globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VW Multivan
 
29.12.2010 v 23:41
Nemáte někdo zkušenost s převážením motorky v Multivanu?jestli se tam vejde, pro příklad R6

Dík

VW Multivan

1.1.2011 v 00:34 | Nahoru | #61
takovy TAZ 1203 nebo žuk to si myslim že by ti stačilo a bohatě

VW Multivan

1.1.2011 v 11:04 | Nahoru | #62
Kámoš to teď zrovna prodává,má to poloobytné,motku vozí vzadu na příčném orig nosiči(vozí Biga) ,já mu to servisuju,takže vím,že je to v cajku a kdybych pro letošní rok neměl jiné priority,tak bych si to koupil já sám!!!Jestli chceš kontakt,napiš mi do profilu. P-H

VW Multivan

1.1.2011 v 11:14 | Nahoru | #63
Já doporučuji Transita Tourneo v longu, vejdou se tam v pohodě 2 motorky, 6 lidí a spousta zavazdel a nářadí. Je to asi jediný auto s takovým uspořádáním na trhu a jsem moc rád že jsem ho na podzim sehnal . 140 k, dvouzónová klima není co řešit .

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

1.1.2011 v 12:36 | Nahoru | #64
Ahoj tak to tu pročítám a tak mě napadlo velké combi a přívěsový speciál taky možnost.Jinak dnes ty levnější značky užitkovejch vozů,které tu padly(Fiat,Renault apod.)nabízejí dle mého názoru již téměř srovnatelnou muziku a ještě zbyde na novou motorku

(reakce na) VW Multivan

1.1.2011 v 13:26 | Nahoru | #65

Mates Picco píše: Mariano, velikej rozdíl který je v palubce je ten a to je ten rozdíl, který je mezi Transporterem a Multivanem, že u Transportera není integrovaný popelník vedle ředící páky, což je i dlouhého Multivana, protože by tam nešlo dát 2sedadlo spolujezdce.Jinak mockrát děkuju za tu letošní statistiku. Kde jsi ji vyštrachal?????



aha...zas tak jsem to nezkoumal. jako nekuřák

vyštrachal - komunikační server mezi importérem a autosalony

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

1.1.2011 v 14:17 | Nahoru | #66
Martycok> bohužel se trío vivaro/trafic/vanette sere - zeptej se lidí, kteří mají přes 200 tkm. většinou rozvody a spojka.
u tria expert/jumpy/scudo taky spolehlivost nic extra, navíc jsou o chlup menší
hiace a ostatní japonské/korejské dodávky jsou většinou menší a technologicky o krok zpátky (což jim na druhou stranu dává dobré předpoklady na spolehlivost). navíc v nich chlap evropských parametrů trpí klaustrofobií a nepohodlím
malý tranzit/tourneo a vito/viano jsou jedinými konkurenty transporteru/caravelle/multivanu, co se týká spotřeby, servisu, spolehlivosti, atp. ale jízdními vlastnostmi je vw o chlup vpředu (nejel jsem s novým vitem/vianem modelu 2011).

jinak transportery a spol. 2003-2005 (první t5) byly taky - spolehlivostí - sázka do loterky

pak už jsou "velký" dodávky - lt/crafter, sprinter, ducato/jumper/boxer, movano/master, větší tranzity, apod. které jsou sice na převoz motorek a vercajku vhodnější, zase s tím těžko poveze manželka děti do školy a nevejdou se na výšku do většiny krytých parkovišť u nákupních středisek (je fakt, že tohle nemusí zajímat moc lidí mimo prahu). navíc mají vyšší provozní náklady.

nebo pak velký pick up typu navara, ranger, l200, amarok...ale tam není motorka schovaná a střecha pro přespání

(reakce na) VW Multivan

1.1.2011 v 21:21 | Nahoru | #67
mariano>

Tak nepresne. Asi jo Uprime. Tech variant T4 je asi milion!!! V tom aby se cert vyznal.

Odkaz nemam. Na zavodech to jeden ma a moc se me to libilo. Zrejme je to origo drzak VW.

(reakce na) VW Multivan

1.1.2011 v 21:26 | Nahoru | #68
mariano>
Spousta lidi si neuvedomuje,ze pokud bude auto pouzivat pro normalni jezdeni, tak je potreba pocitat s vyskou auta,delkou auta, rejdem atp.

VW Multivan

1.1.2011 v 22:25 | Nahoru | #69
mám transportéra t5 a r1 tam dam svou a ještě kamarádovou a celkem v pohodě

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

2.1.2011 v 10:49 | Nahoru | #70
Tak to vypada ze se asi zacnu poohlizet po te Caravelleto by mi melo snad vyhovovat.Daj se tedy vyndat sedadla?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 13:24 | Nahoru | #71

čihy926 píše: Tak to vypada ze se asi zacnu poohlizet po te Caravelleto by mi melo snad vyhovovat.Daj se tedy vyndat sedadla?



Na zadni trojsedak budes potrebovat naradi u multivana ji vyndas i bez nej. Ja jsem auto resil take cca 2 mesice vymejsleni jake od mercedesu renaultu VW citroenu atd a nakonec to vyhral Multivan t4 i kdyz ta cena je za tak stare auto strasna treba oproti renaultu. Caravella se da ale sehnat i v prodlouzene verzi. Do multaka se ale v pohode vejde 2,5m dlouha motorka.

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

2.1.2011 v 13:30 | Nahoru | #72
Ty vole vy mi dáváte

Murkin>mrknul ses mi prosim po nejakem tom jetem laufu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 13:52 | Nahoru | #73

čihy926 píše: Ty vole vy mi dáváte

Murkin>mrknul ses mi prosim po nejakem tom jetem laufu?



Az do zejtra na praci ani nesahnu
Jinak na toho multaka si priprav od 250000,- vejs kdyz ma za neco stat a ma bejt pekne vybavenej.

VW Multivan

2.1.2011 v 14:07 | Nahoru | #74
U T5 žádné nářadí nepotřebuješ ani u Transportera, jen je ta 3sedačka těžká jako prase. Pokud budeš mít prodlouženou verzi, tak můžeš mít až 6 míst k sezení a 2 motorky se ti tam vejdou.To platí pro T4 i T5.

(reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 14:11 | Nahoru | #75
Murkin> jasný to nekvaltuje, jen si me tak napad jak ses tady objevil

VW Multivan

2.1.2011 v 18:08 | Nahoru | #76
tak jak uz tu vyse zaznelo ,pokud to bude i na normalni denni jezdeni tak se bude zvlast asi po preze nebo jinych vetsich mestech hure parkovat a tak pod. proto ja sem volil tu h1 ! vyspime se dva motka taky vejde a na zavody se taky v pohode nabalime!jo a pouzivam ji denne po meste ! samo pokud to bude jen na okruh tak koupim nejakej long ,ale ja sem to resil i jako osobak!
[URL=

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 19:31 | Nahoru | #77

Murkin píše: Na zadni trojsedak budes potrebovat naradi u multivana ji vyndas i bez nej. Ja jsem auto resil take cca 2 mesice vymejsleni jake od mercedesu renaultu VW citroenu atd a nakonec to vyhral Multivan t4 i kdyz ta cena je za tak stare auto strasna treba oproti renaultu. Caravella se da ale sehnat i v prodlouzene verzi. Do multaka se ale v pohode vejde 2,5m dlouha motorka.



Ahoj pane tak co uz jsi neco sehnal?Az koupis privez to ukazat ha. Kdyz bych mel prachy koupil bych novejsi T4 Multaka nez mam ja nakou 2002. Me ted prdla zadni pruzina. Koupil jsem jinou a vydesilo me jak je to nakople.

[img] u vas v klubu je na pridej tento.

R.V. 2001, červenec,model 2002, 2,5 TDi 111 kW, najeto poctivých a doložitelných 188 tis km, dovoz ze SRN v roce 2006,nyní druhý majitel - provozovatel autoservisu.Kompletně originál Generation výbava, vše co je v autě je přímo z výroby.V ceně 2 sady kol, letní na orig.hliník, zimní na plechu+orig.poklice.Servisní knížka,Navi, Maxidot, Klima,palub.poč.,nezávislé top.,vyhřív.sedáky, 7 sedadel po směru jízdy.Letos nová spojka, potahy, repase bufíku, 2009 rozvody na 181 tis km.
Cena: 330000 Kč

Naposledy editováno 02.01.2011 19:33:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 19:43 | Nahoru | #78
HAMLET> "10" let starýho VW za 330? jestli si takhle stojej cenově, tak to je síla. To bych radši "pár" kaček přidal a koupil si třeba Trafica. A měl doma funglovku a ne právě načlou korodující desetiletou káru. Nekoukám na ceny, dnes zrovna jsem byl v servisu VW a koukal tam na funglovku za 360. VW mám služební 1999 Transportera 2,4 klasiku, maximální spokojenost, ale provoz už stojí nějakou korunu a i když je kasle v zinku, tak prostě dost rezne. Nevěřím, že někdo může koupit deset let starý auto za 330 jestli ano, tak se omlouvám všem, co ho koupí...

(reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 19:46 | Nahoru | #79
HAMLET> Kdyz jsme jeli na dovcu tak treba takto a vedle motorky se dalo spat.

[img]

VW Multivan

2.1.2011 v 19:49 | Nahoru | #80
Jinak podobný téma je i tady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 19:58 | Nahoru | #81

wert píše: HAMLET> "10" let starýho VW za 330? jestli si takhle stojej cenově, tak to je síla. To bych radši "pár" kaček přidal a koupil si třeba Trafica. A měl doma funglovku a ne právě načlou korodující desetiletou káru. Nekoukám na ceny, dnes zrovna jsem byl v servisu VW a koukal tam na funglovku za 360. VW mám služební 1999 Transportera 2,4 klasiku, maximální spokojenost, ale provoz už stojí nějakou korunu a i když je kasle v zinku, tak prostě dost rezne. Nevěřím, že někdo může koupit deset let starý auto za 330 jestli ano, tak se omlouvám všem, co ho koupí...



