mám sice trochu strach..ptát se jaké pneu..:)) ale zkusím to:
Mám už plné zuby hledání dobrých zatáček v ČR, kde škrtám stupačkama rád a často,
proto vyrážím...přez alpy do Padovy (st. Polten, mariatzell, Gr Glokner a dál serpentýnama......kde to budu hrotit, co se dá!)
http://maps.google.c...004a76861fa55be617ac
Doma jezdím pneu z okruhu K2, SC2... i s vědomím, že vyžadují optimální teplotu pro optimální výkon jim věřím....(bláhově?)
Do zahraničí však chci nové...a skončil jsem u ...
Metzeler Racetec k3 X Pirelli diablo rosso corsa
Sice myslím, že jsou si dost blízké,..ale přece...bych si rád potvrdil a rozšířil názor na ně.
Takže k2 dle mě více lepí, rychlej ubývají než DRC...? Drží DRC dost pro jízdu na stupačky??
Máte jiný názor?...obuli by jste to?
P.S.: Klidně mě ponižujte, ale v druhém odstavci bych prosil aspoň pokus o odpověď:)
1 reakcí na tento příspěvek na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
na kolinko za deste bych se proste vysral, to si stejne koledujes akorat ze ti upadne, a v pripade deste bych se jen presunul do jinyho udoli nebo o dve dal a mohlo by bejt lip. Nebo bych se vratil k mori.
Rosso Corsa najede i pres 6000 na litru, a nemyslim vejletnim tempem - ale ne kdyz pojedes po dalnici za 12.. to pak vodejdou po 1500 na platno
Ale ten vopruz ti nezavidim - to je fakt utrpeni jet 130 po dalnici.
faktem je, ze ani na 2CT prvovystrojovejch gumach typu Power Pure, nedej panbu Barum Nesmek typu Pilot Road, Sport Smart, Qualifier) apod. nejde jet po dalnici rychle, pokud si nechces privezt do zatacek placku. A kdyz bude parit slunce, tak vsechny tyhle gumy s radoby vydrzi utavis..citelnost v nakolonu klesa k nule.
na zaver mala rada - ve svycarsku bud hodne vopatrnej, neni tam kam ujet a ty kundy na turisty cekaj..kdyz ti namerej mezi zatackama i jen 190 tak v novinach budes urcite a s motorkou se nevratis (urcite..) ve vsedni den byva v pasech klidneji... ale to mozna jen zbytecne mudruju..ze v kopcich nejsou odbocky a kdyz najdes a zajedes tam na motorce, tak te sedlak napraska asi vis sam
EDIT
aha, ted koukam do profilu co mas za motorku...myslim ze Qualifiery budou stacit.. tyhle nahace stejne tahaj stupacky po zemi jeste nez se stihnou poradne naklopit... Qualifiery - super cena, grip i vydrz... akorat jako vsechny gumy tyhle kategorie nepodrzej ve vedrech kdyz se tomu fakt dava... pokud na silnici ty SC2 apod z okruhu ohrejes tak ze zacinaj delat cucky, tak plati vyse psany, pokud je mas na svy motorce krasne hladoucky.. ber klidne qualifiery kvuli cene. Pripadne nejaky Michelin Pilot Power (ve dvou jsme na nem najeli na R1 8600 a stale predpisova) a ty drzej i za deste, jako vsechny micheliny..
Naposledy editováno 14.07.2011 17:35:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na stupačkách přez Alpy K3 nebo Rosso Corsa?
www.motosrsni.net/fotoavideo/fotky/sezona2010/slovakiaring/slides/P1250621.html
www.motosrsni.net/fotoavideo/fotky/sezona2010/slovakiaring/slides/P1250623.html
teploty se nakonec vysplhali jeste o par stupnu vyse.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |