bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej
Zdravím, vlastním Babettu 210 a tam jezdím na klasické M2T. Chci se zeptat, zda se může motor přidřít nebo jestli se může něco stát, když přejdu na lepší MINERÁLNÍ olej - třeba tady tento Díky za rady!

Naposledy editováno 16.03.2023 17:07:08

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

16.3.2023 v 18:20 | Nahoru | #1
Když přejdeš na TENTO minerální olej, tak vlastně nikam nepřejdeš ....
Pokud chceš zadřít, řeď směs třeba 1:100. Pokud dodržíš poměr, který má babetta na nádrži, můžeš beztrestně jezdit i na vyjetý olej z traktoru.

(reakce na) Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

16.3.2023 v 19:20 | Nahoru | #2
Kohlstein> 1:100 mám na lodní yamaze

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

16.3.2023 v 20:04 | Nahoru | #3
Dnešní M2T je v normě Api-TB, takže je naprosto stejně kvalitní, jako ten olej, co jsi sem dal na fotce.

Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

17.3.2023 v 10:29 | Nahoru | #4
Jezdil jsem tento a naprostá spokojenost
https://granex.cz/sh...m_content=order_item

2 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

17.3.2023 v 11:42 | Nahoru | #5
Když už nechceš ten M2T, proč nejít do opravdu dobrého oleje ?

Proč tedy Minerál, když můžeš použít třeba tohle ?

www.mxtech-eshop.cz/Olej-Motul-510-2T-baleni-1-litr-d48601.htm

Ředil bych 1:30 - 1:40

(reakce na) Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

17.3.2023 v 13:36 | Nahoru | #6

pech. píše: Dnešní M2T je v normě Api-TB, takže je naprosto stejně kvalitní, jako ten olej, co jsi sem dal na fotce.



Ne tak docela. Ono se totiž pod označením "M2T" prodává víc výrobků. Např. Madit M2T má API TA, kdežto CarLine nebo Ecolube M2T je TC (tam teda je přívlastek "super").
Ten malajskej T100 krom toho má uvedenou i JASO FB a ISO EGB takže vyhovuje nejspíš přísnějším podmínkám co se týče kouřivosti než M2T API TB (kde se tyhle normy raději neuvádí).
Teda ne že by to nějakej socialistickej vehikl poznal.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

17.3.2023 v 14:04 | Nahoru | #7
Obdélník> Co to je za kšeft? Vždyť je to o kilo předražené!

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

17.3.2023 v 15:33 | Nahoru | #8
Vzhledem k vložce která je že železa a nemá nicasil je úplně jedno jaký olej tam nalejes, víc to nepojede a z výfuku se bude kouřit i tak

(reakce na) Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

17.3.2023 v 16:49 | Nahoru | #9
ja1> Vložka je z litiny a ve slově nikasil není žádné c.

(reakce na) Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

17.3.2023 v 18:56 | Nahoru | #10
Krautkopf> A píši snad něco o tom, že to musí být z toho obchodu ?
Je tam jen druh oleje.

(reakce na) Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

17.3.2023 v 19:16 | Nahoru | #11
Obdélník> Toto je polosyntetika. Na ní přejdu až po GO

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

17.3.2023 v 19:17 | Nahoru | #12
Takže prostě když je to minerál, lepší API TC, tak se nic stát nemůže. Karbon by se mohl uvolnit jen při polosyntetice, ne?

(reakce na) Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

17.3.2023 v 19:20 | Nahoru | #13
moje-moto> Karbon je potřeba uvolnit a poslat výfukem zpátky do přírody. A od toho je JASO FC a JASO FD.

Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

18.3.2023 v 05:52 | Nahoru | #14
M2t se nahrazoval mogulem ts a když se mogul ts prestal vyrábět někteří lidé začali používat výkonné zátěžové oleje do motorových pil.. Léta jsem používal do b207 sunoco 2t power Green bohužel už také není k sehnani... Výhodou výkonných olejů je jiný poměr k benzinu víc jak 1:40 je zbytečné..... Žádný superolej nevycisti od karbonu koleno ani vyfuk...s menším množstvím kvalitního oleje v benzinu se zanese pozdeji

Naposledy editováno 18.03.2023 05:57:14

Babetta 210 přechod z M2T na kvalitní olej

19.3.2023 v 08:58 | Nahoru | #15
Já kdysi na simsonu přešel z m2t, na mogul tsf. Krátce po přechodu se ve výfuku uvolnily kusy karbonu a ten se ucpal. Při demontáži jsem z toho vysypal hromadu karbonového kamení. Pak už to bylo ok.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bordel na hřídeli Babetta 207 DanielHendrych 4 Včera v 21:33 Kohlstein
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 11 27.4.2024 v 08:21 dasto
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 19 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros


TOPlist