vím, že se tady o tom píše dost, ale na tohle jsem nic nenašel. Je lepší mít padací protektory na mašině? Neudělá to více škody než užitku? Když tím protektorem chytnu třeba o obrubák, nepohne to s celým rámem (konkrétně u Ducati)? Je lepší mít jebnutou nádrž než pohnutej rám, ne...?
takto
když tam jsou (na mých mopedech nainstalovány Rutanovy letos) , tak se to kupříkladu po pádu ze stendu (jak se mi nedávno povedlo při nepozorném čištění a mazání řetězu) prostě zvedne a nic tomu není.
A z toho, jak před časem pravil Bubrák, vycházejme.
za mě padací rámeček...
Co se týče padacího rámu,tak jsem slyšel o nehodě,že pří čelním nárazu
zavadil o rám nohou až mu to vyzulo botu
Tak přesně v tu chvíli mi bylo líto tý Tvojí krásný motorky, protože jsem si byl na 100% jistej, že jí někde rozstřelíš (a to nekecám )
...no a teď koukám, že jsem měl pravdu
1 reakcí na tento příspěvek Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
Namork1 píše: Zrovna dnes jsem namontoval tyto . Toto je podle mne zajímavé řešení které by mohlo fungovat - největší náraz pobere hliníkové rameno. Zároveň jsou to jedny z mála u kterých není potřeba vrtat díry do kapoty což byla u mě podmínka. Jestli skutečně fungují se doufám nikdy nedozvím ale určitě padáky jako takové význam mají a můžou toho hodně zachránit, záleží ale jak a kde jsou uchycené.
jsou dost poddimenzované podle mého názoru. zvlášť upevňovací základna má malý průměr, takže můj odhad je, že při pádu neobstojí na sto procent. Snaha se vyhnout za každou cenu díře v kapotáži má bohužel dost špatný dopad na výsledek crashtestu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
dareckov píše: Padáky jsou spíše pro lehčí pády ne? Klouzání atd. Když to našijete někde do obrubníku ve 130 asi ten padák ztrácí smysl. Já o nich přemýšlím ale pořád je to pro mě drahé
náraz do překážky (díra, patník, hlína) padák málokdy přežije. Většinou rupne šroub, nebo se ohne upevňovací deska. ale mám crashtest ve 180km/h kdy padák jen klouzal a z jeho celkové délky 60mm zbylo 25mm materiálu:) motorka odjela po svých. Pak mám crashtest ve 25km/h do kolejiště tramvaje a tam byla sada padáků i s víkem altíku na sto sraček.
sem tam se prostě zadaří, jindy ne:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
RUTAN píše: náraz do překážky (díra, patník, hlína) padák málokdy přežije. Většinou rupne šroub, nebo se ohne upevňovací deska. ale mám crashtest ve 180km/h kdy padák jen klouzal a z jeho celkové délky 60mm zbylo 25mm materiálu:) motorka odjela po svých. Pak mám crashtest ve 25km/h do kolejiště tramvaje a tam byla sada padáků i s víkem altíku na sto sraček.
sem tam se prostě zadaří, jindy ne:)
jo naraz do pevny prekazky je pruser vzdycky a protektory uz moc nepomuzou a to at jde o ty na motorce.. nebo co ma clovek na sobe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
assassin píše: jo naraz do pevny prekazky je pruser vzdycky a protektory uz moc nepomuzou a to at jde o ty na motorce.. nebo co ma clovek na sobe...
to už brzy nebude pravda. usilovně dělám na vývoji PPS (personal power shield)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Padáky do rámu - výhoda x nevýhoda
RUTAN píše: to už brzy nebude pravda. usilovně dělám na vývoji PPS (personal power shield)
kdybych se na motorce nemel "bat ze spadnu" tak by me to ani nebavilo
Naposledy editováno 07.07.2011 16:05:22