Po letech Thundercatu,GSX-R1000K2,SV1000S K7,GSX-R1000K9 mám pod mýma testes něco,co ani vzdáleně nepřipomíná nic,co jsem pilotoval předtím.Jasně,jel jsem předvádečku,ale nebyla to mašina v mém vlastnictví,takže hodně opatrná jízda,tato ovšem je již moje a rozbiju si ji klidně sám,možná i bez výčitek,ale hlavně ji pořádně prubnout!
Po zahřátí motoru i rukojetí-fakt supr výmysl-jsem se vrhnul na ty nejrozmlácenější okresky,plné děr,štěrku,vody,kam bych fakt žádnou mojí supersportovkyni ani omylem nevzal.Takhle s radosti mohu objevovat mnohé neznámé silničky všude možně.
A jak to probíhalo?Plný knedl,díra nedíra,štěrk neštěrk,100-140km/h,Geeso všechno akceptuje.Nějaké to menší zhupnutí,malinká rána do říditek,ale podvozek je neuvěřitelně stabilní.Fantastické brzdy!ABS a ASC opravdu funguje.Otáčky opravdu nemusí překročit 5000,velice agilně vyráží vpřed od 3 tisíc.180km/h je tam celkem za chvilku a v naprostém pohodlíčku.Samozřejmě,na prvotřídní silnici bych s mojí Rizlou byl na hony vepředu,ale většina našich cest nebo-li tankodromu mojí GSX-R v podstatě vyhánějí na okruhy,výjimka je samozřejmě Červenohorské sedlo!Tady,na okreskách, je R1200GS absolutní King,je to nejlepší bajk na kterém jsem jezdil na okreskách!Spotřeba 5,4 litru.Kdo nezkusí,neuvěří!Ale chce to dát fakt pořádnou čočku.Takže takhle proběhlo mých prvních 160 okresních km v tohle krásné chladné březnové odpoledne!Rozhodnutí koupit BMWR1200GS bylo jednoznačně perfektní.
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
K diskusi:Nepopírám,že lehké endura,jako KTM,či Suzuki,Husaberg atd jsou na okresky daleko zábavnější a už vubec nepočítám možný offroad,ale dá se na nich zároveň dojet na konec Španělska či na Nordkapp?V tom je právě dvanáctka geeso kouzelná.Já ji koupil hlavně na dálkové cestování,tu lítačku kolem komínu na našich silničkách beru jako luxusní bonus.A o tom to celé je.Určitě stejné kouzlo bude mít KTM SMT,KTM 990 Adventure nebo nová Yamaha XT1200Z SuperTenere.Chtěl bych si konkurenci určitě vyzkoušet,abych mohl napsat,že jsou to všechno fantastické cestovní endura,které "na to"jedou každá svým zpusobem.
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Kdy si dáme pivo a kořalku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
oxygen píše: líbí se mi, že na GSu se dá v zatáčkách jezdit neskutečná palice, přitom na těch cestovních gumách (viz. Prillerpips na GS 1150, kterýho kdokoliv i na sportech jen těžko stíhá)
ale já osobně z něj nadšenej až tak nejsem: na přední ho nezvednu a když po zadním, tak táhne doprava
proto preferuju tu KTM 990 SM-T: cestování pohoda jako na GS, ale váha nižší výkon vyšší a zatáčky i blbnutí jsou mnohem větší zábava ... jen ta spotřeba je vyšší, 6-8 litrů
Jojo s tim tahnutim do prava mas pravdu. Je to jen tim ze jsou valce vedle sebe a nee za sebou. Ono i kdyz na tom jen sedis na miste a pridas plyn tak cejtis jak to skube do prava. Z tohoto duvodu ma vrtulnik tu zadni vrtuli na ocase
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
bidlos píše: A kdyby ses ještě líp díval, tak by sis všiml, že chtěli dát cestu na KTM, ale ti jim to nepučili A možná by sis všiml i výměny motocylku kameramana. A to nemluvím o doprovodných vozech a veškerým VIP servisu. Zrovna toto video mě vůbec nenadchlo a asi bych ho nepoužil jako důkaz kvalit brambor.
Jinak BMW R 1200 GS má pohotovostní hmotnost 225 kg a to jen proto, že je to přetechnizovaná plastová mrdka!!
Aspoň myslím, kámoš to říkal
Hele babetysto. Kdyby jim ty KTMky dali tak by potrebovali aby s nima jel celou dobu kamion s nahradnima dilama
Jinak jak jsem psal vise. baworaky hani jen lide co na ni nemaji a nebo jsou jinak zakomplexovani. V tvem pripade je to asi ta vetsi laska k babetam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
MartasUS píše: Jojo s tim tahnutim do prava mas pravdu. Je to jen tim ze jsou valce vedle sebe a nee za sebou. Ono i kdyz na tom jen sedis na miste a pridas plyn tak cejtis jak to skube do prava. Z tohoto duvodu ma vrtulnik tu zadni vrtuli na ocase
..jenže vrtulník to nemá z důvodu motorovýho, ale kvůli rotoru, aby se neroztočil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
MartasUS píše: Hele babetysto. Kdyby jim ty KTMky dali tak by potrebovali aby s nima jel celou dobu kamion s nahradnima dilama
Jinak jak jsem psal vise. baworaky hani jen lide co na ni nemaji a nebo jsou jinak zakomplexovani. V tvem pripade je to asi ta vetsi laska k babetam
Jak píšeš, první odstavec je o komplexu
Hele "kapitáne ameriko", to že tyto mašiny stojí imrvére u krajnice s pozérama v hadrách s vrtulí ve znaku a mobilem u ucha ( volají asistenční službu) je taky pravda. Akorát si nechtějí připustit, že za drahý peníz pořídili plastovej střep. Jestli tvoje brambora stále jezdí tak byla montovaná v Turecku nebo Číně. Když si najdeš POI body pro Garmin, tak první položka jsou servisy BMW a hned za tím bankomaty......proč asi?
Teda kámoš říkal, a ten ví o čem mluví
E: zlatá babeta
Naposledy editováno 05.03.2011 21:09:51
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
já na motardu Husabergu si běžně jezdim opravdu hodně zaskákat na MX trať v Třebízi, má silniční pneu michelin pilot power a no problema párkrát jsem to tam dal i s tou dva metráky Káťou 990 s racingově silničníma pneu pirelli diablo rosso corsa... opravdu hodně bych tam byl zvědavej na vlohy GSa s poloterénníma gumama a drátěnejma velkejma kolama, v čem konkrétně je o tolik lepší do terénu...? možná tak někde v bahně potoku kopřivách?
díkec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
bidlos píše: Jak píšeš, první odstavec je o komplexu
Hele "kapitáne ameriko", to že tyto mašiny stojí imrvére u krajnice s pozérama v hadrách s vrtulí ve znaku a mobilem u ucha ( volají asistenční službu) je taky pravda. Akorát si nechtějí připustit, že za drahý peníz pořídili plastovej střep. Jestli tvoje brambora stále jezdí tak byla montovaná v Turecku nebo Číně. Když si najdeš POI body pro Garmin, tak první položka jsou servisy BMW a hned za tím bankomaty......proč asi?
Teda kámoš říkal, a ten ví o čem mluví
E: zlatá babeta
Co to meles za ptakoviny. Ja jeste v zivote nevidel baworaka u krajnice aby byl v hajzlu, nikdy a verim tomu ze taky nikdy neuvidim teda pokud mu nedojde benzin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
oxygen píše: ale jedno mi sím vysvětlete: v čem spočívaj ty terénní vlohy všech GS a proč musí mít motka do terénu nutně 21 či 19 palcový přední kolo?
já na motardu Husabergu si běžně jezdim opravdu hodně zaskákat na MX trať v Třebízi, má silniční pneu michelin pilot power a no problema párkrát jsem to tam dal i s tou dva metráky Káťou 990 s racingově silničníma pneu pirelli diablo rosso corsa... opravdu hodně bych tam byl zvědavej na vlohy GSa s poloterénníma gumama a drátěnejma velkejma kolama, v čem konkrétně je o tolik lepší do terénu...? možná tak někde v bahně potoku kopřivách?
díkec
Tam neni zadne pravidlo ze musis mit do terenu 21" kolo. 12GS maji standartne 19"ku a jezdej cestou necestou
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
MartasUS píše: Tam neni zadne pravidlo ze musis mit do terenu 21" kolo. 12GS maji standartne 19"ku a jezdej cestou necestou
neni pravidlem si me opet rozesmal, ukaz mi jediny ostry enduro ci krosku co ma 19" kolo ?
Je mi te opravdu lito.. stal se obeti modrobile propagandy
Jako značka mě to sice není moc sympatické ani v autech, ale když mě kamoš půjčí GS namísto XJR na chvilku na delší štrece..odpočnu si.
Jako pozitiva bych viděl:
výbornej podvozek
skvělé brzdy
komfort cestování
bezpečnost
spotřeba a dojezd
Jako negativa:
"zbytečně" moc elektroniky (občas problém s určitýma věcma)
vyšší těžiště
menší životnost některých dílů (zadní ložisko, kardan...)
Jinak je to takovej "kult", už jí má dost lidí, což nepovažuji nutně za záporné, ba naopak.
Každopádně hodně šťastných km s novou motkou přeju....
Naposledy editováno 06.03.2011 10:27:27
O spolehlivost bych se nebál.Dneska je držák i Loncin F650GS
Kdo chce dávat v klidu dlouhýn štreky,tak je GS 1200 určitě dobrá volba.
Váš Juridica, ochrance vašich práv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
MartasUS píše: bidlos> a nebo se sel vychcat woe
Sakra možná máš pravdu, to mě nenapadlo Asi to sou fakt dobrý motorky a držáky, jen si je kupujou starší páprdi co už neudržej meč a moč. Faktem ovšem zůstává, že i majetelé těchto strojů do sebe dost šijou a sami se nemůžou domluvit kterej model je ještě poctivej kus motorky a kterej je už zbytečně přetechnizovanej 1100 - 1150 - 1200
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |