1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
Naposledy editováno 04.02.2011 17:37:01
Letos budu trenovat na GSXRu tak uvidim, na silnejsi motorce je to jednodussi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
matrixbiker píše: FiFi.> Hornet je pro mě zakázanej. Asi FMX 650, ale chci ho ve žlutý a to je problém. Mě to Ečko normálně na stk vzali.
Jakto, že Hornet ne?
Já uvidim podle ceny, ale to éčko bych chtěl, aby bylo v cajku, kdyby něco náhodou
Pokud to někdo nezvládne pak by to chtělo "ruce nohy na noc do heřmánku", protože to není motorkou .
Býval a stále je to nejlepší kompromis uspokojující cestovatelské ambice uživatele, závodnicky-okruhové, výletní i jako bežný dopravní prostředek. Zvládne pohodlně přepravit 2 osoby a haldu bagáže, rychle a efektivně!
2 reakcí na tento příspěvek Fórum čistě o CBR 600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
FiFi. píše: Jakto, že Hornet ne?
Já uvidim podle ceny, ale to éčko bych chtěl, aby bylo v cajku, kdyby něco náhodou
Hornet je tátův a na ten se nešahá. Navíc to má na mě do provozu moc koní. (proto jsem prodával efko)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
matrixbiker píše: Hornet je tátův a na ten se nešahá. Navíc to má na mě do provozu moc koní. (proto jsem prodával efko)
A jo vlastně.. Ale tak řikal jsem si, že kdybys neměl FMX
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
FiFi. píše: matrixbiker> to mi k tobě moc nejde
Treba se mu lepe brousi slidery na chopru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
Jo, jo - moje "babička", na kterou nedám dopustit.
Už má také měněné jediné poruchové věci:
1)palivové čerpadlo - porucha se dala očekávat, neboť čerpadlo pro Hondu vyrábí a nese logo Mitsubishi
2)regulátor dobíjení - origonál se do rámu nechladí a tak je jen otázkou času, kdy klekne. To že klekne je jisté! Já pořídil model regulátoru pro Horneta = ten už má vyplešení/chlazení žebry!
Dobrá rada zdarma = Igniotech nabízí regulátory dobíjení > 2000,-Kč. VAPE nabízí prakticky to samé za < 1000,-Kč.
Fotky jsou pořízeny nedávno=nebude to ani 10 let !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
To jsi "fanjšmekr" Honda VF 1000 R/1985.
Je to moto Honzi H. - má ji v krásném stavu = je na ní hned vidět, že má tu nejlepší péči!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
Franky píše: Coldasice>
To jsi "fanjšmekr" Honda VF 1000 R/1985.
Je to moto Honzi H. - má ji v krásném stavu = je na ní hned vidět, že má tu nejlepší péči!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
demon90 píše: Coldasice> A nemáš třeba nějake čteni o cbr600f?
Jednou jsem měl tu čest naní jet a fakt hravá motorka Já na Honda vtr 1000f,kámoš na Honda vfr 800 a jeho kámoš na Honda cbr 600f.Všechny rok 98,teda ta moje jen papírově Káždý si vyzkoušel jak která jede,super vyjíždka Ale testy srovnávací nemám2 reakcí na tento příspěvek Fórum čistě o CBR 600F
Pěkně jí umíš vodit...
Jinak souhlasím,že výplach na eFko platí dobře a bez něj nejde nahoru ani ve 12000 ,ale kdo by jí takhle dával na prdel,když má dlouho sloužit ... ?
Kdyby chtěl někdo moji moto, tak je tady ...
Naposledy editováno 10.02.2011 10:16:48
2 reakcí na tento příspěvek Fórum čistě o CBR 600F
No a jinak, mám trabl kterej jsem řešil ve svým vlákně , ale tam mi nikdo neleze, tak to švihnu i sem, třeba s tim hneme
Je to kráva Japonská!!! Fakt už mě sejří, furt jí mám rozházenou a furt se jí něco nelíbí. Teď sem jí byl prolítnout, páč mě nechala ráno cestou do školy ve štychu (když sem jí v noci skládal, debil sem nezapnul palivo, ale to sem zjistil až po sundání nádrže u krajnice ) a 4x za cestu zdechla, jako když do ní nejde ropa, chvíli sem s ní točil na prázdno, pak zase naskočila a pár kiláků v poho plná palba, pak zase game over . Nevíte, zda má F4ka a palivovém kohoutu rezervu, nebo to jsou jen 2 polohy ON a jedna OFF? A má někdo zkušenosti s opravou palivového čerpadla přemostěním relátkem alá Africa Twin ? Čerpadlo bylo opravdu hotový, tak sem to takhle pobastlil a jevilo se to nad míru dobře, teď je to zase nějaký vykurvený i když to vypadá, že puma jede v naprostym pořádku. Za jakýkoli konstruktivní připomínky, ať už sem a nebo ke mě do vlákna díky, W.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fórum čistě o CBR 600F
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |