Po letech Thundercatu,GSX-R1000K2,SV1000S K7,GSX-R1000K9 mám pod mýma testes něco,co ani vzdáleně nepřipomíná nic,co jsem pilotoval předtím.Jasně,jel jsem předvádečku,ale nebyla to mašina v mém vlastnictví,takže hodně opatrná jízda,tato ovšem je již moje a rozbiju si ji klidně sám,možná i bez výčitek,ale hlavně ji pořádně prubnout!
Po zahřátí motoru i rukojetí-fakt supr výmysl-jsem se vrhnul na ty nejrozmlácenější okresky,plné děr,štěrku,vody,kam bych fakt žádnou mojí supersportovkyni ani omylem nevzal.Takhle s radosti mohu objevovat mnohé neznámé silničky všude možně.
A jak to probíhalo?Plný knedl,díra nedíra,štěrk neštěrk,100-140km/h,Geeso všechno akceptuje.Nějaké to menší zhupnutí,malinká rána do říditek,ale podvozek je neuvěřitelně stabilní.Fantastické brzdy!ABS a ASC opravdu funguje.Otáčky opravdu nemusí překročit 5000,velice agilně vyráží vpřed od 3 tisíc.180km/h je tam celkem za chvilku a v naprostém pohodlíčku.Samozřejmě,na prvotřídní silnici bych s mojí Rizlou byl na hony vepředu,ale většina našich cest nebo-li tankodromu mojí GSX-R v podstatě vyhánějí na okruhy,výjimka je samozřejmě Červenohorské sedlo!Tady,na okreskách, je R1200GS absolutní King,je to nejlepší bajk na kterém jsem jezdil na okreskách!Spotřeba 5,4 litru.Kdo nezkusí,neuvěří!Ale chce to dát fakt pořádnou čočku.Takže takhle proběhlo mých prvních 160 okresních km v tohle krásné chladné březnové odpoledne!Rozhodnutí koupit BMWR1200GS bylo jednoznačně perfektní.
2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
romous74 píše: Čekám na moment,kdy my někdo ukáže kilometrovej test spolehlivosti GS,abych
si ho konečně koupil.Tuhle motku prostě chci,ale bohužel slyším samá
negativa ohledně spolehlivosti(2*odvoz z Alp,sousedovo kolega atd.)Prasklá
žárovka-končíš a pod.
U mě zatím blok,díkybohu ne finanční,ale pocitovej,že se mi máša vysere
někde v řiti.Jestli o takovým testu někdo víte,sem s ním prosím,ušetříte
mi velký dilema,proč opouštět svýho milovanýho Stromka.
Dík
Neni to moc kilometru, ale pisu si to.
Takze moje zavady u 12tky:
18450km praskla predni H7
41730km praskla predni H7
58000km zacalo se rosit gufero v kardanu (stoji 300Kc, oprava 5 minut)
61300km odesel palivomer (4750Kc vcetne prace v BMW)
Pokud ti praskne zarovka, dozvis se to upozornenim na budikach a jedes dal, dokud nedostanes chut ji vymenit. Takze to ze praskne zarovka a koncis jsem nejak nepochopil.
frite píše: GS je určitě slušná motorka. Když jsem se na ni svezl, musel jsem jejim uživatelum dat za pravdu - je dobrá. Stejný pocit jsem měl ale i po svezení na Stromu, LC 8 atd. Špatnou motorku si prostě nekoupiš.Osobně mam taky cenduro a je mi tahle kategorie blízká. Za mě ale - já do GS jen tak brzo nepujdu - a to jen ze dvou důvodu: už mi to její zbožnování ze strany jejich majitelů (kteří za ji dali dost peněz) leze na nervy a navíc (a to hlavně) ze velký GSa (1100-1150-1200) se už stali v podstatě tuctovkou - je jich sem už natahaných hodně.
To je taky fakt, jezdi jich tu uz strasne moc. Aby to tu za chvili nevypadalo jak v Nemecku. Tam si klidne blazni kupuji osklivou F800S jen proto ze je to BMW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Taky si myslím že je to slušná motorka,je to koneckonců etalon své třídy.Ale:
a)Nikdy jsem neskousl ten boxer,za mě nesmyslné uspořádání válců
b)Německý design má určitě své příznivce,ale pro mne je strašný,prostě se mi nelíbí
c)V motocyklovém světě se vyskytuje několik značek,které jejich fanoušci posunuli na úroveň božstva.BMW je mezi nimi a já premianty prostě nee.
d)Nějak jsem vypozoroval,že nadšení vyprchá a člověk si zvykne na vše.Proč tedy pořizovat velmi drahou mašinu s vysokými provozními náklady,když podobnou práci zaujme velmi levný stroj.
e)Jsem spíš na praktické stroje a toto mi připadá jako obrovské monstrum,ať je jeho pocitová hmotnost jakákoliv,je to prostě obluda.
Nicméně,přesto všechno jsem rád,že tady tato značka a tento konkrétní stroj je a přeji čerstvému majiteli aby mu nadšení nevyprchalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Alda píše: Anti> jestli vis o nejaky motorce, ze ktery nadseni nevyprcha tak mi porad, takovou si rad poridim. Vyzkousel jsem toho za poslednich 10 let fakt hodne a zadnou takovou jsem neobjevil
To by chtělo,aby to umělo létat.
Já jsem třeba na gsx-r pořád nadšený,i po 7000km.To nemá šanci vyprchat.
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
A co vznikne škody vlastní váhou ...P-H.
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
ale já osobně z něj nadšenej až tak nejsem: na přední ho nezvednu a když po zadním, tak táhne doprava
proto preferuju tu KTM 990 SM-T: cestování pohoda jako na GS, ale váha nižší výkon vyšší a zatáčky i blbnutí jsou mnohem větší zábava ... jen ta spotřeba je vyšší, 6-8 litrů
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Přijde mi těch 200 trošku přitažený za vlasy
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
GSX-R1000K9 205kg
GSF600N Bandit 226kg
R1200GS 229kg.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Naposledy editováno 05.03.2011 11:15:07
Oslík_Ironic píše: 1200GS váží 200kg? No to čumim,vždyť 1150 váží 240kg???Kam tech cca 40kg dali??
Přijde mi těch 200 trošku přitažený za vlasy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Petr Huska píše: Jak pro koho je to na prioritách-já třeba nechápu,proč bych se měl tahat s třemi metráky váhy,když mě z místa A do místa B doveze i 120 kg a to neberu,když to náhodou spadne třeba ze stojanu,tak abys měl kondičku jako Rambo a nebo další tři kámoše na zvedání.
A co vznikne škody vlastní váhou ...P-H.
Vypada to ze to sem musim psat denne. R1200GS ma suchou hmotnost 199kg. Takze cca 230kg pohotovostni? To nejsou 3 metraky.
A pokud si nekdo kupuje motorku jen proto, ze se potrebuje premistit z mista A do mista B, pak nechapu ze vysledkem neni skutr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Oslík_Ironic píše: Nori> No... takhle už tomu rozumím A ne že by představa 12GS o 200kg nebyla příjemná,ale to by museli v Bavorsku nevim co... Upustit od kardanu...
Vsude pisu ze 199kg je sucha hmotnost. A myslim si ze 230kg pohotovostni je fakt malo.
Nadšení časem vyprchá asi u každého stroje.Já to mám trochu "okořeněno" hodně se v tom hrabu a tak dost často vyjíždím s nějakou úpravou,tím pádem je to tak trochu "poprvé".Jinak je fakt,že když jsem přesedlával na dvouvál,měl jsem první měsíc oči jak tenisáky ale za další tři už to byla částečně rutina.
Když už jsem u toho BMW,principiálně se mi líbí to osmikilo s řaďákem,pokud bych provedl menší přestavbu tak by mi sedlo...
MartasUS píše: Anti> Prave ze BMW motorky jsou konecna. Svez se nekdy na 1200GS nebo na 800GS a uvidis sam. Kazdej rika ze jsou to tezky hovada ale opak je pravdou. Jsou tezky, ale jsou tak pefektne vyvazeny a veskere teziste maji hodne nizko. Proste ten kdo se na BMW nikdy nesvezl tak nemuze vedet. To ze na ni nemam prachy nebo nemam rad nemce nebo celej zivot jezdim na japoncich neznamena ze motorka BMW je hnus kamo
vcelku nic proti BMW, ale ty bys mohl delat prodejce z fleku
MartasUS>
kua woe brat prujezd terenem podle fotek a podle Log Way ... to je opravdu hodne slaboduchy
... jsou jezdci za co zajedou slusnej off treba i na peraku ....
kolikrat ta tvoje "konecna" na motorkach vyhrala Dakar ???
dj_hroch
Pro každého je konečná něco jiného a je přece jen dobře, když mu stroj sedne přesně do ruk a prdele ať už je to GSo, R1, GSXR, KTM nebo třeba Gold Wing... však sto lidí, sto chutí!
lepe to asi neslo napsat vlastne slo, pak je 101 chut - MartasUS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
MartasUS píše: Fanos> nevsiml jsem si ze "Long Way Round" byli samy polnacky. Je to taky o tom kdo na tom baworaku sedi.
A kdyby ses ještě líp díval, tak by sis všiml, že chtěli dát cestu na KTM, ale ti jim to nepučili A možná by sis všiml i výměny motocylku kameramana. A to nemluvím o doprovodných vozech a veškerým VIP servisu. Zrovna toto video mě vůbec nenadchlo a asi bych ho nepoužil jako důkaz kvalit brambor.
Jinak BMW R 1200 GS má pohotovostní hmotnost 225 kg a to jen proto, že je to přetechnizovaná plastová mrdka!!
Aspoň myslím, kámoš to říkal
A na přejezd z A do B mi stačí slušný jednovál do 600 ccm,se kterým si užiju i trochu srandy,bez problémů mohu projet polem-lesem a když se zabořím,tak to vytáhnu sám a nepotřebuji k tomu "Brigádu socialistické práce" Ale je to o prioritách...P-H.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |