1 reakcí na tento příspěvek Nakopávání KTM 300 EXC
Naposledy editováno 05.10.2010 19:34:20
2 reakcí na tento příspěvek Nakopávání KTM 300 EXC
Takže to máš asi rozbitý, hádám pořadí problémů:
- puštěnej benzín (aby tekl do karburátoru a nebylo ucpaný sítko)
- svíčka (zkus novou co tam patří)
- komprese (nesmí to jít točit rukou)
- karburátor (vyčistit, vypustit, napustit)
- jehla (kontorla jestli je tam ta co má být a správný zářez
- zapalko, cívka (jestli to dává jiskru poznáš podle svíčky jestli je ulitá)
- nech si na to kouknout někým kdo tomu rozumí (nemusí být nutně originál servis)
Starý mechanici říkaly - motor potřebuje: benzín, vzduch, jiskru. Takže to vzít s kontorolou popořádku.
Až bude trochu času, tak to musím vyskoušet, co mi tady radíte. Díky
1 reakcí na tento příspěvek Nakopávání KTM 300 EXC
Jak se to zahřálo tak na poprvé. Startoval jsem vždy na HU. Po dojetí byla svíčka mokrá.
To znamená špatná technika jízdy nebo špatně seštelované?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakopávání KTM 300 EXC
gisxiker>Dnes jsem to projel. Startování za studena hrozné, ale povedlo se asi po dvaceti dupnutí.
Jak se to zahřálo tak na poprvé. Startoval jsem vždy na HU. Po dojetí byla svíčka mokrá.
To znamená špatná technika jízdy nebo špatně seštelované?
To je špatná směs,malinko jí ochuď
Šroubek na seřízení bohatosti směsi byl zašroubovaný na doraz, tak jsem ho vyšrouboval
o 1,5 otáčky. Filtr taky neseděl, už je tam správný. Svíčka nová. Startování za studena
na podruhé, ale za tepla se mu pro změnu nechce. Svíčka je krásně opálená a suchá.
Jak startujete, s plynem nebo bez?
1 reakcí na tento příspěvek Nakopávání KTM 300 EXC
Dolph-cz píše: u takhle staré motorky taky bývá problém s hladinou benzínu v plovákové komoře-v tom mechanismu se časem udělá dost velké vůle a hladina benzínu je vysoko...,je to pak moc bohaté a má velké sklony k ulití..
Už nějakou dobu se chystám vyčistit karbec, tak se na to určite kouknu.
1 reakcí na tento příspěvek Nakopávání KTM 300 EXC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nakopávání KTM 300 EXC
prána píše: já okorát nevim kde je horní úvrať
horní úvrat je když je píst ''nahoře'' ve válci ,tj., je v kompresi ,
když šlapeš na kliku , tak to má největší odpor ,- v tom
bodu je třeba sebrat všechno úsilí a dát tomu
největší pecku!
Naposledy editováno 05.03.2013 00:19:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Exc 300tpi problem s plynem KTM EXC 300 | pilsner808 | 0 | 13.5.2024 v 19:11 pilsner808 |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |