paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 250 (353) startování vs. baterka
25.6.2011 v 08:04
Čus chlapi, kámoš našel u dědy starou jawu 250 dáváme ji dokupy motor je perfekt,zápalko vypadá že taktéž akorát chybí baterka.
Je jí tam potřeba zapojit aby házela jiskru svíčka?? Mockrát díky

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 (353) startování vs. baterka

25.6.2011 v 08:14 | Nahoru | #1
Ahoj, dle vlastních zkušeností většina JAW k provozu potřebuje nutně aku, jen některé měly snad přepínání s aku a bez aku a současné se zapalováním VAPE nepotřebují AKU, za mě tedy určitě ano, ale více se dozvíš zde:

jawamania

zde Ti poradí na 100%

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 (353) startování vs. baterka

25.6.2011 v 09:05 | Nahoru | #2
Jestli není odbuzené dynamo a když ji dokážeš roztlačit takovým fofrem, aby sepnul regler, tak ti bude jiskřit i bez aku. Ale pokud to chceš zkoušet na místě startpákou, tak to nepůjde.

(reakce na) Jawa 250 (353) startování vs. baterka

25.6.2011 v 09:41 | Nahoru | #3
1100Virago> Díky vám mockrát

Jawa 250 (353) startování vs. baterka

25.6.2011 v 21:23 | Nahoru | #4
Starší kývačky se spínačkou na nádrží měli i speciální polohu pro jízdu bez aku-úplně doleva.

Jawa 250 (353) startování vs. baterka

25.6.2011 v 21:57 | Nahoru | #5
Nouzově se dá na dvě plochý baterky (kdysi kolikrát odzkoušeno přímo u Péráka)

Jawa 250 (353) startování vs. baterka

25.6.2011 v 22:06 | Nahoru | #6
Kámoš na ty plochý jezdil celý léto-dobrej nápad...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 (353) startování vs. baterka

2.4.2015 v 13:14 | Nahoru | #7
Zdravim,vzhledem k tomu ze dynamo zacina vyrabet proud od cca 1200 otacek tak bez baterky to nezajiskri,a zminena poloha u jawky je poloha 5 a ta se pouzivala pouze u spinacek na nadrzi a byla urcena k jizbe bez aku nebo pri poruse aku ale muselo se to roztlacet kvuly.jiz zminenym otackam a na volnobech se to muselo drzet v otackach jinak to chciplo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 (353) startování vs. baterka

2.4.2015 v 21:20 | Nahoru | #8
viny> Hodně záleželo na typu a seřízení regulátoru.Moje kejvanda s první neseřiditelným regulátorem chytala bez baterie na prvním metru a držela i trochu vyšší volnoběh.

(reakce na) Jawa 250 (353) startování vs. baterka

3.4.2015 v 14:06 | Nahoru | #9
Anti> netvrdim ze to mozny neni jem mam spis zkusenosti ze se pod tech cca 1200 rozsvecelo dobijeni ale ono je pravda ze hodne zalezi na serizeni rele,teoreticky by to napeti slo stanout niz ale na nakopnuti by to urcite nebulo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van Kyselizeli 36 8.4.2024 v 07:05 prcek123
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák tatrula 314 4.4.2024 v 14:35 Dolin
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák xbsalo 12 20.2.2024 v 22:02 Dolin


TOPlist