globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Šipka na pístu...2T
 
19.9.2007 v 19:59
Zdravím,mám problém s Aprilii 125 Tuareg,dělal sem výbrus dával nový píst a zaboha mi to nechce chytit,občas to jen škytne.Benzín tam jde všdycky po roztlačování je svíčka uplně mokrá,jiskru hází.Vubec nechápu kde je problém :( Nenapadá Vás třeba něco?šipka na pístu směřuje k výfuku,což by mělo být správně,nemuže být třeba roštelovaný předstih?zkoušel sem ho dávat do různých poloh ale žádná změna :( díky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Šipka na pístu...2T

19.9.2007 v 20:01 | Nahoru | #1
šipka má bejt skutečně k výfuku..... předstih se přeci u těchhle motorek už nešteluje,ne?, co rozhozenej karbec?

(reakce na) Šipka na pístu...2T

19.9.2007 v 20:10 | Nahoru | #2
Carlos Rider>Karbec sem komplet čistil,myslíš přidat nebo ubrat směs?je mi divný še to vubec nechytne ani to nemá snahu.no na předstih tam je toto

Šipka na pístu...2T

19.9.2007 v 20:55 | Nahoru | #3
no jestli ses "odborně" vrtal v karbecu, tak se ani nedivim, že to nejede.

Šipka na pístu...2T

19.9.2007 v 21:23 | Nahoru | #4
Utáhni vudušník k dorazu a povol o 1-2 otáčky pokud nenaskočí dej jinou svíčku stalo se mi (ne na motorce), že svíčka mimo válec hodila jiskru stejně jako nová ale ve válci při kompresi to neházelo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

20.9.2007 v 08:03 | Nahoru | #5
Béčko>každy i podprumerne inteligentni mechanik si poznači jak ten předstih byl před rozebranim nebo před ,,ladenim"aby to popřipade při nezdaru mohl vratit zpatky pokud si už do te smesi nemrdal tak do ni ani nemrdej neni jednoduche to naladit ladi se to ve fabrice a u každeho karbecu je to individualni proto je tam takove velke rozmezi
a ta šipka nema no to jestli to jede nebo ne vliv je tam proto aby si zajistil polohu zamku na pistni kroužek
teda pokud je to 2 t pokud 4t tak kvuli odlehčeni na ventiky

1 reakcí na tento příspěvek Šipka na pístu...2T

20.9.2007 v 16:43 | Nahoru | #6
Chtěl sem rady a ne kázání :D jinak sem amatér,ale radši si dělám všechno sám,ikdyž potřebuju občas rady zkušenějších,ale zatím sem si vše seřídil a opravil sám.Jinak moc díky za rady *yes*

(reakce na) Šipka na pístu...2T

20.9.2007 v 16:56 | Nahoru | #7
off

Šipka na pístu...2T

20.9.2007 v 17:41 | Nahoru | #8
Dělává to malá hladina v karbecu. Dej tam větší a uvidíš že to chytne.

(reakce na) Šipka na pístu...2T

20.9.2007 v 22:17 | Nahoru | #9
Béčko>no ty si amater a proto si to radši delaš sam tak to je teda hlaška
no ale i tak ti přeju hodne zdaru a malo škod

Šipka na pístu...2T

21.9.2007 v 00:48 | Nahoru | #10
:lol: no to sou palby tady :lol: :lol:

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 12:50 | Nahoru | #11
gsxr> dovolím si nesouhlasit.. šipka na pístu je tam, aby ukazovala směr otáčení motoru ( u motorek to většinou bývá k tomu výfuku, jak už tu někdo psal). Jde tam o to to dodržet kvůli
co nejpřesnějšímu vyvážení motorových dílů aby nezpůsobovaly vibrace a nenarušovali odstředivé síly motoru. O nějakých zámkách na kroužkách nemůže být ani řeč. Ty se jen musí dávat na protilehlou stranu (vůdči sobě) kvůli kompresi ve válci...

(reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 12:52 | Nahoru | #12
Samozřejně u 2T zámek na jakémkoliv kroužku nesmí jít přes kanál

Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 17:04 | Nahoru | #13
šipka na pístu VŽDY označuje jeho orientaci k výfukovým ventilům (šipka na ně "ukazuje")

(reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 17:09 | Nahoru | #14
Mates_RR>šipka na pístu VŽDY označuje jeho orientaci k výfukovým ventilům (šipka na ně "ukazuje")
U dvoutaktu kvůli kanálkům a zámkům pístních kroužků.
U 4T NE kvůli vyvážení, ale kvůli tomu, že <strong>sací a výfukové ventily jsou jinak velké,</strong> někde je třeba jeden výfuk a dva sací,...........
<strong>A už rozhodně neukazuje šipka na pístu směr otáčení motoru!!!</strong>
Šipka směru otáčení je většinou na boku kárteru, kde "čouhá" klika ;)
-
A pokud mi chceš tvrdit to co si napsal výše, tak seš na omylu. (důkaz mám ;) )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 17:20 | Nahoru | #15

Mates_RR píše: gsxr> dovolím si nesouhlasit.. šipka na pístu je tam, aby ukazovala směr otáčení motoru ( u motorek to většinou bývá k tomu výfuku, jak už tu někdo psal). Jde tam o to to dodržet kvůli
co nejpřesnějšímu vyvážení motorových dílů aby nezpůsobovaly vibrace a nenarušovali odstředivé síly motoru. O nějakých zámkách na kroužkách nemůže být ani řeč. Ty se jen musí dávat na protilehlou stranu (vůdči sobě) kvůli kompresi ve válci...


Chlapče, ty jsi asi taky amatér který si dělá všechno sám :thmubup: s tou šipkou jsi pěkně ujel a s těmi kroužky taky... nemusí být zámky na protilehlých stranách, většinou jsou jen posunuté o kousek vedle (např na jedné a druhé straně výfukovéhokanálku) Raději neraď když jen teoretizuješ. Každý píst má v drážce výstupek a do nej musí zámek zapadnout zobáčky (zabraňuje posunutí kroužku nad kanálek), jinak nejde ani píst do válce nasadit. A šipka ukazuje k výfukovému kanálku ;) LoL kolik už jsi generálkoval motorů? PS: pokud si nejsi jist, vem válec a píst, podívej se kde máš zarážky zámků , udělej si navrchu pístu fixem značky a zkontroluj, že pří průchodu válcem nejdou přes žádný otvor ve válci. Teorii vyvažování motoru tu raději netahej, zamotal by jsi se do toho :cool: :thmubup: ;) Na dvoutaktech jsem vyrostl, tak mi to vyvrať, co jsem teď napsal ;)

(reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 20:22 | Nahoru | #16
Mates_RR>tak si to pekne dostal chytračku :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 20:25 | Nahoru | #17
Cornellius>> jinak nejde ani píst do válce nasadit
Znam nekolik epertu co to tam dokazalo nasadit i kdyz krouzky byly pres zamky :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 20:29 | Nahoru | #18
Susak11>> jinak nejde ani píst do válce nasadit
Znam nekolik epertu co to tam dokazalo nasadit i kdyz krouzky byly pres zamky :lol: [/quote]
LoooooL, ti museli asi dobře mazat :thmubup: on je trošku problém v tom, že u starších pístů můžou být ty zajiš'tovací kolíky dost vymlácené a pak to jde, ale píst nechodí lehce a je to tam prostě narvané na sílu ;) A hlavní je při nasazování mazat mazat mazat :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 20:45 | Nahoru | #19
Cornellius>no dlouhy trvani to nemelo :lol: jeden nas "sikovnej"mechanik to dokazal dvakrat na jednou motoru, pak uz s tim radsi prisel :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 20:53 | Nahoru | #20
Susak11>>
;) Už jsem viděl tolik věcí, že by mě to ani nepřekvapilo :D ale vždycky mě dostanou ti virtuální mechanici na forech, co rozumujou po tom co si někde něco přečetli (nejlépe to co napsal jiný virtuální mechanik)... kdybych se řídil jejich radami, asi bych jim pak za zničenou motorku musel rozbít hubu. Je jedna velká pravda... když něčemu nerozumím, neseru se do toho, v opačném případě jsem asi hodně bohatý :D :D :D Bo kdo by měl futr na to kupovat nové písty a válce :lol:

(reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 20:58 | Nahoru | #21
Cornellius>máš 100% pravdu, takhle to je ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 21:08 | Nahoru | #22
Cornellius>Vcera nam pritah kluk s tatou do servisu KMX 125 s tim ze vymenili pist (sami) a nechaly udelat nicasil. prej ze to tam dali chvilku to vrcelo a konec, tak nam to privezli. My jsme tak s tim chvili laborovali a po zjisteni ze to nema kompresy jsme to rozdelali. Nejen ze byl pist danej obracene ale dali ho tam na sucho nenamazali ho olejem, to jsme taky jeste prekousli ale to ze ta tryska z Oilmasteru byla ucpana od nejakyho bordelu nebo od ceho, ze to vubec nemazalo a oni to zvesela zapojili to uz byl vrchol. No vysledek krouzky tam nebyly valec poskrabanej pist olamanej motor pridrenej si perfektne vydelali. Normalne se divim ze to s otocenym pistem vrcelo, to musela bejt fakt chvilicka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 21:17 | Nahoru | #23
Susak11>>
Tak ono většinou u dvoutaktu nevadí otočený píst, pokud nenasadili kroužky. Kdyby tam kroužky byli, sekly by se jim v sacím potrubí. A já vždycky říkám, že po GO, jednak zkontrolvat dávkování čerpadla oleje a hlavně přimazat ještě do benzínu, raději ať to trošku čudí, než ať to zadřou :D a to je to co říkám, neumím... neseru se do toho :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 21:28 | Nahoru | #24
Cornellius>no ono prave u toho kmx je to delany tak ze saci kanal je svisle rozpulenej a jeden zamek je tam takze oni to otocili a on se jim zlomil ve vyfukovym. S tim olejem to delam stejne. no holt si kluci vydelali.

1 reakcí na tento příspěvek Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 21:30 | Nahoru | #25
A jak si to tu čtu od začátku, tak mě pobavila, ještě jedna hláška. U dvoutaktu přece ventily nejsou :D na co taky ;) a na čtyřtaktu šipka není, píst je symetrický a žádné odlehčení. jen u speciálních pístů (motory s nízkou hlavou mají písty tvarované, ale ne kvůli odlehčení, ale kvůli jiné výšce zdvihu sacích a výfukových ventilů... je to prostě proto aby se nepotkali s pístem. Až budete skládat závodní osmiválec, pochopíte o čem mluvím :thmubup: ale pokud je tu jen hromada teoretiků, co rozebírají motorky doma v garáži hasákem a kladivem, tak se nedivým některým reakcím na toto téma ;) ale pár lidí tu naštěstí rozum a hlavně zkušenosti má *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 21:31 | Nahoru | #26
Susak11>>
Tak to je jasné, podle toho co jsi psal jsem pochopil že tam ty kroužky nedali vůbec :D už jsem viděl i to... ;)

(reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 21:34 | Nahoru | #27
Cornellius>Oni je tam dali ale kdyz jsme to rozebrali tak uz byly nekde neznamo kde :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 22:01 | Nahoru | #28
Cornellius>jestli narážíš na tyhle dvě věty:

šipka na pístu VŽDY označuje jeho orientaci k výfukovým ventilům (šipka na ně "ukazuje")
U dvoutaktu kvůli kanálkům a zámkům pístních kroužků.


Tak to můžu opravit u dvoutaktu se nejedná o ventily ale výfukový kanál, ale psal sem rychle a už sem to po sobě nečet. Kdo není echt wůl, tak to pochopí co sem myslel.
A u 4T šipka je a né že není, pokud to není označeno jinak. (zřejmě ale ne u všech, je fakt, že u Škodovky sem šipku na pístu neviděl :lol: )
Na CBXku je na pístech napsáno IN, místo šipky.

(reakce na) Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 22:03 | Nahoru | #29

Dingo píše: Cornellius>jestli narážíš na tyhle dvě věty:

šipka na pístu VŽDY označuje jeho orientaci k výfukovým ventilům (šipka na ně "ukazuje")
U dvoutaktu kvůli kanálkům a zámkům pístních kroužků.


Tak to můžu opravit u dvoutaktu se nejedná o ventily ale výfukový kanál, ale psal sem rychle a už sem to po sobě nečet. Kdo není echt wůl, tak to pochopí co sem myslel.
A u 4T šipka je a né že není. (zřejmě ale ne u všech, je fakt, že u Škodovky sem šipku na pístu neviděl :lol: )


Nebyl jsi jediný, kdo psal o ventilech ;) a zrovna Tebe jsem nemyslel :thmubup:

Šipka na pístu...2T

23.9.2007 v 22:17 | Nahoru | #30
NO asi se s tou šipkou na 4T pletu. Je to asi zřejmě skoro všude označováno, místo šipkou k výfukovému kanálu tak slovem <strong>IN</strong> jako že to patří na stranu sacích ventilů.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist