Měl bych hned dotaz,....kdyby někdo poradil, budu rád. A to,...teď jsem po koupi poprvé měnil olej-používám na doporučení kamaráda, který ho má vyzkoušený pár let ve svém Husabergovi přesně TENTO s TOUTO ....přísadou a jde mi o to.
Z manuálu samozřejmě vím, že jsou vypoušťáky v podstatě tři-zezadu motoru šroub s magnetem-ten jsem vyšrouboval v pohodě-na magnetku žádnej bordel.Pak ze strany u řadičky-šroub se sítkem-s tím jsem trochu zápasil-nešel povolit.Po vyšroubování bylo sítko čisté, ale ten zespoda co je na imbus-kde by mělo být také sítko jsem ani za boha nepovolil. Když ale nebyl bordel ani na magnetu vypošťáku, ani v sítku ze strany, tak jsem se na ten uplně spodní vybodnul s tím, že ho zkusím až při další výměně.
A proto se chci zeptat,...při výměně oleje (vím že v manuálu je to jasné ale-po kolika kdo?)....když měníte, tak vždy vyšroubujete všechny ty vypoušťáky?.....a oba filtry dáváte nové při každé výměně?
Pak mám dotaz,...kamarád mi dal-že ho má navíc, TENTO ..kryt hydrauliky spojky proti rozmydlení, při prasknutí řetězu.Používáte to?....máte někdo zkušenost s převaným řetězem, který by rozmlátil tu pumpu té spojky?
A ještě na závěr přiložím foto té mojí Káti.Byla v pěkném stavu, když jsem jí kupoval a ještě jsem na ní nic moc nenalítal. Vypadá jak funglovka, motor šlape nádherně,...počítám, že na podzim už bude dost "obojovaná". Doufám, že mě tento rok povozí bez problémů.
Naposledy editováno 18.01.2011 18:41:23
Vespa píše: Matess727x> jj.
Jinak mě marko povídal že Opařany budou, ale jen jako samostatnej podnik mimo oficiální seriál endura..?
Každopádně to zní fakt pěkně, musím na sobě zamakat ať neudělám ostudu :)
Ať jen nespamuju, tak mě po mojí 450 zbyla větší 11-litrová nádrž, nafotím a nabídnu k prodeji.
Taky mám jednoduchou lyžinu na spodek motoru, je to jen ohlej 5mm dural, ale neprůstřelnej a bez úprav namontovatelnej. CRD to není, ale lepší jak holej motor
...teď 28.1. je schůze Motoklubu Enduro Tábor a tam by se to mělo asi dořešit.Ale Pavel P šefování předal už nástupci a co jsem jen z vyprávění Pavla, tak je kolem toho tolik starostí, že se do toho on už pouštět nechce.Ale uvidíme. Měl jsem v plánu, že bych si právě letos E.Opařany dal,...ale i kdyby bylo, tak budou kluci chtít, abych natočil a nafotil o Onduru Opařany nějaký pořádný film a fotky, aby bylo něco pořádnýho na web Enduro Motoklubu Tábor. A jinak,...ty a ostudu? ....jsem koukal na nějaký tvoje videa.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
[img]
a nádrž:
[img]
bohužel je černá, ale tvarově aspoň nerozšiřuje motorku v oblasti kolen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Tomino69 píše: Já mám na mé kačeně zase problem odtáhnout ten šroub ze sítkem zboku.ten imbus ze spod povoluju imbusákem a metrovou trubkou Ten kryt spojky mi připadá jako věc na okrasu-stačí prostě mít v cajku řetaz a je.Olej měnim po 10 hodinách pravidelně a měnim taky pravidelně oba filtry a všechny čistim-teda krom toho bočního sítka..Olej používám motul10w40 5100.
Jinak tvá ktm vypadá hezky-ale má je hezčí
Ten kryt na okrasu není...já už ho mám "lízlej"(majitelem přede mnou) ...filtry co druhou výměnu oleje...při první výměně oleje jsem zkontroloval i sítka,z boku a zezadu šlo vše OK,výpušťák zespodu byl boj...holt někdo to rád "na krev"....Olej Bel-Ray...
[img]
Naposledy editováno 18.01.2011 23:30:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Matess727x> pasovat by měl, v tomhle se rámy neliší. Když ne tak ho samozřejmě vemu zpátky
Jinak osobně jsem teď velkej fanda plastových krytů.. nic to neváží, nerezonuje, odolnost taky slušná, lehce sundávací.
Problém může být asi jen když trefíš ostrej úzkej kámen nebo železnej prut "na komoru", je fakt že v tomto je dural nedostižnej.
Kryt na spojkovou pumpu nemám, ale být tebou, tak ho tam nechám.
Kryt motoru teď s tatíkem řešíme, zatím je hotovej mustr z papíru, zkusíme to udělat z 2mm hliníkovýho plechu - tabule plechu 2x1m stojí cca 1.200 Kč a nejlevnější kryt jsem našel od SW MOTECH stojí 2.200 Kč
Jinak Kačena je pěkná, taková leštěnka
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
Hele, o tvém JOFFu už jsem tu moc četl a viděl, taky bych se chtěl někdy zúčastnit, tak dej vědět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
LuVo píše: Matess727x> no nevím, jestli po odpojení baterie nemusíš nastavit rozměr kola. Tady na webu je ke stažení uživatelská příručka, kde je i nastavování budíku. Stáhnul jsem si jí, ale nikdy jsem se nedokopal k tomu, abych jí pořádně přečetl
...kterou konkrétně jsi si stáhl z té nabídky? ...koukal jsem na to, ale tam je nastavení budíku z 06 a 04 má jinej budík. Ale u 04 je stejnej jak u Husaberga, tak snad mi to někdo ukáže. Asi to bdu tak jak říkáš,...páč já v tom budíku nemám tu malou baterku, tak se to nastavení asi právě po odpojení od baterie restartovalo.
Naposledy editováno 18.01.2011 22:03:54
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
edit: jo a o tvým offu bych taky přemýšlel
Naposledy editováno 18.01.2011 23:03:03
2 reakcí na tento příspěvek KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 450 EXC 04 ...vše o ní.
no ty pneu jen stručně, 754 je neskutečnej špalek, někdo to přirovnává k C04 ale tá má větší špunt/kostku a hlavně jiná směs, takže to je ten velkej rozdíl...ten předek opravdu těžko radit, na univerzál bych dal i C21 nebo C19 ale žlutý a na mokro C15 samo žlutý..