globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
 
15.6.2011 v 22:38
Čaute,
vím, že se tady o tom píše dost, ale na tohle jsem nic nenašel. Je lepší mít padací protektory na mašině? Neudělá to více škody než užitku? Když tím protektorem chytnu třeba o obrubák, nepohne to s celým rámem (konkrétně u Ducati)? Je lepší mít jebnutou nádrž než pohnutej rám, ne...?
Anketa: Protektory:
ano
96%
66
ne
4%
3
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 18:12 | Nahoru | #31
Fast-RR> Taková pěkná a takhle s ní fláknout, no fuj!

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 18:28 | Nahoru | #32
Mam sice cestovni enduro ale letos jsem dvakrat klouzal na asvaltu a nemel padak a vzdy to odneslo koleno. Pri druhe havarce jsem mel padak doma a v tom tydnu ho chtel montovat ale spadl driv nez namontoval Koleno sedrene natazene vazy atd. Neres jestli jo nebo ne,ber to ze tam maj bejt a hotovo. Jak te boli zraneni tak ti v te chvili je jedno co je s motorkou. Padaky vzdy pomuzou jak tobe tak motorce,nekdy vic nekdy mene. Pri celnim narazu jsou ti k nicemu.

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 22:11 | Nahoru | #33
při malém sklouznutí mi padák moto podržel bez větších škod.....

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

16.6.2011 v 23:14 | Nahoru | #34
sklouznul sem se a padáky mi zachránily skoro většinu škod kdybch je neměl tak se asi nedoplatim . Foto mam v profilu. Za mě padáky určitě jo . Měl sem PPtuning a jak už tady někdo psal , taky se neohnuly takže by to možná něco rámu provedlo ,ale tohle bylo jen sklouznutí.

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

17.6.2011 v 10:04 | Nahoru | #35
Když to na motyce není, tak i lehkém pádu to vydá např. takto
takto

když tam jsou (na mých mopedech nainstalovány Rutanovy letos) , tak se to kupříkladu po pádu ze stendu (jak se mi nedávno povedlo při nepozorném čištění a mazání řetězu) prostě zvedne a nic tomu není.

A z toho, jak před časem pravil Bubrák, vycházejme.

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

17.6.2011 v 11:36 | Nahoru | #36
proto se dělaj padací špunty/hříbky ze silonu nebo z duralu ne? že se kdyžtak zlomějou... nevim no.. ale vim že by mě byly k ničemu a že sem udělal dobře s padacím ,,rámem,, jednou mě pomaličku spadla na vobrubák a bejt tam špunt místo rámu, tak mam po bloku a... v servisu jim taky spadla a přiohnul se jenom padák.. (aspoň mě to mohli říct šmejdi )
za mě padací rámeček...

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

17.6.2011 v 16:18 | Nahoru | #37
Taky jsem pro padáky.Konkrétně hříbky,špunty,říkejte tomu jak chcete...Od RUTANA Vynikající.Měl jsem po pádu do pole a padák se ohnul,ale nic mu nebylo.Po napsání rutanovi mi poslal za dva dny náhradní šroub a zadarmo.Takže jen vyměnit a vesele dál

Co se týče padacího rámu,tak jsem slyšel o nehodě,že pří čelním nárazu
zavadil o rám nohou až mu to vyzulo botu

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

17.6.2011 v 19:50 | Nahoru | #38
Sice jsem jenom ženská,ale taky jsem slyšela že u některých padáku se stáva že pak hnou celým rámem. Doporučuju si nechat udělat padáky na zakázku od Rutana protože on je dělá fakt tak,že se ani nehnou a motorku ti zachrání. Už to mám ozkoušený a hlavně jsou od Rutana uplně boží a za super cenu!!

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

17.6.2011 v 19:50 | Nahoru | #39
Sice jsem jenom ženská,ale taky jsem slyšela že u některých padáku se stáva že pak hnou celým rámem. Doporučuju si nechat udělat padáky na zakázku od Rutana protože on je dělá fakt tak,že se ani nehnou a motorku ti zachrání. Už to mám ozkoušený a hlavně jsou od Rutana uplně boží a za super cenu!!

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

17.6.2011 v 21:03 | Nahoru | #40
Fast-RR> pamatuješ, jak jsem jednou psal, že jste magoři, když zkoušíte whellie v obci?

Tak přesně v tu chvíli mi bylo líto tý Tvojí krásný motorky, protože jsem si byl na 100% jistej, že jí někde rozstřelíš (a to nekecám )

...no a teď koukám, že jsem měl pravdu

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

18.6.2011 v 10:48 | Nahoru | #41
já se přidávám k zástupu těch, co maj padáky od rutana a pomohly mi přesně v případě o kterým píše FishX3. motka padne v nulový rychlosti, padák se lehce odře plus páčka brzdy a krycí plech výfuku a konec. nebejt tam, tak myslím, že by i praskaly plasty.

1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

19.6.2011 v 08:45 | Nahoru | #42
Pro gymkhanu se dělají takové padáky.




PS: Ale chtělo by estetickým doladit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

20.6.2011 v 17:54 | Nahoru | #43
PAP28> To už na to jen přidělat stupačky a máš čupr přepákování... Takhle zhyzdit tak krásnej bajk, no fuj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

20.6.2011 v 21:05 | Nahoru | #44
motodawe> Esteticky to nevypadá, to s tebou musím souhlasit. Ale motorku to ochrání. Je to čistě účelová záležitost.

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

21.6.2011 v 10:47 | Nahoru | #45

motodawe píše: PAP28> To už na to jen přidělat stupačky a máš čupr přepákování... Takhle zhyzdit tak krásnej bajk, no fuj.



...

tohle je kvalitni nazor..

ale proti fkusu.. at si na to pridela treba vodotrysk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

23.6.2011 v 16:52 | Nahoru | #46
PAP28> Asi to nebude z dílny Ducati... Tam by se snad trochu zabývali i estetikou?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

23.6.2011 v 17:17 | Nahoru | #47
motodawe> To není skutečně není od Ducati, nevím přesně kdo to vyrábí. Je to na závody.

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

23.6.2011 v 17:37 | Nahoru | #48
PAP28> I tak, když už se něco dělá, tak by to mělo mí útoveň, tohle působí jako samodomo...

Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

26.6.2011 v 15:05 | Nahoru | #49
Kdybych si já blbec minulý rok neodložil nákup padáků, moch sem si ušetřit prachy za prasklej chladič... Padáky jsou prostě na moto potřeba!

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

7.7.2011 v 15:43 | Nahoru | #50

Namork1 píše: Zrovna dnes jsem namontoval tyto . Toto je podle mne zajímavé řešení které by mohlo fungovat - největší náraz pobere hliníkové rameno. Zároveň jsou to jedny z mála u kterých není potřeba vrtat díry do kapoty což byla u mě podmínka. Jestli skutečně fungují se doufám nikdy nedozvím ale určitě padáky jako takové význam mají a můžou toho hodně zachránit, záleží ale jak a kde jsou uchycené.



jsou dost poddimenzované podle mého názoru. zvlášť upevňovací základna má malý průměr, takže můj odhad je, že při pádu neobstojí na sto procent. Snaha se vyhnout za každou cenu díře v kapotáži má bohužel dost špatný dopad na výsledek crashtestu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

7.7.2011 v 15:45 | Nahoru | #51

dareckov píše: Padáky jsou spíše pro lehčí pády ne? Klouzání atd. Když to našijete někde do obrubníku ve 130 asi ten padák ztrácí smysl. Já o nich přemýšlím ale pořád je to pro mě drahé



náraz do překážky (díra, patník, hlína) padák málokdy přežije. Většinou rupne šroub, nebo se ohne upevňovací deska. ale mám crashtest ve 180km/h kdy padák jen klouzal a z jeho celkové délky 60mm zbylo 25mm materiálu:) motorka odjela po svých. Pak mám crashtest ve 25km/h do kolejiště tramvaje a tam byla sada padáků i s víkem altíku na sto sraček.
sem tam se prostě zadaří, jindy ne:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

7.7.2011 v 15:50 | Nahoru | #52

RUTAN píše: náraz do překážky (díra, patník, hlína) padák málokdy přežije. Většinou rupne šroub, nebo se ohne upevňovací deska. ale mám crashtest ve 180km/h kdy padák jen klouzal a z jeho celkové délky 60mm zbylo 25mm materiálu:) motorka odjela po svých. Pak mám crashtest ve 25km/h do kolejiště tramvaje a tam byla sada padáků i s víkem altíku na sto sraček.
sem tam se prostě zadaří, jindy ne:)



jo naraz do pevny prekazky je pruser vzdycky a protektory uz moc nepomuzou a to at jde o ty na motorce.. nebo co ma clovek na sobe...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

7.7.2011 v 16:03 | Nahoru | #53

assassin píše: jo naraz do pevny prekazky je pruser vzdycky a protektory uz moc nepomuzou a to at jde o ty na motorce.. nebo co ma clovek na sobe...



to už brzy nebude pravda. usilovně dělám na vývoji PPS (personal power shield)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

7.7.2011 v 16:05 | Nahoru | #54

RUTAN píše: to už brzy nebude pravda. usilovně dělám na vývoji PPS (personal power shield)



kdybych se na motorce nemel "bat ze spadnu" tak by me to ani nebavilo

Naposledy editováno 07.07.2011 16:05:22

(reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda

7.7.2011 v 22:46 | Nahoru | #55

assassin píše: kdybych se na motorce nemel "bat ze spadnu" tak by me to ani nebavilo



) jj...mně už vůbec ne..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist