paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??
29.7.2011 v 11:18
Tim myslim velke, smrdici, dunici, hlasite atd.
Nebo vsechno uz je totalne sterilni?

Idealne dvouvalec, vzduchac, vetsi objem.

Buelly uz se nevyrabi, coz je skoda. Na zadnem jsem nikdy nejel. Jak to jede? Jel jsem na XR1200, je ten zatah podobny?
MT01 vypada super. Jeste lip vypada MT0S. Ale ten motor pry moc nejede?
HD XR1200 - nejede to nejak super, ale klepe se to, zvuk super, vzduchac, remen, no co vic chtit
Moto Guzzi - vubec se nevyznam. I kdyz par dnu zpatky jel pres Tesin Griso (nebo jak se to jmenuje?) a moc pekny zvuk a jelo to hezky odspoda.
Ducati - ty klasicke modely (GT, Paul Smart) jsou super, ale Ducati pry se serou.
Nejake choppery - no tady uz vubec se nevyznam. Ty velke Intrudery jsou hnusne , VTXo nic moc, ale moc se mi libi Warrior.

Napada nekoho jeste nejaka poradna motorka? Takova anarchie na dvou kolech
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

4.8.2011 v 21:53 | Nahoru | #151

Stev píše: Novýho Nortona bych mohl, ten se mi fakt zamlouvá. Teď by mohl vyjít na nějakejch 370 základní verze která se mi líbí nejvíc.



Jeden známý má staré dobré Commando (nádrž je ošoupaná od kalhot na plech, a furt jezdí a furt má ten krásný klasický zvouček, furt krásně vibruje na volnoběhu...co Vám budu vyprávět/ ale neprodá a nepřelakuje...starý biker nepodlehne pozlátku vysavačů), a bohužel to nové bych si nekoupil, je "přezlacené" jak pokémoni na tržnici (ruské podnikatelské baroko) musel bych to přestříbřit do surového základu. Sorry za OT, mám šílenou averzi na zlatou barvu, na mojí máše se snažím eliminovat i poslední zbytek (přední kotouče...)

1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 00:12 | Nahoru | #152
tak ten Sport 1000 Mono to je teda spravne porno!!
ale ta rada sport classic se uz nevyrabi, co? nebo jo?

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 09:43 | Nahoru | #153

Deadman píše: Tady někdo nepochopil rozdíl mezi spotřebním zbožím a motorkou.

Ano, kdo se chce jen projet, může si koupit levně vyrobenou rejži z plastu a elektroniky bez kovových dílů, která sice ze začátku bude fungovat, ale po 5 letech už se tam bude vše srát a po deseti letech ti při snaze objednat další neopravitelný díl výrobce pošle poukázku na ekologickou likvidaci s tím, že tento model již není podporován, kup si novější. Vše je tam spočítané na samou hranu únosnosti odlehčeného materiálu, takže stačí nepříznivá shoda náhod a všechno se to navzájem zničí.
Tyhle stroje sice poskytují rychlost a když je točíš tak i zrychlení, ale takové sterilní, nudné. Jezdil jsem na tom a ještě občas jezdím, ale vůbec mě to nebaví. To je akorát tak když se chci někam rychle přesunout.
A pak tu jsou stroje z oceli a hliníku, kde nějaký plastový díl jen těžko hledáš - třeba ten Ural, které jsou vyrobené strojařským způsobem. Tyto stroje jsou spolehlivé i po 40 letech, jen se mění opotřebené díly, které si v případě nutnosti vyrobíš sám u kohokoliv, kdo má v garáži soustruh. Při jízdě na nich nemáš pocit, že sleduješ jízdu v televizi, ale cítíš tu jízdu a vychutnáváš si ji, cítíš každý zápal motoru a jeho reakce na plyn.

S takovýmto strojem pojedu kdykoliv třeba na Sibiř, protože vím, že za každých podmínek dojedu. Nepojedu tam s novým BMW R1200GS, u kterého mi uprostřed pustiny řídící jednotka nahlásí "Program provedl neplatnou operaci" a já budu v prdeli, protože budu potřebovat diagnostiku na přeflashnutí firmware, přičemž nejbližší bude buďto 8000km na západ v EU, nebo 8000km na východ v Japonsku, protože obyčejné dílny všude po světě si nemůžou dovolit diagnostický přístroj za 2 mega od BMW.
Já se sice vývojem řídících jednotek a digitální elektroniky zabývám jako konstruktér, ale dobře vím, že není úspěchem něco udělat složité. Úspěchem a projevem geniality je dokázat dosáhnout požadované funkce principielně jednoduchým, spolehlivým a snadno vyrobitelným/opravitelným řešením.


Proč by se měla po 5ti letech začít srát? Nechápu... Když to dostane do rukou prase neznajíc údržby(u nás bohužel většina lidí), tk dokurví za těch 5 let jakoukoli motorku. Že má sterilní zrychlení?? Z nuly na 200 pod 8 vteřin mi sterilní zrovna nepřipadá A co je tam z plastu? Akorát aerodynamická kapotáž, jinak základ je poctivej masivní kov, stačí mrknout na tu mocnou kyvku nebo přední vidle..

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 09:57 | Nahoru | #154
Většina silnic veme za svý hlavně havárkama, o nějaký poruchovosti bych moc nemluvil...
Navíc co je motorka? Má to dvě kola a řidítka a musí se mi to líbit, musí to jet, zatáčet a brzdit. Jsou to furt jenom motorky, i když sou našlapaný elektronikou, ale furt sou to motorky a to kurevsky zábavný. Jasně, někdo je ulítlej na tyho retro bajky jako Ural ale já bych to nechtěl ani zadarmo. A když vidim, kolik za ty Uraly chtěj, tk nechápu, to je jak koupit fungl novýho trabanta za 250 papírů, záležitost pouze pro hrstku stříknutejch skalních fandů. To raděj koupim za 15 táců třindu Ale jinak ať si každej jezdí na čem chce, já taky sklízim tady na fóru občas posměšky, že jezdim na číně

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 10:40 | Nahoru | #155

666S999 píše: je "přezlacené" jak pokémoni na tržnici (ruské podnikatelské baroko) musel bych to přestříbřit do surového základu. Sorry za OT, mám šílenou averzi na zlatou barvu, na mojí máše se snažím eliminovat i poslední zbytek (přední kotouče...)



na tohle mám stejnej názor, taky bych ubral. Ale i tak se mi to líbí, no a nekoupím to tak jako tak, líbí se mi i spousta jinejch jetejch motorek za zlomek ceny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 10:44 | Nahoru | #156

yeuop píše: tak ten Sport 1000 Mono to je teda spravne porno!!
ale ta rada sport classic se uz nevyrabi, co? nebo jo?



ne, už se nevyrábí. Na inzerci máš dvě, jedna klasická žlutá a jedna Sková černá.

Stojí to za to ;)

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 10:51 | Nahoru | #157
DMC.motobiker> není:) jen bych zkratil trošku opěrku a bylo by to ono:) samořejmě bych chtěl na nádrži buď plameny jako měl lorenzo lamas v odpadlíkovy nebo nádrž jako mám já na svý motorce a bylo by to pravé ořechové:) každopádně máš jednu jistotu každý se na tuhle motorku koukne a turisti budou fotit:D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 12:55 | Nahoru | #158
VlastíkPlamínek> a do kdy se to teda vyrabelo? 2009 nebo tak nejak?
jo a ve kterych modelech ducati je ten velky vzduchac? je to monster 11tka a hypermotard a....? tot vse nebo jeste neco?

ps: nevim, co se to se mnou deje, ale zacina se mi strasne libit zvuk suche spojky
se poseru asi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 12:59 | Nahoru | #159

yeuop píše: ps: nevim, co se to se mnou deje, ale zacina se mi strasne libit zvuk suche spojky
se poseru asi..



A na tom je něco špatnýho?

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 13:04 | Nahoru | #160
Enthropy> mne se to vzdycky hnusilo

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 13:06 | Nahoru | #161

yeuop píše: VlastíkPlamínek> a do kdy se to teda vyrabelo? 2009 nebo tak nejak?
jo a ve kterych modelech ducati je ten velky vzduchac? je to monster 11tka a hypermotard a....? tot vse nebo jeste neco?

ps: nevim, co se to se mnou deje, ale zacina se mi strasne libit zvuk suche spojky
se poseru asi..



2009 asi... pak už dělali jen GT1000 a ta má mokrou spojku a není to ono.

Ve všech Classikách buší DS1000 - dual spark, 992ccm, 61kw.

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 14:19 | Nahoru | #162
Asi největší charisma má Sport 1000 monoposto, výroba 2005-2007, smrtelná ergonomie a podvozek, suchá spojka, od roku 2008 pak biposto, již přijatelnější ergonomie, dva tlumiče vzadu, mokrá spojka; Paul Smart pak stejnej jako Sport 1000 monoposto, jen dražší elementy a edice pouze 1000ks; pak Sport 1000S (polokapota)od 2007, už mokrá spojka a ergonomie myslim jako Sport 1000 biposto 2008, takže spíš pro holky... GT 1000 - krásnej vzhled, pohodlná ergonomie, mokrá spojka, řek bych spíš takovej stylovej cesťák....takže největší bombarďák Sport 1000 monoposto ale chce to dobrou fyzičku....ale jasně že se dá...

1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 21:54 | Nahoru | #163
hele.. a co to vlastne bylo to ducati mh 900 nebo tak nejak?
vzpominam, ze to vypadalo krasne, ale vyrabelo se to nakonec? asi v nejakem omezenem poctu kusu, co? nebo jako to s tim bylo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 21:58 | Nahoru | #164

memphis.unv píše: ...
nebo třeba moto guzzi 1200 sport nevypadá marně, akorát z toho orvat ty pičičandy kvůli kterejm to vypadá tak uhlazeně a nějaký rozumný laufy.... jinak je to krásně obrovská mašina



no vidíš, a mě přišla fakt malá

[img] ...vždycky se mi moc líbila, ale nějak sem neměl tu možnost/čas ji vidět v reálu, a když jsem ji konečně odzkoušel tak sem byl vzteklej jak je to malý. Zatracený marketingový fotky kde motku nafotěj s nějakym zakrslym přizdisráčem aby vypadala veliká

Jinak super vlákno a hafec pěknýho čtení. Bohužel doba je opravdu taková, že se pořádný motorky opravdu nedělají. Kvalitní do detailu propracovaný ano, ale pořádný ne.

Já mám bohužel tuplovanou smůlu, pro mě motorku nikdo nedělá, takže je mi všechno malý. Osobně bych strašně moc chtěl Scramblera, protože podle mne je to perfektní skloubení všeho co si od motorky představuju, ale uznejte sami ... copak tohleto jde?

[img]

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 22:18 | Nahoru | #165

yeuop píše: hele.. a co to vlastne bylo to ducati mh 900 nebo tak nejak?
vzpominam, ze to vypadalo krasne, ale vyrabelo se to nakonec? asi v nejakem omezenem poctu kusu, co? nebo jako to s tim bylo?



Jasně, že vyrábělo, někdy kolem roku 2000, pár kousků je i u nás, dokonce myslim, že nějaký byly a ještě možná i jsou na prodej..., každopádně motor z Monstera 900 a celkem slušivej kabát, na mě ale přeci trochu předisajnovaný a drahý..., jak jezdí? je to Ducati, takže zážitek to určitě bude....

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 22:32 | Nahoru | #166
Kong> Jde to , proč by to nešlo?! Ale teda je pravda, že takhle malou Guzzinu jsem ještě v životě neviděl... Většinou to pod všema vypadá jako obrovská mašina...

1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.8.2011 v 22:52 | Nahoru | #167
Nemít sport 1000 plastovou nádrž a ostatní nesmysly z plastu, tak by byl dokonalý

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

6.8.2011 v 09:11 | Nahoru | #168

Alen píše: Nemít sport 1000 plastovou nádrž a ostatní nesmysly z plastu, tak by byl dokonalý



Však se to dá urvat a nechat někde vyrobit kovový pěknější náhrady, ne?

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

6.8.2011 v 09:38 | Nahoru | #169
No to sice jó, ale znáš to.... Teď když spí v garáži, tak mě napadaj různé nápady na tuning, ale jak k ní přídu

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

5.11.2011 v 17:50 | Nahoru | #170
hele, jak je teda na tom Monster 1100? je to fajna motka nebo uz sterilni shit? jak to jede?

1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

6.11.2011 v 16:18 | Nahoru | #171
Vymente vstrikovani za karburatory a ono to prestane bejt sterilni.

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

6.11.2011 v 19:40 | Nahoru | #172
pylot> Já mám vstřikování a sterilní mi to teda nepříjde!

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

6.11.2011 v 21:18 | Nahoru | #173
monster 1100 jede fajne a le uz to nema ty gule co predtím ale jede to ,,fest,, dle tachace pocitove nikoli...

..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

6.11.2011 v 21:19 | Nahoru | #174
pylot mrdatse s karbcema ppo zime sytic??? jebat prijdu push drz zzzz tuc tuc tuc......

1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

6.11.2011 v 21:46 | Nahoru | #175
Mě příjde sterilní i zmáčknout tlačítko startéru místo našlápnutí klasicky nakopávačkou. Na jedné motorce mám oboje, přesto v 90% případů použiju nakopávačku. Prostě pro tu radost. Startér ocením, když mi to chcípne v křižovatce a chci rychle zmizet.

1 reakcí na tento příspěvek ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

6.11.2011 v 21:54 | Nahoru | #176
DMC> Jsi svetla vyjimka.
Pjercak> Jaky mrdani s karbcema? Ja po zime zmacknu starter, motor se dvakrat prevali a uz si brumla. A sytic je jen o zvyku.

Proste to chce udelat z toho min user friendly. Me bavilo RSVcko a kdybych mel na to zivit ho tak uz na nem jezdim.

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

6.11.2011 v 22:17 | Nahoru | #177
Deadman> Jako něco na tom je , já teď k podzimu jezdím skoro pořád na Nortonu a má to něco do sebe! Ta nakopávačka, to je docela machrovinka... Ale všechno má svoje , třeba takovou 916 bych nakopávačkou asi moc startovat nechtěl...

(reakce na) ..vyrabeji se soucasne poradne motorky??

6.11.2011 v 22:22 | Nahoru | #178

pylot píše: Pjercak> Jaky mrdani s karbcema? Ja po zime zmacknu starter, motor se dvakrat prevali a uz si brumla. A sytic je jen o zvyku.


Máš na to asi štěstí... U nás to u karbců po zimě většinou není nic moc , akorát letos to teda chytlo hned, asi mírná zima nebo co?! Jinak ale karbec vs. stříkačka fakt neřeším!
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
něco levného do 10 Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... kubikula8 14 13.11.2023 v 09:37 Krautkopf
Babetta 210 přechod z M2T na kvalit... Babetta 210, Babetta 207, Babetta 134, Babetta 228, ... moje-moto 15 19.3.2023 v 08:58 mRKEF
Babetta 210, jak 12v žárovku Jawa 50/20 Pionýr, Babetta 210, Jawa 50/555 Pionýr, ... Blackwhitee 16 20.1.2023 v 19:46 krokoš


TOPlist