1 reakcí na tento příspěvek Šipka na pístu...2T
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
a ta šipka nema no to jestli to jede nebo ne vliv je tam proto aby si zajistil polohu zamku na pistni kroužek
teda pokud je to 2 t pokud 4t tak kvuli odlehčeni na ventiky
1 reakcí na tento příspěvek Šipka na pístu...2T
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
co nejpřesnějšímu vyvážení motorových dílů aby nezpůsobovaly vibrace a nenarušovali odstředivé síly motoru. O nějakých zámkách na kroužkách nemůže být ani řeč. Ty se jen musí dávat na protilehlou stranu (vůdči sobě) kvůli kompresi ve válci...
U dvoutaktu kvůli kanálkům a zámkům pístních kroužků.
U 4T NE kvůli vyvážení, ale kvůli tomu, že <strong>sací a výfukové ventily jsou jinak velké,</strong> někde je třeba jeden výfuk a dva sací,...........
<strong>A už rozhodně neukazuje šipka na pístu směr otáčení motoru!!!</strong>
Šipka směru otáčení je většinou na boku kárteru, kde "čouhá" klika ;)
-
A pokud mi chceš tvrdit to co si napsal výše, tak seš na omylu. (důkaz mám ;) )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
Mates_RR píše: gsxr> dovolím si nesouhlasit.. šipka na pístu je tam, aby ukazovala směr otáčení motoru ( u motorek to většinou bývá k tomu výfuku, jak už tu někdo psal). Jde tam o to to dodržet kvůli
co nejpřesnějšímu vyvážení motorových dílů aby nezpůsobovaly vibrace a nenarušovali odstředivé síly motoru. O nějakých zámkách na kroužkách nemůže být ani řeč. Ty se jen musí dávat na protilehlou stranu (vůdči sobě) kvůli kompresi ve válci...
Chlapče, ty jsi asi taky amatér který si dělá všechno sám :thmubup: s tou šipkou jsi pěkně ujel a s těmi kroužky taky... nemusí být zámky na protilehlých stranách, většinou jsou jen posunuté o kousek vedle (např na jedné a druhé straně výfukovéhokanálku) Raději neraď když jen teoretizuješ. Každý píst má v drážce výstupek a do nej musí zámek zapadnout zobáčky (zabraňuje posunutí kroužku nad kanálek), jinak nejde ani píst do válce nasadit. A šipka ukazuje k výfukovému kanálku ;) LoL kolik už jsi generálkoval motorů? PS: pokud si nejsi jist, vem válec a píst, podívej se kde máš zarážky zámků , udělej si navrchu pístu fixem značky a zkontroluj, že pří průchodu válcem nejdou přes žádný otvor ve válci. Teorii vyvažování motoru tu raději netahej, zamotal by jsi se do toho :cool: :thmubup: ;) Na dvoutaktech jsem vyrostl, tak mi to vyvrať, co jsem teď napsal ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
Znam nekolik epertu co to tam dokazalo nasadit i kdyz krouzky byly pres zamky :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
Znam nekolik epertu co to tam dokazalo nasadit i kdyz krouzky byly pres zamky :lol: [/quote]
LoooooL, ti museli asi dobře mazat :thmubup: on je trošku problém v tom, že u starších pístů můžou být ty zajiš'tovací kolíky dost vymlácené a pak to jde, ale píst nechodí lehce a je to tam prostě narvané na sílu ;) A hlavní je při nasazování mazat mazat mazat :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
;) Už jsem viděl tolik věcí, že by mě to ani nepřekvapilo :D ale vždycky mě dostanou ti virtuální mechanici na forech, co rozumujou po tom co si někde něco přečetli (nejlépe to co napsal jiný virtuální mechanik)... kdybych se řídil jejich radami, asi bych jim pak za zničenou motorku musel rozbít hubu. Je jedna velká pravda... když něčemu nerozumím, neseru se do toho, v opačném případě jsem asi hodně bohatý :D :D :D Bo kdo by měl futr na to kupovat nové písty a válce :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
Tak ono většinou u dvoutaktu nevadí otočený píst, pokud nenasadili kroužky. Kdyby tam kroužky byli, sekly by se jim v sacím potrubí. A já vždycky říkám, že po GO, jednak zkontrolvat dávkování čerpadla oleje a hlavně přimazat ještě do benzínu, raději ať to trošku čudí, než ať to zadřou :D a to je to co říkám, neumím... neseru se do toho :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
1 reakcí na tento příspěvek Šipka na pístu...2T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
Tak to je jasné, podle toho co jsi psal jsem pochopil že tam ty kroužky nedali vůbec :D už jsem viděl i to... ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T
šipka na pístu VŽDY označuje jeho orientaci k výfukovým ventilům (šipka na ně "ukazuje")
U dvoutaktu kvůli kanálkům a zámkům pístních kroužků.
Tak to můžu opravit u dvoutaktu se nejedná o ventily ale výfukový kanál, ale psal sem rychle a už sem to po sobě nečet. Kdo není echt wůl, tak to pochopí co sem myslel.
A u 4T šipka je a né že není, pokud to není označeno jinak. (zřejmě ale ne u všech, je fakt, že u Škodovky sem šipku na pístu neviděl :lol: )
Na CBXku je na pístech napsáno IN, místo šipky.
Dingo píše: Cornellius>jestli narážíš na tyhle dvě věty:
šipka na pístu VŽDY označuje jeho orientaci k výfukovým ventilům (šipka na ně "ukazuje")
U dvoutaktu kvůli kanálkům a zámkům pístních kroužků.
Tak to můžu opravit u dvoutaktu se nejedná o ventily ale výfukový kanál, ale psal sem rychle a už sem to po sobě nečet. Kdo není echt wůl, tak to pochopí co sem myslel.
A u 4T šipka je a né že není. (zřejmě ale ne u všech, je fakt, že u Škodovky sem šipku na pístu neviděl :lol: )
Nebyl jsi jediný, kdo psal o ventilech ;) a zrovna Tebe jsem nemyslel :thmubup: