s tím někdo jezdil jen na ryby okolo komína.

Já bych se toho nebál. Bazarová MZ bude mít najeto 10 000 a větší šit.

koupit nebo ne?

15.8.2011 v 09:30 | Nahoru | #6
Jak píšouo kluci, podle kilometrů poznáš kulový a je fakt, že jestli je motor v původním stavu, tak do něj (krom té spojky) ani nešahej, páč neseženeš origo německej píst. Je to MZ ne nějakej japonec, takže nás to všechny přežije :D

Chce to omrknout tak nějak celkovej stav, osobně bych nekoupil MZ, která má nějakou "tuningovou vychytávku" uvědomsi, že to je starej stroj a každopádně to bude chtít nějakou opravu, ale dá se to zpravit za slušný peníze a kdejakou opravu zvládneš sám i na silnici.

2 reakcí na tento příspěvek koupit nebo ne?

15.8.2011 v 09:44 | Nahoru | #7
37? Jestli se na tom ještě nic nedělalo, tak už to bude minimálně zralý na výbrus. A do 10-20tkm i na kliku.

(reakce na) koupit nebo ne?

15.8.2011 v 10:02 | Nahoru | #8

bledemon píše: 37? Jestli se na tom ještě nic nedělalo, tak už to bude minimálně zralý na výbrus. A do 10-20tkm i na kliku.



A to proč??? Koukám že se vyznáš ....

(reakce na) koupit nebo ne?

15.8.2011 v 11:38 | Nahoru | #9

bledemon píše: 37? Jestli se na tom ještě nic nedělalo, tak už to bude minimálně zralý na výbrus. A do 10-20tkm i na kliku.



s tím taky nemůžu souhlasit

1 reakcí na tento příspěvek koupit nebo ne?

15.8.2011 v 11:45 | Nahoru | #10
Já bych zase chtěl vidět jawu po 100tkm bez GO. To muselo pěkně mlátit. Jaký je Váš názor na km do výbrusu a GO? Proč většina dělá výbrus po 20tkm a kliku do 50tkm. Udělejte si anketu na jawamanii a mzforu a uvidíte.

koupit nebo ne?

15.8.2011 v 11:59 | Nahoru | #11
Já jsem zastáncem toho, že do opravy se pouštím až to je potřeba... je fakt a to mi nikdo nevyvrátí, že MZ nejlíp lítají s origo pístem, takže pokud to fakt někdo vyloženě nezk.rví, tak nás všechny přežijou, zaleží na tom, jak se k tomu člověk chová a jakej chytneš kus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupit nebo ne?

15.8.2011 v 12:51 | Nahoru | #12

bledemon píše: Já bych zase chtěl vidět jawu po 100tkm bez GO. To muselo pěkně mlátit. Jaký je Váš názor na km do výbrusu a GO? Proč většina dělá výbrus po 20tkm a kliku do 50tkm. Udělejte si anketu na jawamanii a mzforu a uvidíte.



A to si myslíš že tehdejší výrobci (a opravdu se ještě jednalo o poctivý výrobky) všechno dělali s výhledem dopředu na to aby se motor na tehdejších mašinách dělal po každejch 20ti tisících? Když koupíš vylágrovanej krám na kterym jezdil blbeček co se o to nestaral, jezdil s tim jak prase tak je jasný že si zaslouží motor GO už klidně i po 15ti tisících ale to se nejedná jen o 2T ale platí to i pro moderní 4T! Pokud se člověk o mašinu dobře stará tak bez ohledu na 2T a 4T najezdí ta motorka bez sebemenšich prolému přes 100 tisíc. Děda měl 250 čezetu sportku, nalítal na ní přes 50 tisíc, před nim už jí mel chlap a když před nějakejma letama vytáhli tu zetku ze stodoly tak se jen udělaly nezbytnosti a jezdila dál, motor byl bez jediný vady. Když je holt v dnešní době moderní dělat GO na všem po určitejch kilometrech ač to ten motor nepotřebuje to je pak těžký ...

Naposledy editováno 15.08.2011 12:53:14

koupit nebo ne?

15.8.2011 v 13:45 | Nahoru | #13
Mz??? Ne děkuji už nikdy více

Naposledy editováno 15.08.2011 13:48:20

koupit nebo ne?

15.8.2011 v 17:08 | Nahoru | #14
Já měl ČZ-Cagivu Roadster 125, byl to 2-takt a koupil jsem ji se 7 tis. Najel jsem na ní dalších 35tisíc a na motor jsem nešáhl, ale prodal jsem ji s tím, že motor byl už 3x přidřenej. Ta motorka vydržela všechno, jen potřebovala novej výbrus, nebo alespoň kroužky. Jezdil jsem na ní každej den do školy a pořád jsem jezdil co to dalo. Takže jak chceš no :) MZ nebude náročnej stroj.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupit nebo ne?

15.8.2011 v 18:10 | Nahoru | #15
moucan> Nikde jsem nepsal o generálkách po 20tkm. Ale udělat výbrus třeba po 30ti a vycentrování kliky+ložiska po 60tkm určitě neni pro žádnej 2T předčasný, ale spíš limitní. Jasně, že někdo může naject bez zásahu víc (přijme větší vibrace a ztrátu výkonu), ale určitě ne k statisíci - neni to dokonaleji mazaný 4takt, většina ložisek to zkrátka nepřežije.
Jestli ta zetka měla 50-60tkm bez výbrusu, tak gratuluju, to už je vysokej nadprůměr.

(reakce na) koupit nebo ne?

15.8.2011 v 18:28 | Nahoru | #16

bledemon píše:
Jestli ta zetka měla 50-60tkm bez výbrusu, tak gratuluju, to už je vysokej nadprůměr.



Takovejch nadprůměrů znám ve svym okolí víc než dost, na jednom se občas i projedu, naší kejvě táhne taky přes 50 a šlape jak švýcarský hodinky. Žádný vibrace,žádná ztráta výkonu ...

koupit nebo ne?

15.8.2011 v 22:23 | Nahoru | #17
je to jen fakt o tom , jak se člověk o motorku stará , já ji kupoval s 16ti a byla v horším stavu , jak nějaká s 60ti ...

koupit nebo ne?

16.8.2011 v 00:51 | Nahoru | #18
pokud je v poradku, neboj se toho

(reakce na) koupit nebo ne?

16.8.2011 v 00:54 | Nahoru | #19

bledemon píše: moucan> Nikde jsem nepsal o generálkách po 20tkm. Ale udělat výbrus třeba po 30ti a vycentrování kliky+ložiska po 60tkm určitě neni pro žádnej 2T předčasný, ale spíš limitní. Jasně, že někdo může naject bez zásahu víc (přijme větší vibrace a ztrátu výkonu), ale určitě ne k statisíci - neni to dokonaleji mazaný 4takt, většina ložisek to zkrátka nepřežije.
Jestli ta zetka měla 50-60tkm bez výbrusu, tak gratuluju, to už je vysokej nadprůměr.



nezlob se, ale pravdepodobne mas spatnou zkusenost at jiz vlasni nebo od kamaradu, nebo tady pises o 2T novych. co opravdu nemusi vydrzet. priklanim se k nazorum moucana. muj kamarad ma jawu se 78tis km a slape pekne. o zadnem mlaceni nemuze byt rec.

1 reakcí na tento příspěvek koupit nebo ne?

16.8.2011 v 22:29 | Nahoru | #20
Moje ČZ 250/471 má najeto originál přes 46 000km, bez výbrusu a jede bez problému stejně jako kámošova po GO, zvuk má trochu jinej, díky asi trošku zalepenejm vejfukům. Ale ono bůhví kolik to má najeto, tohle bylo z autoškoly, tak tomu věřím. Jinak třeba někdo měnil budík a už je údaj jinej ;) GO motoru s výbrusem i s novou klikou tak 5-6tis.

(reakce na) koupit nebo ne?

17.8.2011 v 18:34 | Nahoru | #21
bledemon>
Nemáš pravdu Plzeňáku. U podniků za minula jezdili motorky běžně 100 i 150 000km a pak se teprve vyřazovaly.
A jak rádi jsme si je kupovali - za 2,5 - 4 t. kčs no nekup to.

koupit nebo ne?

17.8.2011 v 19:02 | Nahoru | #22
no jo, všichni najeli minimálně půl milionu a ani nedoplňovali palivo

(reakce na) koupit nebo ne?

17.8.2011 v 19:06 | Nahoru | #23
Kudell> Tak dle ostatních je ta MZ sotva zajetá, do 100tisíc pošlape jak hodinky, pak dolij převodový olej a dalších 100 máš před sebou

(reakce na) koupit nebo ne?

17.8.2011 v 20:53 | Nahoru | #24
Kudell>
Podle všeho más vyhlédnutou motorku nepojízdnou, ale zase skoro zadarmo = určitě se nespletu, že cena nebude přes 5 t. Kč.

A v životě není nikdy sleva "zadarmo" = buď se Ti kup povede / nebo nepovede .
Ale pokud chceš jezdit, k tomu ušetřit, nic do ní nevrazit a vybereš si nepojízdnou ......?! Slyšíš - jak to nejde dohromady!
Tady Ti může poradit né forum, ale pohled do křišťálové koule - ale nesázel bych na to

(reakce na) koupit nebo ne?

23.8.2011 v 18:03 | Nahoru | #25
Kudell> Za kolik máš možnost to vzít?

(reakce na) koupit nebo ne?

27.8.2011 v 21:50 | Nahoru | #26
CentriFUGA> Výbrus cca 800 klika repas 2000 max
Kudel-MZtu neber hodne blbe se na to shaneji dily a kdyz sezenes tak jsou pekne drahy

koupit nebo ne?

28.8.2011 v 21:21 | Nahoru | #27
u MZ je průměrná životnost kolem 40 tisíc ale je to podle toho jak se o to majitel stará nějaké vydrží i přes 100 tisíc ale těch je málo

koupit nebo ne?

29.8.2011 v 07:49 | Nahoru | #28
za 7 tisicek ji mám možnost koupit ale jebu na ni .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 14 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
MZ etz 150 MZ ETZ 150 rasputin122 20 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122


TOPlist