mám na Vás zkušené prosbu o rady jakou motorku si vybrat. Hledal jsem, četl jsem a nejspíš by to měla být nějaká naked Fazer? Hornet? Bandit?.. Největší požadavky jsou, aby byla v ucházejícím stavu, cenově kolem 35tis kč, aspoň trochu jela (mám cca 190cm a 110kg. SLeduji bazar a semtam se nějaký kus ukáže, jen bych rád věděl na co se koukat, popř při koupi co hlavne zkontrolovat atd. Každý jednou začínal na silných tak doufám, že nebudete můj dotaz brát hloupě.
Všem vám předem děkuji
PS: Jestli někdo prodává motorku, kteoru bych teoreticky mohl chtít, klidně mi můžete podat info. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky
To o čem mluvíš, je přesně ono, rok 01, zpuchřelý sací hrdla, a to je jen, to co jste objevili.....
nový gumy za bůra,... atd a seš na padesáti a to je o čtvrtinu větší cena než původní. To je přesně o čem tu píšu.
Protože upřímně sehnat 12 let starou motorku jde, za 35 latí to taky jde snadno, ale aby byla aspoň 2 sezony bez investic (nepočítám standardní přípravu na sezonu jako olej atd) tomu nevěřim
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky
pro midnite jestli nejses uplne levej clovek a budes si to servisovat sam neni se ceho bat jen to neuspechej a dobre vyber , pokud to budes davat do sevisu tak na celou moto akci radsi zapomen servisy sou zlo ( moje posledni zkusenost sel sem se zeptat za kolik dodaj ventily bylo mi receno 1700kus tak sem sel do yamahy a koupil za 400kc kus ) zhruba timhle stylem se tvorej povidacky o silene vysokejch cenach nahradnich dilu
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky
Než na retězovku a kilometry koukej se spíše na celková stav mašiny - dobrý servis je totiž důležitější než najeté km. Viděl jsem stroje, kde ojnice vylétla z bloku po 40 000km i takové co po 80 000 šlapou jak hodinky. Koukni se na brzdovku (tmavá = málo měněná) na chod motoru (netočit naprázdno a za studena), záběr spojky, snadnost řazení. Upřednostnil bych mírně poškrábané origo kapoty před neorigo celolakem. Koukni jestli netečou vidle (propružit), jestli nejsou sjeté kotouče. Sportovní stroje bývají obecně více zatěžované. Hodně napoví majitel i to, kde motorku má. Starší pán co tomu rozumí (zeptej se np. na synchronizaci karburatorů) a má vybavenou dílnu je výhodou.
A značka? Obecně vzato je Honda taková Toyota mezi motorkami...
Pak je tady ještě faktor náhody (dobrej stroj / špatnej stroj) a ten je v této cenové kategorii taky důležitý.
Jinak já na své motorce měním díly když jsou jen trochu "chycený" (gufera vidlic, ložisko krku, mizerné levné destičky, brzdovku, filtr za KN, 50% pneu s DOT 0707). Ale je fakt, že před prodejem bych se na to vy.ral a prodal to o to levněji (špičkový stav moc lidí neocení).
Naposledy editováno 25.06.2011 18:11:59
2 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky
Nikdy jsem neviděl člověka,kterej chce jiný auto/motorku,nebo prostě je ve špatný fin. situaci,potřebuje to prodat, a nacpe do toho před prodejem tisíce
Midnite:já koupil Horneta v zimě-cena 55000,- kč.Řekl bych libovka-r.v.2002,serviska,origo lak,nic neteklo,nehučelo,nechrastilo.(fotky v profilu)
Stejně jsem obětoval cca 7tis kč. a vyměnil spotřebák.Pointa-já bych si radši koupil levnější mašinu,a povyměňoval si to sám,a máš jistotu že tam máš nový věci,že je to seštelovaný atd.Jasně-řetězovku poznáš,desky nový taky,ale prostě bych klidně vzal levnější a vyhrál si s ní.
Když jí miluješ,není co řešit.
morepower píše: Krovak> názory, ale ovlivněný zkušenostma
To o čem mluvíš, je přesně ono, rok 01, zpuchřelý sací hrdla, a to je jen, to co jste objevili.....
nový gumy za bůra,... atd a seš na padesáti a to je o čtvrtinu větší cena než původní. To je přesně o čem tu píšu.
Protože upřímně sehnat 12 let starou motorku jde, za 35 latí to taky jde snadno, ale aby byla aspoň 2 sezony bez investic (nepočítám standardní přípravu na sezonu jako olej atd) tomu nevěřim
Tak tomu věř.Co bychom tam prosímtě měli ještě objevovat?Navíc ty hrdla byly zpuchřelý už když jsem to koupil,akorát jsem je nějak neřešil,páč jela normálně.Tu motorku jsem měl 5 let a vím,v jakém byla stavu.Nebo myslíš že dnem prodeje se rozskočí motor,rozpadne řetězovka a bouchne přední guma (co měla 85%)?
Honcke píše: Vždycky mě rozveselí inzerát prodám auto/motorku-po výměně všech náplní,čepy,ramena a já nevim co ještě.
Nikdy jsem neviděl člověka,kterej chce jiný auto/motorku,nebo prostě je ve špatný fin. situaci,potřebuje to prodat, a nacpe do toho před prodejem tisíce
Midnite:já koupil Horneta v zimě-cena 55000,- kč.Řekl bych libovka-r.v.2002,serviska,origo lak,nic neteklo,nehučelo,nechrastilo.(fotky v profilu)
Stejně jsem obětoval cca 7tis kč. a vyměnil spotřebák.Pointa-já bych si radši koupil levnější mašinu,a povyměňoval si to sám,a máš jistotu že tam máš nový věci,že je to seštelovaný atd.Jasně-řetězovku poznáš,desky nový taky,ale prostě bych klidně vzal levnější a vyhrál si s ní.
Když jí miluješ,není co řešit.
Víš co je vtipný?Vždycky jsem říkal to samý.Jenže ve finále jsem nebyl rozhodlej,jestli šestku prodám a koupím litra,takže jsem ten servis udělal.Pak se naskytla slušná koupě a šestka šla z domu v tomhle stavu: půl roku starej celolak,nově nastříkanej přední ráfek (při koupi byl otřískanej od bůhvíčeho),rok starý kluzáky ve vidlích+ olej,po seřízení karbců,přední guma skoro nová,zadní ende,rok stará řetězovka s 3.5tis km,desky najeto zhruba 5tis.km.
Takže všechno je možný
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky
Jako já bych to radši prodal za míň a nesypal do toho.Nemáš žádnou záruku že ti to kupující zaplatí(což opět v reálu nezaplatí).Teda pukud bych prodej plánoval.
Midnite píše: Je to jako s autama, také seženeš dobrý kus za pěkné peníze, jen musíš počkat. Komentáře některých jednotlivců vůbec nechápu, ale vím, že jsou takoví lidi na všech fórech. Sypat prachy můžeš aj do novější motorky, nebo dokonce nové. Jsem rád, že se tu rozjela tato diskuze a hodně lidí sem napsalo své zkušenosti. Zatím moc děkuji :)
Agree
Mám založeno obdobné auditko, kde řeším obdobnou situaci jako ty. Sice mám nato vyšší rozpočet, ale stále se rozhlížím kde co je. Ač jsem sportovec a hodí se ke mě více CBRko, tak jdu kvůli ovladatelnosti a cestovanímu stylu jízdy také nejspíše radši do Horneta CB 600F. I když kdybych narazil na dobrý Cbrko, což jsem narazil, ale majitel se zatím neozval (mává na jednoho člena tohoto fóra), tak bych do toho nejspíše šel.
Můj rozpočet je čistě na mašinu 50tisíc, stím že do toho nechci 1-2 sezóny nic vrážet. Takže najít něco fakt slušného za 45tisíc a mít ještě 5 tisíc v záloze pro možné investice(kotouče, řetězovka, kapaliny, pneu, spojka atd - vždy se může cokoliv z toho vysrat, opotřebit, dojít).
Ve tvé cenové relaci to budeš mít ještě o něco složitější, ale určo na něco narazíš a koneckonců: snad i mě něco zaujme natolik, že pujdu na účet, vyberu a udělám si výlet. Zkušeného drivera samozřejmě vezmu sebou a musíme vše skouknout od vzhledu, po technickou stránku věci. Ono už na chování prodávajícího a jeho ochotě vše předvést, člověk pozná opravdu dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky
nigga píše: Dá se koupit i hornet za 30 000 a k tomu ročník 07 viz. zde www.motoinzerce.cz/motorky/honda/530956-cb-600-f-hornet.html
....hmm peknej kousek, jen padla ze stojanku
btw. k tematu: ja bych radsi posetril jeste nejakej cas a pak si poridil neco peknyho, nez koupit vranu tedka hnedka, abych uz konecne aspon neco mel.
Honcke píše: Vždycky mě rozveselí inzerát prodám auto/motorku-po výměně všech náplní,čepy,ramena a já nevim co ještě.
Nikdy jsem neviděl člověka,kterej chce jiný auto/motorku,nebo prostě je ve špatný fin. situaci,potřebuje to prodat, a nacpe do toho před prodejem tisíce
Midnite:já koupil Horneta v zimě-cena 55000,- kč.Řekl bych libovka-r.v.2002,serviska,origo lak,nic neteklo,nehučelo,nechrastilo.(fotky v profilu)
Stejně jsem obětoval cca 7tis kč. a vyměnil spotřebák.Pointa-já bych si radši koupil levnější mašinu,a povyměňoval si to sám,a máš jistotu že tam máš nový věci,že je to seštelovaný atd.Jasně-řetězovku poznáš,desky nový taky,ale prostě bych klidně vzal levnější a vyhrál si s ní.
Když jí miluješ,není co řešit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky
Cook píše: ....hmm peknej kousek, jen padla ze stojanku
btw. k tematu: ja bych radsi posetril jeste nejakej cas a pak si poridil neco peknyho, nez koupit vranu tedka hnedka, abych uz konecne aspon neco mel.
jj jen padlá ze stojánku to se stáva a nekoupit 07 horneta za 30 000 kdo by to neudělal
Naposledy editováno 25.06.2011 22:35:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky
Honcke píše: Krovak:jako možný to je,ale v reálu tomu moc nedávám.Jak jsem psal výše.
Jako já bych to radši prodal za míň a nesypal do toho.Nemáš žádnou záruku že ti to kupující zaplatí(což opět v reálu nezaplatí).Teda pukud bych prodej plánoval.
Nezaplatí
Jenže já nebyl rozhodlej,proto jsem do toho ty prachy nasypal.Jinak bych na to taky asi hodil bobek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky
Je to i o tom, jak píšeš, žes věděl že jsou zpuchřelý ale srals na to, páč to jezdilo. No jo, jezdilo. Tohle je přesně přístup, se kterým se tady (jako v inzerci, myslim) chlapec setká v naprostý většině případů.
Pak jako "objevíte", že jsou zpuchřelý až při prodeji, to si trošku odporuje, ale to je váš business-tebe a kupujícího.
Kolik si kupoval ojetejch motorek za 35 latí? Nebo spíš kolik si jich viděl?A kolik jich bylo fakt ok? Já s tim mám blbý zkušenosti a na ty se borec ptal...
Kdyby napsal že chce za tuhle cenu gpz nebo cb do roku 98, řešilo by se úplně něco jinýho(třeba barva ) .
Fazer nebo hornet je trochu jiná záležitost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky
Na druhou stranu je nutný říct,že dnes je na trhu tolik mašin,že ty desetiletý opravdu padaj pod 40tisícovou hranici.
Naposledy editováno 26.06.2011 09:11:18
1 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky
Ono to jede, i když to malinko přisává, ale to je taky vedlejší.
Právě proto sem napsal 35 tisic, protože to fakt nejni moc. Na druhou stranu věk u motorky nehraje roli, hlavní je údržba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc s výběrem 1. silné motorky
Vito_Corleone píše: Koukám YMAHA kvalita, popraskaný příruby po pár km
Marně přemýšlím proč,šestka je měla popraskaný jako čtyřletá motorka,litr je má po osmi letech netknuté...asi nějakej výrobní šmejd.
2 reakcí na tento příspěvek Pomoc s výběrem 1. silné motorky
http://www.motorkari...sx-750-f-277402.html
http://www.motorkari...irestorm-265925.html
http://www.motorkari...sx-r-750-267112.html
JNAK K TĚM 3
-GSXF JE JAKO BANDIT, JEN MÁ KAPOTY A 150 CCM NAVRCH
-VTR-BÝVÁ HODNĚ ROZEŘRANÉ A TAKY BUDE MÍT DRAŽŠÍ NÁKLADY
-GSXR 750 JE SUPER MOTORKA, ALE ZÁLEŽÍ NA KONKRÉTNÍM STAVU
Midnite píše: Co byste jako odborníci řekli na tyto stroje? Jen tak pro zajímavost
http://www.motorkari...sx-750-f-277402.html
http://www.motorkari...irestorm-265925.html
http://www.motorkari...-267112.html [/quote]
jo, když máš rozpočet 35 - 40.000 tak si honem utíkej koupit VTR nebo GSX-R. Sorry, ale připadá mi, že si kupuje motorku každej ichtyl co vůbec neví o co jde, jaké jsou náklady na provoz, ale ty tomu dáváš ještě korunu tím, že srovnáváš hrušky a jabka. Jediné, co ti můžu doporučit z toho výběru cos sem dal tak je to GSX-F - je to nenáročný držák a ceny jsou tak nízko jen kvůli toho, že vzhledově krásy moc nepobrala. Jinak počítej, že koupí motorky investice nekončí ale právě začínají a projebat za první sezonu při špatném kupu 15 - 50.000 navrch nad cenu motorky není vůbec žádná vyjímka. Fakt netvrdím, že se nedá za 40 litrů koupit fajn stroj, ale hlavně si vem někoho s sebou, kdo tomu rozumí. Jinak jsi horkej adept na to abys tu týden po koupi zakládal forum jestli jde vrátit motorka původnímu majiteli a jestli je vysypanej motor skrytá vada....
Naposledy editováno 26.06.2011 18:19:26
Já měl samozřejmě babetu,fichtla,něco jsem najezdil na símu,pak na kámošovo 350,pár kiláků jsem najel na XJR 1200,měl jsem taky Čízu 175,a teď jsem chtěl taky první svojí pořádnou moto-Chtěl jsem VTR,ale zdravej rozum zavelel Horneta.Takže já bych se toho litra trošku bál,ale asi jsem posera.
Počkej ještě příští sezonu a já ti nadělim mojí leštěnku a pujdu do nějaký Ducny nebo VTR