Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
Když to mezmeš z baráku do prava, tak jedeš rovnou do polí
a já vlastně taky. Taky mohu vyjet z garáže rovnou na louku a pak na pole
To máme velkou výhodu proti Matesovi že můžem jezdit předehřátí
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Dnes jsem se byl podívat v lese pěšky z pejskem a ta vrstvička sněhu je malá
jak říkaš: rozhodnou stupně celsia
a taky musím vyzkoušet ty vypodložený přední pružiny!
Naposledy editováno 22.01.2011 21:47:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Když jsi nadhodil slovo "stojánek" : Nechal jsem si od kluků na dílně vyrobit zvedací stoličku na motorku. Zvedat to bude malý hydraulický hevírek, který jsem pořídil kdysi ještě do Škody105L.
Až bude hotová dám sem foto
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
a ještě z novým obrázkem
čéčé, si nám nějak omlád
Naposledy editováno 22.01.2011 22:27:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: áááá! Matess vstupoje do nové sezony z novou motorkou (možná dvouma novejma )
a ještě z novým obrázkem
čéčé, si nám nějak omlád
...jsem si říkal, že už by to chtělo změnu.
Hlavně ať chlapi udělají nějaký výkres, aby to potom mohli spíchnout ještě jednou. Třeba to bude slavit úspěch .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Matess727x píše: ...jsem si říkal, že už by to chtělo změnu.
Když seš u změn, nějak tu marně bujuju o nick "Janek". Je to totiž moje skutečná přezdívka a to Nitro TT je podle mojí silniční přilby
Psal jsem do redakce a odpověděli mi, že si to musím vykomunikovat sám s původním vlastníkem nicku. Poslali mi jeho adresu, jenže on nereaguje na e-maily a na motorkari. cz vůbec nechodí
V nejhorším to budu muset doplnit nějakým dovětkem. Třeba Janek KLX
Naposledy editováno 22.01.2011 23:03:18
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Sem teda připravenej na rozhodující zkoušku a to 10 koleček na tý prokletý trati A taky jestli mě Mates někdy vezme sebou s KTM a motorka to přežije, tak sem připravenej na sezónu
Vloni jsem tam byl párkrát a nikdy jsem tam nikoho nepotkal a ani kolejí tam moc nebylo.
Navíc ji celou někdo srovnal radlicí, tak že je z ní taková projížďka růžovým sadem
Teplota jde nahoru. Tady je nyní asi 0. A protože píší že první polovina února má být mrazivá, asi to půjdu odpoledne zkusit
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
a nemáte někdo zkušenosti s převodem 15/46 ?
jo, a to, že dělali dva typy rámu, jsem nevěděl. ale určo to nemohlo být podle rv, já mám poslední rv c verze tj. 95 a podsedlovku šroubovanou nemám. spíš jestli to nebylo podle země, kam se ta která motorka vyvážela..
Naposledy editováno 24.01.2011 09:00:29
lomax1400 píše: mám dotaz. na kolik štelujete ventily ? dle manuálu (mám jen ale pro r verzi) sací 0,10-0,19 a výfukové 0,15-0,24. hodnoty pro r nebo c verzi jsou stejné ? ptám se proto, že jsem teď četl německý test klxc a tam uvádí, že kawasaki sama doporučovala zvětšit ventilové vůle než je uvedeno v manuálu. ale němčouři bohužel neuvedli o kolik... tak jen tak pro zajímavost.
a nemáte někdo zkušenosti s převodem 15/46 ?
jo, a to, že dělali dva typy rámu, jsem nevěděl. ale určo to nemohlo být podle rv, já mám poslední rv c verze tj. 95 a podsedlovku šroubovanou nemám. spíš jestli to nebylo podle země, kam se ta která motorka vyvážela..
Vůle sou předepsaný u obou stejný. Já mám ty minimální a funguje to dobře. Když sem je měl na těch 0,20+, tak už byly slyšet.
Asi možná jo. Nejspíš to bude spíš podle těch zemí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Rám máme stejnej, mám taky rv. 95.
Převod jsem dal 14/44 a je to mnohem lepší. sériovej převod je na používání v terénu špatnej. Matess měl, co si pamatuju, dokonce 14/46 a jak mu to jezdilo , eRko má rozetu 49, ale zase 18" kolo.
jeden zub na kolečku jsou cca tři zuby na rozetě.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Mám sice jinou motorku, ale když jsem KLRo koupil tak mělo převod 15/42. Jelo to 165-170 km. Měřeno v koloně na dálnici několik dalšíma motorkama. Pětku jsem dávat až je 120km/hod.
Dal jsem 14/44 a je to do terénu pořád rychlé. Tento týden chci objednat do zádu 46 zubů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
NitroTT píše: lomax1400> Rám máme stejnej, mám taky rv. 95.
Převod jsem dal 14/44 a je to mnohem lepší. sériovej převod je na používání v terénu špatnej. Matess měl, co si pamatuju, dokonce 14/46 a jak mu to jezdilo , eRko má rozetu 49, ale zase 18" kolo.
jeden zub na kolečku jsou cca tři zuby na rozetě.
...jj, měl jsem 14/46 a bylo to pro mě akorát,...i těch 14/49 bych si dokázal představit.Pak je to ale zase už trošku na ty přejezdy zbytečně v otáčkách.Ale v terénu mi sedělo těch 14/46.Jde vše lehkčeji,...jen si člověk vrkne a a nemusí tolik tahat za řidítka, když potřebuje zvednout, či odlehčit přední kolo přes nějakej ten potok a výmol atd.A v těch trialových pasážích člověk nemusí tolik trápit spojku.Já bych doporučil jako kompromis určitě těch 14/46.
storeman píše: K těm převodům.
Mám sice jinou motorku, ale když jsem KLRo koupil tak mělo převod 15/42. Jelo to 165-170 km. Měřeno v koloně na dálnici několik dalšíma motorkama. Pětku jsem dávat až je 120km/hod.
Dal jsem 14/44 a je to do terénu pořád rychlé. Tento týden chci objednat do zádu 46 zubů.
Někdo mi dokonce řikal, že KLR a KLX má stejný převodovky. Jestli je to pravda, tak by ti to na těch 46 vzadu mělo jezdit už dobře. Nemáš náhodou manuál od KLR? Bych se podíval, jaký to má převody.
Koukám, že tady v katalogu sou, tak si je doma stáhnu a kouknu na to.
Naposledy editováno 24.01.2011 14:19:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Myslim, že to bylo když vedl Storeman. Dvojka bylo moc a trojka málo
Naposledy editováno 24.01.2011 14:15:18
Ke stažení je někde německý, ale německy umím tak akorát ajnc, cvaj, draj tak jsem si ho nestáhl.
Problém z tím, na co mám jet mám pořát. Akorát že o rychlost méně. Já jezdím většinou 1 a 2. Trojku dávám vyjímečně.
Nejvím mě bavilo, jak na mě dycky před výjezdem řval Roberto: Dej tam dvojku! jenomže mě to tenkrát jezdilo na dvojku 60 !
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |