2 reakcí na tento příspěvek Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
selkie píše: ja ninju mel, muj nazor na tu masinu je asi takovejhle - sice mela bozi motor, kterej jel uz od volnobehu jako debil, ale jinak to byla tezka, dlouha, rozvalita, nebrzdici mrdka...
A jakou mašinu jsi měl předtím? Nebo srovnáváš s monstříkem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
kawapepek píše: selkie> Nemohu souhlasit....Moje ZX-9R má plně natankovaná připravená k jízdě 214kilo....Nová K8 měla 212kilo a je to rok 2008...Ano těžiště je výš,proto se s ní musí manipulovat trochu silou,ale tak jsme chlapi ne??? Nebo jsi taková bábovka,že jsi z ní neměl sílu??? Rozvor je 1415mm,to je o 2 cm víc,než R1 z toho roku....Ano kapoty jsou rozvalité,velké,ale krásně se na ní ve 300km/h jede...Jo a brzdí....
ja ji nikdy nevazil, resil jsem vylozene jenom pocit z ty masiny a pocitove vazila 300 kilo - ja sem o tyhle mase rikal, ze je to sportovni cestak, takovej mensi blackbird nebo busa...300 mi jela jenom tachometrove
a ta moje fakt nebrzdila - castecne to vyresili raceovy desky, nez jsem stihnul dat pancerovy hadice, tak jsem ji dal pryc a koupil monstera, kteryho jsem pri prvni jizde postavil na predni
Čoveče, já postavím ZX9R r.v. 02 na zadní aniž bych jí musel točit a bez trápení spojky, bez trhání s řídítky a další. Čistě přes plyn už v nízkých otáčkách.
Brzdy ?! Že ti nebrzdila asi nebylo tím, že ZX9R nebrzdí. Většinou TOKICO brzdy 3 písty. Všechny mají ve většině případů 2 pístové brzy ( to znamená 6 píst oproti 4 pístům na předním kole )
Naposledy editováno 10.01.2011 14:33:41
kdyz jsem vedle sebe videl R1 a ZX9R, tak to bylo jako Lupo vedle sedmy
Brzdy - ano, skutecne to nebrzdi, vepredu jsem sestipistky mel, kdyz jsem na ten autobus vlezl z erjednice, tak to proste nebzrdilo...ve chvili, co jsem presedlal na Monstera, tak jsem nechapal - uplne jina dimenze brzdeni. Ani ve snu by me nenapadlo zmacknout packu tak moc, jako jsem si to s klidem dovolil na Ninje
Jeste to napisu jinak - Ninju ano pro toho, kdo ma rad pod sebou "ingot", proste kus masiny...ale ja na takovyhle Harleye moc nejsem...problem s brzdenim dost vyresi, jak uz jsem psal, pancerovy hadice a raceovy desky, popripade vymena za jinou znacku...jinak proti ty masine nic nemam, mozna bych si ji i znova koupil, jenom kvuli tomu motoru
Prvním, že za to moc taháš.
Druhým, velkým bržděním zadním kolem (smykem).
Pak ho vytaháš nesouměrně a nepomůžou napínaky, nic.
Každopádně záleží i na tom, jak se o řetěz staráš atd.
Osobně řetez s rozetama měním po cca 10 000 - 15 000 km.
selkie: JJ v pohodě, já jen aby nebyl odrazenej od ZX9R. Máš pravdu, že v porovnáním
s ostatníma motorkama (super sport) je fakt velká.
Možná to může být výhodou pro začátečníky.
Naposledy editováno 10.01.2011 19:25:37
1 reakcí na tento příspěvek Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
každopádně uvedené km jsou poctivé...Bůh ví,co jsi měl ty za stroj,má to černej rám,bůh ví,jak to bylo domrdaný...S tou výdrží origo řetězovky mi dalo za pravdu více majitelů...
PS k tomu,že nebrzdí,ano na okruhu je oproti konkurenci v prdeli....na to,aby se u 6ti pístků Tokico vyvolal pořádnej brzdnej účinek,je potřeba určitě poměrně velká síla na páčce...Ale nikdy se mi nestalo,aby mi v běžnym provozu někdo ujel jen kvůli brzdám...Nikdy jsem je nepromáčkl,a nikdy jsem nemusel říct to nebrzdí...Ano,jsou o moooc lepší brzdy,ale v provozu jsou pořád konkurence schopný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
kawapepek píše: PS k tomu,že nebrzdí,ano na okruhu je oproti konkurenci v prdeli....na to,aby se u 6ti pístků Tokico vyvolal pořádnej brzdnej účinek,je potřeba určitě poměrně velká síla na páčce...Ale nikdy se mi nestalo,aby mi v běžnym provozu někdo ujel jen kvůli brzdám...Nikdy jsem je nepromáčkl,a nikdy jsem nemusel říct to nebrzdí...Ano,jsou o moooc lepší brzdy,ale v provozu jsou pořád konkurence schopný...
nevim, ja byl dycky zvyklej brzdit dvema prsty, misto toho, abych mackal packu pomalu celou rukou...o gixeru napises, ze ti jeho brzdy pripadaj gumovy, ale kawa podle tebe brzdi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
selkie píše: nevim, ja byl dycky zvyklej brzdit dvema prsty, misto toho, abych mackal packu pomalu celou rukou...o gixeru napises, ze ti jeho brzdy pripadaj gumovy, ale kawa podle tebe brzdi
Bavím se teď o běžném provozu...Suza měla být nářadí na okruh a musím přiznat,že mě brzdy,jaký dávaj na takovouhle raketu velmi zklamaly...Nesmíš porovnávat účinek brzd s dávkovatelností...U Suzy se výrazně měnil tlakový bod brzdy a pokud bylo teplé počasí,tak člověk nevěděl,kde v tu chvíli ta brzda začne brzdit(poloha páčky)....U kawy je tlakovej bod stálej...Nutno podotknout,že na kawě mám destičky SBS(nejměkčí složení) a brzdovku Motul 5.1.Suza měla vše origo,tam jsem nestihl nic poladit...
1 reakcí na tento příspěvek Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Je to všechno o zvyku a jak ti co vyhovuje,
Jek sem s VFR, Fárošem a několik dalších, Fakt je, že brzda u Kawi ZX9R r.v. 02 je tužší ale brzdí velmi dobře.
V podstatě brzdit se správně má oběma brzdama. Přední 70% a zadní 30%.
kawapepek píše: Bavím se teď o běžném provozu...Suza měla být nářadí na okruh a musím přiznat,že mě brzdy,jaký dávaj na takovouhle raketu velmi zklamaly...Nesmíš porovnávat účinek brzd s dávkovatelností...U Suzy se výrazně měnil tlakový bod brzdy a pokud bylo teplé počasí,tak člověk nevěděl,kde v tu chvíli ta brzda začne brzdit(poloha páčky)....U kawy je tlakovej bod stálej...Nutno podotknout,že na kawě mám destičky SBS(nejměkčí složení) a brzdovku Motul 5.1.Suza měla vše origo,tam jsem nestihl nic poladit...
bezny provoz = dodrzovani pravidel silnicniho provozu? tak to se snad nema ceno o tomhle bavit...tam dostatecne brzdi i yuki
ucinek a davkovatelnost spolu souvisi, takze to porovnavat musim - k cemu mi je, ze jsou brzdy krasne davkovatelny, kdyz nemaj zadnou ucinnost?
mmm, uprava brzd...proc?
Alexbox píše: Především jde o tom, aby to vyhovovalo mladému.
Je to všechno o zvyku a jak ti co vyhovuje,
Jek sem s VFR, Fárošem a několik dalších, Fakt je, že brzda u Kawi ZX9R r.v. 02 je tužší ale brzdí velmi dobře.
V podstatě brzdit se správně má oběma brzdama. Přední 70% a zadní 30%.
tak to kazdopadne, nejlepsi bude, kdyz se na tom sveze a uvidi, jestli to ma a nebo nema smysl - ale za sebe muzu rict, ze prvni, co mi prolitlo hlavou hnedka pote, co sem sednul na ninju bylo "co to je za kurva autobus?"...casem se to ale zlepsilo, obrovskou vyhodou bylo, ze se na tom fakt dalo cestovat
70 ku 30...jak tohle udelas, to by me zajimalo
ja zadkem brzdim jenom ve dvou nebo na vode
k cemu zebravy voko, kdyz muzeme v naklonu prepnout volnou rukou na rezervu
Naposledy editováno 10.01.2011 21:52:18
2 reakcí na tento příspěvek Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
1998 až 2001 je opravdu v rozmezí 2až 6 tis vzteklejší,než model 2002 a 03...
je pravda,že byla na svou dobu zastaralá-ale přesto lidi šli a koupili si ji-že nevíš proč???
jediny, proc by si nekdo tuhle masinu znova kupoval, je motor (i kdyz u toho novejsiho nevim)...jinak me zadnej logickej duvod, krom fandovstvi znacce, nenapada
kolegovy z prace taky porad rikam, ze VW je mrdka a on si je porad kupuje - ze nevis proc?
1 reakcí na tento příspěvek Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
joa, s tim farosem mas recht, kamos ho ma a kdyz jsme jeli z Duby, tak me na rovince zacal predjizdet, jenze ja tam mel petku, jak jsem dal sestku, tak papalala - spatne to rozdejchaval
Každopádně můj největší problém stále zůstává- neznám nikoho, kdo tomu rozumí a byl by ochotnej se mnou nějakou prohlídnout a projet. Neznáte někdo někoho? Jedná se mi o devítku z Vysokého Mýta, odkaz jsem na ni sem už dával. Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Zdarec, není problém se s tebou zajet na nějakou podívat. Většinou se stejně za motorkama jezdí koukat po všech koutech ČR.
Mám kamarádku v motoshopu, tak má na výběr ze všech značek otorek, na vyzkoušení.
Tam si můžeš každou vyzkoušet a uděláš si o nich obrázek sám.
Má tam tuším vše R1, R6, GSX-R, Fároše, Kawu nevím ale tu mám já ZX9R 2002, tak není problém si jí také vyzkoušet.
605 021 592, můj tel.
Naposledy editováno 11.01.2011 07:09:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Jinak žádnou R1 ani R6 nechci, Hondu taky ne. Zůstanu u Kawasaki.
Teď jsem v práci, tak na ICQ nemůžu, můžeš mi napsat kdy budeš online? Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Ninja je jedna z motorek,kde víc poznáš zkušební jízdou,než pohledem...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja | Lukas93cze | 5 | 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |