1 reakcí na tento příspěvek Únik chladící kapaliny
Za druhým žebrem válce je odtoková dírka, ze které Ti to pravděpodobně kape a teče dolů.
Abys měl jistotu - všechno omyj vodou, utři nebo nech uschnout a nech motorku pořádně zahřát (klidně až do ventilátoru). Se zvyšující teplotou roste i tlak uvnitř chladící soustavy a vsadím se, že "O"kroužek začně prolínat a objeví se kapka.
Když ne z odkapní dírky tak nekde jinde, ale alespoň budeš vědět, kde nechal tesař díru.
1 reakcí na tento příspěvek Únik chladící kapaliny
"O" kroužky se nedaly nové (já je dávám nové vždy!), maximálně se to namázlo nějakým tmelem a výsledek se dostavil.
Takže příště nešetřit na materiálu, ono se to obvykle vymstí.
1 reakcí na tento příspěvek Únik chladící kapaliny
Jen starý "O"kroužek už je vymačkaný, v průřezu už není kruh, má třeba hranu a nedosedne dokonale a s dostatečným předpětím ke stěně.
1 reakcí na tento příspěvek Únik chladící kapaliny
ventily i s karburátory vycházejí na cca 1600 Kč (když máš rovný rám) až cca 2100 Kč (když nejde sundat ventilové víko a musí se popustit motor - sundat výfuk, povolit chladič, řetěz, vytáhnout 2 šrouby motoru a na tom posledním to klopit).
Spíše tam byl i nějaký dražší materiál (vzducháč cca 450 Kč a svíčky 2 x 118 Kč to moc nezvednou).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Únik chladící kapaliny
1 reakcí na tento příspěvek Únik chladící kapaliny
Já vím, jak bylo mě, když se mi to před asi 12ti lety stalo taky.
Daly se nové "O"kroužky a vše bylo OK.
Každopádně držím palce a dej vědět, jak jsi uspěl v servise a jestli se Ti povedlo dotáhnout vše do zdárného konce.
Když budeš cokoliv ohledně ER5tky potřebovat - ozvi se mi mejlem.
1 reakcí na tento příspěvek Únik chladící kapaliny
sakra jsem pomalý
Naposledy editováno 04.08.2011 00:39:06
1 reakcí na tento příspěvek Únik chladící kapaliny
Jinak mě posledně chcala voda (taktně počkala až odjedu 50km daleko) z přechodu tělesa termostatu do plastové části s nalévacím víčkem - je na pravé straně, což sedí i pro tvůj případ, a je to taky těsněné okroužkem. Protože to prskalo vodu dolů ke svíčce vypadala ta závada úplně stejně jako běžný špatný o-kroužek na trubce termostatu, což popisuje eab.
Naposledy editováno 04.08.2011 06:53:36
Blix píše: ...Jinak mě posledně chcala voda (taktně počkala až odjedu 50km daleko) z přechodu tělesa termostatu do plastové části s nalévacím víčkem...
Jasně, to je taky možné (to už jsem taky absolvoval v cca 40tis. km), ale nejdřív by to dlouho po troškách slintalo... Neobjevilo by se to najednou a v tak velké míře.
Ono obecně platí, že objeví - li se nějaká závada brzo po nějakém zásahu do motorky - je třeba zkontrolovat nejdřív to, do čeho se šťouralo.
Fakt to funguje (10 let servisních zkušeností).
Takže já bych si tipnul na "O"kroužek trubky tělesa termostatu.
parek píše: eab> Materiál vyšel asi na 1800kč a práce 4000kč. Ve 24 tisících se podle servisky dělá nejvíce věcí. Ještě k tomu se tam čistili tlumiče a měnil se v nich olej. Vzduchový filtr jsem si měnil sám. A možná že ještě něco.
4000,- tisíce za servis ve 24000 km??? Ty krávo
Hoď sem tu fakturu, zajímalo by mě, co a jak stálo. Hlavně napiš, že to bylo bez dokladu, to by mě dostalo.
1 reakcí na tento příspěvek Únik chladící kapaliny
Janek: Když by ses koukl do servisní knížky, tak se tam dělá opravdu úplně všechno. Není jediná věc, která by se tam ve 24tisících neměnila nebo nekontrolovala. Původně mi ještě před servisem říkali o pár stovek větší částku, ale mazání jelikož mám ve 20tis. měněný ložiska krku, tak se s tim nemuselo nic dělat. /čtenku jsem si nebral, ale vše mi tam podrobně ukazovali co za co proč. Práce byla asi 8hod. Žádny šmelo v tom nevidim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Únik chladící kapaliny
parek píše: Díky chlapy za fotky.
Janek: Když by ses koukl do servisní knížky, tak se tam dělá opravdu úplně všechno. Není jediná věc, která by se tam ve 24tisících neměnila nebo nekontrolovala. Původně mi ještě před servisem říkali o pár stovek větší částku, ale mazání jelikož mám ve 20tis. měněný ložiska krku, tak se s tim nemuselo nic dělat. /čtenku jsem si nebral, ale vše mi tam podrobně ukazovali co za co proč. Práce byla asi 8hod. Žádny šmelo v tom nevidim.
Tak hlavně když si to dokážeš zdůvodnit a jsi spokojený s provedenou prací. Kdyby to alespoň neodflákli a vyměnili ty "O" kroužky (protože únik kapaliny asi opravdu bude tím). Každý děláme chyby a nikdo není neomylný, ale tohle není chyba nebo neomylnost, ale lajdáctví.
Jó, vím, co se dělá při 24000 km a měl jsem i ER5, s jejíž opravou (repase hlavy) mi na dálku pomáhal právě EAB (super domluva) a bral jsem od něj i díly .
A protože znám rozsah údržby a náročnost, považuju ty 4000,- za vysokou částku (nehorázně) i když měnili olej ve vidli. Jinak velký servis na motorce dělám každý rok a některý úkony i mnohem častěji (jezdím spíš v terénu) a neumím si představit, že bych za práci měl platit takovou pálku.
Ale to je trh, když je poptávka po takové drahé práci, tak proč ne, každýho věc.
Janek píše: Tak hlavně když si to dokážeš zdůvodnit a jsi spokojený s provedenou prací. Kdyby to alespoň neodflákli a vyměnili ty "O" kroužky (protože únik kapaliny asi opravdu bude tím). Každý děláme chyby a nikdo není neomylný, ale tohle není chyba nebo neomylnost, ale lajdáctví.
Jó, vím, co se dělá při 24000 km a měl jsem i ER5, s jejíž opravou (repase hlavy) mi na dálku pomáhal právě EAB (super domluva) a bral jsem od něj i díly .
A protože znám rozsah údržby a náročnost, považuju ty 4000,- za vysokou částku (nehorázně) i když měnili olej ve vidli. Jinak velký servis na motorce dělám každý rok a některý úkony i mnohem častěji (jezdím spíš v terénu) a neumím si představit, že bych za práci měl platit takovou pálku.
Ale to je trh, když je poptávka po takové drahé práci, tak proč ne, každýho věc.
Hodně peněz to je, ale už jsem se na to ptal i půl roku předem a vypočetli mi to na stejnou částku, takže jsem odhadovanou cenu věděl předem. Jiný servis neznám a pochybuju, že by to v origoš servisu bylo levnější. Jen doufám, že mi to uznaj na reklamaci a budu platit jen ty kroužky.
1 reakcí na tento příspěvek Únik chladící kapaliny
nastartuj ji nech ohrat az se sepne vetrak a pak sundej nadrz a mrkni odkud to tece, nebo jim to vrat do servisu .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Únik chladící kapaliny
madmax2 píše: no nemusej to bejt ty o krouzky, me to takhle podobne teklo a mel sem skrouceny to cerny kolinko na pravo nebo co to je ! jak tady kolega higienik dodal ukazal na foto,
nastartuj ji nech ohrat az se sepne vetrak a pak sundej nadrz a mrkni odkud to tece, nebo jim to vrat do servisu .
Do sundavání nádrží a podobnejch věcí se radši moc neženu, protože si nejsem jistej, že bych to vrátil zase na původní místo. Radši jim to tam dám, snad to nebude další pálka.
1 reakcí na tento příspěvek Únik chladící kapaliny
tak může.
Slečínka
Slečínka píše: Mám to samé u Ducatky, kdyby mi to někdo chtěl opravit,
tak může. Slečínka
Máš tolik kamarádů a přátel v profilu, tak se nejdřív obrať na ně . Nebo si myslíš, že jsme takový voli
Naposledy editováno 05.08.2011 10:08:08
1 reakcí na tento příspěvek Únik chladící kapaliny
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |