Vezmu to zkratka, at nenudim:
- R6 01 karbec, po delsi zime
- vymena svicek, start, v pohode
- po ohrati na 80°C zdechne, nejde nastartovat, az kdyz vychladne tak na 72 tak zas ok
Predesilam, sytic funguje jak ma. Trochu hapruji otacky. Pri posledni jizde se pry dostala na 127°C, od te doby moto stala zazimovana v garazi. Jelikoz sem ji potreboval prevest, sednul sem na ni, ujel asi 500m a po zahrati na 80°C moto pri jizde zacala tratit vykon az chcipla.
Moje podezdreni : moc bohata smes = karbce???
Zjisteni: na vnejsich svickach lehce olej, ventily sluchove ok, ale nekontroloval sem kvuli pristupu.
PORADITE???? Predem diky za vecne rady!
1 reakcí na tento příspěvek R6 nastartuje, po ohrati chcipne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 nastartuje, po ohrati chcipne
Dominik-Duka píše: Pri posledni jizde se pry dostala na 127°C ............ co to je?
To je teplota Řehoři....
1 reakcí na tento příspěvek R6 nastartuje, po ohrati chcipne
podle toho popisu mi to ale přijde jednoduše přidřený.
když to chcípne, tak to jen točí a nechytá, nebo to vůbec netočí dokud to nezchládne?
Naposledy editováno 18.04.2011 09:49:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 nastartuje, po ohrati chcipne
chcipne, toci, nechyta, presne tak
Něco podobnýho jsem měl u GPZ minulej rok, nejdřív pocukávala, pak jela nějakou dobu na jeden válec a pak vůbec. Bylo to bordelem v karburátorech. Než se to spravilo odpralo to pak ještě jednu svíčku tím jak si nalokala olej do sání.
Ale třeba je to něco jinýho, nejsem mechanik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 nastartuje, po ohrati chcipne
HoRnSzVa píše: FiZzeR> nekouri, nesmrdi, neprdi, olej je, nemrzka (uz) taky (nebyla tam 3 mesice ani kapka - podotykan pri jezdeni!).
chcipne, toci, nechyta, presne tak
tak to nevim, asi bych hledal závadu v souvislosti s nedostatkem kapaliny teda...
no každopádně aby to jelo, tak potřebuješ vzduch, benzín a jiskru. když to chcípne, koukni jestli je svíčka mokrá, jestli dává jiskru apod.
a ještě přicházejí na řadu věci co by s tou teplotou nemusely souviset, třeba ucpaný odvětrání nádrže a tak...
2 reakcí na tento příspěvek R6 nastartuje, po ohrati chcipne
Creck> Ty tlaky me napadly taky, moto sice neni moje, ale trochu se bojim, aby nebyla KO.
Fizzer> vzduch je, je vypranej filtr. Kdyz je moto studena, da se vytocit az do vysokych otacek, ale vzdycky se zakucka a nechce se ji. Svicky jiskru davaji ok. Ucpan odvetrani nadrze - to by nestartovala ani za studena, jelikoz by tam byl podtlak
Kamikadze-Ace> chladici kapalina tam 3 mesice jezdeni nebyla vubec zadna
Ale spis dotaz teoretickyho charakteru: Jelikoz ja umim udelat spis zakladnejsi veci (karbce nastavit fakt neumim:)), tak bude rovnou lepsi dat ji expertum do servisu, t zmeri tlaky a hodi oko do karbcu, co myslite?
Uz jenom vymenit svicky byla desna jebarna...
s tím odvětráváním, ono nemusí bejt ucpaný úplně, nebo si to může přicucávat jinudy, žejo. navíc je tam čerpadlo. který může tlačit a tlačit až do určitý chvíle, kdy už ten podtlak nepřetlačí. a mezitim co to chladne, tak si nádrž zase přicucne vzduch. byl to jen nápad, asi to tim nebude, ale nemožný to neni si myslim
1 reakcí na tento příspěvek R6 nastartuje, po ohrati chcipne
Ale jinak to muze byt i banalita, treba nam se tamhle chovala motorka ktera mela odpaleny cidlo otacek na klice. Jak se ohralo, prestalo davat a motorka zdechla. Kdyz vyhcladlo, zase fungovalo. Ale tady s upecenym motorem toho bude asi vic
1 reakcí na tento příspěvek R6 nastartuje, po ohrati chcipne
Jasny, tlaky vsechno chapu, motor KO chapu, ale do posledni minuty jel naprosto bezchybne. Posledni vyjizdka uplne pri normalu, vsechno ok a po zime...
Nize videjo, asi nepomuze, ale pro ilustraci...
1 reakcí na tento příspěvek R6 nastartuje, po ohrati chcipne
ze do posledni chvile jela ok, a na posledni chvili ukazovala pres 120..to do toho tak nejak dost pasuje... bohuzel...
FiZzeR píše: tak to nevim, asi bych hledal závadu v souvislosti s nedostatkem kapaliny teda...
no každopádně aby to jelo, tak potřebuješ vzduch, benzín a jiskru. když to chcípne, koukni jestli je svíčka mokrá, jestli dává jiskru apod.
a ještě přicházejí na řadu věci co by s tou teplotou nemusely souviset, třeba ucpaný odvětrání nádrže a tak...
Měl jsem podobnej problém na Banďouroj hned druhej den co sem si ho přivezl a bylo to svíčkama jiskru sice dávali, ale pod tlakem fungovaly jen dvě, na ty svíce přijdeš nejlíp, že je zkusíš dát do jinej mašiny nejlíp jednovál a zkusíš jak chytá...
2. Když jste zjistili, že tam neni voda, tak to bez vody určitě chvilku běželo (resp. s malým množstvím vody) - to taky mohlo nadělat paseku, těch 127 stupňů (navíc bez tlaku) je dost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |