Naposledy editováno 13.04.2011 07:19:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
DavR1 píše: IvoTregr> znáte se ?? 170cm a 50kg ? .. no já typuju 178cm a 83kg .. tak jak to je?
trošku jsem to přibarvil , ale odhaduji to reálně na 173-4, váha 75kg ( ve slipech, ale čistejch ) což je šestku je ideál1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
IvoTregr píše: Petře, nechápu jednu věc. Ty jezdíš litry. Ondra Lelek vždy kroutil hlavou, proč kluci co váží jako ty 50kg i s ponkem, výška do 170cm i s žebříkem (promiň ) proč jezdíte litry a ne šestky. Tvrdil. že na šestce je to levnější. Méně žere gumy, řetězy, destičky... a je levnější v nákupce. Když to přeženu tak ty by jsi se svojí postavou mohl klidně jezdit 125 SP a celá sezona tě stojí jako jedny závody na litru
Tak to si nejsem úplně jistý, zase takový střízlík nejsem. Vlastně vůbec a na SP bych byl pro srandu Mám 80kg (přes zimu i víc!) a 178cm. Dav má odhad na hošany, jen co je fakt
A jinak litr jen proto, že mi zbyl ze silnice a vlastně jsem nikdy na ničem jiným moc nepojezdil. Jde o to, že nejsme klasický závodníci, co jdou od dětství přes malé kubatury dál a vejš. My jsme byli ty hovádka, co už na silnici nemaj co hledat ...tak jsem zkusil závody! A ono mě to chytlo. Litřík je na silnici extrazábavnej a tak nějak mi to zůstalo i na okruhy. Hledám v tom i požitek ze síly, z krocení "svině" a pocit nejistoty na výjezdech. Neberu to jenom jako sport, ve kterým chci uspět a je jedno na který motorce. Je to i o těch zážitcích ..proto ten "litr". A i Ondra L. ho pak pro zábavu zvolil..
Začátky se daly, bylo to levnější, bez ambicí. Čím víc se přibližuješ k bedně a zrychluješ, tím více zjišťuješ, že tě to víc pohlcuje a "svlíká" z trenek. Ale nepolevuješ, taky chceš jít dál a dál. Jenže věk nezastavíš a zjistíš, že máš "zmeškáno" v jiných směrech ...tlak okolí je velkej, rodina většinou moje závodění nechápala
Dneska jet na úrovni na SSP znamená taky značně investovat do motorky (motoru) a gumy to chce taky jet nový! V tom se to moc neliší, možná dříve ano anebo na úrovni "Volné" platila šestka za jistou úsporu..
Jinak s těma financema je to vidět i na jiných (a hodně rychlých) kluků z nedávna. Čermoň skončil úplně, Kamil Holán se dal na Road Racing (stejně asi nejlepší disciplína a trochu se tam nechá ušetřit, hlavně na gumách. Navíc tam více rozhoduje jezdec, než zásoba gum a špičková motorka...). Další lidi si jen párkrát za rok odskočej na Road Racing anebo občas nějakej ten závod MČR (třeba P.Ouda, pokud se nemejlim). No a tak to teď bude i se mnou.. Smíření se situací a s tím, že Fillátko a spol v MČR jsou někde jinde
Dawe02 píše: Perňa_81> Perno a to s tim motorem se nejak rozhresilo? Nepotreboval bys nejakou zakladni telemetrii alespon na otacky, speed, TPS a gear? Abys videl to pripadne pridreni?!
Dawe díky, ale v současnosti to je v rukách KTM a i oni mají zájem na tom, aby zjistili, proč ten drahý KIT zrovna na týhle motorce nezafungoval a spíše ještě trochu výkonu ubral. Bohužel mezi tím byl sled událostí takový, jaký byl a nedá se vyloučit i jejich následný vliv.
Vizuálně a měřením válců vypadá vše OK.
Akrapovič bývá přece vždycky jistota, proto je to přinejmenším divné
Ono i s tímto výkonem je ta motorka sakra rychlá! Ale v porovnání s loňskýma a letošníma upravenýma stockama je to pak problém.
Abych mohl vyvrátit DavR1 a jeho slova - tak KTM RC8R v sérii je lepší motorka, než R1 2007 v sérii. Ať z hlediska výkonu, tak podvozku a brzd. Dá se říct, že já jel loni na sériový KTM s výkonem ještě o malinko menším (173 PS série, 169 po pádu s namontovaným KITem) a na sériovým podvozku a brzdách! Pomohl jsem si jen quickshifterem. Čas jsem zajel 1s lepší, než v roce 2008 na R1 07 s Ohlinsem, PWCIII, quickshifterem a kompletním výfukem, tedy na poměrně už upravený motorce.
A když budeme objektivní a porovnáme tedy KTM z r.2009 se stejným ročníkem R1, tak opět je na tom v sérii líp! Rozdíl je ještě větší, než v porovnání s R1 07-08. Takže z tohoto úhlu pohledu je RC8R lepší motorka Proto si ji chci nechat, ten dvouval je zábavnej
.Kolda. píše: No ty woe, tady by jeden zamáčkl nejednu slzu...
Samý starý fotr je to tady...
Na tom, co psal DavR1 něco je... ale ...když loni Perňovi KTM fungovala, tak jel v Mostě 1:42...Takže bych to jako nějaký dramatický krok zpět nebral. Spíš toho loni moc nenajezdil...
Snad se dá letos KTM pořádně dokupy, koně se naženou zpět a Perňa se vrátí na výsluní, do boje o zlaté trencle...
A jak to vlastně bude s váma? Už jste si vybrali "šampionát" kromě CEC? ..cíl je vždycky důležitý a ten váš loňský úspěch nebude sranda zopakovat
Jak probíhá trénink?
Já teď pomalu vstávám z kanapátka a asi bych to viděl pěkně sednout na krosku a jít se ničit na trať. A taky dohnat muší váhu soupeřů z HKT!!!
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Po tréninku vždycky chodil porovnávat naše záznamy maximálek a pokaždý vypadal hrozně smutně, když tam měl o 1-2 km/h víc, než já, přestože tam měl oproti mě navíc lehký kola, PCIII a komplet výfuk v titanu. Já mu vždycky říkal, to víš mladej, musíš víc tahat na výjezdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Jsme se akorát u doktora minuly . Teda ale jak to chceš odbrzdit, když ti to nestartuje .
Jinak panove jeho nové svody leštil snad mesic v posteli místo ...... , ale jsou krásný
2 reakcí na tento příspěvek Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Prasouš píše: inkvizitorr> Ač nedvouválovista, tak zítra dopo vás přijdu pozdravit
aj jaj jaj, už od dopoledne lejt no doraž, snad se dožijem aspoň odpoledne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
Plejba jr. píše: Já když závodil s Koldou v týmu, pokaždý jsem mu šoupnul nenápadně do podsedlovky olověnou kostku, aby to s ním tolik neletělo.
Po tréninku vždycky chodil porovnávat naše záznamy maximálek a pokaždý vypadal hrozně smutně, když tam měl o 1-2 km/h víc, než já, přestože tam měl oproti mě navíc lehký kola, PCIII a komplet výfuk v titanu. Já mu vždycky říkal, to víš mladej, musíš víc tahat na výjezdu
Ale co rad jsem dostal. Třeba srát tam plnej už od začátku a že závod na 6 hodin se vyhrává zásadně v první zatáčce... To vyváží všechny olověné kostky...
Perňa: Celkem dost pracujem na fyzičce a v sobotu vyrážíme do teplých krajin. Už se moc těším. Jinak pojedeme komplet CEC a CSC. To nám stačí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší agentůra aneb ladím svoje moto
norihaga píše: Mr.Ducin848>...radiovku říkáš?! Vyzkoušíme Bez obav Mr.alchymista má dobíječku... a já už mám koupenou novou baterku...to víš dvouvál,tam jsou takový tlaky že neni sranda s tím otočit Svody jsou krásný,vyleštěný za rozumnej peníz v TENAXU
koukám, že ladíme u stejný firmy nezapomeňte s Lamou na 12.3.
norihaga píše: Mr.Ducin848>...radiovku říkáš?! Vyzkoušíme Bez obav Mr.alchymista má dobíječku... a já už mám koupenou novou baterku...to víš dvouvál,tam jsou takový tlaky že neni sranda s tím otočit Svody jsou krásný,vyleštěný za rozumnej peníz v TENAXU
Já vím že tlaky jsou jako hrom, proto jsem i tu starou baterku dobjel jako blázen, abych to vůbec natočil a že jí to jde krásně
A já myslel že jsi je leštil po večerech v postely. To bych z nich neměl radost si to nedělat sám