1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky
později byly bubnové vidle, z hliníkovými kluzáky, které mají větší průměr, prachovky a jiné brejle, jiné uchycení blatníku, jiná osa, jiný štít bubnu, jiné uchycení světla apod - takže komplet předek...
nakonec jsou dnešní vidle kotoučové, které mají průměr jako pozdější bubnové, kluzáky, jsou taky z hliníku, ale uchycení třmenu nahradilo záchyt reakce bubnu... jiný je navíc náboj kola, je tam navíc brzdič, pumpa hadice, kotouč...
předělat 477 na kotouč je tak 10000 v nových dílech. předělat první 487 která vidle podědila po 477 taktéž, pozdější 487 s bubnem, ale hliníkovými kluzáky tak o 1-2 míň, protože nemusíš přehazovat brejle a souvosející menší díly.
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky
Už vím proč jsem to tak pomotal. Svého času jsem se o to zajímal tak moc, že znám i prototypy. 487.6 je prototyp se 4T motorem http://www.jawamani...ail.aspx?modelid=136 NA základě tohodle motoru později vzninknul 4T 200ccm, který se monotval do ČZ-Cagiva 200 Roadster.
Edit linku
Naposledy editováno 03.03.2011 13:26:10
1 reakcí na tento příspěvek Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky
Hofner píše: ... 487.6 je prototyp se 4T motorem http://www.jawamani...elid=136.... [/quote]
aha (ale pod tim odkazem nic nevidim)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidlice ČZ 180, Jawa 350 s upevněním kotoučovky
Hofner píše: BTW. díval jsem se do modelů na jawamania.info a minimálně 487.3 a 487.4 byly i s bubnama.
jo to je mozny, tak kotoucovka byla asi "optional". BTW ta druha je moje (konkretne, nejen typem)
EDIT: pozadi z toho obrazku jsem tenkrat velmi pracne vyrezaval (v profilu mam fotku s pozadim, muzete juknout)
Naposledy editováno 03.03.2011 13:19:19
Skalda píše: jo to je mozny, tak kotoucovka byla asi "optional". BTW ta druha je moje (konkretne, nejen typem)
EDIT: pozadi z toho obrazku jsem tenkrat velmi pracne vyrezaval (v profilu mam fotku s pozadim, muzete juknout)
Moc pěkná. pětku sejm vždycky chtěl kvůli výbavě, ale vzhledově se mi víc líbí trojka, hlavně když se sundá zepředu ten hnusnej plast a přidá neorigo plexi, třeba od Matese, vypadá to o 100% líp. Mám ke svojí trojce ještě jeden motor a i dekl, čerpadlo, nádržku atd, takže si můžu nabastlit ještě jeden motor s oilmasterem :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |