globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 250 - definitivně
 
21.6.2011 v 21:25
Sice jsem podobný téma základala a radili ste mi dost 250 i 600.A ted už mám skoro jasno,ale jen bych potřebovala poradit:
Výběr mezi: Ninja 250 a CBR 250
Chci jednu z nich, ale Ninja 250 ojetá stojí ted okolo 90 000 a ještě skoro všechny inzeráty jsou ode mě fakt daleko a CBR 250 je ted nová se slevou za 92 000.
Ale viděla jsem nedávno inzerát Ninja 250 i za 70 - 80 tis. ....takže jsem se chtěla zeptat jestli mám počkat než se taková nabídka objeví třeba znova nebo jít do CBR 250...???

(reakce na) 250 - definitivně

21.6.2011 v 23:49 | Nahoru | #31
Uvalak> Rozumnej názor?Dík to potěší ...Ale je to hlavně díky rodičům, v klidu a rozumně sme si promluvili....
Ano někteří to nezvládaj to je možná fakt, ale co je horší - většina (neříkám všichni) na to ani nemaj papíry (sice v TP maj něco o 25kw,ale v reálu to maj otevřený) ale když způsoběj nehodu tak je to o průser..a do takovýhohle rizika bych nešla .Můžu jezdit sebeopatrnějc, někdo do mě "tukne", zavolaj se cajti a je průšvih na světě

Já si v klidu budu jezdit na tom, na co mám papíry (jasný mohla bych mit 600 zavřenou, ale zas je to "lítání okolo toho", další výdaje atd.) a hlavně jízda za krásnou spotřebu a nízký náklady

(reakce na) 250 - definitivně

21.6.2011 v 23:51 | Nahoru | #32
FiFi.> Línej jo?a nešel si během 5 min. třeba na wc?žes mohl cestou to hodit na skener

250 - definitivně

21.6.2011 v 23:55 | Nahoru | #33
Jinak díky moc všem za názory a pokec
Je to fakt těžký - ojetá Ninja za 90tis. a nová Honda za 92tis.
pokud ale klesne Ninja na těch aspon 80 000 tak asi du do ní a zbytek si přidám na výbavu
Jen škoda těch pokaženejch budíků na Ninje , ale co...každá motorka má + i -, tak to nak musím přežít..a hlavně na krásu to nejede

(reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 00:12 | Nahoru | #34

aandyy píše: nigga> Bude , mě stačí 125 ale když mám možnost 250 tak proč ne
Až budu mit třeba za pár let řidičák na neomezenou a budu bydlet někde sama, tak třeba vše přehodnotím..ale zatím uplně bohatě stačí 250


Jj chápu proč ne, mě by asi 250 nevyhovovala ja pujdu do 6 ,ale opatrně..hlavně jel jsem na litru a 600 je dobrá do běžnýho provozu..už nebudu muset řešit zda mi to ve 115 ještě rozjede pro dva je to lepší:). Víc výhod, jenže zase dražší provoz

250 - definitivně

22.6.2011 v 02:14 | Nahoru | #35
...celkem podrobný srovnávací test je v aktuálním (červnovém) Motoráji

250 - definitivně

22.6.2011 v 07:03 | Nahoru | #36
rozhodně radši tu Kawu

250 - definitivně

22.6.2011 v 08:17 | Nahoru | #37
Pořiď si aspoň 500ccm.

250 - definitivně

22.6.2011 v 09:45 | Nahoru | #38
250 je dobrá volba.
Nekoukala jsi na Hondu VTR250?
Dle mého názoru nejhezčí 250 na trhu a jetou bys mohla taky okolo 90tis.sehnat :)

1 reakcí na tento příspěvek 250 - definitivně

22.6.2011 v 10:05 | Nahoru | #39
Ahoj, promiň tohle nebude rada kterou by si chtěla slyšet, ale raději jdi do 500 ccm. Rozdíly mezi 125/250 nejsou tak velké. A co se týče jízdy, tak ojetá 500ccm ti vydrží hromadu let a budeš z ní mít mnohem větší radost.

Naposledy editováno 22.06.2011 10:07:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 10:10 | Nahoru | #40
MeRob81> no vidíš, a já třeba vůbec nesouhlasím s ničím co jsi napsal, ale to je dle pohledu a názoru..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 10:15 | Nahoru | #41
dva_hrnce> 250ccm má smysl tak možná na začátek pro někoho kdo nikdy neseděl na motorce a ještě je úplně levej. Každý normální jedinec zvládne začít na 500ccm.

250 - definitivně

22.6.2011 v 10:22 | Nahoru | #42
Tak uz to nereste. Ttreba ji to bude vyhovovat. Je pravda ze ty naklady budou o neco mensi. A Uvalak ma pravdu v tom ze na motokarovem okruhu v Myte nebo jinde kde jsou zatacky ktery se jezdej zatacky 45kmh se muze vyrovnat i silnejsim. Kdekoliv jidne ma sestka navrch. Ale to je kazdeho vec. Jestli chce jezdit do 130 a porad radit tak je to opravdu skoro jedno. Ja bych uz nic pod 100KW nechtel.

Naposledy editováno 22.06.2011 10:29:27

(reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 10:41 | Nahoru | #43
dva_hrnce> Ahoj, hele v pohodě. Je to jen můj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 11:30 | Nahoru | #44
Číkus> dejme tomu že zvládne. Ale někdo prostě nechce a o to tu jde.
Myslím že tyhle malorážky maj něco do sebe, na ježdění do školy po okreskách to stačí.
Já jezdím do hokny 40km a co je doma cebro, tak na tyhle nutný přesuny jezdím na něm.
Cestu zvládám zanedbatelně pomaleji než na guzzi a jedu za třetinový náklady.

at si koupí 250 když chce, každej nemá potřebu jezdit v provozu palici

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 11:58 | Nahoru | #45
dva_hrnce> Protože máš doma ještě jednu motorku pořádnou. Stačilo by ti jenom cebro?

Prostě si myslím, že je kravina kupovat 250 ccm, to se já za půl roku omrzí, prodá to se ztrátou a stejně půjde do větší. Výhodněji vyjde si něco 500 - 650 ccm koupit rovnou.

250 - definitivně

22.6.2011 v 13:25 | Nahoru | #46
Mě by asi nestačilo, ale o mě tu nejde a spoustě lidí stačí něco malýho..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 14:33 | Nahoru | #47
Číkus> nevim nevim čtvrtlitr je ideální je to levný slušně to jede i na dálnici se dá jet podle rychlostních limitů a jsou lidi jako já co jezdí aby si vychutnali to svezení jiným stylem než 100km/h v obci, 150km/h mimo a na dálnici 200km/h a to sem ještě i při zemi předjíždění v pruhu pro motorky (dvojitá plná) na nepřehlednejch úsecích motorky mám rád ale zároveň i sám sebe a jezdim tak abych dojel dle limitů tak na co 100kw pod prdelí když je využiju jen na okruhu kam bych stejně nejel já osobně přemýšlím až budu mít peníze což bude na jaře o 250 ninje taky nebo i 350 jawa

Naposledy editováno 22.06.2011 14:34:10

1 reakcí na tento příspěvek 250 - definitivně

22.6.2011 v 15:28 | Nahoru | #48
Aprilia

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 16:47 | Nahoru | #49
Capt.Spaulding> Když chce jezdit na spotřebu do školy? To se aprilka vážně vyplatí

(reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 16:55 | Nahoru | #50

S.M-A-RT píše: Capt.Spaulding> Když chce jezdit na spotřebu do školy? To se aprilka vážně vyplatí



Ideááááállll

(reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 18:30 | Nahoru | #51

S.M-A-RT píše: Capt.Spaulding> Když chce jezdit na spotřebu do školy? To se aprilka vážně vyplatí



když někdo napíše, že chce jezdit na spotřebu tak to chápu tak, že chce co největší spotřebu. Je jedno jestli benzínu, oleje nebo pístů.

250 - definitivně

22.6.2011 v 18:49 | Nahoru | #52
Ber Kawu

250 - definitivně

22.6.2011 v 19:16 | Nahoru | #53
A proč si nezajdeš k dealeru té značky,složíš zálohu a tu motorku si projedeš? Takhle to dělá dost lidí . Ta záloha není taky tak drastická,u těhle moto tak do 25000Kč a hlavně SAMA zjistíš co ti víc vyhovuje .
A 250ku bych koupil jetou... Ty ninji musíš sehnat i za 80tisíc a míň

250 - definitivně

22.6.2011 v 20:08 | Nahoru | #54
MCN Honda CBR250R - video na youtube

Je to anglické video od MCN o Hondě CBR 250R a jejích rivalkách Mimochodem je tam taky srovnání se seškrceným GSXR600.

Jinak dle MCN je CBR250R hodně dobrá motorka.

Tady druhý videjko od Cycleworldmagazine z USA



Naposledy editováno 22.06.2011 20:19:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 22:40 | Nahoru | #55

nerjan píše: Číkus> nevim nevim čtvrtlitr je ideální je to levný slušně to jede i na dálnici se dá jet podle rychlostních limitů a jsou lidi jako já co jezdí aby si vychutnali to svezení jiným stylem než 100km/h v obci, 150km/h mimo a na dálnici 200km/h a to sem ještě i při zemi předjíždění v pruhu pro motorky (dvojitá plná) na nepřehlednejch úsecích motorky mám rád ale zároveň i sám sebe a jezdim tak abych dojel dle limitů tak na co 100kw pod prdelí když je využiju jen na okruhu kam bych stejně nejel já osobně přemýšlím až budu mít peníze což bude na jaře o 250 ninje taky nebo i 350 jawa


Jo vsak kazdemu se libi neco jineho. Mne SV treba nevyhovovalo protoze melo kratke rychlosti a muselo se furt radit. Ted si tam proste kopnu na rychlejsi zatacky trojku nebo ctyrku a pohodicka. Na pomalejsi dvojku. Ale to ze se 100kw da vyuzit jen na okruhu neni uplne pravda. Proste kdyz ten vykon potrebuju tak staci trochu vzit za plyn a jede to. Nemusim to drtit. A na vyjezdech z normalnich zatacek ti litr bude ujizdet. Neda se to jednoduse definovat jakej vykon jde v provozu vyuzit a jakej uz ne. Dalo by se rict ze sestka do provozu staci. Ale proste na litru nemusis tolik radit a jede i od spodu. Neznamena to ale ze musis jezdit 100km v obci

Naposledy editováno 22.06.2011 22:53:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 23:22 | Nahoru | #56
SVSkritek> a hlavně taky při přejdjíždění se ty kilowatty hoděj.. já plánuju po eFku taky 954, hrozně se mi x let líbí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně

22.6.2011 v 23:33 | Nahoru | #57
FiFi.>JJ predjizdeni je bomba. Je to mazec jak to vystreli. Kopec, nekopec. Ale je lepsi to nehrotit protoze to nekoho muze vylekat. Kdyz jede proti tobe. Si pak casto lidi myslej ze to nemuzes stihonut. Ale pritom to stihas 2x. Ale bejt tebou tak bych do 954RR uz nesel az budes upgradovat. To uz budou 10+let stare masiny. A lepsi jit do neceho novejsiho. Ono uz to ma pak dost za sebou a neni tak lehke najit dobry kousek.

Naposledy editováno 22.06.2011 23:36:02

(reakce na) 250 - definitivně

23.6.2011 v 00:11 | Nahoru | #58
SVSkritek> to sice jo, ale mně se víc líbí 954 než litr.. nemůžu si pomoct, prostě tu 954 budu asi chtít.. hledat se musí, tak jako jsem to měl já s mym eFkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně

23.6.2011 v 01:39 | Nahoru | #59

Uvalak píše: Presne jak rikas, litr je na rovinky dobrej, ale ve vinglech se nechyta Viz. supermona nebo 2T sporty, na brzdy a ve vinglu se proste litry nechytaj. Jezdit 200 v provozu je podle me debilita, v provozu jezdim na pohodu, kdyz chci tahat, tak jedu na drahu... Jinak Mejto je paradni okruh



Most a brno je taky debilni okruh s debilnima zatackama ? Koukni na vysledky libovolnyho okruhovyho jezdeni, mezi jezdcema je minuta, a mezi stejnym jezdcem na litru a sestce 2 vteriny, a to ne vzdycky u litru do plusu ... u "mizernejch" jezdcu jsou casy na sestce a litru stejny, protoze co ziskaj na rovine, o to prijdou blbym odhadem do zatacky z vetsi rychlosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 250 - definitivně

23.6.2011 v 01:50 | Nahoru | #60

SVSkritek píše: A na vyjezdech z normalnich zatacek ti litr bude ujizdet. Neda se to jednoduse definovat jakej vykon jde v provozu vyuzit a jakej uz ne. Dalo by se rict ze sestka do provozu staci. Ale proste na litru nemusis tolik radit a jede i od spodu. Neznamena to ale ze musis jezdit 100km v obci



Tyvole to sou kecy. Podobny sem slysel od jednoho mistniho "repsolhondy v litru vole" s "poladenym motorem kterej ted jede jako blazen ted", a pak mi nebyl schopnej uject kdyz sem za nim jel na sestkovym fazeru, a po dojezdu blekotal neco o "tom jak sou sestky na nase silnice lepsi". A to sem hovno pilot, kolinko sem si nikdy nedal, a casy z okruhu jasne rikaj ze se mam jeste hooodne co ucit.

Ujizdet na vyjezdy ti bude ten co ty kone na zadek posle, a ne ten co ma sice kone ale tahat bude az na rovine protoze v naklonu se boji !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist