paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1 ...
18.2.2011 v 07:44
Zdravím.Tak mě čeká prodej mé Kawy a rozhoduji se co pořídit potom.Chtěl bych nejlépe min.obsah 900.Teď mám v merku krásnou R1 rok 00 provoz 01 po 1majiteli.Chci se vás tedy optat na co tento ročník trpí.Zda není lepší počkat na něco jiného.Hodně jsem se tu dočetl a co vím tak nějak z doslechu,že Yamahy berou docela olej.jsem zvyklí z mé Kawy že si olej nevzala od výměny do výměny.Ještě se mi zamlouvá jedno GSXR1000 K2 ale tj jiná cenová relace(o 10tis.více)Dík za rozumné odpovědi.Jak je to moc hrozné s tím olejem u R1 a nebo počkat na K2?

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

19.2.2011 v 15:34 | Nahoru | #91
Sry,ale jsem nemocnej nějak jsem se přehlédl.Padání ventilů do válce.6e je hlučnější není chyba ale někomu to třebas vadí.Já si u svý 750 r.91 pořád nemohl zvyknout,ale namítneš,že je to vzduch/olej takže jiná pohádka.
Tak určitě se takové stoje najdou jak gsxr tak i určitě Kawy.A dnes všechny ty stroje taky tolik maj,jen maj stočené km.Hodně záleží jak se k tomu majitelé onoho stroje postaví.Vsadím buty,že kdyby si srdcař koupil nowku,netrápil ji a jezdil ji celej život taky mu vydrží.Ale takovejch je málo.Asi tak nikdo.
Příklad:Moje R1 měla 42tis.km.jak jsem ji kupoval,já ji prodaval s 65tis.km.a už jsem ji viděl v prodeji s 35tis.km.Dnes tak tipuju cca 120tis.km.A pokud ji někdo nerozfláká tak ji potkám za několik let někde na sraze jak ji dodělává nějakej 20letej radobybiker.Takže očem to je?Majitel předemnou ji koupil jako dovoz.Nevěřím,že ji nestočili.Majitel po mě ji prodával jako skoro novku a přitom tam bylo 65 a protokol o opravě rámu.Takže očem to je?A ruku na srdce přece jen se líp kupuje když má míň km.Je to celorepublikovej dobrej pocit.
Srad byl špička dokud byl novej.Dnes už je za zenitem a koupíš ho za pár šušní narozdíl od starých gsxr(neberu šroty)Zase beru to všeobecně srada jsem neměl.Tadši bych TL,ale to už zase odbočuji.
Nechci se s tebou hádat.Jen vyjadřuji svůj nestranný názor.Stále čekám,že mě nějaká motka přesvědčí a já změním názor.Většinou je důležitější přesvědšení a ne kvalita vs.vady onoho stroje u většiny z nás.Já to vidím,že skončím u HD.Ale na to mám ještě čas...

1Edit:tzv.padací ventily:koukám,že mi nevěříš.mno radši Každou sezónu nech zkontrolovat pokud si ji necháš déle.Jinak ta bílá vypadá dost dobře.

Naposledy editováno 19.02.2011 15:41:03

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

19.2.2011 v 20:26 | Nahoru | #92
Tak co je do prdele!Nějak brzo to tady umřelo Nejlepší je V2

(reakce na) R1 ...

19.2.2011 v 20:41 | Nahoru | #93
strelec.dejv> já ventily nechávám kontrolovat každou sezonu u každý motorky. GSXR už nemám ale jak říkám, mám spousty známejch a nikdo nikdy neměl problém s ventilama a to jsou mezi nima i lidi který na nějakou údržbu dost razantně serou

(reakce na) R1 ...

19.2.2011 v 20:42 | Nahoru | #94
kury72> Jojo 2V je nejlepší ..........

Rád vzpomínám na jawku třipade

R1 ...

20.2.2011 v 07:17 | Nahoru | #95
tak co bych si pořídil a zvažuju to je Ducati 1098 nebo KTM RC8 na KM je tady v okolí problém servisu a Ducati má tvrdé požadavky na servis ...ale tak nějaká mi to leží na srdci a chtěl bych ji vyzkoušet ... japonci sou všeobecně lepší na provoz dle mého a servis je podstatně v širšímn poli působnosti... jinak V2 je taky fajn třeba sen před 4ma rokma bylo VTR SP2 což je podle mne a pro mne Kultovní stroj .... a tak si říkam motorek je habakuk a život ještě nekončí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 10:32 | Nahoru | #96
RaďasR1> Vypíná ti spojka v poho? U své R1 tenhle problém nemám,spíš při řazení nahoru,občas se stane ,že nedořadím a spadne tam spodní kvalt.Jinak při řazení z 1-2 musím dát důrazně,jinak trefím neutrál.Hlučná je akorát při řazení prvního kvaltu nebo 1-2,pak je tichá.Kdoví,jeslti to taky není co kus,to originál....

(reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 10:39 | Nahoru | #97
lukaR1> Na takovouhle spotřebu jsem se se svou nedostal ... :) a to dostává kolikrát extra náklad :) nejvíc tak 8.5 (počítám serii lauf,žádnej karbec kit,jen KNko) Ovšem teď na sezonu to bude jiný....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 10:50 | Nahoru | #98
Mateus> Yamahy maj prostě tvrdý řazení oproti konkurenci a dost problémy s převodovkama takže kdo je zvyklej na jinou značku tak ho to u džamahy vyděsí

2 reakcí na tento příspěvek R1 ...

20.2.2011 v 12:20 | Nahoru | #99
MAREKPAREK:jo tydle bych taky testnul.Ale po mém posledním fiasku s 916 se už toho trošku bojim.Ale třeba to bylo minulostí stroje.
MATEUS:U mý R1 to bylo v klidu,ale dělá mi něco takového na mým streetu.Ale tam je upravená spojka.Myslím,že někde bude problém v převodovce ale těžko takhle soudit.
GRASSEL:U Svý R1 a i lidem kolem to jde jako po másle.Ale jednou jsem slyšel jak se jedna motka rozjíždí a při každým zařazení taka bomba.Myslel jsem,že je to Blade.Mno a ono to bylo FZR

(reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 12:40 | Nahoru | #100
GRASSEL>

No třeba FZS1000 01-05, co má můj táta už má lepší řázení a ta převodovka je stejná.Jenom rozdíl je ve dvou pružinách v systému řazení.To samé R1 02-03 a R1 04 vejš,co jsem testoval,tak má taky měkččí řazení než moje.Prostě první a druhá generace má tvrdý racestyle řazení :)

(reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 12:47 | Nahoru | #101
DejvSB> Ono u bajkách co maj volnoběh někde 1100-1200 většinou na jedničku to bejvá mrda :)
U mé džáwy 350,co má někde jen 900 otáček na volnoběh to jen klapne :) Paradox
Zajímavá je,že u R1, po startu a lehkým prohřátí řazení prvního kvaltu je řazení taky tichý,ale u prohřátýho už ne.Že by,jak olej teplem zřidne?

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

20.2.2011 v 13:12 | Nahoru | #102
No yamahy maj prostě tvrdší řazení a to nemluvím o ranách co se ozvou ale o tlak vynaloženej při přezaní a ten je třeba oproti suzukám fakt znatelně větší
Řazení oproti tomu třeba na suzách bylo už od dob srada jak máslíčko

Naposledy editováno 20.02.2011 13:13:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 13:31 | Nahoru | #103
GRASSEL> Tohle se dá vyřešit....přehozením dvou pružin...práce na půl hoďky...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 13:56 | Nahoru | #104

Mateus píše: GRASSEL> Tohle se dá vyřešit....přehozením dvou pružin...práce na půl hoďky...



tak asi nikdo tu půl hodinu nikdy neměl
Teď už asi ok ale jinak ty yamahy měli prostě s převodovkama problémy
Známej by ani v servisu nezpočítal kolik tam bylo erjednicí a eršestek

(reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 14:10 | Nahoru | #105
GRASSEL> V servisu mě nikdo neuvidí,ten si dělám sám... :)

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

20.2.2011 v 14:52 | Nahoru | #106
Grassel kámo koukal jsem na ty tvoje videjka a dost trapný .normální svižnější jízda kterou tady zvládne každej.v těch serpentýnách zpátky jedeš snad na volnoběch navíc je slyšet,že žádnej kvalt nepodržíš(podle zvuku motoru) víc jak 9000otáček.proč to ani jednou nezvedneš na prdel?třeba jak se rozjíždíš v tý vesnici.předjíždění těch aut je taky dost nejistý.jediný co to zachranuje je ta cool hudba.doporučuju se podívat na youtube na týpka se zx-10 Benešov-Domašín .to je dobrej pacoš.a co už jste se naučili zvednout ninju zx-7r na prdel?jednou si mi psal že je to nemožný.já ji měl cca před 12 rokama a na prdel šla krásně jenom se to muselo umět.rovněž doporučuju youtube kawasaki zx-7r wheelie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 16:49 | Nahoru | #107
Mateus> Jo, spojku mám ok. Tak kus od kusu rozdíl nebude . Já neříkám, že je to nějaké drastické, tam jde opravdu jen o to řazení z 1-2, to je trochu drsnější, ale ne vždy, záleží jak trefíš otáčky a tak. Jinak ostatní stupně jdou parádně, jako po másle dolů z 2-1 to je taky čisté, takže myslím, že není o čem mluvit, to je spíše taková drobnost, ale Honza 511 chtěl vědět neduhy, tak jsem mu to napsal . Jinak v některém moto časopise jsem dokonce četl, že má údajně na starších R1 vypadávat nějaký rychlostní stupeň, už nevím který, ale mě ani kolegovi co má taky R1 se to ale nestalo...

(reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 16:54 | Nahoru | #108
DejvSB> to možná záleží, kdo na té mašině jel, jestli to byl nějaký závodník z Moto GP, tak ten je zvyklý, že spojku nepoužívá skoro vůbec, tak proto takové bomby...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 17:05 | Nahoru | #109
GRASSEL> Tak myslím, že si teď urazil všechny majitele R1 a R6, a nevím nic o tom, že by jich bylo v servisu plno. Já si třeba R1 nemohu vymachválit a to jsem měl možnost si sjet a porovnat to s ostatními litry a R1 vyšla prostě jako vítěz. Asi to je věc názoru, ale promiň a nezlob se za to na mě, ale mě připadá, že se tu snažíš R1 potopit a zároveň děláš jakousi reklamu suzuki. Mě třeba GSXR 1000 vyšla jako nejhorší motorka a kamarád, který jezdí celý žívot, teď má myslím, 45 let a motorek měl od každé značky nespočet mi říkal, že Suzuki GSXR 1000 je nejhorší seriově vyráběna motorka. Jak říkám ,kolik lidí, tolik názoru, ale faktem je, že GsxR 1000 je vlastně převrtaná 750, nic víc... Tak pravíme!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 17:11 | Nahoru | #110
RaďasR1>

(reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 17:32 | Nahoru | #111
technasia> ty vole ty musíš bejt už hodně zoufalej a nasranej když už nevíš co tu vytáhnout a taháš tady nějaký moje video točený foťákem

Tak jen info k tomu videu ta jízda není žádná palice, je to jen svižná čistá jízda, téměř bez brzd. Pokud seš ale dostatečně všémavej a chytrej tak si dokážeš rychlost vypočítat jak to udělali i další před tebou
Dá se to zaject od značky ke značce za něco málo přes sedum minut ale to už je celkem nesmysl. Na prdel to nezvedám páč to neumím, nebo respektive umím ale ne natolik aby to bylo kůůůl pro video a ty sis ho mohl po večerech honit

Co se týče toho týpka na zx10r u toho Domašína tak schodou okolností jsem párkrát s tím týpkem jel a čuměl mi na záda.......(je to noufír)
Jo a taky neumí po zadním
Ale pokud se nabízíš tak si to rád dám někdy s tebou.....prosím tě prober se z tý diskotéky

Koukám že to bylo asi nad tvoje chápání, tak znova. Já neřekl že zx7r nejde na prdel ale že oproti jinejm (třeba sradovi) nejde, to je razantní rozdíl............už si to pochopil?!
Blik že na youtube je i video wheelie na zx7r, dokonce i já mám doma dvd......a co jako?! Stejně tak tam je i jawa 21 wheelie [lol]

Naposledy editováno 20.02.2011 17:49:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 17:35 | Nahoru | #112
RaďasR1> Bože můj, já tu nic nehaním ale když už je tu probíraj tak holt ne každej bude říkat jak je výborná ukaž mi něco čím jsem se jí snažil hanit?!

To že je pomalejší než gsxr - ano to je
to že má převodovky co jsou problémový - ano to maj
to že žerou olej - ano to žerou

ale ani v jednom jsem nezmínil to že by to byla motorka špatná

No o pár neduhách GSXR vím ale to co si o něm napsal ty je fakt blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 17:42 | Nahoru | #113
GRASSEL> Tak jak si to vezmeš, každá motorka má neduhy, jedná více, druhá méně. Tak o tom, že bymoje R1 brala olej nic nevím, a o problémových převodovkách už vůbec ne. To že je řazení z 1-2 drsnější, ještě neznamená, če celá převodovka je na nic, ale budiž, asi se to liší kus od kusu, záleží, jak se k tomu majitelé chovali... Jinak sorry, jestli jsem tě naštaval, ale mě to tak vyznělo... Ale zasena druhou stranu musím přiznat, že GSXR1000 v modrobíle barvě, je nádherné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 17:43 | Nahoru | #114
Flyer> Hm, hezký, smát se umíš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 17:47 | Nahoru | #115

RaďasR1 píše: Flyer> Hm, hezký, smát se umíš...

když o tom víš hovno, tak radši mlč, si k smíchu

(reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 17:48 | Nahoru | #116
RaďasR1> Ano každá motorka má to svoje hele ty převodovky prostě takový jsou, řeknou ti to i v každým servisu nemusí tím trpět samozřejmě úplně každá to je logický. S tím olejem už jsem se vyjadřil

Mě si nenaštval, já GSXR už nemám takže mi to může bejt taky šum a fuk ale to co si řekl o GSXR je fakt blbost, mrkni se někdy na nějakej dokument o SUZUKI, uvidíš celej ten vývoj, radost z výhry Schwantze kdy i uklízečka skákala radostí, prostě všechno.......

GSXR udala v roce 1985 jak to má vypadat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 17:52 | Nahoru | #117
Flyer> Bo ty o tom něco víš, ani žádnou motorku nemáš a vyskakuješ tu jak čert z krabice a kde koho urážíš

1 reakcí na tento příspěvek R1 ...

20.2.2011 v 17:55 | Nahoru | #118
GRASSEL ty jseš hroznej lhář.hádal si se se mnou,že si prostě zx sedmu na zadní nepostavil a ted píšeš jako že jo,ale že jde blbě.tak nekecej a nevykrucuj se.a k tomu videu proč tam teda píšeš Albrechtice-Týn 9.25.člověk kterej tomu nerozumí musí mít pocit jako že to je rekord a ty že jseš místní Indy Dokoupil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 17:58 | Nahoru | #119

RaďasR1 píše: Flyer> Bo ty o tom něco víš, ani žádnou motorku nemáš a vyskakuješ tu jak čert z krabice a kde koho urážíš

sííí woe, teď si mě dostal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 ...

20.2.2011 v 18:01 | Nahoru | #120
Flyer> bez komentáře...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35815 Včera v 22:26 Ghostik
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist