paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč v Británii ano a u nás ne?
19.12.2010 v 11:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 16:48 | Nahoru | #61

WhiteS píše: Jawa byl omyl... stydím se za ní ...



Proč musíš pořád trapně narážet na všechno ? .. se pořád hádáš ? hledáš konflikty a provokuješ to tě to tak baví ? je to smutný ....

e- Jawa je LEGENDA ! a to jí nikdo nevezme !

Naposledy editováno 20.12.2010 16:50:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 16:56 | Nahoru | #62

chAZz^ píše: Proč musíš pořád trapně narážet na všechno ? .. se pořád hádáš ? hledáš konflikty a provokuješ to tě to tak baví ? je to smutný ....

e- Jawa je LEGENDA ! a to jí nikdo nevezme !



Bohužel, kámo, Jawa je oproti Japoncům 100 let za opicema... ...

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 16:57 | Nahoru | #63
Kdyby to byla taková legenda, jezdí na ní v ČR skoro každej - ale většina dá přednost motorkám zahraniční produkce - takže to asi taková "legenda" nebude...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 16:58 | Nahoru | #64

WhiteS píše: Jawa byl omyl... stydím se za ní ...



Tebe bych strašně rád viděl v situaci, kdy by ti byly k ho*nu peníze, auto, motorka, barák atp. a musel by ses postarat sám o sebe a ještě i o někoho jinýho. Takovou nějakou tvrdou realitu. Bylo asi zábavný tě sledovat. Třeba jak štípeš dříví, rozděláváš oheň, chytneš a vykucháš slepici ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:04 | Nahoru | #65

Piwell píše: Tebe bych strašně rád viděl v situaci, kdy by ti byly k ho*nu peníze, auto, motorka, barák atp. a musel by ses postarat sám o sebe a ještě i o někoho jinýho. Takovou nějakou tvrdou realitu. Bylo asi zábavný tě sledovat. Třeba jak štípeš dříví, rozděláváš oheň, chytneš a vykucháš slepici ...



Dříví naštípu, oheň rozdělám, ale honit a kuchat slepice v 21. století vážně zapotřebí nemám.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:04 | Nahoru | #66
WhiteS> přestěhuj se prosím do jiného tématu,děkuji.

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:07 | Nahoru | #67
WhiteS> To já jen kdybys prostě musel ...

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:08 | Nahoru | #68

karlos650 píše: WhiteS> přestěhuj se prosím do jiného tématu,děkuji.



Je tu o mně založený fórum - veškeré věci o mně řešte tam . Zde vyjadřuji osobní stanovisko k tématu .

Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:09 | Nahoru | #69
dejte mu někdo už ban na doživotí- do konce života .. :D ...

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:29 | Nahoru | #70
jawa 350 je sice zastaralá,ale při základní údržbě slouží ke spokojenosti.Měl sem 639 a byl sem spokojený...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:31 | Nahoru | #71

V.e.n.c.a__zr7s píše: jawa 350 je sice zastaralá,ale při základní údržbě slouží ke spokojenosti.Měl sem 639 a byl sem spokojený...



Neříkám, že neslouží. Spíš tam stojí za hovno ovládání, zpracování, vzhled. Všechno jde ztuha...

Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:32 | Nahoru | #72
WhiteS> chlapče, di se vysrat!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:33 | Nahoru | #73

WhiteS píše: Bohužel, kámo, Jawa je oproti Japoncům 100 let za opicema... ...



Jawa se stala legendou v dobach kdy byli japonci sto let za opicema a to uz ji nikdo neodpare.Jejich dnesni produkce je spis pro legraci to je fakt, ale dejiny to nezmeni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:33 | Nahoru | #74

karlos650 píše: WhiteS> přestěhuj se prosím do jiného tématu,děkuji.



Sním či bdím, já vidím, moudra jako šafránu

Já na jawce (350) jezdim už dobrejch 7 let...sjezdil jsem s ní všechno možný i nemožný, jednou jsem ji moh vyměnit za osíka (Ukrajina), jednou za hondu africa twin(Holandsko)...však vždy když jsem ji vymazlil, tak vydržela běžně 30000 jen s drobnou údržbou...je fakt, že cokoli se mi po cestě poskákalo se dalo do kupy z podsedadlový mototechny, oprava byla provedena kladivem a kusem drátu ze sousedova plotu...dneska mam mimo jawku taky jednu italku, ale když chci jet někam daleko, vždy sáhnu po jawce, protože to je jistota...

...v řeči čísel: při najetí 10000 km ročně činí ekvivalentní náklady na km (včetně servisu a pojištění atd...) cca 1,5 - 2 kačky...když jsem to přepočítal na italku, tak číslo znělo 6 - 7 kaček

Za mě, pokud má někdo hluboko do kapsy, je srdcař né závodník, a prostě musí jezdit, tak je pro něj jawka velmi dobrá volba ...že je trochu zastaralá, smrdí, kroutí se...to je přeci příznakem temperamentu a impulzů života

Já se za to nestydim, prostě minimálně do důchodu budu mít doma nějakou jawku i když bude ve stejné garáži stát hafo novějších, vždy na ní s láskou sednu a šlápnu na archaickou multiunkční nakopávačku

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:36 | Nahoru | #75
WhiteS> nesmíš být rozmazlený.jawka tě naučí...i v zátočinach se s ní dá jet velmi svižně.za rok sem na ní najel 10 000km jen při základní údržbě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:39 | Nahoru | #76

assassin píše: Jawa se stala legendou v dobach kdy byli japonci sto let za opicema a to uz ji nikdo neodpare.Jejich dnesni produkce je spis pro legraci to je fakt, ale dejiny to nezmeni.



V minulosti špatná nebyla - ale v současnosti jsou její zastaralý modely a technologie k smíchu...

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 17:57 | Nahoru | #77

WhiteS píše: V minulosti špatná nebyla - ale v současnosti jsou její zastaralý modely a technologie k smíchu...


Nejenže špatná nebyla,třeba v roce 1958 byla Jawa nejoblíbenější značka ve sladké Francii.Je to prostě legenda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 18:51 | Nahoru | #78

WhiteS píše: V minulosti špatná nebyla - ale v současnosti jsou její zastaralý modely a technologie k smíchu...



konečně to začínáš chápat to co jsem ti tloukl do hlavy (sundal si kus gelu a pochopil jsi to nebo jak to bylo ? )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 18:55 | Nahoru | #79

chAZz^ píše: konečně to začínáš chápat to co jsem ti tloukl do hlavy (sundal si kus gelu a pochopil jsi to nebo jak to bylo ? )



Na vlasech mám modelační gumu od Taftu . Gel vlasy zbytečně kudrnatí .

Naposledy editováno 20.12.2010 18:55:16

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 19:05 | Nahoru | #80
No co, každej jezdí na tom, co mu vyhovuje. Mně holt zastaralý motorky, protože jsem na ně zvyklej a nepotřebuju po silnici lítat jak splašený torpédo. Jinej by na to nesedl, protože se na tom stroji necejtí nebo se mu to špatně ovládá. Proti gustu žádnej dišputát. Ale kdyby Jawa konečně vytáhla ten slibovanej novej silostroj, i přesto že mám na čem jezdit, asi z nostalgie a lásky ke značce svejch klukovskejch let bych do ní šel i když to bude nějakej čtyřtakt. Číza už nevyrobí nikdy nic, tož co mi zbejvá

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 19:19 | Nahoru | #81

Bimbam píše: No co, každej jezdí na tom, co mu vyhovuje. Mně holt zastaralý motorky, protože jsem na ně zvyklej a nepotřebuju po silnici lítat jak splašený torpédo. Jinej by na to nesedl, protože se na tom stroji necejtí nebo se mu to špatně ovládá.



Proti gustu žádnej dišputát. Ale kdyby Jawa konečně vytáhla ten slibovanej novej silostroj, i přesto že mám na čem jezdit, asi z nostalgie a lásky ke značce svejch klukovskejch let bych do ní šel i když to bude nějakej čtyřtakt. Číza už nevyrobí nikdy nic, tož co mi zbejvá

Mohu jenom souhlasit!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 21:06 | Nahoru | #82

Sofía píše: Sním či bdím, já vidím, moudra jako šafránu

...v řeči čísel: při najetí 10000 km ročně činí ekvivalentní náklady na km (včetně servisu a pojištění atd...) cca 1,5 - 2 kačky...když jsem to přepočítal na italku, tak číslo znělo 6 - 7 kaček

Za mě, pokud má někdo hluboko do kapsy, je srdcař né závodník, a prostě musí jezdit, tak je pro něj jawka velmi dobrá volba ...že je trochu zastaralá, smrdí, kroutí se...to je přeci příznakem temperamentu a impulzů života

Já se za to nestydim, prostě minimálně do důchodu budu mít doma nějakou jawku i když bude ve stejné garáži stát hafo novějších, vždy na ní s láskou sednu a šlápnu na archaickou multiunkční nakopávačku


Krásně napsáno.. mimochodem-peníze, které jsem nedávno zaplatil v servisu za výměnu pár ložisek a gufer na BMW, jsem ani omylem neutratil za všechny díly na tři jawy a jednu ČZ, které jsem kdy vlastnil...

2 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 22:13 | Nahoru | #83
Proč sme tak chudej narod, proč sem se tu narodil!!! no to by jeden blil

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 22:15 | Nahoru | #84
Blade500> Bejt chudej není zas tak hrozná nemoc - aspoň to podporuje lidovou tvořivost

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

20.12.2010 v 22:18 | Nahoru | #85

Blade500 píše: Proč sme tak chudej narod, proč sem se tu narodil!!! no to by jeden blil

Se odstěhuj do Somálska, když se ti tu nelíbí

Enthropy píše: Bejt chudej není zas tak hrozná nemoc - aspoň to podporuje lidovou tvořivost

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

21.12.2010 v 07:58 | Nahoru | #86
Pořídil jsem si 25 let starou Suzinu za 21 tisíc(přibližně bazarová cena Jawy 350-640) a díky povodním jsem jí musel komplet rozebrat.Pánové musím říct,že jawa je sice moje srdeční záležitost,ale nedá se s japoncem vůbec srovnat!!!Kvalita svárů,šroubů materiálů je někde úplně jinde.A navíc ....4 válec,3 krát kotouč,přepákování a kyvka komplet v jehlových ložiskách..to vše a mnohem víc za 21 tis?Je to 25 let stará mašina,ale pořád daleko lepší než zánovní 350tka.Měl jsem 350/640 tramp rv 2002 Oilmaster ,takže mám co srovnávat...
Takže Jawáci jawky naleštěte a schovejte do garáže a pořiďtě si starého (když tedy nemáte na nového) japonce
Obtížnost servisu srovnatelná s Jawou a radost z jízdy nesrovnatelně jinde.
A pokud se o japonce staráte tak jako se staráte o Jawu,tak Vás ještě přežije
Jen můj názor a zkušenost....

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

21.12.2010 v 08:29 | Nahoru | #87

WhiteS píše: Na vlasech mám modelační gumu od Taftu . Gel vlasy zbytečně kudrnatí .



Hele a nedělá to problémy při sundavání helmy? Jako jestli se to nějak netáhne? Já, tedy jezdím jen podělanejch 13let, jsem dával gumu vždycky jenom na ráfek...na hlavě mi to přišlo trochu směšný...no, nebyla od Taftu...většinou od Michelinu, nebo Pireliho ... co se dá na tý Tafťácký najet ? ...já dělám tak max 5000km ...

Jednou mi jeden padesátník řekl (bylo mi asi 22let) ..." teď dlouho poslouchej, moc nemluv ...vždy seď, nikam se nehrň a poslouchej lidi co kolem mluvěj, v práci, doma, kdekoli... koukej jim do očí a poslouchej co říkaj, snaž se nad tím uvažovat ...no a až ti bude tak nějak 35let...začni OBČAS i mluvit...no a po 45letech už mluv ...když bude někdo, kdo tě bude chtít poslouchat " (Byl to moc chytrej Švícar) ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

21.12.2010 v 08:31 | Nahoru | #88
Ondrero> Absolutní souhlas ...(díly sice dražší, ale potřebuješ jich 1/10)
Otázkou zůstává co se bude dít s těmi dnešními přetechnizovanými stroji plnými elektroniky za 25let ...

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

21.12.2010 v 08:56 | Nahoru | #89

Sema píše: Krásně napsáno.. mimochodem-peníze, které jsem nedávno zaplatil v servisu za výměnu pár ložisek a gufer na BMW, jsem ani omylem neutratil za všechny díly na tři jawy a jednu ČZ, které jsem kdy vlastnil...



I když občas si řikám, že jsem tu jawku měl za oslíka vyměnit...ale on neměl boční nosiče

Enthropy píše:Blade500> Bejt chudej není zas tak hrozná nemoc - aspoň to podporuje lidovou tvořivost



...ono boháči co maj velký majetky, maj s nima taky velký starosti ..."neb z nouze či lenosti vznikají největší vynálezy" ...Jan Jánský (nalezitel dělení krevních skupin)

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

21.12.2010 v 08:58 | Nahoru | #90
t_freedom> Za 25let tady bude plno bordela,na kterým se nebude dát jezdit.
Jen k tomu tématu Jawa. Jawu mám rád ze srdce.Je to legenda,ale ne pro dnešní hodně mladou generaci.Ti to nezažili,když někdo chtěl moto a oprášil starou Kývu,popř.Panelku a po x letech nažduchl a stal se motorkářem.Ty doby jsou pryč a my na mě nezapomenem.Začínali jsme tak všeci narození za Husáka a dříve.Dnes mám jeden kousek doma a je to pro mě srdcovka.
Jenže je pravda,že Jawa už dnes na dnešním trhu hodně zaostává.Když mají plnit nějaké normy jiní výrobci (a kolik je čínských mašin co splňují),tak proč ne i Jawa.Je to jejich problém a kam to dotáhli,tam to dotáhli sami.Škoda,že ta Škodovka nevyrábí stále 105,120,atd s jediným rozdílem co udělala Jawa,že za 15let akorát technicky změnit zapalování v bezkontakt.Ty by šli panečku na dnešním trhu na dračku.Němci by prodávali Varťany a Trabíky a všeci by se o to rvali (myslím v původním provedení).
Stejně už to není naše výroba.Hovgh

Naposledy editováno 21.12.2010 09:03:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist