globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kouř
19.2.2011 v 19:19
Zdravim vas,vim že se tohle tady už řešilo,ale ja si už nevim rady,moje ktm při nastartovani strašně kouři,motor je takovy přidušeny,a husty bily kouř ne para,když dam před vyfuk ruku tak hnedka mam ruku od oleje,zkoušel jsem regulovat bohatost směsi,ale nic furt to sami,poradte prosim

1 reakcí na tento příspěvek Kouř

19.2.2011 v 19:26 | Nahoru | #1
Hmm tohle sem měl u KX500 přisávala si olej z převodovky

(reakce na) Kouř

19.2.2011 v 19:28 | Nahoru | #2
Fidlous> co tetkom stim?

Kouř

19.2.2011 v 19:31 | Nahoru | #3
no jestli máš v prdeli gufero tak vyměnit co jinýho

Kouř

19.2.2011 v 19:36 | Nahoru | #4
tak ten olej může být všude ve výfuku je to 2T že, no a ten bílej čoud to už po zahřátí nedělá? oleje v převodovce pořád stejně?

Kouř

19.2.2011 v 19:50 | Nahoru | #5
pokud je to 2T, tak zkus ještě pštelovat směs, a nebo dávej mín oleje, pokud to ředíš zvlášť.. a nebo je někde v háji těsnění nebo gufero

1 reakcí na tento příspěvek Kouř

19.2.2011 v 21:20 | Nahoru | #6
Bílej kouř-voda

(reakce na) Kouř

19.2.2011 v 21:22 | Nahoru | #7

babajezi píše: Bílej kouř-voda

ano ano kontrola chladící směsi je na místě

Kouř

19.2.2011 v 22:33 | Nahoru | #8
štelovat jen zahřátý na provozní teplotu? a zahřátý to hulí taky?

Kouř

20.2.2011 v 19:11 | Nahoru | #9
voda to neni,i po zahřati stale hustej bilej dym

Kouř

20.2.2011 v 19:13 | Nahoru | #10
ano oleje pořad stejně,parkrat mi oleje přibylo ale to sem vyřešil vyměnou gufera od ty doby oleje furt stejně,nechapu to

1 reakcí na tento příspěvek Kouř

20.2.2011 v 20:00 | Nahoru | #11
nenechcal ti nekdo do vejfuku ?? nebo vapkou jestli tam nemáš nadojíno , vzduchovej filtr čistej?

(reakce na) Kouř

20.2.2011 v 20:41 | Nahoru | #12
Mirek12> všecko jsem měnil i vzduch.filtr,vejfuk vičištěn,ale stale dym,když dam před lauf ruku tak je hnedka od oleje

Kouř

20.2.2011 v 20:41 | Nahoru | #13
asi to teda někde papa olej,ale kde

Kouř

20.2.2011 v 21:53 | Nahoru | #14
To mám na Kx taky , když to nervu a jedu lážoplážo, tak po návratu mužu stírát olej ze zad, motor po GO, když to rvu, tak na zádech nic nemám a motor nehulý. Kolik a čím to mažeš? Tyhle motory potřebují plný ceres jinak to nestačí spálit olej v benálu a jde do výfuku černej mazut, který se tam pomalinku vypaluje a proto ti to muže hulit

1 reakcí na tento příspěvek Kouř

20.2.2011 v 22:23 | Nahoru | #15
Tak jestli ti to tak kouří a prská olej jak říkáš. Tak to někde musí chybět to mi neříkej! Jestli to teda není nespalenej olej z benzinu ale proč ten bílej kouř?? Já když sem ještě měl yz 250 a jezdil sem si někdy plác plác, že se to pořádně nevypláchlo, tak to pak kouřilo ale modře nikdy bíle! Skus to natočit a nechat pořádně ohřát aby byl i výfuk teplej může to bejt třeba sražená voda ve vejfuku jinak nevim.

Kouř

21.2.2011 v 12:08 | Nahoru | #16
přidavam plnou syn.100procent..1:50

(reakce na) Kouř

21.2.2011 v 12:09 | Nahoru | #17
jeny> opravdu nikde nic nechyby,to jsem hlidal jako prvně

Kouř

21.2.2011 v 12:09 | Nahoru | #18
a nechapu proč je to takove přidušene

1 reakcí na tento příspěvek Kouř

21.2.2011 v 16:16 | Nahoru | #19
Tak to nějak blbě pálí kde kupuješ benzín?

1 reakcí na tento příspěvek Kouř

21.2.2011 v 18:26 | Nahoru | #20
Podle mě budeš mít prostě bohatou směs, vyčisti karbec, sniž hladinu v plovákovce, zjisti tovární otryskování a uvidíš co to bude dělat, řekl bych že ti tam jde víc benzinu než vzduchu, proto kouř, proto přidušené. Takové příznaky jsem měl když jsem měl uvolněnou hlavní trysku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kouř

22.2.2011 v 16:21 | Nahoru | #21
jeny> shell benzina

(reakce na) Kouř

22.2.2011 v 16:22 | Nahoru | #22
kawajawa> to sem chtěl tet udělat,jenže když jsem to nakopnul tetkom tak už toho kouře tak moc nebylo,ALE,motorka po 5 minutach volnoběho šla sama do velmi vysokych otaček a zdechla,pote už nešla nakopnout

(reakce na) Kouř

22.2.2011 v 16:42 | Nahoru | #23
Santos> K tomu benzínu, to, co jsem vylil z nádrže, než jsem lakoval, nechtělo ani chytnout, chytlo to, až když jsem do louže hodil zapálené noviny a kouřilo to, jak když pálíš gumy, na nový benzín jawa chytla hned, i při mínus třech, takže bacha na vodnatění, spousta lidí si rozšteluje karbce zbytečně...

Kouř

22.2.2011 v 18:46 | Nahoru | #24
to že ti šla do vysokých, bylo nejspíš tím že ti docházel benzín, čily směs byla chudší a chudší to mi dělá KX když vyjíždím benál, normálka. Koukni jak ti teče benál z nádrže jestli není zasranný sítko kohoutku, kdybys chtěl tak ti vyčistím karbec v ultrazvuku, dělám v V.Chuchli v Hondě, rancher by taky nemusel být daleko od pravdy

1 reakcí na tento příspěvek Kouř

22.2.2011 v 18:50 | Nahoru | #25
Soráč Já myslel že máš bydliště Radotín a on je to Rapotín, což by byla celkem zajíšťka do Praglu

(reakce na) Kouř

23.2.2011 v 13:27 | Nahoru | #26
kawajawa> to jo jedině poslat:)

Kouř

2.3.2011 v 21:59 | Nahoru | #27
jestli ti to žralo olej (přes simerink), tak máš určitě nasáknutou vatu v tlumiči výfuku a dost to trvá než to vypálíš raději vyměnit anebo s tím jet na závody a vypálit .-) ale i tak už bude vata špatná . . .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Vyndání zadního centrálu ktm KTM 250 SX Kohoutkovi 4 21.6.2023 v 19:13 ja1
Přední brzda hluchá KTM 250 SX fghde 11 8.6.2023 v 23:28 EnduroOnRoad
Světla na cross KTM sx125 KTM 125 SX, KTM 450 SX, KTM 250 SX, KTM 520 SX, KTM ... Jirka2948 7 13.10.2022 v 10:41 Elfmen


TOPlist