paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Dnes,4.3.2011, přišel den D.Poprvé jsem vytáhl na světlo boží mojí novou zánovní jetou bawořinu,R1200GS 2010.Po zapojení baterie černý boxer zachrochtal a mě spadl kámen z osrdečníku,byla nabitá!
Po letech Thundercatu,GSX-R1000K2,SV1000S K7,GSX-R1000K9 mám pod mýma testes něco,co ani vzdáleně nepřipomíná nic,co jsem pilotoval předtím.Jasně,jel jsem předvádečku,ale nebyla to mašina v mém vlastnictví,takže hodně opatrná jízda,tato ovšem je již moje a rozbiju si ji klidně sám,možná i bez výčitek,ale hlavně ji pořádně prubnout!
Po zahřátí motoru i rukojetí-fakt supr výmysl-jsem se vrhnul na ty nejrozmlácenější okresky,plné děr,štěrku,vody,kam bych fakt žádnou mojí supersportovkyni ani omylem nevzal.Takhle s radosti mohu objevovat mnohé neznámé silničky všude možně.
A jak to probíhalo?Plný knedl,díra nedíra,štěrk neštěrk,100-140km/h,Geeso všechno akceptuje.Nějaké to menší zhupnutí,malinká rána do říditek,ale podvozek je neuvěřitelně stabilní.Fantastické brzdy!ABS a ASC opravdu funguje.Otáčky opravdu nemusí překročit 5000,velice agilně vyráží vpřed od 3 tisíc.180km/h je tam celkem za chvilku a v naprostém pohodlíčku.Samozřejmě,na prvotřídní silnici bych s mojí Rizlou byl na hony vepředu,ale většina našich cest nebo-li tankodromu mojí GSX-R v podstatě vyhánějí na okruhy,výjimka je samozřejmě Červenohorské sedlo!Tady,na okreskách, je R1200GS absolutní King,je to nejlepší bajk na kterém jsem jezdil na okreskách!Spotřeba 5,4 litru.Kdo nezkusí,neuvěří!Ale chce to dát fakt pořádnou čočku.Takže takhle proběhlo mých prvních 160 okresních km v tohle krásné chladné březnové odpoledne!Rozhodnutí koupit BMWR1200GS bylo jednoznačně perfektní.

2 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 07:38 | Nahoru | #61
GS je určitě slušná motorka. Když jsem se na ni svezl, musel jsem jejim uživatelum dat za pravdu - je dobrá. Stejný pocit jsem měl ale i po svezení na Stromu, LC 8 atd. Špatnou motorku si prostě nekoupiš.Osobně mam taky cenduro a je mi tahle kategorie blízká. Za mě ale - já do GS jen tak brzo nepujdu - a to jen ze dvou důvodu: už mi to její zbožnování ze strany jejich majitelů (kteří za ji dali dost peněz) leze na nervy a navíc (a to hlavně) ze velký GSa (1100-1150-1200) se už stali v podstatě tuctovkou - je jich sem už natahaných hodně.

(reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 07:56 | Nahoru | #62

romous74 píše: Čekám na moment,kdy my někdo ukáže kilometrovej test spolehlivosti GS,abych
si ho konečně koupil.Tuhle motku prostě chci,ale bohužel slyším samá
negativa ohledně spolehlivosti(2*odvoz z Alp,sousedovo kolega atd.)Prasklá
žárovka-končíš a pod.
U mě zatím blok,díkybohu ne finanční,ale pocitovej,že se mi máša vysere
někde v řiti.Jestli o takovým testu někdo víte,sem s ním prosím,ušetříte
mi velký dilema,proč opouštět svýho milovanýho Stromka.
Dík



Neni to moc kilometru, ale pisu si to.
Takze moje zavady u 12tky:
18450km praskla predni H7
41730km praskla predni H7
58000km zacalo se rosit gufero v kardanu (stoji 300Kc, oprava 5 minut)
61300km odesel palivomer (4750Kc vcetne prace v BMW)

Pokud ti praskne zarovka, dozvis se to upozornenim na budikach a jedes dal, dokud nedostanes chut ji vymenit. Takze to ze praskne zarovka a koncis jsem nejak nepochopil.

(reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 08:02 | Nahoru | #63

frite píše: GS je určitě slušná motorka. Když jsem se na ni svezl, musel jsem jejim uživatelum dat za pravdu - je dobrá. Stejný pocit jsem měl ale i po svezení na Stromu, LC 8 atd. Špatnou motorku si prostě nekoupiš.Osobně mam taky cenduro a je mi tahle kategorie blízká. Za mě ale - já do GS jen tak brzo nepujdu - a to jen ze dvou důvodu: už mi to její zbožnování ze strany jejich majitelů (kteří za ji dali dost peněz) leze na nervy a navíc (a to hlavně) ze velký GSa (1100-1150-1200) se už stali v podstatě tuctovkou - je jich sem už natahaných hodně.



To je taky fakt, jezdi jich tu uz strasne moc. Aby to tu za chvili nevypadalo jak v Nemecku. Tam si klidne blazni kupuji osklivou F800S jen proto ze je to BMW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 08:16 | Nahoru | #64
frite>
Taky si myslím že je to slušná motorka,je to koneckonců etalon své třídy.Ale:
a)Nikdy jsem neskousl ten boxer,za mě nesmyslné uspořádání válců
b)Německý design má určitě své příznivce,ale pro mne je strašný,prostě se mi nelíbí
c)V motocyklovém světě se vyskytuje několik značek,které jejich fanoušci posunuli na úroveň božstva.BMW je mezi nimi a já premianty prostě nee.
d)Nějak jsem vypozoroval,že nadšení vyprchá a člověk si zvykne na vše.Proč tedy pořizovat velmi drahou mašinu s vysokými provozními náklady,když podobnou práci zaujme velmi levný stroj.
e)Jsem spíš na praktické stroje a toto mi připadá jako obrovské monstrum,ať je jeho pocitová hmotnost jakákoliv,je to prostě obluda.
Nicméně,přesto všechno jsem rád,že tady tato značka a tento konkrétní stroj je a přeji čerstvému majiteli aby mu nadšení nevyprchalo.

Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 09:20 | Nahoru | #65
litrovej V-Strom tohle, co máš v popisu na začátku tématu zvládne taky, mám to taktéž odzkoušený. GS jsem sice nesedlal, mluvím jen subjektivně, ale spokojenej jsem moc. Jen asi terén, co umí GS, by Stromek už nedal, ale jinak to taky hodně bude o jezdci. Někdo má rád elektronický vychytávky, co za něj udělají spoustu věcí a ulehčí mu tím život, a že jich GS má požehnaně, někomu stačí prostě jen normál motorka a zdokonaluje se podle toho, co vnímá z jízdy, řídítek, chování motky atd. Hlavně bejt vysmátej, nesmí se nic vysrat a ať už jezdíme na čemkoli, tak je důležitý bejt spokojenej ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 09:26 | Nahoru | #66
Anti> jestli vis o nejaky motorce, ze ktery nadseni nevyprcha tak mi porad, takovou si rad poridim. Vyzkousel jsem toho za poslednich 10 let fakt hodne a zadnou takovou jsem neobjevil

Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 09:30 | Nahoru | #67
Nori > Parkrát sem se svezl, 1200 GS má strejc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 09:44 | Nahoru | #68

Alda píše: Anti> jestli vis o nejaky motorce, ze ktery nadseni nevyprcha tak mi porad, takovou si rad poridim. Vyzkousel jsem toho za poslednich 10 let fakt hodne a zadnou takovou jsem neobjevil


To by chtělo,aby to umělo létat.
Já jsem třeba na gsx-r pořád nadšený,i po 7000km.To nemá šanci vyprchat.

(reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 09:57 | Nahoru | #69
Nori> no po 7000 km to snad ani vyprchat nesmi. Ale po dvou sezonach, to uz omrzi. Ale porad musi dobre slouzit a bavit, ikdyz uz nicim neprekvapi

Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 09:59 | Nahoru | #70
Jo, každej jsme nějakej, ale to nadšení ti ze srdce přeju, prorože si dokážu přesně představit jak se cítíš a gratuluju ke koupi. Každý zraje k něčemu jinýmu. Asi byse mi taky líbilo, že můžu bez jakýchkoliv problémů projet všude, ale to by pak nesměla být mašina jak prase a to by mi teda vadilo a moc. Takže pro mojí maličkost tahle kategorie motorek prostě není. Mám rád když je mašina nablejskaná jako nová....ale jak řikám, proti gustu..... Tak hodně šťastných kilometrů.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 10:04 | Nahoru | #71
Jak pro koho je to na prioritách-já třeba nechápu,proč bych se měl tahat s třemi metráky váhy,když mě z místa A do místa B doveze i 120 kg a to neberu,když to náhodou spadne třeba ze stojanu,tak abys měl kondičku jako Rambo a nebo další tři kámoše na zvedání.
A co vznikne škody vlastní váhou ...P-H.

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 10:08 | Nahoru | #72
líbí se mi, že na GSu se dá v zatáčkách jezdit neskutečná palice, přitom na těch cestovních gumách (viz. Prillerpips na GS 1150, kterýho kdokoliv i na sportech jen těžko stíhá)
ale já osobně z něj nadšenej až tak nejsem: na přední ho nezvednu a když po zadním, tak táhne doprava
proto preferuju tu KTM 990 SM-T: cestování pohoda jako na GS, ale váha nižší výkon vyšší a zatáčky i blbnutí jsou mnohem větší zábava ... jen ta spotřeba je vyšší, 6-8 litrů

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 10:28 | Nahoru | #73
1200GS váží 200kg? No to čumim,vždyť 1150 váží 240kg???Kam tech cca 40kg dali??
Přijde mi těch 200 trošku přitažený za vlasy

1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 10:34 | Nahoru | #74
Mám v ruce všechny 3 moje TP s provozní hmotností,typický litrový superbike,typický naháč a GS:
GSX-R1000K9 205kg
GSF600N Bandit 226kg
R1200GS 229kg.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 10:41 | Nahoru | #75
Nori> No... takhle už tomu rozumím A ne že by představa 12GS o 200kg nebyla příjemná,ale to by museli v Bavorsku nevim co... Upustit od kardanu...

Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 11:14 | Nahoru | #76
Tak za chvilku vyrážím si ji užívat znovu.Doufám ,že s pomocí mého nekvalitního oblečení Nazran Arrow,spoďáru Moira,vynikajícich botek TCX Infinity Goretex,helmy Nolan N103 a hlavně vyhřívaných ruček na GS si teplotu kolem 5 stupňu a plánových 200km užiju dosyta.

Naposledy editováno 05.03.2011 11:15:07

(reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 11:17 | Nahoru | #77

SkidOV píše:

Nebyly ty staré pěknější? :o)))

Musím uznat,že máš pravdu.Taková stará klasika na kterou jsem byl zvyklý.

Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 11:37 | Nahoru | #78
Moc pěkná motorečka tak až tě přestane bavit,tak si kup pořádnou MOTORKU pro velky kluky

(reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 11:39 | Nahoru | #79

Oslík_Ironic píše: 1200GS váží 200kg? No to čumim,vždyť 1150 váží 240kg???Kam tech cca 40kg dali??
Přijde mi těch 200 trošku přitažený za vlasy

HP2 to je pane stroj suchá hmotnost kolem 177Kg.Tak,že se to dá stáhnout dolů díky vynikajícím materiálům.Ale taky drahým.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 11:53 | Nahoru | #80

Petr Huska píše: Jak pro koho je to na prioritách-já třeba nechápu,proč bych se měl tahat s třemi metráky váhy,když mě z místa A do místa B doveze i 120 kg a to neberu,když to náhodou spadne třeba ze stojanu,tak abys měl kondičku jako Rambo a nebo další tři kámoše na zvedání.
A co vznikne škody vlastní váhou ...P-H.



Vypada to ze to sem musim psat denne. R1200GS ma suchou hmotnost 199kg. Takze cca 230kg pohotovostni? To nejsou 3 metraky.
A pokud si nekdo kupuje motorku jen proto, ze se potrebuje premistit z mista A do mista B, pak nechapu ze vysledkem neni skutr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 11:55 | Nahoru | #81

Oslík_Ironic píše: Nori> No... takhle už tomu rozumím A ne že by představa 12GS o 200kg nebyla příjemná,ale to by museli v Bavorsku nevim co... Upustit od kardanu...



Vsude pisu ze 199kg je sucha hmotnost. A myslim si ze 230kg pohotovostni je fakt malo.

Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 12:32 | Nahoru | #82
Na takovou obludu je ta pohotovostní dost malá....
Nadšení časem vyprchá asi u každého stroje.Já to mám trochu "okořeněno" hodně se v tom hrabu a tak dost často vyjíždím s nějakou úpravou,tím pádem je to tak trochu "poprvé".Jinak je fakt,že když jsem přesedlával na dvouvál,měl jsem první měsíc oči jak tenisáky ale za další tři už to byla částečně rutina.
Když už jsem u toho BMW,principiálně se mi líbí to osmikilo s řaďákem,pokud bych provedl menší přestavbu tak by mi sedlo...

(reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 12:44 | Nahoru | #83

Alda píše: Vsude pisu ze 199kg je sucha hmotnost. A myslim si ze 230kg pohotovostni je fakt malo.



Tak suchá je udaj naprd a KTM je lehčí a hravější,ale káždému co jeho jest...

(reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 12:54 | Nahoru | #84

MartasUS píše: Anti> Prave ze BMW motorky jsou konecna. Svez se nekdy na 1200GS nebo na 800GS a uvidis sam. Kazdej rika ze jsou to tezky hovada ale opak je pravdou. Jsou tezky, ale jsou tak pefektne vyvazeny a veskere teziste maji hodne nizko. Proste ten kdo se na BMW nikdy nesvezl tak nemuze vedet. To ze na ni nemam prachy nebo nemam rad nemce nebo celej zivot jezdim na japoncich neznamena ze motorka BMW je hnus kamo



vcelku nic proti BMW, ale ty bys mohl delat prodejce z fleku

Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 13:16 | Nahoru | #85
Naprosto chapu Noriho nadseni, ja kdyz jsem jednou omylem sedl na Aprilii Pegaso (v te dobe jsem jezdil na Duc 750 SS) a byl jsem taky mile prekvapen ...a do 2 mesicu jsem mel doma Africu Tak ze, kongras ke zmene stylu.

MartasUS>

kua woe brat prujezd terenem podle fotek a podle Log Way ... to je opravdu hodne slaboduchy

... jsou jezdci za co zajedou slusnej off treba i na peraku ....

kolikrat ta tvoje "konecna" na motorkach vyhrala Dakar ???

dj_hroch

Pro každého je konečná něco jiného a je přece jen dobře, když mu stroj sedne přesně do ruk a prdele ať už je to GSo, R1, GSXR, KTM nebo třeba Gold Wing... však sto lidí, sto chutí!



lepe to asi neslo napsat vlastne slo, pak je 101 chut - MartasUS

Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 13:19 | Nahoru | #86
Taky si dám rým:
Kdybychom měli všichni stejný vkus
Byl by to páni pěkně velký hnus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 13:42 | Nahoru | #87

MartasUS píše: Fanos> nevsiml jsem si ze "Long Way Round" byli samy polnacky. Je to taky o tom kdo na tom baworaku sedi.


A kdyby ses ještě líp díval, tak by sis všiml, že chtěli dát cestu na KTM, ale ti jim to nepučili A možná by sis všiml i výměny motocylku kameramana. A to nemluvím o doprovodných vozech a veškerým VIP servisu. Zrovna toto video mě vůbec nenadchlo a asi bych ho nepoužil jako důkaz kvalit brambor.

Jinak BMW R 1200 GS má pohotovostní hmotnost 225 kg a to jen proto, že je to přetechnizovaná plastová mrdka!!
Aspoň myslím, kámoš to říkal

(reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 14:39 | Nahoru | #88
Alda> Tak to natankuj,hoď to na váhu a pak mi napiš,kde máš těch 230 kg... Oni v enduroškole asi dobře vědí,proč je první lekcí zvedání padlé motorky...
A na přejezd z A do B mi stačí slušný jednovál do 600 ccm,se kterým si užiju i trochu srandy,bez problémů mohu projet polem-lesem a když se zabořím,tak to vytáhnu sám a nepotřebuji k tomu "Brigádu socialistické práce" Ale je to o prioritách...P-H.

Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 14:47 | Nahoru | #89


Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!

5.3.2011 v 14:47 | Nahoru | #90
konečně si pochopil ..tak gratulace pane
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rumunsko BMW R 1200 GS Tom73x 1 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl


TOPlist