pořídil jsem si mojí první silnější moto HONDA VFR 800 vtec r.v.2002 bez ABS. Předchozí zkušenosti s moto od fichtla k babetě a k simsonu a teďkom tuhle krasavici. Rád bych od někoho kdo je nebo byl alespoň podobně na uplném začátku jako já aby mi alespoň poradil na co si mám dávat u VFRky bacha a ohledně údržby co a jak abych si ji nezhuntoval po technické stránce. Nějaké ty rady kde nakupovat materiál atd... Jsem z Karvinska, Moravskoslezský kraj. Třeba kdybychom se sešli a pokecali třeba u birrelu. Mám s ní ku...ský respekt a od včerejška nalítano pouhých 40km bez nehody a pohodové jízdy s troškou škubání při vypuštění plynu :)
Děkuji za rady a pomoc
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Kantorek píše: hluska> Když pominu fichtla, babetu simála což je o ničem (něco jako kolo) tak v podstatě začíná od nuly na osmistovce. Pěkná blbost, ať už je to VFRko nebo cokoliv jiného.
Ja na VFR taky zacinal, pred tim jsem mel vlastne jen 250 panelku. A prislo mi to uplne v pohode. Podle me je to lepsi nez vyhazovat penize za 500ccm na ktery bude jak vosa na bonbonu a kterou by stejne za pul roku prodaval. 500ccm bych chapal pro nejakyho 18 letyho kluka, ale v 29 kdyz uz to ma clovek v hlave celkem srovnany, jezdit na CB500 mi pride celkem zbytecny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
3 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
extrém je ale můj známý, po kdysi dávno MZ má teď Hayabusu a světe div se, jezdí hlavou a žádný problém...další kolega šel během dvou let Pegaso, Bandaska 1250 a ZZR 1400 a taky žije a nadává si, že zbytečně ztratil asi 50 000,- na Bandasce...
VeFeRák píše: já měl nejdřív tak půl roku Virago 250, pak pár měsíců XJ 600 a pak VFR- když nad tím přemýšlím, tak sice super ten postup, ale zbytečně jsem ztrácel peníze- a jak už někdo psal, debil se zabije i na kole...
extrém je ale můj známý, po kdysi dávno MZ má teď Hayabusu a světe div se, jezdí hlavou a žádný problém...další kolega šel během dvou let Pegaso, Bandaska 1250 a ZZR 1400 a taky žije a nadává si, že zbytečně ztratil asi 50 000,- na Bandasce...
Přesně tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
edit- pneu budou podobně drahé a pokud vydrží na obém 13 000 km při téměř stejné spotřebě, tak to není argument...
Naposledy editováno 12.05.2011 14:22:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
VeFeRák píše: SirIndy> i to GS umí jet 180 tak nevím, jestli je tenhle krok pro rozumného jezdce nutný...
edit- pneu budou podobně drahé a pokud vydrží na obém 13 000 km při téměř stejné spotřebě, tak to není argument...
Tady nejde o maximalku ale vykon. Ty gumy jsou dobrej vtip - VFR ma vzadu 180 drahou jak pes, GS ma 130. Za me zlaty karbce, vstrikovani nema takovej charakter a aspon na mojem Stromu osklive bzuci. A hlavne kdyz se posere vstrikovani tak to neopravis sam a je to draha zalezitost...
Naposledy editováno 12.05.2011 14:34:31
-sun- píše: To musí, když má R6, jet pořád naplno? Protože když ho někdo předjede na slabším stroji tak je za vola, který to neumí?
Já naopak když někoho předjedu (opravdu málo kdy ) tak mě ani nenapadne se mu "smát" do helmy, že sice má R6, ale je úplné jelito, když ho předjel začátečník na intrudrovi.
Kdo řikal,že jsem se mu smál? ..Jen mi to přišlo divný ..hold moc často se nestává,že bych pojezdil šestikuli
Naposledy editováno 12.05.2011 16:20:52
1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec
Naposledy editováno 12.05.2011 16:26:33
Sideshow píše: Jasně budu rád když se sejdem i s tím kámošem. Mám volný víkend.
To by bylo fajn,jenom na víkend to s počasím nevypadá nic moc.Ještě do toho hokej takže uvidíme.Kluci se do tebe trochu pustili ale nediv se.Někdo je háklivý když vidí někoho kdo si hned ze startu koupí silnější stroj ale jak už bylo psáno výše,lepší než si koupit šestku která tě přestane bavit tak raději klidně i litr a pomalu tomu nakládat.Kámoš taky měnil už po roce a to měl předtím fungl GSRo šestku jako první motku.Sednul na mou Bandasku a už chtěl něco silnějšího.Byl rád že to nakonec vyměnil za to VFRko,ztráta nějakých 60 papouchů za rok.Má přes sto kilo tak GSRu nakládal pořád do červeného,teď je spokojenější ale nevím na jak dlouho Mít silnou motku neznamená že ji člověk hned dává a jezdí jak prase.
Navíc ty naše cesty to pomalu ani neumožňují,je to o hubu.Tak se drž..
SirIndy píše: Tady nejde o maximalku ale vykon. Ty gumy jsou dobrej vtip - VFR ma vzadu 180 drahou jak pes, GS ma 130. Za me zlaty karbce, vstrikovani nema takovej charakter a aspon na mojem Stromu osklive bzuci. A hlavne kdyz se posere vstrikovani tak to neopravis sam a je to draha zalezitost...
drahou jak pes? rozdíl 1000,- za 13 000 km? charaker? co to jako je? dobrá píč....posere vstřikování? najdi mi to témat, kde se řeší posraný vstřikování a já ti najdu 100, kde se řeší posraný nebo alespoň rozštelovaný karbce...¨
a jako ten výkon- 37 (cbf 57) nebo 72, nebyl bych z toho hysterickej...