paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tak pište své postřehy a náměty na úpravu.


Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 21:17 | Nahoru | #2611
kadeloid> Vždyť si toho rumajzla můžeš klidně dát
Když to mezmeš z baráku do prava, tak jedeš rovnou do polí
a já vlastně taky. Taky mohu vyjet z garáže rovnou na louku a pak na pole

To máme velkou výhodu proti Matesovi že můžem jezdit předehřátí

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 21:34 | Nahoru | #2612
Já se půjdu "předehřát" asi zítra. Jestli nebude pod nulou,..to už je pak na ledu na piču, tak dám Kátě trochu zabrat.Ať to mám na jaře trochu v ruce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 21:46 | Nahoru | #2613
Matess727x> také o tom uvažuji!
Dnes jsem se byl podívat v lese pěšky z pejskem a ta vrstvička sněhu je malá
jak říkaš: rozhodnou stupně celsia

a taky musím vyzkoušet ty vypodložený přední pružiny!

Naposledy editováno 22.01.2011 21:47:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 22:01 | Nahoru | #2614
storeman> Myslím, že to pérování bude hodně zkreslovat zima a ztuhlej olej. Teď to mám taky tuhý jak sviňa. Mám to vyzkoušený při zvednutí ze stojánku. V létě klesne zadek o cca 4 cm, ale teď když to zvednu, klesne tak o max. 2 cm.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 22:21 | Nahoru | #2615
NitroTT> Tak tak! Určitě to má vliv.

Když jsi nadhodil slovo "stojánek" : Nechal jsem si od kluků na dílně vyrobit zvedací stoličku na motorku. Zvedat to bude malý hydraulický hevírek, který jsem pořídil kdysi ještě do Škody105L.
Až bude hotová dám sem foto

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 22:27 | Nahoru | #2616
áááá! Matess vstupuje do nové sezony z novou motorkou (možná dvouma novejma )
a ještě z novým obrázkem
čéčé, si nám nějak omlád

Naposledy editováno 22.01.2011 22:27:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 22:28 | Nahoru | #2617

storeman píše: áááá! Matess vstupoje do nové sezony z novou motorkou (možná dvouma novejma )
a ještě z novým obrázkem
čéčé, si nám nějak omlád


...jsem si říkal, že už by to chtělo změnu.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 22:29 | Nahoru | #2618
storeman> Zjišťuju, že stojan je nutnost. Zatím používám díl ztracenýho bednění a vypodkládám střešníma latěma. Motorku čapnu a podložím, už jsem se to naučil dělat sám, ale moc praktický to není . A hlavně chci něco, co s sebou můžu vozit v autě, když někam vyrazím na Rallye a Off.
Hlavně ať chlapi udělají nějaký výkres, aby to potom mohli spíchnout ještě jednou. Třeba to bude slavit úspěch .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 22:41 | Nahoru | #2619

Matess727x píše: ...jsem si říkal, že už by to chtělo změnu.


Když seš u změn, nějak tu marně bujuju o nick "Janek". Je to totiž moje skutečná přezdívka a to Nitro TT je podle mojí silniční přilby
Psal jsem do redakce a odpověděli mi, že si to musím vykomunikovat sám s původním vlastníkem nicku. Poslali mi jeho adresu, jenže on nereaguje na e-maily a na motorkari. cz vůbec nechodí
V nejhorším to budu muset doplnit nějakým dovětkem. Třeba Janek KLX

Naposledy editováno 22.01.2011 23:03:18

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 22:58 | Nahoru | #2620

NitroTT píše: . Třeba Janek KLX


Jdi do toho
Změna je život

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 23:09 | Nahoru | #2621
A co takhle? "JaneKLX".

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

22.1.2011 v 23:22 | Nahoru | #2622

Matess727x píše: A co takhle? "JaneKLX".


Podnětný .

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.1.2011 v 07:29 | Nahoru | #2623

storeman píše: áááá! Matess vstupuje do nové sezony z novou motorkou (možná dvouma novejma )
a ještě z novým obrázkem
čéčé, si nám nějak omlád



Taky sem si toho hned všim

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.1.2011 v 09:27 | Nahoru | #2624
Kurňa,...-8 stupňů to venku ukazuje. Ještě počkám po obědě, jestli se to trochu zvedne.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.1.2011 v 09:28 | Nahoru | #2625

Matess727x píše: Kurňa,...-8 stupňů to venku ukazuje. Ještě počkám po obědě, jestli se to trochu zvedne.



Tady je -10, ale já to jdu prubnout jen tady na pole za barákem.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.1.2011 v 10:41 | Nahoru | #2626
Tak sem to byl prubnout a zima byla jen na hubu. Docela sem se zahřál, protože chytla asi až na desátej pokus (neodkalil sem karbec). Už konečně to jede dobře. Spodek je stejnej, možná lepší, ale vršek se mi dusil, protože tam mám malou trysku. Dal sem tam zase původní 158, tak uvidim příště, ale myslim, že to bude OK. S timhle sem laboroval už loni na jaře a tenkrát to na tu 138 jelo, ale jen s jehlou na poslední drážce (tý spodní).

Sem teda připravenej na rozhodující zkoušku a to 10 koleček na tý prokletý trati A taky jestli mě Mates někdy vezme sebou s KTM a motorka to přežije, tak sem připravenej na sezónu

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.1.2011 v 11:03 | Nahoru | #2627
kadeloid> Aby ta trať už nebyla zarostlá!
Vloni jsem tam byl párkrát a nikdy jsem tam nikoho nepotkal a ani kolejí tam moc nebylo.
Navíc ji celou někdo srovnal radlicí, tak že je z ní taková projížďka růžovým sadem

Teplota jde nahoru. Tady je nyní asi 0. A protože píší že první polovina února má být mrazivá, asi to půjdu odpoledne zkusit

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

23.1.2011 v 15:32 | Nahoru | #2628
Tak nic! Lenost zvítězila!

2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.1.2011 v 08:58 | Nahoru | #2629
mám dotaz. na kolik štelujete ventily ? dle manuálu (mám jen ale pro r verzi) sací 0,10-0,19 a výfukové 0,15-0,24. hodnoty pro r nebo c verzi jsou stejné ? ptám se proto, že jsem teď četl německý test klxc a tam uvádí, že kawasaki sama doporučovala zvětšit ventilové vůle než je uvedeno v manuálu. ale němčouři bohužel neuvedli o kolik... tak jen tak pro zajímavost.
a nemáte někdo zkušenosti s převodem 15/46 ?
jo, a to, že dělali dva typy rámu, jsem nevěděl. ale určo to nemohlo být podle rv, já mám poslední rv c verze tj. 95 a podsedlovku šroubovanou nemám. spíš jestli to nebylo podle země, kam se ta která motorka vyvážela..

Naposledy editováno 24.01.2011 09:00:29

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.1.2011 v 09:06 | Nahoru | #2630

lomax1400 píše: mám dotaz. na kolik štelujete ventily ? dle manuálu (mám jen ale pro r verzi) sací 0,10-0,19 a výfukové 0,15-0,24. hodnoty pro r nebo c verzi jsou stejné ? ptám se proto, že jsem teď četl německý test klxc a tam uvádí, že kawasaki sama doporučovala zvětšit ventilové vůle než je uvedeno v manuálu. ale němčouři bohužel neuvedli o kolik... tak jen tak pro zajímavost.
a nemáte někdo zkušenosti s převodem 15/46 ?
jo, a to, že dělali dva typy rámu, jsem nevěděl. ale určo to nemohlo být podle rv, já mám poslední rv c verze tj. 95 a podsedlovku šroubovanou nemám. spíš jestli to nebylo podle země, kam se ta která motorka vyvážela..



Vůle sou předepsaný u obou stejný. Já mám ty minimální a funguje to dobře. Když sem je měl na těch 0,20+, tak už byly slyšet.
Asi možná jo. Nejspíš to bude spíš podle těch zemí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.1.2011 v 10:28 | Nahoru | #2631
lomax1400> Když jsem Kawu koupil, tak jsem měřil vůle a výfukový ventily měly cca 0.05mm, což je málo. Jak sací, tak výfukový jsem dal na střední hodnotu. Provozem se vůle zmenšuje, ale pokud kontroluješ vůli tak nějak pravidelně, je to OK. Čím menší vůle tím zůstává ventil dýl otevřenej a je to lepší pro plnění motoru atd. Minimální vůle je daná kvůli tepelný roztažnosti materiálu.
Rám máme stejnej, mám taky rv. 95.
Převod jsem dal 14/44 a je to mnohem lepší. sériovej převod je na používání v terénu špatnej. Matess měl, co si pamatuju, dokonce 14/46 a jak mu to jezdilo , eRko má rozetu 49, ale zase 18" kolo.
jeden zub na kolečku jsou cca tři zuby na rozetě.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.1.2011 v 10:41 | Nahoru | #2632
NitroTT> Já mám těch 14/49 a je to fajn v terénu. Jen na silnici to je hrozný. Jezdim kolem 70tky a max. je 120.
Je tam sice 18", ale zase má myslim menší profil gumy.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.1.2011 v 11:20 | Nahoru | #2633
K těm převodům.
Mám sice jinou motorku, ale když jsem KLRo koupil tak mělo převod 15/42. Jelo to 165-170 km. Měřeno v koloně na dálnici několik dalšíma motorkama. Pětku jsem dávat až je 120km/hod.
Dal jsem 14/44 a je to do terénu pořád rychlé. Tento týden chci objednat do zádu 46 zubů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.1.2011 v 12:09 | Nahoru | #2634

NitroTT píše: lomax1400> Rám máme stejnej, mám taky rv. 95.
Převod jsem dal 14/44 a je to mnohem lepší. sériovej převod je na používání v terénu špatnej. Matess měl, co si pamatuju, dokonce 14/46 a jak mu to jezdilo , eRko má rozetu 49, ale zase 18" kolo.
jeden zub na kolečku jsou cca tři zuby na rozetě.


...jj, měl jsem 14/46 a bylo to pro mě akorát,...i těch 14/49 bych si dokázal představit.Pak je to ale zase už trošku na ty přejezdy zbytečně v otáčkách.Ale v terénu mi sedělo těch 14/46.Jde vše lehkčeji,...jen si člověk vrkne a a nemusí tolik tahat za řidítka, když potřebuje zvednout, či odlehčit přední kolo přes nějakej ten potok a výmol atd.A v těch trialových pasážích člověk nemusí tolik trápit spojku.Já bych doporučil jako kompromis určitě těch 14/46.

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.1.2011 v 14:11 | Nahoru | #2635

storeman píše: K těm převodům.
Mám sice jinou motorku, ale když jsem KLRo koupil tak mělo převod 15/42. Jelo to 165-170 km. Měřeno v koloně na dálnici několik dalšíma motorkama. Pětku jsem dávat až je 120km/hod.
Dal jsem 14/44 a je to do terénu pořád rychlé. Tento týden chci objednat do zádu 46 zubů.



Někdo mi dokonce řikal, že KLR a KLX má stejný převodovky. Jestli je to pravda, tak by ti to na těch 46 vzadu mělo jezdit už dobře. Nemáš náhodou manuál od KLR? Bych se podíval, jaký to má převody.

Koukám, že tady v katalogu sou, tak si je doma stáhnu a kouknu na to.

Naposledy editováno 24.01.2011 14:19:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.1.2011 v 14:14 | Nahoru | #2636
Matess727x> Já sem i v těch pomalejch pasážích docela spojkoval. Si nevybereš Nejhorší bylo, když vy ste jeli už ani nevim kolik a já to měl tak, že jeden kvalt byl moc a druhej zase málo. Sem vždycky nevěděl na co mám jet

Myslim, že to bylo když vedl Storeman. Dvojka bylo moc a trojka málo

Naposledy editováno 24.01.2011 14:15:18

(reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.1.2011 v 17:45 | Nahoru | #2637
kadeloid> Manuál nemám! V češtině k tomu není vůbec nic, protože se sem KLRko oficiálně nedováželo.
Ke stažení je někde německý, ale německy umím tak akorát ajnc, cvaj, draj tak jsem si ho nestáhl.

Problém z tím, na co mám jet mám pořát. Akorát že o rychlost méně. Já jezdím většinou 1 a 2. Trojku dávám vyjímečně.

Nejvím mě bavilo, jak na mě dycky před výjezdem řval Roberto: Dej tam dvojku! jenomže mě to tenkrát jezdilo na dvojku 60 !

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.1.2011 v 19:40 | Nahoru | #2638
Koukal jsem do manuálu na KLR 600 a kromě pětky, která je u KLR více do rychla, jsou ostatní převody stejný. Myslím, že KLR 650 bude mít tu pětku taky víc do rychla, páč KLX takovou maximálku asi nemá - nezkoušel jsem to. Nejvíc jsem jel tak 130.

Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

24.1.2011 v 20:44 | Nahoru | #2639
Já na kawě se starou menší rozetou dal 145, takže kdybych dal o zub větší pastorek a tu nejmenší rozetu, tak by to asi těch 160 dalo.

1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy

25.1.2011 v 21:02 | Nahoru | #2640
Nechte si to načíst,....je to docela dlouhý, ale je to dobrý. Některý to tam na těch mastodontech docela dávaj. By mě zajímalo, jak je to starý....??

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i Ondra666 6 31.3.2024 v 19:35 Ondra666
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i venceslaus 31 22.7.2023 v 18:57 kratkej01


TOPlist