globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Má první motorka Honda VFR 800 vtec
11.5.2011 v 21:30
Nazdar borci,
pořídil jsem si mojí první silnější moto HONDA VFR 800 vtec r.v.2002 bez ABS. Předchozí zkušenosti s moto od fichtla k babetě a k simsonu a teďkom tuhle krasavici. Rád bych od někoho kdo je nebo byl alespoň podobně na uplném začátku jako já aby mi alespoň poradil na co si mám dávat u VFRky bacha a ohledně údržby co a jak abych si ji nezhuntoval po technické stránce. Nějaké ty rady kde nakupovat materiál atd... Jsem z Karvinska, Moravskoslezský kraj. Třeba kdybychom se sešli a pokecali třeba u birrelu. Mám s ní ku...ský respekt a od včerejška nalítano pouhých 40km bez nehody a pohodové jízdy s troškou škubání při vypuštění plynu :)

Děkuji za rady a pomoc

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 12:52 | Nahoru | #31
Jasně budu rád když se sejdem i s tím kámošem. Mám volný víkend.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 12:58 | Nahoru | #32

Kantorek píše: hluska> Když pominu fichtla, babetu simála což je o ničem (něco jako kolo) tak v podstatě začíná od nuly na osmistovce. Pěkná blbost, ať už je to VFRko nebo cokoliv jiného.



Ja na VFR taky zacinal, pred tim jsem mel vlastne jen 250 panelku. A prislo mi to uplne v pohode. Podle me je to lepsi nez vyhazovat penize za 500ccm na ktery bude jak vosa na bonbonu a kterou by stejne za pul roku prodaval. 500ccm bych chapal pro nejakyho 18 letyho kluka, ale v 29 kdyz uz to ma clovek v hlave celkem srovnany, jezdit na CB500 mi pride celkem zbytecny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 13:00 | Nahoru | #33
Sideshow> niceho se neboj, jezdi s rozumem a na co mas. Uvidis jak to za chvili pujde samo

3 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 13:55 | Nahoru | #34
já měl nejdřív tak půl roku Virago 250, pak pár měsíců XJ 600 a pak VFR- když nad tím přemýšlím, tak sice super ten postup, ale zbytečně jsem ztrácel peníze- a jak už někdo psal, debil se zabije i na kole...

extrém je ale můj známý, po kdysi dávno MZ má teď Hayabusu a světe div se, jezdí hlavou a žádný problém...další kolega šel během dvou let Pegaso, Bandaska 1250 a ZZR 1400 a taky žije a nadává si, že zbytečně ztratil asi 50 000,- na Bandasce...

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 14:03 | Nahoru | #35

VeFeRák píše: já měl nejdřív tak půl roku Virago 250, pak pár měsíců XJ 600 a pak VFR- když nad tím přemýšlím, tak sice super ten postup, ale zbytečně jsem ztrácel peníze- a jak už někdo psal, debil se zabije i na kole...

extrém je ale můj známý, po kdysi dávno MZ má teď Hayabusu a světe div se, jezdí hlavou a žádný problém...další kolega šel během dvou let Pegaso, Bandaska 1250 a ZZR 1400 a taky žije a nadává si, že zbytečně ztratil asi 50 000,- na Bandasce...



Přesně tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 14:14 | Nahoru | #36
VeFeRák> Na takovem GS 500 s porizovackou 30-40k prodelas max par tisic a tim padem jeste usetris kvuli levnejsim pneu a mensi spotrebe. A krasne v pohode se naucis jezdit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 14:19 | Nahoru | #37
SirIndy> i to GS umí jet 180 tak nevím, jestli je tenhle krok pro rozumného jezdce nutný...

edit- pneu budou podobně drahé a pokud vydrží na obém 13 000 km při téměř stejné spotřebě, tak to není argument...

Naposledy editováno 12.05.2011 14:22:50

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 14:21 | Nahoru | #38
ještě teda- zlatý vstřikování...

Naposledy editováno 12.05.2011 14:22:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 14:33 | Nahoru | #39

VeFeRák píše: SirIndy> i to GS umí jet 180 tak nevím, jestli je tenhle krok pro rozumného jezdce nutný...

edit- pneu budou podobně drahé a pokud vydrží na obém 13 000 km při téměř stejné spotřebě, tak to není argument...



Tady nejde o maximalku ale vykon. Ty gumy jsou dobrej vtip - VFR ma vzadu 180 drahou jak pes, GS ma 130. Za me zlaty karbce, vstrikovani nema takovej charakter a aspon na mojem Stromu osklive bzuci. A hlavne kdyz se posere vstrikovani tak to neopravis sam a je to draha zalezitost...

Naposledy editováno 12.05.2011 14:34:31

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 15:22 | Nahoru | #40

-sun- píše: To musí, když má R6, jet pořád naplno? Protože když ho někdo předjede na slabším stroji tak je za vola, který to neumí?
Já naopak když někoho předjedu (opravdu málo kdy ) tak mě ani nenapadne se mu "smát" do helmy, že sice má R6, ale je úplné jelito, když ho předjel začátečník na intrudrovi.


Kdo řikal,že jsem se mu smál? ..Jen mi to přišlo divný ..hold moc často se nestává,že bych pojezdil šestikuli

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

Skvělá odpověď, děkuji! 12.5.2011 v 15:53 | Nahoru | #41
to Sideshow: Cau,pokusim se nejak objektivne shrnout vlastni zkusenost. Zacinal jsem a stale v uvozovkach zacinam na FZS 1000. Puvodne jsem planoval GSF 600, proste Bandour je krasnej stroj na kterem se necitim, stejne tak jako na FZS, jako decko na trikolce (mam 196 cm). Co jsem mel moznost osedlat a vyzkouset ergonomii tak to byla jasna volba. Ani GS mi nesedlo tak krasne jako bandour. Chtel jsem jit do takoveto kubatury prave kvuli doporuceni vsech ostatnich. Fzs jsem pak koupil jen na zaklade koupe od dobreho kamarada, kteremu jsem mohl verit ze je moto ok, ze ma spravny stav km, ze opravdu nebyla vazne padla a rovnez ze nastup vykonu neni tak divoky. Krom toho v te dobe co jsem byl obhlidnout bandity tak to byla dost bida (staceny kilometry jak svin, nejisty puvod nebo podivne opravy atd. no hnus). Od zacatku jsem mel z Fazera mega respekt. JE pravda ze jsem si neuzil to postupne prestupovani a hledani te prave moto, to bych si rad uzil, ale musim rict ze ted po necelych 4 rocich (23 500 km)jsem stastnej ze ho mam. Staram se o nej jak o decko, neco delam sam, slozitejsi veci nechavam servisu a hodne si uzivam toho ze vim co jak na nem funguje (pac procteni servisniho manualu o 500 stranach byl zaklad nez jsem na moto sednul :) heh)a ze uz mame spolu neco nakrouceno a taky ze ten vykon tam stale nekde je, ze je stale co zlepsovat ci zrychlovat. A jde o to ze s tou moto mate proste nejaky dlouhodobejsi vztah a postupne si na sebe zvykate :) postupne clovek zkousi kam mu nervy dovoli a postupne zjistuje jak se moto chova co muze ocekavat a kam se jeste nema hrabat. Viz zavodit s ostatnima ikdyz mu ty saze v komine celkem bouchaj :) chce to respekt ke stroji a k sam sobe, nebo svym blizkym a postupem casu se dostane na nejakou uroven. Chce to predvidat, uzit si to a srat na ostani co kdyz nejedou 200 na okresce tak jsi pro ne zabar (sice jsem zadneho takoveho jeste nepotkal ale nekdy kdyz procitam forum tak se to tak jevi). Krom toho dost mi pomahalo a pomaha jezdit na nejaky prazdny parkoviste kde muzes testovat brzdeni, naklony, burn outy :) zvedacky atd :)))) Ve finale ale je nutno rict, ze pokud bych ted mel kupovat moto, tak jdu do neceho objemove mensiho.. idelane 750 bo 800, mozna i to 600 v supersportu, ale zas radi s batuzkem vyletujem. Sel bych do nej z duvodu hmotnosti, moznost dat plnej knedlik a nebat se ze te to vystreli do nebes tak jako litr a celkove se mi zda ze jsou 6 klistata obratnejsi. Ale tod muj nazor rad si prectu i ty vase. Vsem GOOD LUCK !!!

Naposledy editováno 12.05.2011 16:20:52

1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 16:18 | Nahoru | #42
"Sel bych do nej z duvodu hmotnosti, moznost dat plnej knedlik a nebat se ze te to vystreli do nebes tak jako litr a celkove se mi zda ze jsou 6 klistata obratnejsi." proto jsem šel do "první velké" do 650-ky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 16:22 | Nahoru | #43
Kantorek> tak tak.. na SV jsem se poskladal jak do krabicky a fakt to vypadalo komicky ne tak jako na R6 ale predstavit si na tom treba 250 km v kuse .. kua, ale kdo mi pak vysetri tu pater a ramena :)! jinak SV je paradni.. furt musim ocumovat kdyz kolem nejaky projede ty diodovy zadni svetla.. fakt parada design!

Naposledy editováno 12.05.2011 16:26:33

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

12.5.2011 v 16:33 | Nahoru | #44
Floo> jasně, je to individuální, já jsem o 1/4 metru menší než Ty, takže mi to SV650 sedí

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

Skvělá odpověď, děkuji! 12.5.2011 v 23:57 | Nahoru | #45
hlavně opatrně, ale vfr je klidná a odpustí, co jsem tedy slyšel.. hlavně tady nechápu lidi, co mají potřebu se vyjádřit za jakoukoli cenu a pak se tady lidi zbytečně hádají, zakladatel chtěl rady a ne poznámky postrádající smysl.. jinak zdravím karviňáka :D

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 00:45 | Nahoru | #46
Lidi jste baječní, děkuji všem k pozitivnímu myšlení k mašce a díky tomu si začínám více věřit. Budu rád, když mě budete školit i nadále. Děkuji všem bez okolků jestli jde o kritiku či pomoc. Beru vše

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 00:47 | Nahoru | #47
Jsi borec zatím mi dávaš největší podporu. Dík a doufám, že se někdy sejdem na sraze. Ať se ti daří a hlavně ve zdraví.

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 01:23 | Nahoru | #48

Sideshow píše: Jasně budu rád když se sejdem i s tím kámošem. Mám volný víkend.



To by bylo fajn,jenom na víkend to s počasím nevypadá nic moc.Ještě do toho hokej takže uvidíme.Kluci se do tebe trochu pustili ale nediv se.Někdo je háklivý když vidí někoho kdo si hned ze startu koupí silnější stroj ale jak už bylo psáno výše,lepší než si koupit šestku která tě přestane bavit tak raději klidně i litr a pomalu tomu nakládat.Kámoš taky měnil už po roce a to měl předtím fungl GSRo šestku jako první motku.Sednul na mou Bandasku a už chtěl něco silnějšího.Byl rád že to nakonec vyměnil za to VFRko,ztráta nějakých 60 papouchů za rok.Má přes sto kilo tak GSRu nakládal pořád do červeného,teď je spokojenější ale nevím na jak dlouho Mít silnou motku neznamená že ji člověk hned dává a jezdí jak prase.
Navíc ty naše cesty to pomalu ani neumožňují,je to o hubu.Tak se drž..

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 07:10 | Nahoru | #49

SirIndy píše: Tady nejde o maximalku ale vykon. Ty gumy jsou dobrej vtip - VFR ma vzadu 180 drahou jak pes, GS ma 130. Za me zlaty karbce, vstrikovani nema takovej charakter a aspon na mojem Stromu osklive bzuci. A hlavne kdyz se posere vstrikovani tak to neopravis sam a je to draha zalezitost...



drahou jak pes? rozdíl 1000,- za 13 000 km? charaker? co to jako je? dobrá píč....posere vstřikování? najdi mi to témat, kde se řeší posraný vstřikování a já ti najdu 100, kde se řeší posraný nebo alespoň rozštelovaný karbce...¨

a jako ten výkon- 37 (cbf 57) nebo 72, nebyl bych z toho hysterickej...

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 07:24 | Nahoru | #50

seikos píše: ještě že je Karviná tak daleko. Alespoň tě nepotkám v protisměru


cyp zustane cypem (překlad pro tebe , aby jsi se nevymlouval že nevíš co to je --BLB--) . je to dost slaběji řečeno

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 07:39 | Nahoru | #51
Hurá, další VFR. Hlavně používej mozek a pokud jezdíš ve skupině, nesnaž se přizpůsobit své schopnosti jízdě těch ostatních. Snaž se držet se svého tempa, jinak to skončí špatně. Hodně krásných a bezpečných kilometrů!

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 10:47 | Nahoru | #52
Hodně pohodových kilometrů s VFR, hlavně hlavou

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 16:09 | Nahoru | #53
Sideshow> Neřeš blbosti a jezdi. Mám taky VFR800 a je to moje úplně první motorka, předtím jsem nejezdil ani na tom pincku. Začínám 4 sezonu a mám najeto 52 tis. km. Nemá smysl z toho dělat vědu, ale hlavně jezdit a jezdit, protože praxi nezískáš dřistanim na foru. Jo, ten regulátor ber s rezervou. To je tady ohrané klišé VFR = regulátor. To je problém spíše starších modelů, se přehřívá. Na VTECu je na rámu vpředu. Pokazit se může všechno, ale tady je ta pravděpodobnost menší.

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 21:02 | Nahoru | #54
ja zacinam 900RR a taky to nedrtim ze me vezme nejakej frajer na slabsim ne netoci zatacky zatim jezdim tak ze zkousim kam az to jde pomalu a pridavam trosku plynu na vyjezdu je mi 27 a zivim se od 20 volantem neco najezdeno mam takze mladej vul nejsem co taha za plyn jak blazen motorka je to teda moje uplne prvni v zivote a teprve si zacinam delat ridicak na motku takze uplnej zacatecnika nestydim se za to ja ti fandim uzij si ten zatah a pomalu zrychluj je to uzasny

1 reakcí na tento příspěvek Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 23:24 | Nahoru | #55
Dneska jsem se byl projet. Žermanice, frýdek-místek po dálnici a OV a dál do Karviné. Zkusil jsem tam vytočit těch 7tis ostatně teďkom to moc netočím jen mám přeci stále respekt tak, že těch 5.5-6tis otáček jen tak snad jí nezhuntuju tím, že jí jen přeci nehoním jak říkáte v červených číslech. No a první dojem při sepnutí vtecu, no kurňa jako by mě vystřelili z praku, ale ten škubanec je tak trošku nesympatický. Myslím, že si zvyknu ale musím na to stále myslet.Jinak jsem si zkusil poprvé v životě 170km a myslel jsem že mi uletí přilbice. Jinak známý má BMW 1150GS a tak mě říká co a jak. Zítra se chystáme na projížďku do Rožnova tak se Rožnovu, když tak vyhněte Zdarec a děkuji všem za příspěvky.

(reakce na) Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 23:44 | Nahoru | #56
Sideshow> Coze, sem myslel ze VFR ma prave velmi dobrou ochranu proti vetru...

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

13.5.2011 v 23:48 | Nahoru | #57
Abych se vyvaroval dalším otřesum tak jsem si musel pořádně přilehnout a pak to bylo dobrý. Ale zřejmě to bude chtít vyšší plexi, ale jinak dobrý až na to že jsem vletěl zřejmě do roje mušek a skoro jsem nic neviděl přes plexi helmy. První drhnutí plexi. Jo, jo to jsou radosti

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

14.5.2011 v 00:34 | Nahoru | #58
Bejci ještě jedna věc pod prdelí mam nějakej ten power commander, můžete mi někdo o tom říct více, k čemu to přesně je a hlavně na co?

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

14.5.2011 v 08:56 | Nahoru | #59
pokud máš laďák a/nebo kn filtr, PC upravuje dodávku/bohatost paliv. směsi...

Má první motorka Honda VFR 800 vtec

14.5.2011 v 09:17 | Nahoru | #60
hlavně jezdit hlavou, věk na to už máš tak si nemyslím, že je problém začít na VFR já sice začínal postupně, ale to bylo spíš tím, že jsem neměl na velkou mašinu prachy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist