Naposledy editováno 24.04.2021 19:36:08
Kdyby upravili např. Jawu 500 OHC (od r.1958?), tak by se zbavili smrdících dvoutaktů a reprezentovali by s domácí značkou. Nebo to z nějakého důvodu nešlo?
Jinak u BMW K75RT je pěkné, že byla ve službě 12 let
ostatně BMW R1100RT 11 let, možná to trhnout
U BMW R1150GS Adventure si nechali udělat jiné sedlo, ne?
Roman2bk píše: pěkná kombinace, Sovětskou Čajku chrání BMW z imperialistického západu.... kde udělali soudruzi chybu
Kdyby upravili např. Jawu 500 OHC (od r.1958?), tak by se zbavili smrdících dvoutaktů a reprezentovali by s domácí značkou. Nebo to z nějakého důvodu nešlo?
Jinak u BMW K75RT je pěkné, že byla ve službě 12 let
ostatně BMW R1100RT 11 let, možná to trhnout
U BMW R1150GS Adventure si nechali udělat jiné sedlo, ne?
no ja si osobne myslim ze OHC500 je tak povedena ze udrzet jich v nakem stalem chodu treba 30kousku by znamenalo pribrat kupu mechaniku a rozsirit dilnu...
Pghost píše: Ahoj, hledám další majitele motocyklů BMW K75 RT z Hradní stráže, Vojenské, nebo republikové policie a popř. i policejních verzí ze zahraničí.
Jedna K75 ex-hradní stráž slouží (teda ještě v létě tam byla) na pardubickém letišti ve vojenské části. Útvar měl tabulková místa pro motocykl, tak ji snad vyměnili za Jawu, která tam jezdila/nejezdila dřív.