Tam jde o to ze jsou v kurzu furt a novejsi T5 se dost serou. Typuju ze nove stalo tak 1.3mil v plne nalozi. Pozor ja mam 1999 a nerezne je to poctive rodine auto.Porovnavali sme to s FORDEM . v autosalonu a novej fort stojici v autosalonu je zespoda vic orezlej. Ja mam celej spodek stale orig nastrikanej nakou srackou jako vceli vosk to lepi. Treba moje 2.5TDI spotreba po Praze cca 6.5l az 7.2 a to za to taham. Za to nejezdi ani vetsina osobaku.Je jasne ze T4 transporter stoji polovic.Nejdrazsi a nejlepsi motor je 2.5tdi 151k ma jedinej prevodovku do rychla proto i min papa. Kdyz koupis slabsi motor je o 50-70tis levnejsi ale vic to zere a je linejsi.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 20:07 | Nahoru | #82
HAMLET> určitě má každá věc svého kupce, a třeba svou cenu má. No asi má. Jen mě zaráží ta cena za deset let starý auto. Asi ale 100 stejnejch aut ale 100 názorů. Od firmy, co jsem získal Transportera po skončení leasingu vím, že přešli z 2,4 atm. na 2,5 turba a prý to jsou nejhorší motory užitkovejch dodávek a do dvou let celá firma (asi 20aut) přešla na Vita. Sice vyšší pořizovací cena, ale rychlá návratnost v "bezúdržbě". A včil mudrujme

VW Multivan

2.1.2011 v 20:10 | Nahoru | #83
Motorka se vejde i do VW lupo.......

[img]

(reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 20:15 | Nahoru | #84

wert píše: HAMLET> určitě má každá věc svého kupce, a třeba svou cenu má. No asi má. Jen mě zaráží ta cena za deset let starý auto. Asi ale 100 stejnejch aut ale 100 názorů. Od firmy, co jsem získal Transportera po skončení leasingu vím, že přešli z 2,4 atm. na 2,5 turba a prý to jsou nejhorší motory užitkovejch dodávek a do dvou let celá firma (asi 20aut) přešla na Vita. Sice vyšší pořizovací cena, ale rychlá návratnost v "bezúdržbě". A včil mudrujme

Asi jo vec nazoru. Ja ho mam uz 5let a max spokojenos az na tu zacinajci poruchovost ale jen drobnosti ale ma narok 650tis najeto. Vic info najdes na www.transporterclub.cz Auto s motorem 1.9 ,2.4 nema cenu brat. Dost lidi co ma 2.5tdi s 102kw dava motory 111kw Daji se sehnat za cca 40-60tis a maji malo najeto.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 20:53 | Nahoru | #85
wert> Musis ale rict, co to bylo za VW 2,5 TDI. Neverim, ze jim odesli treba motory typ AXL(klasicke TDI 2,5 111KW) ACV(TDI 2,5 75Kw) a podobne. Jako ze obcas odejde vaha vzduchu a nebo turbo, tak to je zcela beznej jev u vsech znacek.
Ja zas znam opacnej priklad a to , ze zkusili nakoupit Vito, protoze se jim zdali drahe Transportery. Koupili par "zkusebnich" kusů a u toho i zustalo. Asi nejvic jim vadili jizdni vlastnosti.
Abych se ale priznal, tak uz to nejaky rok nesledeju, protoze mam uz davno vybrano Jen na to mit penize

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

2.1.2011 v 20:58 | Nahoru | #86
Werte, Vito vychází při stejné výbavě o cca. 100 - 150 000 levněji, než VW, takže důvod byl jiný, ale cena určitě nee.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 21:01 | Nahoru | #87
spalovac> Jednalo se o užitkové servisní dodávky, po bližších informacích jsem se nepídil
P.S. a co sis vybral? kdyby byly love?

(reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 21:05 | Nahoru | #88
Mates Picco> jak jsem vyslechl, tak jsem napsal (asi to opravdu není objektivní, když nevím o jaký typ šlo). S nostalgií pan ředitel vzpomínal na 2,4 klasiku a posteskl si, že 2,5 s turbem se jim bohužel strašně serou( tak že koupí Vita. Nic víc, nic míň. Jen kdykoliv jedu kolem firmy, tak tam ty mercedesy stávaj.. je to ale už několik let zpátky..

1 reakcí na tento příspěvek VW Multivan

2.1.2011 v 21:06 | Nahoru | #89
Jestli to je na mně, tak já mám T5 2,5 TDI 96Kw Long 4 motion a neměnil bych za žádný jiný auto na světě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VW Multivan

2.1.2011 v 21:11 | Nahoru | #90
Mates Picco> Já jezdím asi 6 let s Transporterem 2,4 a rovněž spokojenost na cesty "kolem" komínu) je to úžasný "traktor" a bezúdržbovej. Lepším modelem jsem neměl možnost se svézt. Rád bych se třeba svezl a porovnal. Soukromě mám Viano 6V třílitra 208 koní a to je trochu jiná liga
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist