Chci se teda zeptat jestli je to normalni ci zda s tou baterii muze neco byt spatne? Startovat sem nezkousel, ale predpokladam, ze by to v klidu chytlo.
1 reakcí na tento příspěvek Baterie MiGM, zvlastni chovani
1 reakcí na tento příspěvek Baterie MiGM, zvlastni chovani
1 reakcí na tento příspěvek Baterie MiGM, zvlastni chovani
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie MiGM, zvlastni chovani
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie MiGM, zvlastni chovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie MiGM, zvlastni chovani
1100Virago píše: Bubrak ZX10R: Akumulátor máš v pořádku, zato měřák stojí za houby Čím jsi to měřil?
normalni multimetr za par stovek dycky meril v pohode celkem, jen mam asi odpalenou pojistku na mereni maleho proudu, to je neustaly problem, ze ten kabel neprepojim kdyz tam tece vic a vim to
proste me prekvapilo ze tam bylo vic nez 12.8, coz bylo doposavad maximum co sem na baterii kdy nameril
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie MiGM, zvlastni chovani
Poggy píše: Napětí na prázdno ti nic neřekne. 13V je v tomto režimu celkem běžný. 12V ukáže i když je tam málo elektrolitu. Světla jsou malá zátěž, ale pokud bys zapnul všechny, pak by to možná něco řeklo. Nejlepší co můžeš doma udělat je startovací zkouška. Napětí při startu by ti nemělo klesnou pod 9,5V. Pak je aku "mrtvá". Jinak ideálně by měla držet cca 10,5V při startu. Ale po roce se nezničí. Navíc tyhle aku už jsou dnes celkem odolný. Jen dobij a nech být. Popřípadě ještě jednou za měsíc až dva. Pokud bude na jaře bezproblémů startovat, nechaůl bych jí tam bez obav.
jasny , tech 13 me proste prekvapilo, po 2 mesicich co to stoji na mraze, a to sem ji predtim asi nemel uplne dobitou, pac sem ji vyflusal gripama, hodinku dal na nabijecku (takovou tu velkou klasiku cervenou co ma stupnici do 9 A), a jel pak asi 150km. no mozna ji to nabilo uplne , nevim
1 reakcí na tento příspěvek Baterie MiGM, zvlastni chovani
Naposledy editováno 27.12.2010 16:56:44
Já měl něco okolo 12,5V bez zátěže a aku nevydržela víc než 3 starty. U auta to bylo obdobný. Elektrolit plynoval, ale hustota pořád na 75% (nejspíš tedy pokročilá sulfatace desek). Víc nabít nešla a napětí stejně držela dobrý. Jak dlouho potom ještě vydržela nevím. Ale auto stálo asi 8 měsíců v kuse v nevytápěné garáži.
Jedinej způsob jak aku nějak relevatně změřit je pod velkou zátěží (desítky amper, start nebo zkoušečkou na aku).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie MiGM, zvlastni chovani
Bubrak ZX10R: ...proste me prekvapilo ze tam bylo vic nez 12.8, coz bylo doposavad maximum co sem na baterii kdy nameril
No právě, těch 12,8 je napětí plně nabitého odstátého akumulátoru. Víc to může být leda brzy po nabíjení, kdy ještě napětí nekleslo na stabilní úroveň. Jenže to není tvůj případ, takže proto bych těm naměřeným hodnotám až tak moc nevěřil.
Buď tvůj multimetr ukazuje "za roh" kvůli zimě, nebo jak píše Vladimir, v něm končí baterie a díky tomu se na něj nedá příliš spoléhat.
1100Virago píše: No právě, těch 12,8 je napětí plně nabitého odstátého akumulátoru. Víc to může být leda brzy po nabíjení, kdy ještě napětí nekleslo na stabilní úroveň. Jenže to není tvůj případ, takže proto bych těm naměřeným hodnotám až tak moc nevěřil.
Buď tvůj multimetr ukazuje "za roh" kvůli zimě, nebo jak píše Vladimir, v něm končí baterie a díky tomu se na něj nedá příliš spoléhat.
ok ok diky za vysvetleni, prozkoumam ten merak
4 reakcí na tento příspěvek Baterie MiGM, zvlastni chovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie MiGM, zvlastni chovani
dr.dainese píše: To je blbost,máš špatný regulátor dobíjení...páč na motce je palubní napětí 12V, tak přes 12V už je špatně ... musí tobýt do12ti ... hledal bych u regulátoru dobíjení...asi je v řiti
to bude dobry, doporucuju vic ovoce a zeleniny
P.S: Prozradte mi, co znamena zkratka MiGM ?
1 reakcí na tento příspěvek Baterie MiGM, zvlastni chovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Baterie MiGM, zvlastni chovani
banda1250 píše: Já včera naměřil 12,48V tak jsem se na ňáký dobíjení zatím vysral.
To ja tech 12.98 hned frknul na nabijecku.
Akorat mi bracha privrel kabel do okna kdyz sem nebyl doma a pak rikal, ze ta nabijecka nesviti, jen nejak blika divne, tak sem mu rek, at to radsi odpoji aby mi jeste neshorela motorka kdyby se to v tom skripnuti nejak vyzkratovalo. Ale jestli to bylo ok, a nabijecka blikala mozna ze uz to bylo dobity uplne, mozna.
1 reakcí na tento příspěvek Baterie MiGM, zvlastni chovani
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |