paolo_novy Přidat reklamu

Téma: asi mám v motorce window systém nebo nevim už
Zdar kolegové,

tak už jsem zkusil plno věcí, abych odstranil stále se opakující závadu ne mým povozu:
závada je to fakt debilní protože se vyskytuje sice často a zcela náhodně!!
a to...jedu ..a najednou zdechne motor, v plovákovkách není benzín, protože čerpadlo nedává, kontrolka sice svítí, ale čerpadlo nejde. pokud vypnu/zapnu klíček, kontrolka už se ani nerozsvítí at točím startérem jak chci a to protože čerpadlo se evidentně spíná až po nastartování motoru, ale jak ho asi mám nastartovat když tam nejde benál!!!!!takže musim snudat sedlo, sundat boční kryt, rozdělat konektor a 2 drátama natvrdo zapnout čerpadlo to nádherně natlakuje , všechno vrátim ...a jede naprosto bezchybně...podotíkám že vždycky při přěmostění nádherně natlakuje. jak je tam benzín tak už to jde překvapivě nastartovat a překvapivě relé i sepne!! a tohle to dělá někdy 1 x za den, někdy týden , někdy 3x denně!

DNESKA JSEM MĚL VENKU CELOU ELEKTRONIKU, VŠECHNO JSEM PROSTŘÍKNUL, KONTAKTY VŠECHNO DOBRÝ, JEN SE MI PROSTĚ ZDÁ TO RELÉ TAKOVÝ UNAVENÝ, SCHVÁLNĚ JSEM ODPOJIL ČERPADLO A NECHAL DOJET BENZÍN..UŽ TO NENATLAKUJE..MUSIM PŘEMOSTIT A ZASE VESELE TO JEDE DÁL ...

CHCI SE ZEPTAT JESTLI NĚKDO NEMĚL NĚJAKÝ PODOBNÝ PROBLÉM... NEBO NEVÍ ČÍM TO JE ...
NEBO JAK TO TAM JE ŘEŠENÍ Z HLEDISKA OVLÁDÁNÍ ( JE TAM TLAKOVÝ SPÍNAČ NA BENZÍN, NEBO JAK ...) VUBEC NEMÁM ČAS TO ROZEBÍRAT ...TAKŽE KDYBY NĚKDO PORADIL ABYCH ŠEL VÍC NAJISTO BUDU V SEDMÝM NEBI ...

DÍKY MOC

PS: v neděli mě to kykslo v kopci na dálnici !!! od jablonce nad nisou do liberce ( kdo to tam zná, určitě ví ža tam zastavit ..netož celej oblíknutej čučet s 2 drátama v ruce pod nádrž není zrovna příjemný ...!!!!!
měl jsem sebou sice reflexní vestičku ...ale byl jsem tak nasranej ...že jsem spíš přemejšlel kam ten krám skopnu, než že bych si měl vzít barevnej kostýmek !!!!


Naposledy editováno 09.02.2011 23:05:57
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

13.2.2011 v 22:21 | Nahoru | #31
no ty vogo.... mám stejnou motorku a naštěstí mě to nikdy nepotkalo.
A doufám že nepotká.
Měl bych si to ale asi netrénovat, protože když se to stane pár tisíc km od domova, tak je to dobré umět opravit (tedy na určitých místech mimo civilizaci dokonce nezbytné...)

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

14.2.2011 v 22:41 | Nahoru | #32

Roman2bk píše: no ty vogo.... mám stejnou motorku a naštěstí mě to nikdy nepotkalo.
A doufám že nepotká.
Měl bych si to ale asi netrénovat, protože když se to stane pár tisíc km od domova, tak je to dobré umět opravit (tedy na určitých místech mimo civilizaci dokonce nezbytné...)



no já už mám natrenováno :)
ale zatím od opravy ( 5 dní a asi 500 km ) jako hodinky, naprosto spolehlivě, bez jedinýho zaškytnutí
asi si to vzala k srdci, když jsem totiž postříkával kontakty a čistil je...celou dobu sem nadával že je to lemra, a že jestli mě ješte jednou vyflusne na dálnici v kopci nebo kdekoliv jinde ..tak pujde jako moje ostatní samohyby ... totálně rozebrány ,,udělaná GO ..a složeny ...čehož se holka asi lekla ..a poslouchá na slovo ...
taky jsem ji protáh ...dostala nakládačku ( výkonou ) až mi spotřeba kvuli 50ti km naplno ..stoupla na skoro 6 litrů :) a to jsem 50 km jel na doraz ...a 300 jako beránek :) a průměr na nádrži byl 5,8 ...to musel byjt vír v nádrži ...taky jsem si šlapal na kejhák ...

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

15.2.2011 v 00:02 | Nahoru | #33






pořád jezdil i rozžhavený kroužky lítali z vejfuku a jel

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

15.2.2011 v 00:12 | Nahoru | #34
jezdilo to na ředidlo, lil jsem do toho všechny sračky který v garáži zbyli když jsem něco opravoval nebo natíral i když v tom byla barva nebo bordel ředidlo, technickej benzín speciál naturál vyjetej převoďák motorovej olej vyjetej všechno smíchaný dohromady a JELO TO!!! to na tom bylo neuvěřitelnýten zadřenej píst to jsem zase mazal olejem tsf 1:100 jestli vydrží - točil jsem ho do nepříčetných otáček a ten přetrženej píst zase, to jsem zase brzdil motorem z prudkýho kopce 3 plnej a náhlá prudká zatáčka a jen přední brzda tak mi nezbejvalo nic jinýho než tam narvat tak v 70 1 a pustit spojku následoval prudkej smyk zadního kola skučení a nářek motoru a pak padla rána a strašně to třískalo v motoru ale zachránilo mě to před držkopádem tíst byl dokvětu byl problém ho dostat z válce svíčka roztřískaná zespoda rozbitej píst a roztržený oko ojnice a ta byla ohnutá do s jak vodozovně tak svisle

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

16.2.2011 v 08:55 | Nahoru | #35
ma měli na 175 jáwe optickou vložu z TAZ 1500 :) se žárovkou H4 ...a dynamo bez regulátoru ...takže to svítilo jako prase doslova ...až jednou v noci jsem špatně přeřadil mezi 1/2 a jak tam skočil neultral tak jsem to protočil pochopitelně ...jenže mi tím pádem rupla žárovka :) zbývalo dálkové vlákno ...jenže to zrušil bratránek den před tím :) takže jsem jel úplně po tmě ..a koukal jsem nahoru na hvězdy ...abych viděl kde jsou stromy a kde ne ...pal když jsem vyjel z lesa tak už to bylo v pohodě :)
no za týden vyhořelo celý dynamo takže nebylo co řešit :)

jinak na pinckovi jsem jezdili na metyl ...než se zahřál motor jelo to po zadním ...jenže za 30s se ohřál ...a bylo to zas ... éééé...áááá....néééé

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

18.2.2011 v 06:56 | Nahoru | #36
Dnes…opět …ráno trošku sněhu (poprašek) silnice mokrý, kdo ví jestli namrzlý a do toho ta svině jedna ….po 1 km … éééééé….samozřejmě že pomohlo opět vzít drátky a přemostit relé a zas to šlo. Ale díky tomu jsem samozřejmě dojel do práce pozdě, teda včas ale naše píchačky nákej idiot nastavil o 2 minuty napřed takže podle hodin na motorce jsem to stíhal ale podle píchaček už jsem byl 2 minuty po !!!
Takže holčička jde ….já jsem ji varoval …:)

Naposledy editováno 18.02.2011 06:56:24

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

18.2.2011 v 07:14 | Nahoru | #37

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

18.2.2011 v 14:33 | Nahoru | #38

c.j. píše:



taky už se tomu jen směju :)

jdu na ni ....**rva jedna ...ze mě si dělat srandu nebude :)

BTW: zvládnul jsem zetor 50 super ....zvládnu tuhle rachotinku ...o 3,8 tuny lehčí :)

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

18.2.2011 v 17:32 | Nahoru | #39
Proč prostě nevyměníš celé čerpadlo nebo aspoň tu elektronickou část relátkem? Měl by jsi po problémech

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

19.2.2011 v 15:44 | Nahoru | #40

c.j. píše: Proč prostě nevyměníš celé čerpadlo nebo aspoň tu elektronickou část relátkem? Měl by jsi po problémech



nazdar, nazdar,

tak jsem si teda našel konečně ten čas a udělal rozborku, a poslení věc co zbývala byla se podívat na ten mechanickej spínač v čerpadle, je dost vypálený, teda spíš totálně:)
spíš u mě malinko klesla ,,vymakanost" Hondy a elektriky:) protože dát na místo spínacího relátka, který spíná 2x denně podle toho kolikrát zastavim... nákej zalitej Mosfet a místo tady toho ,,přerušovače" nechat mechanický kontatky, který jak jsem změřil přenášejí okolo 6-ti A (při vypnutém motoru), tak to muže jen asi magor. Takže nový kontakty jsou objednány, a přemýšlím do budoucna kdyby se to mělo opakovat ( neznám životnost těch kontaktů - KDYBY NĚKDO VEDĚL AT NAPÍŠE :) ) že bych odlehčil kontaktům spínacím tranzistorem, páč tohle mě připadá jak krok o 40 let zpátky ...

kdybych měl víc času.. 6 stovek bych si nechal a udělal bych tam optočlen jako kdysi u Jawky :) jak páne pak krásně házela jiskru .. zdar

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

19.2.2011 v 20:36 | Nahoru | #41
To čerpadlo vydrží běžně 60-80tis km.. Je stejné na stejné na spoustě motorek spousty značek, čerpadlo je tuším značky Mitsubishi, takže zrovna Hondu bych za to neodsuzoval

..myslím si, že nikdo si nelámal hlavu s tí, jak se bude motorka chovat po 80tis km..

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

19.2.2011 v 23:14 | Nahoru | #42

c.j. píše: To čerpadlo vydrží běžně 60-80tis km.. Je stejné na stejné na spoustě motorek spousty značek, čerpadlo je tuším značky Mitsubishi, takže zrovna Hondu bych za to neodsuzoval

..myslím si, že nikdo si nelámal hlavu s tí, jak se bude motorka chovat po 80tis km..



dík za odpoved,
tak tam honda měla namontovat něco pořádnejšího nebo tam dát rovnou ten spínací trandák :)

no u nas v rodine, se to řeší protože máme rádi stroje co nepotřebují udržbu.. a taky se nic po najeti urciteho počtu kilometrů nevymenuje jako jinde, neboli co jde od nas jde rovnou do srotu :) neboli mozna az bude mit 200 tis tak budu koukat treba i po jiny, ale to uz bude tak zlikvidovana :) jako vsechny povozy u nas...

BTW. nechces fungl novy renault 19 ( pouzity naší rodinou ) ?

najeto okolo 400 000 km, vyhořená lambda sonda, servaná zadní náprava ( vezli sme v tom 1,3 t vypalků :) ohnutá koule ( narazila do nás fabie - fabie na sr..ku a my nic, nezamyka, zere okolo 25 l na 50 km :)
neni slyšet vlastního slova jak řvou ložiska, propadlý dno kufru ( to od tech vypalku ),
chčije brzdovka, musis dolívat, lejem olej aby tolik neteklo, vyžraný rzí zadní bubny skrz na skrz, nejde centrál, chčije servo, nejdou otevírat okýnka a dveře spolujezdce, je spatný vyfuk, a na zadních sedačkách je vylitý M6AD :) a nejde otevírat kufr (musis lízt pres sedačky ...

a ted pozitivum:

stále jezdí .... a topí po 100m :)

no možná je to tím že nespíná větrák chladiče a teče fridex, taky rosí olej, a je zavařená tyč řadící páky ( zavařil jsem tam závitovou tyč ) protože urezla a nešla zařadit 5tka

bereš :) STK do května ... tohoto roku ..necham ti ji za 50 kč:)

samozdřejmostí je pravidelný servis, a to pravidelně se do toho lil benál ...olej výměna jak kdy ....rekord padl když se na rozvodech najelo 180 tis km ...pak se potkaly ventily ...nikdy jsem neviděl takhle sežraný napínací kladky :) aspon využíváme mat. na 200 % :)
pak se jednou umylo ....a 3 x bylo v liberci ( 140 km ) dál to nebylo ....vše najeto po okrese :)
vzduchový filtr je originál :) nekecám ...a při 280 tis. se měnil rozdělovač páč motor škital a po rozebrání rozdělovače tam ty kolíčky nebyly a palec byl uplně sežranej ...
a má slušnou spojku ....najeto asi jen 50 tis ... proto zvyšuju cenu na 55,90 kč :)

Naposledy editováno 19.02.2011 23:25:44

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

20.2.2011 v 10:01 | Nahoru | #43
No nemít více méně stejné auto, téměř jako přes kopírák, tak ho beru všemi deseti..

Favorit, rok 89, první majitel, jen se do něj leje benzín a co 5-6 let se vymění baterka. To je všechno. Loni jsem nechal vyměnit olej, byl tam asi 7-8 let, za celou dobu byl tedy měněný tak 3x, spotřeba oleje asi nulová, protože se nikdy ani nedoléval. No oproti tomu rencku má ale prd najeto.

Kolik má vlastně ten tvůj Deauville najeto?

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

20.2.2011 v 12:42 | Nahoru | #44
tvoje škoda :) mohl si získat slušivé auto ve výborném stavu :)

no hele Deauville má na tacháku ted aktuálně 39 027 km ....ale tomu ani největší blázen asi nevěření, když si vezmu, že to je rok 1998 a když jsem to rozebral tak to je takový špinavý vevnitř a některý šrouby kapoty jsou dost opotřebovaný jako kdyby někdo dělal udržbu každých 100 km :) ...ale olej je průhlednej i po mých 5,5 tis km, jeho spotřeba je nulová, docela hezky vypadá ta motorka, jako možny to je že by to nebylo stočený, ale spíš bych tomu viděl na stočeno na krásně prodejných 33 tis. ted co jsem vyndal to čerpadlo je jasný že čerpadlo má najeto 2 x 33 tis km :) podle tvý životnosti, protože ty kontatky tam už nebyly ...a právě se to asi občas připeklo a cívka s tím už zpátky nehnula takže se to zaseklo a chcípnul mi motor,
jinak koukám že máš jawku 3pade:) zlatý stroj..ten asi s čerpadlem problém nemá :)

tech 90000 km na jawce ...to je po kolikrátým výbrusu :) nebo motoru ...:)
koukám že taky jezdíš po sněhu :) tak to má být ...
a koukám že se ti taky přetrh řetez já jsem tenktrát šel do příkopu ..co ty ?

Naposledy editováno 20.02.2011 12:53:06

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

20.2.2011 v 12:58 | Nahoru | #45
Jawka je nesmrtelná, kupoval jsem ji v roce 01 s cca 17tis km, kolem 30tis km jse mpreventivně měnil ložiska na klice, v 65tis km znova ližiska na klice, byly slyšet, ale opravu zmršili.. Díky čemuž jsem zadřel. Do té doby byly válce i písty ve výborném stavu a věřil jsem, že zvládnou 100tis km. Evidentně moderní 2T oleje už skutečně mažou..

Takže v 65tis km první výbrus, od té doby jsem na to skutečně ani nesáhl, nyní přes 91tis km.

VFR měla taky 90tis km (na tachu), olej jsem měnil co 6tis km, byl vždy čisťounký, motor šlapal stále jako nový, bez jakýchkoliv pazvuků (na ten rachot, co jde z GSXR s třetinovými km ). Jen v 90tis km byly kotouče pod minimem.

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

20.2.2011 v 16:42 | Nahoru | #46
tak jestli si nejezdil na M2T :) nemám s ním dobrý zkušenosti :) ale třeba už je lepší ...
jinak já mám kotouče taky přes minimum, mají být 3,5 mm a mám 3,3 takže i to něco vypovídá o tom kolik toho mají za sebou a že to 33 tis km asi nebude nebot stejně skoro nebrzdim motor to tahá sám, má dost dobrej brzdný mmoment ...
ale s tím jsem to kupoval že to je asi přetočený, nevadí to ...svojí práci to udělá a až vychytám poslední mouchy tak to bude supr strojek :)
docela jsem si zvykl na ty kufry je to super:)

když se ti tak líbila ta VFR ( koukal jsem že si ji v popisu dal u všeho 10/10 :) ) proč si ji dal pryč? bych si ji nechal když by mě tak krásně sedla jako tobě ...

jinak pár kiláku jsem jel v dešti ..a jsem suchej jen boty ...od takové ty mlhy co zvedaj auta ..ale že bych jel 600 km v kuse v dešti ...to muselo pršet v celý evropě a tys jel napříč ne:) ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

20.2.2011 v 18:47 | Nahoru | #47

pilarek píše:

když se ti tak líbila ta VFR ( koukal jsem že si ji v popisu dal u všeho 10/10 :) ) proč si ji dal pryč? bych si ji nechal když by mě tak krásně sedla jako tobě ...



Měl jsi přes 5 sezón a přece jsem už jsem chtěl něco zábavnějšího

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

20.2.2011 v 22:40 | Nahoru | #48
c.j.> a co máš ted zábavnějšího ? stejně jí víc jak 10/10 nemužeš dát

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

20.2.2011 v 22:44 | Nahoru | #49
gsxr, to má taky všechno za 10

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

21.2.2011 v 16:13 | Nahoru | #50
c.j.> takže ti v tom rachtlá jak si říkal jo ? :)

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

21.2.2011 v 17:01 | Nahoru | #51
oproti VFR (která nemá rozvoďák), to je vyloženě zvonkohra..

ten mechanický hluk jde slyšet trochu i tady, prostě honda to není

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

21.2.2011 v 20:08 | Nahoru | #52
to víš Honda is king of the motorcycles:) ostatní jsou náhražky ...
bože uplně mě to rve uši...já odkojenej svýma zetorama ...a najednou tohle :) 10 tis otáček za minutu a ještě víc ....to je děsný :) ale zase to asi táhne co ? jako zetor 50 supr :)

asi mám v motorce window systém nebo nevim už

21.2.2011 v 20:12 | Nahoru | #53
teď mě napadlo, že mám někde i zvuk VFR, těsně před prodejem



aaaach....

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

22.2.2011 v 17:18 | Nahoru | #54
coece, po dlouhe dobe koukam, co noveho u Deauvillek a tady taková story

hlavne, ze je to vyreseno
cerpadlo jsem resil taky a dal jsem si tam polovodicove rele, takze mechanicke kontakty jsou uz pouze ovladaci

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

23.2.2011 v 10:49 | Nahoru | #55

Radim_C píše: coece, po dlouhe dobe koukam, co noveho u Deauvillek a tady taková story

hlavne, ze je to vyreseno
cerpadlo jsem resil taky a dal jsem si tam polovodicove rele, takze mechanicke kontakty jsou uz pouze ovladaci



zdar,

včera byla projížďka (cca 50km) a všechno v pohodě ...zatím jsem to nechal při starým, ale až bude čas, asi tam dám na odlehčení kontaktů IRF 540 mám s ním dobré zkušenosti a myslím si, že by se obvod mohl i vejít přímo to krytu čerpadla ( samozřejmostí by byla možnost jednoduše vyměnit mosfet přes patici, a nebo přepínač na původní zapojení ) uvidíme zatím nemám vůbec čas jen jezdím ...

1 reakcí na tento příspěvek asi mám v motorce window systém nebo nevim už

23.2.2011 v 13:37 | Nahoru | #56
no tak to se mas, ze mas cas jezdit

(reakce na) asi mám v motorce window systém nebo nevim už

23.2.2011 v 16:32 | Nahoru | #57
Radim_C> tak pracovně no ...:) nemám to moto jen pro zábavu :) v autě stejně vozim ...prd ...a myslim si že dalších 99% lidí vozí jen sebe ..a další 4 sedačky jsou tam na víš co ...vždycky si radši vezmu moto. je to rychlejší ...a hlavně nejsem nas**nej po 20ti km jako v autě ..to mě tak nebaví ..!!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville OldCrow 3 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 11 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville OldCrow 8 12.12.2023 v 18:53 OldCrow
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville OldCrow 5 23.11.2023 v 11:40 pps2
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 2 4.11.2023 v 08:25 krokoš


TOPlist