Téma: KTM 950/990
Ahoj kluci,

Rad bych se tady zeptal.
Libi se mi litlova KTM Adventure a chtel bych si ji koupit. ale..
Jako kazda jina motorka, tahle prochazi svym vyvojem. Vim, ze starsi modely maji vysokou poruchovost (az do 2004) .. lidi rikaj, ze 2005 a vys uz je pomerne dobre vychytana.
Ja rikam fajn .. to zni dobre..
Ted, kamos ma 2005ku (25 000km) .. a vecne s tim neco ma.. porad to opravuje .. (lozisko rizeni, vodni pumpa- ta se podelala 2 x do mesice, benzinove cerpadlo.. a cert vi, co to bude pristi mesic.)

No me nevadi se obcas v motorce hrabat - bavi me to.. ale nechtel bych se v tom hrabat porad..
Jeho moto bylo vzdy servisovany by KTM .. a sype se to celkem casto na muj vkus..

A ted se ptam .. prosim vas kdo ma zkusenost s novejsi verzi/verzemi..
Jsou novejsi 990ky na tom lepe? nebo jen dostaly novej lak a par pitomin..
Jsou spolehlivejsi?

MOOOOOCCC diky za nazory :)

Tom

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950/990

1.8.2011 v 13:40 | Nahoru | #31

mrwolfer1 píše: Honza-TA950 >> diky za solidni nazor .. popravde jsem necekal, ze tady dostanu tolik prihlouplych odpovedi - skoda.. (pravdepodobne od lidi, kteri nikdy nevyjeli za hranici svych prdelovic.. nebo je to tim, ze je pondeli? )
Mno je to tady v pasti.. :(



Obávám se, že jsi tímto příspěvkem šlápl do sršního hnízda a až jednou se budeš chtít podívat na sraz eLCé ACHT, milej zlatej Sheffieldskej!, tak tvá řiť jako řiť, pozná středověk!

(reakce na) KTM 950/990

1.8.2011 v 13:52 | Nahoru | #32
Guga>

(reakce na) KTM 950/990

1.8.2011 v 14:22 | Nahoru | #33
Fanoš Rušicka> sem třeba na mastodontu odkurvil spojku na jednoum kopci asi tak za 20 min.:D...

(reakce na) KTM 950/990

1.8.2011 v 14:23 | Nahoru | #34
Fanoš Rušicka> byl jsem totiž zarputilý:D...

2 reakcí na tento příspěvek KTM 950/990

1.8.2011 v 14:37 | Nahoru | #35
KTM asi není takový držák jako Afrika. Sem tam se nějaká závada objeví. Hodně z těch závad je ale způsobeno tím, že KTMky spousta lidí používá jinak než ostatní motorky. Je to ale motorka se silným charismatem, a proto jim drobné nedostatky majitelé rádi odpustí.

Já bych si Adventure nikdy nekoupil a Superenduro už vůbec ne. Sqwera bych neposlouchal a Ybrce taky ne. Co ti můžou vědět ?

Nebo je to vlastně všechno naopak ?

Jo a se superendurem se otáčí mnohem lépe než s Adv, díky absenci kapot bude mít větší rejd, řekl bych.

Naposledy editováno 01.08.2011 14:38:15

(reakce na) KTM 950/990

1.8.2011 v 16:25 | Nahoru | #36
[quote=cibusJo a se superendurem se otáčí mnohem lépe než s Adv, díky absenci kapot bude mít větší rejd, řekl bych. [/quote]

si emigroval k polomotorkám tak tady moc neraď

s tím rejdem je problém trubky přední vidlice versus rámové trubky, i když povolíš dorazy tak při zatočení narazí na rám, musel bys dát širší brýle nebo dát brále s větším ofsetem, ketrým bys zase změnil geometrii

základ rámu i brýle má SER i Adv stejný, ten milimetr co tam bude (strmější geometrie) v rejdu rozdíl neudělá...ale otáčet se bude příjemněji na SERku, je lehčí, bez mohutného předku

(reakce na) KTM 950/990

1.8.2011 v 16:26 | Nahoru | #37

cibus píše: Jo a se superendurem se otáčí mnohem lépe než s Adv, díky absenci kapot bude mít větší rejd, řekl bych.



Zejmena,kdyz se mu odmontujou ty bocni kolecka...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950/990

1.8.2011 v 17:16 | Nahoru | #38
To HonzaTA a Petr11> Vím, že by rejd měl být stejný, ale podle mě není. Všimnul jsem si toho v lese, kdy ostatní museli s motorkou cuknout a SER to utočilo.

Možná je to fakt jenom tím, že si dovolíš SER víc naklopit díky nižší váze.

Sorry za offtopic.

P. S. Až bude příležitost, přeměříme.

Naposledy editováno 01.08.2011 17:19:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950/990

1.8.2011 v 18:07 | Nahoru | #39
Guga> Obávám se, že jsi tímto příspěvkem šlápl do sršního hnízda a až jednou se budeš chtít podívat na sraz eLCé ACHT, milej zlatej Sheffieldskej!, tak tvá řiť jako řiť, pozná středověk!

Guga> .. me se na prdel nedostanes.. na to si bez na jiny weby.. ( )

Naposledy editováno 01.08.2011 19:48:52

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950/990

1.8.2011 v 18:38 | Nahoru | #40
Sqwer-jojo Svojanovské krpál je sviňa .To já měl ještě tehdy tu divnou motorku s válcama do strany a na kopeček jsem si netroufl .Ale zarputilej si byl fest .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950/990

1.8.2011 v 18:59 | Nahoru | #41
Fanoš Rušicka> A za zarputilost se plati:)... Mno srali mne ti dva africani (Bull a Hajnej) jak si to tam davali s prstem v nose a ja nic:)...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950/990

1.8.2011 v 19:02 | Nahoru | #42
Ahoj, já měl 990 asi rok, když jsem ji kupoval měla najeto 25000 km. Já za ten rok dal tak 8000 km. Můžu říct, že mimo běžné údržby jsem nic nedělal, vlastně ani ten člověk od kterého jsem jí koupil. Pravda je, že byla servisována vždy v KTM. Musíš akorát kontrolovat olej, víc jak u jiných moto a často měnit zadní vzorek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950/990

1.8.2011 v 19:46 | Nahoru | #43
KarlosHD> jo jasne Karlos .. diky.. Ja totiz nikde nemuzu vygooglovat jake jsou v tech novejsich rocnicich rozdily a jestli jsou to rozdily k lepsimu.. Ja mel pred tim mimo jinejch motorek GS120Adv - skvela moto na cesty ale ne na necesty.. ted mam uz druhy Tenerecko ale to nejak nejede..
U dealera ti nereknou nic, pac to chtej prodat, na webu lidi zacnou lidi jen nadavat ruznymi smery.. tusim, ze poridim 2008+

(reakce na) KTM 950/990

1.8.2011 v 20:01 | Nahoru | #44
mrwolfer1>
Jo a ještě něco, určitě dokoupit Akrapy. Parádní zvuk a malinko výkonu navíc.

KTM 950/990

1.8.2011 v 20:13 | Nahoru | #45
mrwolfer-neuděláš chybu.08 je poslední motor před inovací a má prakticky vše vychytaný.Výfuky jsou samozřejmě velkej bonus kterej jízdu mooooc zpestří a vylepší jen ten ranec za ně .

(reakce na) KTM 950/990

2.8.2011 v 07:31 | Nahoru | #46

cibus píše: P. S. Až bude příležitost, přeměříme.



Na pomerovani jsem uz moc starej!

(reakce na) KTM 950/990

2.8.2011 v 07:33 | Nahoru | #47

sqwer píše: Mno srali mne ti dva africani (Bull a Hajnej) jak si to tam davali s prstem v nose a ja nic:)...



O takovem srani neco vim...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950/990

2.8.2011 v 14:43 | Nahoru | #48

mrwolfer1 píše: Guga> Obávám se, že jsi tímto příspěvkem šlápl do sršního hnízda a až jednou se budeš chtít podívat na sraz eLCé ACHT, milej zlatej Sheffieldskej!, tak tvá řiť jako řiť, pozná středověk!

Guga> .. me se na prdel nedostanes.. na to si bez na jiny weby.. ( )



Aspoň nemusím emigrovat až za louži
Ale jsem rád, že to bereš sportovně a pár lidí ti i něco řeklo k věci
A samozřejmě mí tajní milovaní z LC8.cz se tu spustili jak mají ve zvyku a stejně mezi řádky i něco pustili žilou, jinými slovy tu něco
Jsi šťastnej chlap, moc tě tu nerozcupovali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950/990

2.8.2011 v 14:52 | Nahoru | #49
Guga> neser !

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950/990

2.8.2011 v 19:57 | Nahoru | #50
Chlapi enduristi a hlavně advenčristi poraďte.Já mohu koupit Ktm 950 adventure rok 2003.Je na ni opravdu vidět,že terén nikdy neviděla.Žádné odřeniny na spodu rámu,krytu,plastech rámu,ráfcích atp.Přední svod je krásně chromově lesklý neorezlý nepoškozený od kamenů nebo vody a bahna.Prostě vše je původní-voňavka.Je to stříbrná verze s 32000km najeto a i bych těm km věřil.Dovezl ji solidní dovozce.Bohužel serviska není.Motocykl krom preventivní výměny oleje+filtru nepotřebuje nic.Tlumiče netečou,gumy i řetězovka super.Při studeném nastartování asi tak 2-3 vteřiny klepne napínák rozvodů(má adventure hydr.napínák rozvodů,ne?)jestli se pletu,tak mne prosím opravte.Ale v poslední době jsem slyšel asi tři adventury 950/2003 a všechny sdudený start měly stejný.Já se vás prosím ptám,co lze očekávat v 32000km za chronické závady(myslím tím cokoliv-třeba dobíjecí relé,pumpa benzínová,vodní,rozvody,těsnění hlavy atp).Na těchto motocyklech rok 2003 se přetěsňovaly hlavy v záruce.Někdo mi snad říkal,že pokud je hlava nově přetěsněna v záruce,tak pod šrouby hlavy jsou měděné podložky.Co je na tom pravdy nevím.Nebo co je třeba neodkladně(lépe preventivně)vyměnit v těchto km.Dovozce neví co se na motocyklu předtím kdy dělalo.Může se spolehnout jen na reference dodavatele od kterého bere leta motocykly.Budu vděčný za každou radu a názor.Díky Franta

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950/990

2.8.2011 v 20:09 | Nahoru | #51
222222> zjisti si vinko a jdi do KTM at ti vyjedou servis a svolávačky a víš co se na tom delalo
32OOO km není na tu motorku žádná porce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950/990

2.8.2011 v 20:29 | Nahoru | #52

ybrcek píše: Guga> neser !



Koho jste potkali?! Co vám to nalhali?! Moje máti jenom jednoho syna má, a to jsem já!!!
(tady je vidět výchova velkýho Románose )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950/990

2.8.2011 v 20:38 | Nahoru | #53
Guga> hele ja jsem v poho .. blbiny me nerozhodi..

(reakce na) KTM 950/990

2.8.2011 v 20:52 | Nahoru | #54
Guga>

(reakce na) KTM 950/990

3.8.2011 v 05:51 | Nahoru | #55

mrwolfer1 píše: Guga> hele ja jsem v poho .. blbiny me nerozhodi..



Viem, nič nepoviem!

KTM 950/990

4.8.2011 v 17:15 | Nahoru | #56
tak ze vysledek kamosovo problemu s katou ...

v Shremsu mu tvrdili a dokonce v PC ukazovali, ze vodni pumpa byla opravena pred nedavnem .. opak byl pravdou, dale mu tvrdili ze moto ma new retezovku, ano retez byl novy, rozeta take, ale povolene kolecko pripominalo spis cilkularku ..

Kamos nechal v Sette Vlasim 6600 penez ... je docela kosternovan a pri dalsi zavade uvazuje o tom, ze ji streli..

jinac pristup v Sette povazuje za profesionalni

hezke ze

(reakce na) KTM 950/990

4.8.2011 v 18:17 | Nahoru | #57
ybrcek> V Sette mi řekli podle VIN kodu normální garančka v 1000km,pak že byla ve 2500km v roce 2004 přetěsněna hlava lépe výměna šroubů-matek hlavy nebo tak něco(zřejmně na svolávací akci).Bylo to psané v italštině potažmo v angličtině co mi říkal ten servisák.Další údaje nejsou.Dál se chci zeptat po kolika km se mají kontrolovat,případně seřizovat ventily a jaké jsou předepsané vůle?Ktm 950 má normálně vahadla?Díky Franta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950/990

4.8.2011 v 18:22 | Nahoru | #58

ybrcek píše: 222222> zjisti si vinko a jdi do KTM at ti vyjedou servis a svolávačky a víš co se na tom delalo
32OOO km není na tu motorku žádná porce


V Sette mi řekli podle VIN kodu normální garančka v 1000km,pak že byla ve 2500km v roce 2004 přetěsněna hlava lépe výměna šroubů-matek hlavy nebo tak něco(zřejmně na svolávací akci).Bylo to psané v italštině potažmo v angličtině co mi říkal ten servisák.Další údaje nejsou.Dál se chci zeptat po kolika km se mají kontrolovat,případně seřizovat ventily a jaké jsou předepsané vůle?Ktm 950 má normálně vahadla?Díky Franta.

(reakce na) KTM 950/990

5.8.2011 v 08:35 | Nahoru | #59
222222> Ventily se delaji kazdych 15000km,pripadne po 2 letech...OHC vahadla nema...vule se serizuje vymennymi podlozkami...v 1000km je prvni garance,pak pravidelny servis v 7500km a pak kazdych dalsich 7500km,kdy se dela VZDY OLEJ+FILTR+cisteni olejovych sitek,na to je ten motor citlivej!!!
Vůle nevim,pac tak odvaznej a sikovnej nejsem,abych se sral u LC8 do ventilu

Naposledy editováno 05.08.2011 08:37:03

2 reakcí na tento příspěvek KTM 950/990

5.8.2011 v 08:40 | Nahoru | #60
hm esli ta motorka byla za 32 000km v servisu jen při 1500 a 2500 tak bych se na nu vysral
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Rovnání a centrování ráfku KTM 990 Adventure / S marcin23 1 15.2.2023 v 17:57 rg250
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Vysoký přední blatník KTM 990 Adventure / S Fuckyn 6 28.9.2022 v 15:05 Ariete
Seřízení ventilovich vůlí KTM 990 Adventure / S Krkovice 11 11.6.2022 v 20:06 Krkovice


TOPlist