mohl by mi někdo prosím hodit link na trochu erudovanej článek okolo celé této problematiky ? Tady na foru tvrdí každý něco jinýho, čert ví kdo má pravdu. Zajímá mě konkrétně u stříkačky s otevřenou koncovkou a origo filrem a origo jednotkou jak je to s odstraněním katu. Ale vubec bych se celé problematice rád dostal na kobylku.
Díky moc Hanz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
assassin píše: jasne, nedostanes se ciste na kroutici moment motoru, ale to ze mas v grafech zapoctene i odpory treba pro porovnovaci mereni pri upravach zase tolik nevadi...
pro potreby ladeni, to jest zmeny vykonu neni nic jednodussiho nez si zmerit cas potrebnej k zrychleni treba 80km/h - 140km/h a pak to opakoat na stejnym useku, kdyz jhedno mereni nebude pri +30°C a druhy pri 5°C tak to pro porovnani staci
Jurawood píše: assassin: kvůli té lambdě už jsem se málem na podzim rozsekal, čumím, čumím a najednou předemnou auto.
jo to znam, tohle diagnostikovani za jizdy ridicem neni nic moc:)
ja sem nakonec TeLe znova naladil podle ucha ze jsem i spokojenej, mel jsem naky mensi nedorozumneni s yoshboxem, obracene potak pro bohatost, ubira na stranu kam origo yoshbox pridava:) lambdu jsem stale nekoupil, mimo jine i kvuli nekterym tady z fora co mi dluzi za tlumic a uz me to docela stve.
1 reakcí na tento příspěvek Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
Skalik píše: pro potreby ladeni, to jest zmeny vykonu neni nic jednodussiho nez si zmerit cas potrebnej k zrychleni treba 80km/h - 140km/h a pak to opakoat na stejnym useku, kdyz jhedno mereni nebude pri +30°C a druhy pri 5°C tak to pro porovnani staci
jasny, ale tak treba podle toho g-techu a WB lambdy to jsi schopnej i jakz takz doladit, stopovat to zrychleni uz je moc orientacni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
assassin píše: jasny, ale tak treba podle toho g-techu a WB lambdy to jsi schopnej i jakz takz doladit, stopovat to zrychleni uz je moc orientacni...
Shodneme se, ze spusobu je mnoho nicmene, kdyz vyhodis kat tak si to RJ proste neprebere a jede si porad tu svou :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
Skalik píše: assasin: tak s tema krabickama jsi byl rychlejsi :) Nicmene jak pise Dawe02 aerodynamickej podpor ti to trosku zmrvi. No a hlavne co si budeme povidat je lepsi si masinu /auto/ prikurtovat k brzde a s okamzitym vysledkem menit mapy jednotky.
Nekde jsem cetl, ze kdyz chces silnejsi auto tak si ho kup u motorek to neni podobny? Pro silnicni pouziti nevidim duvod se za cenu nemali investice dohadovat s motorkou o par KW, stejne si vsichni porizujou ladak jen proto aby to melo "zvuk"
jo lepsi koupit rovnou vykonejsi stroj, ale me treba bavi vic se v tom takhle vrtat nez jezdit, tzn z nakupu o par kw silnejsiho stroje bych nemel takovou radost:) navic se u toho i neco naucis, to se muze hodit:)
ja treba do TL vrtal jen v radu malejch investic a i tak si myslim ze je znat ze to jede o neco lip nez driv.
Skalik píše: Shodneme se, ze spusobu je mnoho nicmene, kdyz vyhodis kat tak si to RJ proste neprebere a jede si porad tu svou :)
jj to je jasna vec:)
lidi co pri ruznejch uvahach na dane tema vychazi ze zkusenosti z auta by si taky meli uvedomit ze auto a motorka maji uplne rozdilne systemy vstrikovani a postrehy z aut nejdou zcela presne nalepit na model motorky...
assassin píše: jo lepsi koupit rovnou vykonejsi stroj, ale me treba bavi vic se v tom takhle vrtat nez jezdit, tzn z nakupu o par kw silnejsiho stroje bych nemel takovou radost:) navic se u toho i neco naucis, to se muze hodit:)
ja treba do TL vrtal jen v radu malejch investic a i tak si myslim ze je znat ze to jede o neco lip nez driv.
Pokud to delas pro radost tak o tom zadna to naopak plne chapu, ale zda se mi, ze spousta lidi ma tendence honit koniky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
assassin píše: han: vyndani katalyzatoru uz je celkem vyrazna zmena vyfukoveho systemu a co vim tak u vetsiny modernich motorek kdyz se ty "kamna" odstrani je doporucovane i nastaveni vstrikovani.pokud bys menil jen koncovku za katem tak bych se nakym ladenim nezabejval.
díky moc !! I ostatním.
Jak už tu někdo psal, vubec mi nejde o výkon. U FZ6 je trochu bezpředmětný honit výkon... Jde mi hlavně o zvuk. A pro mě čím hlasitější tím lepší
Mám koncovku Termignoni, která (aspoň dle výrobce) je odladěná speciálně na fazera. Údajně by měla přidat i nějakýho toho poníka, ale kdo ví... Zvuk má na šestku hezkej, ale mohl by být i lepší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
han píše: díky moc !! I ostatním.
Jak už tu někdo psal, vubec mi nejde o výkon. U FZ6 je trochu bezpředmětný honit výkon... Jde mi hlavně o zvuk. A pro mě čím hlasitější tím lepší
Mám koncovku Termignoni, která (aspoň dle výrobce) je odladěná speciálně na fazera. Údajně by měla přidat i nějakýho toho poníka, ale kdo ví... Zvuk má na šestku hezkej, ale mohl by být i lepší...
ono tam prave nejvic tlumi ty kamna s katem, tzn ikdyz koncovku sundas uplne nebejva to zadnej extra bordel. nahradit kat svodem je reseni, to se dostanes na uplne jinej level kravalu, ale za prve nutnost poridit nakej commander + ladeni (mapy z netu obvykle byvaji pro ruzne homologovane koncovky, tzn s katem, pro motorky jako fazer se asi bude mapa pro svod misto katu hledat blbe) a za druhe mi prijde nakej extra racingovej kraval u fazera uz zbytecnej, spis to pusobi usmevne pro lidi co tu motorku poznaj kdyz podle kravalu se riti naladena okruhovka a potom vyjede relativne pomalu nahac, aspon me osobne prijde celkem komicky kdyz motorky typo hornet, fazer, GSR hodne rvou.. ale to je jak starnu:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
assassin píše: ono tam prave nejvic tlumi ty kamna s katem, tzn ikdyz koncovku sundas uplne nebejva to zadnej extra bordel. nahradit kat svodem je reseni, to se dostanes na uplne jinej level kravalu, ale za prve nutnost poridit nakej commander + ladeni (mapy z netu obvykle byvaji pro ruzne homologovane koncovky, tzn s katem, pro motorky jako fazer se asi bude mapa pro svod misto katu hledat blbe) a za druhe mi prijde nakej extra racingovej kraval u fazera uz zbytecnej, spis to pusobi usmevne pro lidi co tu motorku poznaj kdyz podle kravalu se riti naladena okruhovka a potom vyjede relativne pomalu nahac, aspon me osobne prijde celkem komicky kdyz motorky typo hornet, fazer, GSR hodne rvou.. ale to je jak starnu:)
no mi to směšný nepřijde, protože ono stejně v civilu je celkový výkon hlavně o umu jezdce a ne o motorce, ale to je subjektivní názor.
Liší odladění koncovek pro US a EU verze motorek ? V budoucnu bych chtěl totiž eRjednici s Toce Brothers
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
han píše: no mi to směšný nepřijde, protože ono stejně v civilu je celkový výkon hlavně o umu jezdce a ne o motorce, ale to je subjektivní názor.
Liší odladění koncovek pro US a EU verze motorek ? V budoucnu bych chtěl totiž eRjednici s Toce Brothers
no proste nemam moc rad kdyz motorka zbytecne rve, pokud vidim jet horneta apod pres mesto 50-80kmh a vydava pri tom zvuk jako kdyz leti nabusenej litr 250 po cilovce na dromu tak to vetsinu lidi sere a me to rozesmiva, zvlast kdyz to jeste kvuli racing pocitu drzi dotycnej na dvojku v 7tis nebo tak neco, misto aby zbrblal tech 60 na 4ku u volnobehu....
to odladeni je vicemene marketingovej blabol, je to jen koncovka, necekal bych od ni ni zazracnyho a tudiz nebude ani vyzadovat zasah do vstrikovani, rozdil mezi us/eu verzi bych vubec neresil..
1 reakcí na tento příspěvek Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
Co se rozdlu EU a US verze tyce podival bych se hlavne na vyfuk amici maj vyssi hlukovy limity pro homologaci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
Skalik píše: assasin: libis se mi vidim to uplne stejne, neni nad moto/auto co se riti ulici 60km/h a ma zvuk jako by byl v plnym zavodnim nasazeni
Co se rozdlu EU a US verze tyce podival bych se hlavne na vyfuk amici maj vyssi hlukovy limity pro homologaci
jojo vetsina us vyfuku nebude mit tady platnou homologaci, dobra poznamka..
1 reakcí na tento příspěvek Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
Samozřejmě je ale lepší to nechat srovnat pomocí laditelné jednotky na brzdě, páč každej motor je jinej a né vždy to musí "fungovat" správně
ale od toho jsou tu odborníci jako např Murkin atd
2 reakcí na tento příspěvek Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
200 koňovýho horneta bych chtěl vidět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problematika směsi, filtrů, laufů, katů, jednotek
han píše: no určitě nechci commander a honit výkon někam výš. Chtěl jsem vědět třeba jestli by bylo dobrý sundat ten kat (u FZ6). Btw. lambda je bud nějak dobře schovaná a nebo ji FZ6 nemá
Jak ktera ...
Odkaz #29
Naposledy editováno 17.12.2010 02:00:30
Kadluna píše: Jen tak pro zajímavost.Já na H 900 výfuky BOS KN filtr a vše o 70% lepší.Hlavně co se týče krouťáku a spotřeby.Naprostá spokojenost.
Muzu se zeptat kde jsi nakupoval? Ja bych si to taky koupil na blackbirda, kdyby to pridalo aspon 50% tak bych mel 240 koni a to by bylo super zlvast pokud by se i snizila spotreba. Porad mi prosim.
Diky
z-x-r píše: Ano STRIKACKA si s tim NEPORADI...A panacci je zajimave ze ja na ZX10R zadnou lambdu NEMAM! Tedy Je to nastavene pevne..A to stejny ma kamos na K6ce take zadnou lambdu ani jine strikacky starsi.
Teedy co? Hovno si poradi..Od toho je ladeni
Tak a zase mate na cem dumat v hospode pri veceru