No tak si tak říkám že bych trochu nakopl ty 3,5 koně ve fekoši co říkate?
2 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
czechino píše: Tak jsem na youtube napsal minarelli turbo
no tak ovsem tyhle videa dokazuji ze ten motor bezi i s restrikci v sani.. ze to nasledne ziska nakej vykon navrch bych moc necekal
czechino píše: Tak jsem na youtube napsal minarelli turbo
S tim se musí dobře klopit zatáčky Když už to má, tak to mohl dát na lepší místo...
2 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
Navíc nikde nevidim Intercooler
To bude nějaká ptákovina toto
Naposledy editováno 15.12.2010 17:50:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm
Ondrero> je to divně rozházený nebo je taky třeba možný že právě ta směs chladí to turbo místo oleje ale to je píčovina že...?
edit:písmenka
Naposledy editováno 15.12.2010 18:27:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm
Co jsem k tomu tenkrát četl popis, tak se to tam usadí naprosto normálně, žádný oběh oleje ani žádná taková fantasmagorie, jen je správně otryskovaný karburátor a jiné klapky (VForce, jak vidíte).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm
jo a ještě co jsou ty hadičky u toho turba? a není ta nádobka náhodou filtr na olej??
[img] ta malá hadička co kouká slouží k propojení intercooleru a turba??
Naposledy editováno 15.12.2010 18:38:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2T s turbem asi 125ccm
ten blow-off by byla super věc někam by si přijel a udělal by jsi si tam s fekálem tohle odmyslete si zvuk auta
1 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
Domes44 píše: kazkdy turbo nema intercoler!!!!!! co myslite ze znamena TD-turbodiesel TDI-turbodiesel inercooler
Tak sem měl pravdu, teda alespoň sem si to myslel Akorád sem si myslel že "I" znamená Injekcion, což ale když se nad tim zamyslim, tak je to békovina, když věčina nafťáků je stříakčka Alespoň jsem chytřejší
2 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
si myslím já
jo a ještě co jsou ty hadičky u toho turba? a není ta nádobka náhodou filtr na olej??
a ta malá hadička co kouká slouží k propojení intercooleru a turba??
Ty hadicky jsou propojeny s wastegate o cem si myslis ze je filtr wastegate upousti prebytecne spaliny,je to vlastne obtokovi ventyl viz obr. A intercooler je az za turbem,ne jak tu nekdo pise ze chladi vzduch do turba,chladi vzduch ktery se ohreje v turbu a de do sani. Jinak karburator-turbo-motor se da taky pouzit,viz. Škoda Salamander
czechino píše: A intercooler je az za turbem,ne jak tu nekdo pise ze chladi vzduch do turba,chladi vzduch ktery se ohreje v turbu a de do sani.
Tak sem se malinko sek, ale přiznám se že mi bylo divný že by chladil atmosférak. Aspoň sem zase chytřejší
A ne každé auto s turbem má IC
Naposledy editováno 15.12.2010 22:20:29
2 reakcí na tento příspěvek 2T s turbem asi 125ccm
Dave3991 píše: tady je vespa turbo a jinak se turbo dává i na sněžný skůtry zkoušeli jste někdo fouknout kompresorem do karburátoru u fichtla vzduch ? zvedno výkon ale všechen benzín vylítne plovákovou komorou = karburátor musí bejt před turbem a turbo za expanzní komorou(u těch motorek co ji maj) ...
reseni je kupa, karbce muzou byt az za turbem, ale musi byt nalezite upravene..
Naposledy editováno 16.12.2010 18:38:33
na montáži turba si vylámalo zuby hodně borců,co měli solidní zanalosti a technické zázemí a né že nějaký lojza najde ve stodole nějaké staré turbo a začně ho srát k nějakému motoru..
jen dodám,že není potřeba jen vyřešit to,aby turbo něco nafoukalo,ale taky upravit motor tak,aby to mělo kam foukat....,ale to je na dlouhé povídání...
zřejmě máš namysli regulační ventil, co udržuje maximální hodnotu plnícího tlaku
to co vydává ten zvuk při ubrání plynu je něco jinýho. mají to především závodní auta pro snížení turboefektu, při ubrání plynu během řazení, se tenhle ventil otevře a nechá plnící vzduch unikat volně ven, protože otáčky turba nestačí tak rychle spadnout, tlačí do motoru víc vzduchu, než ten právě přijímá. tím že ten ventil otevře sání, tak turbo má menší odpor a lépe si udržuje otáčky na volnoběh, aby mohlo podávat opět plný výkon ihned po tom co rajdr přeřadí a dá plnej plyn. nevím jestli je to srozumitelný, ale v zásadě jde o to nenechat otáčky turba spadnout