paolo_novy Přidat reklamu

Téma: WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat
19.3.2011 v 17:14
Ahoj kluci,pro nektere uz to asi bude ohrana pisnicka,ale zkousim se jeste zeptat tady na foru,nez to odvezu nekam do servisu.
Takze na podzim jsem se naposledy projel,umyl ji,a sla spat.Zadny extra zazimovani.Jediny co se mi pri posledni jizde zdalo,byly zvysene otacky na zaver,ale motorka proste pred zimou normalne jela. Dnes jsem to uz treti vikend po sobe vytahl na vzduch,odhodlany udelat cokoliv abych ji nastartoval.V motorce je nova svicka,naslapavani ,,ala valec za horni uvrati,, uz mam od minuleho roku celkem nacviceny.Nechytla.Ani se syticem,ani bez.Ani kdyz jsem ji dnes jako posledni sanci zkousel roztahnout za autem.Ani kdyz jsem pod svicku striknul trochu benzinu.Ani kdyz jsem horkovzdusnou pistoli nahrival svicku i motor.Ikdyz jsem vypustil plovakovou komoru (sel jen krasne cisty benzin),ikdyz jsem karbec profoukl kompresorem (zlehka :) ) ,a dokonce ani kdyz jsem na tom stridave skakal dokola jak blbec a stridave vyndaval a cistil svicku :) Lehce si jen skytla,kdyz jsem ji zkousel rozjet z velkeho kopce na trojku.

Prosim vas o posledni radu nez to nekam odvezu,a nebo nez na tom neco roz..dam svym jednanim :D
Předchozí
1 2
Následující

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 17:20 | Nahoru | #1
jiskru háže?Co kontakty jsou čisté nebo zaoxidované?Máš na řídítkách chcípák,není zaoxidovanej?

1 reakcí na tento příspěvek WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 17:25 | Nahoru | #2
Jiskru na pohled haze,nevim jak jinak to zjistit.Chcipak je,zoxidovany neni.Ale diky za kazdou odpoved

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 17:27 | Nahoru | #3
a dával si i jinou svíčku?Nová neznamená dobrá.

Naposledy editováno 19.03.2011 17:28:21

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 17:41 | Nahoru | #4
Mno mel jsem tam tu ,,starou,, z podzimu,a dnes jsem dal i tu uplne novou,a ani na jednu nic.

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 17:43 | Nahoru | #5
pokud tam jde benzín a svíčka háže jiskru tak je to nějaký divný.

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 17:48 | Nahoru | #6
jiskra bejt může normálně venku,ale pod kompresí ve válci může bejt slabá na to,aby zapálila směs,zkus přejít všechny kontakty a pak to odvez k nějakýmu elektrikáři

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 18:00 | Nahoru | #7
vůbec nepřídávej plyn! když bude startovat...

Naposledy editováno 19.03.2011 18:00:31

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 18:17 | Nahoru | #8
Kaltom > Nepridavam,to je mi jasny
xtezeto > Ja vim
Jindramx > Tak elektrika je pro me neznama,radsi to asi fakt nekam odvezu

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 18:32 | Nahoru | #9
tak elektrika je pro tebe neznámá a při tom píšeš že kontakty jsou cajk.

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 18:39 | Nahoru | #10
hmm a svíčka je mokrá když ju vytáhneš? Jde tam naturál že yo?

Naposledy editováno 19.03.2011 18:40:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 18:50 | Nahoru | #11
Wanderlei> Ještě jsi nenapsal jestli je svíčka po oživování mokrá nebo suchá.Jestli je mokrá,tak to pod tlakem neháže jiskru.Máš tam NGK?Ty jsou dost háklivý na ulití.Mě jednou fungl svíčka od NGK vydržela asi 10min.Dal jsem novou,tu samou a v tý motorce je už 2 roky.Jestli je suchá,tak tam nejde benzín-takže karbec...

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 18:53 | Nahoru | #12
pokud ide jiskra a teče benal a jiskra venku je na světle je normalně pěkně viditelna, problem bude f noze při startovani a v ruce možna, pač jinak je to divný. a cejnak si myslim že si ji napoprve uchlastal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 18:56 | Nahoru | #13
Kopi> viš co porad nechapu , kde berete ti informace o tom že NGK je na uchlastani haklivá. pozoruju už dlouhou dobu, že tenhle blud v kuloarech koluje

1 reakcí na tento příspěvek WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 19:00 | Nahoru | #14
Wéro uchlastáš jak nic Když po tom skáčeš dlouho..

Naposledy editováno 19.03.2011 19:20:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 19:03 | Nahoru | #15

pedal píše: Kopi> viš co porad nechapu , kde berete ti informace o tom že NGK je na uchlastani haklivá. pozoruju už dlouhou dobu, že tenhle blud v kuloarech koluje

čoveče je to tak.Kámoš s tím měl problém u CBR když ji prodával.Novej majitel si dovezl starší svíčky a motorka běžela jak za mlada.Další kámoš nakoupil 4ks NGK do KTM a za rok bylo po nich.Briska mu vydržela dvě sezóny.Posledně jsem byl u dalšího kámoša měnit olej v XTZ bo si ještě netrofal.Motorka chytla na jeden válec a až po půl hodině se chytl ten druhej.

(reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 19:13 | Nahoru | #16
xtezeto> ale co je tak, porad sem nikde neslyšel nějaky rozumny vysvětlení, do jiste doby sem jezdil bosch, od jiste doby už několik let jezdim jen NGK a nikdy sem nic špatneho na ni nevypozoroval a taky sem nikde nečet žadnej članek v čem sou svičky NGK rozdilne od jiných a kde je ten zakopany pes nekvality NGK nebo něčeho tomu podobneho

(reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 19:15 | Nahoru | #17
Android.wr> uchlastat kdejakou plečku na kick neni problem,

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 19:15 | Nahoru | #18
Jezdím taky NGK a bez probléma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 19:15 | Nahoru | #19
pedal> Píšu jen svoje zkušenosti.Z tohodle "chytrýho" fóra to nemám.Je to tady samej "odborník"...Jo a další NGK kaput na kámošově KTM 250-2T.Nechal jí chvíli běžet na sytič,pak zdechla a hotovo.Měla nejeto asi 3h.Na ostatních motorkách co jsem měl(xjr,z1000,atd...) jsem s nima nikdy neměl problém,ale u ostrejch strojů nejspíš občas odejdou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 19:44 | Nahoru | #20
Kopi> otazka zni jestli ta chvilka na sitič nebyla přiliš dlouha, doba kdy mit na motorce zaplej sitič se přece liší, okolní teplotou, teplotou motoru, vlhkostí, tlakem, použitým palivem a jeho kvalitou. myslim že se k tomu rozuzlení trochu přiblížils tím že si zmínil ty stroje, nemyslim tim ostre nebo méně ostré, ale každej ma trošku jinou konstrukci a hlavně spousta stroju maji hodně rozdílnej technickej stav a někdy ne zrovna vzornej, takže tu kvalitu a nekvalitu sviček NGK bych spíš přehral na něco jineho, tim nechci tvrdit že se nenajde svíčka NGK - zmetek, stejně jako u jinejch sviček. a taky dost duležitý faktor je sam rajdr. i mistr tesař se muže utnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 19:58 | Nahoru | #21
pedal> Jedna svíčka odešla na Wr400f a na tej ktm byl motor po go.NGK jezdím pořád a bez problému,ale stát se to prostě může.Teď jsem ze zvědavosti koupil iridiovou,tak uvidim jestli je v tom nějakej rozdíl.Řekl bych,že NGK jsou víc rozšířený a proto se o nic taky víc mluví.

(reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 20:05 | Nahoru | #22
Kopi> no motor po go neni zarukou že to někdo neuchlame, stat se muže ledacos maš pravdu. taky sem letos šel do iridia a už sem ji i zkoušel, jenže jestli je lepčí zatim řic nemožu, jeden den neni nic. i když dojem ve spojení s výfučiskem trošku jiným než orygo je zatim jakejsi dobrej. jede to nějak lip asik

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 20:30 | Nahoru | #23
To bude asi ten vejfuk...

1 reakcí na tento příspěvek WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 20:49 | Nahoru | #24
Já měl do staré škodárny koupen sprey na pomocné startování. Je to na bázi etheru a opravdu to fungovalo. Stačilo stříknout trochu do sání, protočit motorem a chytlo i při -25. Nyní jsme to s klukem testovali na několika motorkách, které delší dobu stály a jaksi se jim nechtělo chytit.Výsledek je překvapivě až moc dobrý. Minulý týdem jsem si v motokrámu koupil nové balení, sehnat se to dá v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 21:19 | Nahoru | #25

viteka32 píše: Já měl do staré škodárny koupen sprey na pomocné startování. Je to na bázi etheru a opravdu to fungovalo. Stačilo stříknout trochu do sání, protočit motorem a chytlo i při -25. Nyní jsme to s klukem testovali na několika motorkách, které delší dobu stály a jaksi se jim nechtělo chytit.Výsledek je překvapivě až moc dobrý. Minulý týdem jsem si v motokrámu koupil nové balení, sehnat se to dá v pohodě.

s tím sprejem opatrně.Může poměrně dost ovlivnit životnost motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

19.3.2011 v 23:24 | Nahoru | #26
xtezeto> naco vyhazovat prachy, stači vzit rozprašovač na kvitka a střiknout do sani normalní benal, funguje to stejně. ale proč to dělat

(reakce na) WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

20.3.2011 v 12:23 | Nahoru | #27
pedal> jenže to není tak coool jako ten sprej za dvě kila.

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

21.3.2011 v 08:48 | Nahoru | #28
Já měl po zimě zaseklou jehlovej ventil co pouští benzín do karburátoru, už jsem byl nešťastnej když mne to napadlo. Zkus povolit odkalovač, nech vytéct karburátor a pak pusť kohoutek. Jestli nepoteče je to ono.

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

21.3.2011 v 19:52 | Nahoru | #29
novej: to jsem udelal,benzin tekl
éter jsem taky dvakrat vyzkoušel,jednou do sani vzduchu,podruhe primo do valce a dvakrát mi jen prolitl vyfukem.
Ano je tam nova NGK,tusim ze CR8 neco,uz si nevzpominam.A svicka je mokra.Ano uchlastal jsem to,ale pak jsem to dvakrat vysousel horkovzdusnou pistoli,stejne tak jsem svicku umyl v tech. benzinu,a vysusil pistoli.
Kazdopadne motorka uz je u znameho v servisu,nezda se mi ze by byl problem mezi nadrzi a riditky.
Ale vsem vam dekuji,vicemene jste me ujistili ze jsem mohl udelat asi vse co jsem byl schopen udelat :)

WR 400F ...Po 1000 .>>> ne a ne nastartovat

21.3.2011 v 20:03 | Nahoru | #30
Hmm tak a co bezkontaktní zapalování zkus to proměřit..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha wr400f Yamaha WR 400F XT_600 4 14.5.2024 v 09:28 Krautkopf
Trysky karbecu keihin fcr Yamaha WR 400F Bartwr400 5 3.3.2020 v 20:29 willypraha
yamaha wr400f Yamaha WR 400F Pida7777 3 4.7.2018 v 19:24 Pida7777
Převoz motorky Yamaha WR 400F Beauty 13 26.5.2018 v 09:05 Zed44
WR400 karburátor Yamaha WR 400F Martinzpekla 5 21.5.2018 v 12:06 mutagen


TOPlist