Výběr mezi: Ninja 250 a CBR 250
Chci jednu z nich, ale Ninja 250 ojetá stojí ted okolo 90 000 a ještě skoro všechny inzeráty jsou ode mě fakt daleko a CBR 250 je ted nová se slevou za 92 000.
Ale viděla jsem nedávno inzerát Ninja 250 i za 70 - 80 tis. ....takže jsem se chtěla zeptat jestli mám počkat než se taková nabídka objeví třeba znova nebo jít do CBR 250...???
Ano někteří to nezvládaj to je možná fakt, ale co je horší - většina (neříkám všichni) na to ani nemaj papíry (sice v TP maj něco o 25kw,ale v reálu to maj otevřený) ale když způsoběj nehodu tak je to o průser..a do takovýhohle rizika bych nešla .Můžu jezdit sebeopatrnějc, někdo do mě "tukne", zavolaj se cajti a je průšvih na světě
Já si v klidu budu jezdit na tom, na co mám papíry (jasný mohla bych mit 600 zavřenou, ale zas je to "lítání okolo toho", další výdaje atd.) a hlavně jízda za krásnou spotřebu a nízký náklady
Je to fakt těžký - ojetá Ninja za 90tis. a nová Honda za 92tis.
pokud ale klesne Ninja na těch aspon 80 000 tak asi du do ní a zbytek si přidám na výbavu
Jen škoda těch pokaženejch budíků na Ninje , ale co...každá motorka má + i -, tak to nak musím přežít..a hlavně na krásu to nejede
aandyy píše: nigga> Bude , mě stačí 125 ale když mám možnost 250 tak proč ne
Až budu mit třeba za pár let řidičák na neomezenou a budu bydlet někde sama, tak třeba vše přehodnotím..ale zatím uplně bohatě stačí 250
Jj chápu proč ne, mě by asi 250 nevyhovovala ja pujdu do 6 ,ale opatrně..hlavně jel jsem na litru a 600 je dobrá do běžnýho provozu..už nebudu muset řešit zda mi to ve 115 ještě rozjede pro dva je to lepší:). Víc výhod, jenže zase dražší provoz
1 reakcí na tento příspěvek 250 - definitivně
Naposledy editováno 22.06.2011 10:07:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně
Naposledy editováno 22.06.2011 10:29:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně
Myslím že tyhle malorážky maj něco do sebe, na ježdění do školy po okreskách to stačí.
Já jezdím do hokny 40km a co je doma cebro, tak na tyhle nutný přesuny jezdím na něm.
Cestu zvládám zanedbatelně pomaleji než na guzzi a jedu za třetinový náklady.
at si koupí 250 když chce, každej nemá potřebu jezdit v provozu palici
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně
Prostě si myslím, že je kravina kupovat 250 ccm, to se já za půl roku omrzí, prodá to se ztrátou a stejně půjde do větší. Výhodněji vyjde si něco 500 - 650 ccm koupit rovnou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně
Naposledy editováno 22.06.2011 14:34:10
1 reakcí na tento příspěvek 250 - definitivně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně
A 250ku bych koupil jetou... Ty ninji musíš sehnat i za 80tisíc a míň
Je to anglické video od MCN o Hondě CBR 250R a jejích rivalkách Mimochodem je tam taky srovnání se seškrceným GSXR600.
Jinak dle MCN je CBR250R hodně dobrá motorka.
Tady druhý videjko od Cycleworldmagazine z USA
Naposledy editováno 22.06.2011 20:19:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně
nerjan píše: Číkus> nevim nevim čtvrtlitr je ideální je to levný slušně to jede i na dálnici se dá jet podle rychlostních limitů a jsou lidi jako já co jezdí aby si vychutnali to svezení jiným stylem než 100km/h v obci, 150km/h mimo a na dálnici 200km/h a to sem ještě i při zemi předjíždění v pruhu pro motorky (dvojitá plná) na nepřehlednejch úsecích motorky mám rád ale zároveň i sám sebe a jezdim tak abych dojel dle limitů tak na co 100kw pod prdelí když je využiju jen na okruhu kam bych stejně nejel já osobně přemýšlím až budu mít peníze což bude na jaře o 250 ninje taky nebo i 350 jawa
Jo vsak kazdemu se libi neco jineho. Mne SV treba nevyhovovalo protoze melo kratke rychlosti a muselo se furt radit. Ted si tam proste kopnu na rychlejsi zatacky trojku nebo ctyrku a pohodicka. Na pomalejsi dvojku. Ale to ze se 100kw da vyuzit jen na okruhu neni uplne pravda. Proste kdyz ten vykon potrebuju tak staci trochu vzit za plyn a jede to. Nemusim to drtit. A na vyjezdech z normalnich zatacek ti litr bude ujizdet. Neda se to jednoduse definovat jakej vykon jde v provozu vyuzit a jakej uz ne. Dalo by se rict ze sestka do provozu staci. Ale proste na litru nemusis tolik radit a jede i od spodu. Neznamena to ale ze musis jezdit 100km v obci
Naposledy editováno 22.06.2011 22:53:56
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně
Naposledy editováno 22.06.2011 23:36:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně
Uvalak píše: Presne jak rikas, litr je na rovinky dobrej, ale ve vinglech se nechyta Viz. supermona nebo 2T sporty, na brzdy a ve vinglu se proste litry nechytaj. Jezdit 200 v provozu je podle me debilita, v provozu jezdim na pohodu, kdyz chci tahat, tak jedu na drahu... Jinak Mejto je paradni okruh
Most a brno je taky debilni okruh s debilnima zatackama ? Koukni na vysledky libovolnyho okruhovyho jezdeni, mezi jezdcema je minuta, a mezi stejnym jezdcem na litru a sestce 2 vteriny, a to ne vzdycky u litru do plusu ... u "mizernejch" jezdcu jsou casy na sestce a litru stejny, protoze co ziskaj na rovine, o to prijdou blbym odhadem do zatacky z vetsi rychlosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně
SVSkritek píše: A na vyjezdech z normalnich zatacek ti litr bude ujizdet. Neda se to jednoduse definovat jakej vykon jde v provozu vyuzit a jakej uz ne. Dalo by se rict ze sestka do provozu staci. Ale proste na litru nemusis tolik radit a jede i od spodu. Neznamena to ale ze musis jezdit 100km v obci
Tyvole to sou kecy. Podobny sem slysel od jednoho mistniho "repsolhondy v litru vole" s "poladenym motorem kterej ted jede jako blazen ted", a pak mi nebyl schopnej uject kdyz sem za nim jel na sestkovym fazeru, a po dojezdu blekotal neco o "tom jak sou sestky na nase silnice lepsi". A to sem hovno pilot, kolinko sem si nikdy nedal, a casy z okruhu jasne rikaj ze se mam jeste hooodne co ucit.
Ujizdet na vyjezdy ti bude ten co ty kone na zadek posle, a ne ten co ma sice kone ale tahat bude az na rovine protoze v naklonu se boji !