mám sice trochu strach..ptát se jaké pneu..:)) ale zkusím to:
Mám už plné zuby hledání dobrých zatáček v ČR, kde škrtám stupačkama rád a často,
proto vyrážím...přez alpy do Padovy (st. Polten, mariatzell, Gr Glokner a dál serpentýnama......kde to budu hrotit, co se dá!)
http://maps.google.c...004a76861fa55be617ac
Doma jezdím pneu z okruhu K2, SC2... i s vědomím, že vyžadují optimální teplotu pro optimální výkon jim věřím....(bláhově?)
Do zahraničí však chci nové...a skončil jsem u ...
Metzeler Racetec k3 X Pirelli diablo rosso corsa
Sice myslím, že jsou si dost blízké,..ale přece...bych si rád potvrdil a rozšířil názor na ně.
Takže k2 dle mě více lepí, rychlej ubývají než DRC...? Drží DRC dost pro jízdu na stupačky??
Máte jiný názor?...obuli by jste to?
P.S.: Klidně mě ponižujte, ale v druhém odstavci bych prosil aspoň pokus o odpověď:)
3 reakcí na tento příspěvek na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
Počítej s tím, že tam pravděpodobně minimálně jednou zmokneš!
(byla jsem tam a letos jedu zas a rozhodně ne na sport. gumách)
Sphere píše: Počkej, ty chceš dojet na takovýchto gumách až do Alp? to je asi budeš mít ve středech na placku...Osobně bych volila kvalitní sportovně cestovní obutí - např Bridgestony BT023, nebo Dunlopy Sportmaxy Roadsmarty...
Počítej s tím, že tam pravděpodobně minimálně jednou zmokneš!
(byla jsem tam a letos jedu zas a rozhodně ne na sport. gumách)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
1 reakcí na tento příspěvek na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
FiFi. píše: MARIKK> přečti si o těch Dunlopech Sportsmartech - hodně si je chválí a mají taky dost solidní výdrž..
hmmm..snad o nich budu uvažovat...ale už jsem měl na výběr dvě, teď zas 3..uuuf....
...máš vyzkoušeno? dokázal by jsi porovnat s K3, DRC...?????
REJPA píše: Letos jsme tam byli a pršelo docela dost.Mám tam obuto dunlop qualifeir II.Dvojsměsová guma,která drží i na vodě a nebylo to zrovna turistické tempo.
Když prší, nejezdím...škoda benzínu a km, které si neužiju...
QII se dá srovnat s DRC...asi...??
1 reakcí na tento příspěvek na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
Vzadu vydržela cca 6 a to sem hodně jezdil i s batohem.
vpředu je po 8 skoro na výměnu (zbroušeno do špičky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
REJPA píše: MARIKK-To si asi moc nezajezdíš,protože co jsme jeli tak pršelo každý den.Až když jsme sjeli GG do Itálie tak bylo krásně.Co se týče gum,měli obutý i kámoši a spokojenost.Jeden jezdí na koleno i ve dvou a má tam QII.
Díky..takže i QII se dá když neudělám chybu:)
co se týče počasí...
tak tak..italská strana je stabilnější ináč: číhám, nespěchám...
http://cz.bergfex.co...er/schneevorhersage/
eeště prosím lidi se zkušenostma....kolik km se dá udělat po takovýchto silnicích, aby to nebylo o tom, že to MUSIM ujet...200? 300?? 400?????
Naposledy editováno 14.07.2011 16:05:50
FiFi. píše: Sphere> jaký jsi jezdila na eFku? Ty Pirellky Angel?! Nebo se mi to zdá?!
Nene, Pirellky jsem nevyzkoušela. Téměř nesmrtelné byly Bridge bt 021, pak jsem zkusila qualifeery - ale rychle se sjely, pak jsem měla conti race attack - gumy, na které panují ambivalentní názory - ale za sebe - hodně muziky za málo peněz, nevydrží věky, ale lítala jsem s nima na okruhu a pro moje šmrdlání držely perfektně...
Asi jsem úplná poseroutka, takže letos do těch Alp volím minimálně slicky
Sphere> já právě nevim, co dál.. Qualifier II jsem sjel, ted' tam mám na cestování Pilot Roady (Slovensko a cesta kolem ČR - asi 4500km) a pak nevim, co dál. Jelikož mám na předku na QII ještě skoro 3mm, tak bych možná koupil dozadu QI a sjel to zároveň
K těm Conti - taky jsem četl, jak je někdo chválí, někdo ne - nicméně, ta cena je pěkná, to bezesporu
1 reakcí na tento příspěvek na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
na kolinko za deste bych se proste vysral, to si stejne koledujes akorat ze ti upadne, a v pripade deste bych se jen presunul do jinyho udoli nebo o dve dal a mohlo by bejt lip. Nebo bych se vratil k mori.
Rosso Corsa najede i pres 6000 na litru, a nemyslim vejletnim tempem - ale ne kdyz pojedes po dalnici za 12.. to pak vodejdou po 1500 na platno
Ale ten vopruz ti nezavidim - to je fakt utrpeni jet 130 po dalnici.
faktem je, ze ani na 2CT prvovystrojovejch gumach typu Power Pure, nedej panbu Barum Nesmek typu Pilot Road, Sport Smart, Qualifier) apod. nejde jet po dalnici rychle, pokud si nechces privezt do zatacek placku. A kdyz bude parit slunce, tak vsechny tyhle gumy s radoby vydrzi utavis..citelnost v nakolonu klesa k nule.
na zaver mala rada - ve svycarsku bud hodne vopatrnej, neni tam kam ujet a ty kundy na turisty cekaj..kdyz ti namerej mezi zatackama i jen 190 tak v novinach budes urcite a s motorkou se nevratis (urcite..) ve vsedni den byva v pasech klidneji... ale to mozna jen zbytecne mudruju..ze v kopcich nejsou odbocky a kdyz najdes a zajedes tam na motorce, tak te sedlak napraska asi vis sam
EDIT
aha, ted koukam do profilu co mas za motorku...myslim ze Qualifiery budou stacit.. tyhle nahace stejne tahaj stupacky po zemi jeste nez se stihnou poradne naklopit... Qualifiery - super cena, grip i vydrz... akorat jako vsechny gumy tyhle kategorie nepodrzej ve vedrech kdyz se tomu fakt dava... pokud na silnici ty SC2 apod z okruhu ohrejes tak ze zacinaj delat cucky, tak plati vyse psany, pokud je mas na svy motorce krasne hladoucky.. ber klidne qualifiery kvuli cene. Pripadne nejaky Michelin Pilot Power (ve dvou jsme na nem najeli na R1 8600 a stale predpisova) a ty drzej i za deste, jako vsechny micheliny..
Naposledy editováno 14.07.2011 17:35:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
www.motosrsni.net/fotoavideo/fotky/sezona2010/slovakiaring/slides/P1250621.html
www.motosrsni.net/fotoavideo/fotky/sezona2010/slovakiaring/slides/P1250623.html
teploty se nakonec vysplhali jeste o par stupnu vyse.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
ja jsem to zobecnil na tuhle tridu sportovnich gum, do urcity miry vsechny tyhle gumy drzej jako pribyty. Me se nikdy nestalo ze by me Power Pure nebo Pilot Power nechaly ve stychu, ani ze by mi kouzly. Ale kdyz dostanou za usi, tak to umej. Prabdou je, ze se tu bavime o subjektivnich hodnotach a ze lidi maj tendenci vlastnic chyby hazet na fruhy, treba gumy.
Ale presto si ja osobne myslim, ze jde zobecnit fakt, ze sportovni gumy, ktery se montujou na supersportovni stroje jako prvovystroj, QII, Power Pure (R1 od 2010), BMW montuje stejnou tridu od Metzeleru myslim apod., ze ty gumy drzej skvele, ale maji nizsi pracovni teplotu. Na silnici se k tomu vetsina lidi nedostane, ale opbcas se nekdo najde. Ve vedrech je to snazsi. Urcite na nich jdou zajet 4 docela rychly kola, ale pak u takovejch amateru jako jsem ja, podle myho nazoru, hrozi, ze te guma v dalsim kole nepoodrzi a ty pri tom pojedes to samy, cos jel tri ctyri kola predtim.
Nicmene, vsechno jsou to subjektivni a pro me nemeritelny pocity, ziskany ina zaklade reci lidi, kterym verim ja. Muzes si myslet ze jsou to keci a delat si to podle svyho. A treba budes v pohode. Ja ale nechci vedet jestli to je pravda, protoze kdybych ji mel ja, tak sance ze vstanes je jen 50%. Normalne se snazim jezdit s vetsi rezervou.
Na druhou stranu musim rict ze ti neverim ani slovo, protoze nevim jak jezdis a po zkusenostech z poslednich dvou let bych simyslel ze jsi "kompetentni" tohle overovat jedine az bych te videl jezdit, nebo znal casy z okruhu.
Ale pokud jsi fakt sikobvnej jezdec, rekneme tojedno procento, ktery si podrzi prehled i v okamziku, kdy gumy ztratej svoje vlastnosti, myslim tim ze se jejich hrana posune na nizsi cas (na okruhu) pokud bys byl ty jeden z te hrstky ktera to pozna a zvolni.. tak OK.. ale fillatoru a podobnejch pacientu zase tak moc nebude. No a pokud jsi takovej sikula jako oni tak se lidne praskni hned a nedelej ze me vola..
EDIT: a v neposledni rade mluvim o tech levnejch qualifierech a ne o II, ktery jsou prej opravdu trochu lepsi, podle me stejne dobry jako Power Pure, Pilot Power, nebo stejne blby?
Naposledy editováno 15.07.2011 08:28:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
tak cas na SKringu mam 2:32.9 (QII sucho) a nejake drobne jeste, 2:46 (Pirelli Rain mokro). ja vim mrdal, ale hrozne me to bavi :D.
Letos na stejny QII jako loni (jelikoz na silnici jsem nenajezdil nic) absolvovano na SKringu i 8h endurance, pocasi bohuzel letos bylo uplne jine jako loni.
Stejne subjekltivni pocity jako mas ty o gumach, ktere za tepla nedrzi maji stejnou vypovidaci hodnotu jako ty moje. Takze ti taktez nemuzu verit ani slovo a po mych zkusenostech z poslednich dvou let si myslim ze varis z vody :). Prave, ze zde pisou lidi jen "subjektivni" pocity, takze nikdo nic jineho cekat nemuze. Jsou to bud konkretni nebo prevzate zkusenosti. Nemuzeme tusit jak dany clovek jezdi. Takze opet vsem reknou prd.
Mohu napsat zase svuj nazor, ze sportovni gumy jako je QII nebo Power Pure maji velke rozpeti pracovnich teplot. Jiste nedosahuji vlastnosti sportovnich slicku, ale to se od nich neocekava. Psat, ze mi to nekolikrat ustrelilo a mel jsem ztoho takovy a takovy pocit je bezpredmetne, protoze zde se jedna o sirokou paletu faktoru, ktere se musi brat v uvahu.
jinak na mokru jsem straspytel a to se s QII bojim, necitim se na nich jisty, v Brne na volnych jsem vyjel jdnou za mokra a pri przdeni se mi nekolikrat seknul predek. Proto na mokro uz s obyc guamma radji nelozim :).
Napsal jsem jen svuj nazor, ze nesouhlasim s tvym a podlozil jsem to svou zkusenosti :).
Ty gumy umi vic a potvrzuji to jini a lepsi jzdci nez jsem ja.
Priklad cas v Brne na QII kamarada s nickem "Sobi" (najdes ho na motorkarich) je neco kolem 2:22 - 2:25 na QII myslim, ale ze je to ten pomalejsi. Kazdopadne to je na tech nasich babickach, takze si radeji ani nedovedu predstavit jak by se to dalo zajet napr. na BMW.
ad tvuj EDIT: nekolik prizpevku vyse se prave ostatni bavi o QII takze kdyz si zminoval qualifiery tak jsme automaticky pocital s QII.
jinak ja sam jsem s temito pryzi byl spokojen. odjel jsem dve sady a ted uz mam jen posledni na dojedi, jestli se rozhodnu to vytahnout na cestu. Jelikoz mi ucarovali okruhy, tak pujdu nejspise o radu vyse pro suchy pocit jistoty ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
ono jestli jezdi na nahaci tak by mu mohly stacit stejne..
klasicky pilot power navic dneska stojej cca 5000 a drzej dost slusne i na mokru, urcite jde jet i koleno.. respektive na nahaci spis drit stupackou..
ja uz letos na okruh se seriovkama lezt nechtel. Nevedel jsem sice co zajedu, ale uz jsem si myslel ze bych mohl bejt rychlej a nechtel jsem zjistit, ze ty reci nelhaly. Tak beru na okruh D211GP a ty maj jiste rezervy kdyz jezdim ted v moste 52. A cas je to asi docela slusnej, ale rychlej cas je podleme, na seriovy motorce) pod 50.. do ty doby jsi proste rychlej amater.. Ale dostat se pod 50 nadruhou stranu muze bejt velkej vořech.
EDIT:
kdyz uz mu to tu takhle pekne zasirame.. tak by me moc zajimalo, zda pokud v obou pripadech nespadnes samozrejme, mi nejak pomohlo, ze mam ty sportovni gumy proti kdybych mel "jen" treba power pure..
ale nejspis tam bude ten psychickej deblock ze vis ze gumy jsou to nejlepsi co je a tim padem umej daleko vic nez ty.. a u silnicnich vis naopak.. ze u casu 52 se pri urcity shode neprizniovejch faktoru muzes nechtutne priblizit konci adheze nazutych pryží a nevis kde to je.. a nejsem takovej borec abych to potreboval vedet uplne presne... hlavne proto ne, ze nevim, jestli bych ty hodnoty byl schopnej zaznamenat a pak uz jet jen tesne pod nima.. myslim ze ne..
Naposledy editováno 15.07.2011 11:45:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
V mostě jsem byl bohužel jen jednou a to loni, bohužel pršelo prakticky celou dobu, takže kromně první jízdy na suchu, jsem jezdil už jen na mokrých. Závěr endurance se jel už bez deště a mistama osychalo. Nej čas byl ale kolem 2:07. Nicméně mě v mostě strašne irituje první retardér a následně poslední nájezd na cílovku, tam jsem byl hodně slabej, když jsem koukal na ty záplaty a hodně nerovnej asfalt. :D.
Nejcíc krizovek jsme měl na loňských mokrých pneu, byla to první zkušenost s pneu na mokro a tak mi parkrát práve v prvním retarderu ustelil zadek. S QII jsem měl tento problém opravdu minimálně.
Jinak pravě s výše zmiňovaným kolegou jsme se shodli, že na cestu je QII celkem průměrná pneu s docela dobrou živnotností. Mě u ní vadili jen edit:"podelné" přejezdy přez "hady". Tam to prostě klouzalo. Na vodě jsem na ní najel jen cca 100km silnioce a pak jednu jízdu v Brně. Silnice ok, jel jsem jak posrany, na okruhu to ale bylo malem o drzku, ale pomohlo mi to, že třeba teď když jsme šel tvrdě na brzdy, tak už jsme se pri zablokovaní předního kola tolik nebál :).
Naposledy editováno 15.07.2011 12:33:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
babynek píše: SPIJKER> jasne, taktéž bych nerad zjišťoval limity svých gum..nicméně když se kouknu kolem tak mám do limitů ještě daleko, ale jak píšes, pro suchý pocit jistoty, prostě navleču nejspíše nějakou vyšší řadu pneu.
V mostě jsem byl bohužel jen jednou a to loni, bohužel pršelo prakticky celou dobu, takže kromně první jízdy na suchu, jsem jezdil už jen na mokrých. Závěr endurance se jel už bez deště a mistama osychalo. Nej čas byl ale kolem 2:07. Nicméně mě v mostě strašne irituje první retardér a následně poslední nájezd na cílovku, tam jsem byl hodně slabej, když jsem koukal na ty záplaty a hodně nerovnej asfalt. :D.
Nejcíc krizovek jsme měl na loňských mokrých pneu, byla to první zkušenost s pneu na mokro a tak mi parkrát práve v prvním retarderu ustelil zadek. S QII jsem měl tento problém opravdu minimálně.
Jinak pravě s výše zmiňovaným kolegou jsme se shodli, že na cestu je QII celkem průměrná pneu s docela dobrou živnotností. Mě u ní vadili jen edit:"podelné" přejezdy přez "hady". Tam to prostě klouzalo. Na vodě jsem na ní najel jen cca 100km silnioce a pak jednu jízdu v Brně. Silnice ok, jel jsem jak posrany, na okruhu to ale bylo malem o drzku, ale pomohlo mi to, že třeba teď když jsme šel tvrdě na brzdy, tak už jsme se pri zablokovaní předního kola tolik nebál :).
jasne.. copak o to.. predni kolo kdyz to vcas pustis se zase zacne tocit.. pokud uz nelezis moc.. to ti pak nakope.. ja se v desti snazim jezdit rovne.. ale stejne pak veskera sranda konci.. nejezdim zavody abych za deste hledal kde jsou limity.. a snazim se odvezt na tom domu a motorku pripadne taky kompletni..
kazdopadne 2:07 za mokra bude asi suprovej cas.. urcite jde vic, ale ja to nikdy nejel a netusim co bych byl schopnej zajet.. jestli vubec tohle..! ale podle oka mi to prijde jako super cas!
prave kvuli cene bych se zamyslel i nad prvnima qualifierama a nad pilot power pac ja na nich (PiPo) na r1 najel 8600 ale byla tojen sbizna turistika.. ve dvou vets do 160, sam par rychlostnich testu, obcas nejaky zatacky, ale hlavne jsem se s tema konma jeste szival..
Naposledy editováno 15.07.2011 12:47:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
1. Pirelli diablo rosso corsa
2. Dunlop SportSmart
3. Bridgestone BT 016
Díííík
1 reakcí na tento příspěvek na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
Dave81 píše: Na horníka ti stačej obyčejný sport/touring pneu typu BT021, 023, Qualifier apod.
jj. krouták sice nemá, ale stupny jsou sklápěcí.....
...a taky psychika..normálně jezdím okruhovky z okruhu..a teď mám skočit o tolik tříd jinam???
to asi nedám:)
DEKRA test...dejte odkaz, máte-li, díky!!!
Naposledy editováno 15.07.2011 16:07:29
MARIKK píše: jj...a taky psychika..normálně jezdím okruhovky z okruhu..a teď mám skočit o tolik tříd jinam???to asi nedám:)...
To jde opravdu jen o tu psychiku. Okruhove pneu na Hornetovi na silnici fakt nejsou nutne.
1 reakcí na tento příspěvek na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet | ShihTzu | 5 | Dnes v 12:44 FILODENDRON |
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet | pidivr20 | 6 | 20.10.2024 v 15:15 amirinda |
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 5 | 17.10.2024 v 16:17 granylator |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |