Takže dotaz zní....mít to příště tak trochu víc mít v píči,nebo něco změnit?
Tlak,přitvrdit pružinu,či co?
pro ilustraci foto gumy
........a prosím moc se mi nesmějte...moje ego utrpělo,ale péro je pořád dostatečně velký
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
saly.pce píše: myszak> Nemáte tu knížku někdo v elektronický podobě a nebo na prodej?
Tady je odkaz pokud to chceš i s videem: ODKAZ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
SVSkritek píše: Dost možná to bude i rukama. Zrovna vcera jsem cetl knihu a Keith Code tam rikal. Ze si jeho zaci stezovali ze jim to v zatacce klouze. Pritom jezdili casy o 15s horsi nez co se tam jezdni normalne. No a pak se zjistilo ze v zatacce delaj korekce naklonu a nepracujou spravne s plynem. Ze ho otviraj a zaviraj. Drzej krecovite riditka.
Jinak Hornet na okruh asi nebude zadne terno. Ale kouzat by to nemuselo.
klouže. zeptej se mě jak to vim a to jsem žádný korekce nedělal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
trins píše: FiZzeR> povídej a přeháněj co,kde,kdy,jak a s kým
Klouzání je vždy výsledkem špatného stylu jízdy...guma samo od sebe neklouže. I když jsem spadnul na okruhu, vždy jsem hledal chybu u sebe. Málo plynu, moc plynu atd., sjetá guma atd...
www.motorkari.cz/forum-detail/
1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu
Když trochu dotáhneš tlumení, musíš si s Hornetem užít víc než já s FZS 600, nemá podvozek tak proklatě nízko...
D.C. píše: Jen poznámku k těm tlakům, lidi, proboha neblbněte, chcete ho zabít??? 2.2, 1.9 můžete dát na supercorsách atd, SportAtacky jsou furt ještě spíš sportovně/cestovní gumy, ty se ani na okruhu tak nedofouknou, dát na zadek pod dva je pokus o sebevraždu, ta guma pak akorát skáče jak klokan a mašina jde bokem... těch 2.3 - 2.5 je akorát. Mluvím z vlastní zkušenosti, vzadu většinou jezdím něco cestovnějšího (i na okruhu) a když už to jede bokem, aspoň čitelně, plynule, po ufouknutí je to naprd.
Když trochu dotáhneš tlumení, musíš si s Hornetem užít víc než já s FZS 600, nemá podvozek tak proklatě nízko...
Pokud jezdí cestovní gumy, tak máš pravdu. My jsme ale neřešili konkrétní typ, co tam má Nicméně i cestovní guma se dá na okruhu zahřát, ale trvá to déle. Ideální jsou nahříváky.
Ale spíš bych řekl, že se musí hlavně rozhodnout, kde bude trávit víc času, zda na silnici, či na okruhu a nebo půl na půl a dle toho se dá zvolit sprvná pneumatika, ale taky se pak musí myslet na správný styl jízdy s ní atd. Nejde na vše vzít jednu odpověď, to ani nejde
Včera tam jezdil pán na cestovním BMW, klopil to až na kraj, dřel stupačky a přitom prý ani neufukoval. Má taky Pilot Road 3.
Tkže za mě u cestovních gum klidně neufukovat, nebo jen minimálně a spíš zadek.
Naposledy editováno 14.07.2011 11:20:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
saly.pce píše: Klouzání je vždy výsledkem špatného stylu jízdy...guma samo od sebe neklouže. I když jsem spadnul na okruhu, vždy jsem hledal chybu u sebe. Málo plynu, moc plynu atd., sjetá guma atd...
je to tak, tady za to může zkrátka to že jsem tam sral moc málo plynu dostal jsem hasana v sosnový, to ani neni okruh ale spíš okruhový objezd chtěl jsem si jenom vyzkoušet jak se na okruhu hornet chová, žádná řežba, ani na stupačku jsem tam nešel. myslím že velkej podíl na tom má zadní guma, normálně se jí "utrhnul" celej kraj (michelin power one). a uplně bez varování, prostě to krásně drželo a najednou mi někdo ukrad kolo, a to prosim při konstantním plynu, a ani bordel tam nikde nebyl žádnej. jen pro srovnání, na RSV s D211GP jsem v tý samý zatáčce bez problému drhnul kapotama, trošku se to mlelo ale drželo to v klidu.
ale na co jsem nepomyslel byly tlaky, to je pravda - na rsv jsem totiž neupouštěl, jezdím na silnici 2.3 vpředu a 2.1 vzadu, na kolik byl nafuněnej hornet netušim.
Naposledy editováno 14.07.2011 11:24:26
1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
Sosna je na naučení super....a hlavně je to tam neskutečná makačka ALe ještě k těm tlakům, taky jsem poprvé byl vyhoukaný, že to plavalo, protože jsem to dost neohřál, ale pak už jsem na to dával pozor a byl to neskutečný rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek Hornet na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
saly.pce píše: Ono taky jezdit na okruh s cestovníma gumama je jako brát si na hory v zimě plavky Když už, tak ať je tvrdý střed, ale měké boky...a další roli hrajou časy no okruhu, styl jízdy, mám nebo nemám nahříváky, atd., atd., atd......
Je mi jasný, že sportovně turistický gumy nejsou to pravý na okruh. Ale když já jdu na okruh 3x do roka a zbylých x-tisíc km najedu po okrskách. Pilot Road 3 jsou naštěstí dvousměsovky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
ptaak píše: Poradí mi někdo trochu znalejší? Mám vpředu Sport attack, takže do provozu 2,5 bar. Vzadu řízlej slick bridgestone battlax (medium směs), na jaký ho foukat tlak do provozu? A na kolik dát tuto moji sadu na okruh typu Sosnová? Díky za info Grassel mi kdysi říkal, že na ten slick do provozu kolem 2,3
No já ti poradím...řízlej slick do provozu nepatří!!! Zahoď ho a jezdi předek i zadek stejnou značku. Jsou to naprosto rozdílné směsi, naprosto jiné zahřívací teploty atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
saly.pce píše: No já ti poradím...řízlej slick do provozu nepatří!!! Zahoď ho a jezdi předek i zadek stejnou značku. Jsou to naprosto rozdílné směsi, naprosto jiné zahřívací teploty atd.
Na tohle jsem se neptal. Hodně lidí jezdí řezaný slicky v provozu, proto se ptám znalejších na vyzkoušený tlakysaly.pce píše: No já ti poradím...řízlej slick do provozu nepatří!!! Zahoď ho a jezdi předek i zadek stejnou značku. Jsou to naprosto rozdílné směsi, naprosto jiné zahřívací teploty atd.
hele moc to řešíš... jsou lidi, co jsou rádi že tam maj nazutýho něco gumovýho a relativně kulatýho, ne každej má na to aby kolikrát do roka kupoval novou sadu super gumek. akorát je podle toho potřeba pak jezdit, no. ale stejně se to přeceňuje, kdybys viděl jak jsem lítal (loni) na sadě cestovních gum starý asi vosum roků, a jak jsem si to dával
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
trins píše: saly.pce> tak ty sport attacky jsou jednosměsovky určený pro supersporty,byly tam původně,tak jsem je jen obměnil....a jezdit hodlám více silnici a okruh tak letos max.ještě 2x,Takže kolik?
Je určitě lepší jezdit Supercorsy atd., kde jsou super na silnici i na okruh. Jestli ti ale mohu poradit, zavolej Hamletovi, řekni mu přesně tvé užití a on ti paradí jakou dát správnou volbu, to je jistota
No a když pak spolu zapracujeme na práci těla na motorce atd., tak najednou zjistíš, že se motorka chová zcela jinak. Jo a jestli ti to klouzalo, tak bych se ani nedivil, že to bylo tím, že jsi neměl zatížené zadní kolo vlivem posezu na nádrži. Ale o tom když tak více osobně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
saly.pce píše: Je určitě lepší jezdit Supercorsy atd., kde jsou super na silnici i na okruh. Jestli ti ale mohu poradit, zavolej Hamletovi, řekni mu přesně tvé užití a on ti paradí jakou dát správnou volbu, to je jistota
No a když pak spolu zapracujeme na práci těla na motorce atd., tak najednou zjistíš, že se motorka chová zcela jinak. Jo a jestli ti to klouzalo, tak bych se ani nedivil, že to bylo tím, že jsi neměl zatížené zadní kolo vlivem posezu na nádrži . Ale o tom když tak více osobně
to by mohlo,protože to 2x bylo na výjezdu ze zatáčky za cílovkou a 1x na výjezdu u Céčka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet na okruhu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |