Z porovnání mi vychází, že Sportsmart bude mít menší výdrž ale to bych tolik neřešil, rád připlatím za gumu s větší rezervou v přilnavosti. U Sportsmartu si ale nejsem jistý, jestli se v provozu dostatečně zahřeje - to by pak možná byla adheze podstatně zhoršená a mohl bych se dost divit. U PR3 bude lepší výdrž a asi podstatně lepší na vodě, ale té se snažím vyhnout. U PR3 se ale trochu obávám, jestli jim nebude na okruhu naopak příliš horko a nevypečou mě.
Takže dotazy:
- Je velký rozdíl v dosažení provozní teploty mimo okruh mezi SportSmart a PR3?
- Předpokládám správně, že se PR3 snadněji a rychleji dostanou na optimální teplotu?
- Co PR3 na příležitostném okruhu? Je velké riziko poklesu adheze s rostoucí teplotou?
PR3 jsou hodně nové a zatím jich moc nejezdí. Máte-li zkušenosti s PR2 (ideálně i z okruhu), sem s nimi, předpokládám značnou podobnost.
Asi dobrá by byla i Dunlop RoadSmart, ale když už cestovnější gumu, asi bych dal přednost PR3, občas prostě prší
Díky
Každá guma zvládne víc než tvoje psychika
Jinak proti RoadSmart nic nemám, určitě dobrý. Vidím je jako alternativu k MPR2/3 a z nich ta MPR3 je podle všeho o třídu lepší na vodě, než ostatní (včetně MPR2, která na vodě v recenzích dost vítězila). Pokud tedy v ostatních parametrech +/- stejné, asi bych dal přednost MPR3.
Nicméně ještě bych zopakoval část mého dotazu, červík nejistoty pořád hlodá:
Co PR3 (ev. PR2) na příležitostném okruhu? Je velké riziko poklesu adheze s rostoucí teplotou?
Jinak na VFR mám zadní po 11tkm na značkách, hodina na okruhu jí dost pomohla