Mandela>H-06 není zas tak špatná na Džáwu.Na cébéerky to nedávejte! Najela mi na 2a1/2le 25000km ale už byla po 5ti letech zrezlá a šla dolu i ze 3mm. H-05 je horší páč má hrany a jak příjde v zatáčce ještě větší zatáčka a dáš hranu tak gůůt báj evrybáby gájs .Takže H-o6 je v poho.
Mě H06 klouže i na jawě.
Mandela>Dej Conti Motion nebo Road Attack. Normální jízdou ta Roada ujede 8000 až 10000km a i ta Motion je prý jako Roada a nejsou drahý. I Force ujde když jezdíš opatrně.
To asi ale pises o svym banditu 6 - ta vydrz gumy.
na litrovym 2V nic tak dlouho vydrzet nemuze
me se asi nejlip jezdilo na supercorsach a mezu sportec m1 ... modernejsi vicesmesove atd jsem jeste nezkousel....
ale slicky od dunlopu byly taky super, sice se motorka skoro nedala udrzet rovne ale v zatacce jela i v silenym naklonu jak po kolejich, s mym umenim sem se nedokazal dostat za hranice tech pneu, ale vsichni vyhrozovali ze az povolej tak jdu...
assassin>ajinek,medved: no michelin pilot sem mel ted naposled a kdysi jako prvni (nove) pneu... a nemel jsem z nich nic moc extra pocit, kdyz se jede rychleji tak uz to pak neni ten lepivej pocit ze te to udrzi jako u SC .... ale zase sou ty piloty celkem slusny na mokru... na zadni dam na novy tak 4tis do platen, na predni cca 7-8 (ty vyhazuju kdyz uz ma blbej tvar a vzorek kolem 3mm) podjeti predniho kola se bojim jak cert krize...
no daly se mnou brno i most a když se pořádně zahřály tak držely fest, ale taky na to co sem tam předváděl by možná stačil i drapák :)
1 reakcí na tento příspěvek Jaké pneu na 2V
Pak přišlo TL 1000s, tam jsem měl Dunlop QUALIFIER 2, je to taková buclatá guma, spíš cestovní, dvousměsovka, držela taky pěkně, vydržela asi 3000. Pak šli boky sr*t :) a už se jezdit nedala.Za mokra taky super.
Teď mám Dunlop Sportsmart, je to skvělá guma, N-Tec technologie, je taková do "ostra", hravá do zatáček, mám ji i na předu. Mám na ní najeto asi 2000 a je tak půlka pryč ve středu a 75% boky dead. rovinky mě nebaví, TeLátko má zátah na výjezdu ze zatáčky a je to tam taky na ní znát :) ale co...pneu je spotřební zboží. Je to přece jen 2V :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu na 2V
F3RA píše: Zdar. Conti RoadAtack jsem měl na GSX-R750, za sucha dobré, seděli, ale šli rychle sr*t. Nedej bože jak bylo byď vlhko. Klůzaly jak prase!
Pak přišlo TL 1000s, tam jsem měl Dunlop QUALIFIER 2, je to taková buclatá guma, spíš cestovní, dvousměsovka, držela taky pěkně, vydržela asi 3000. Pak šli boky sr*t :) a už se jezdit nedala.Za mokra taky super.
Teď mám Dunlop Sportsmart, je to skvělá guma, N-Tec technologie, je taková do "ostra", hravá do zatáček, mám ji i na předu. Mám na ní najeto asi 2000 a je tak půlka pryč ve středu a 75% boky dead. rovinky mě nebaví, TeLátko má zátah na výjezdu ze zatáčky a je to tam taky na ní znát :) ale co...pneu je spotřební zboží. Je to přece jen 2V :)
Zdar, to mě baví, jak jsi popsal ty Qualifiery2, prej cestovní guma! To jsi fakt trefil, jelikož trapnější gumu jsem nejezdil, to ustřelovalo všude, ať byla zahřátá nebo studená, pořád stejný. Nechápu kterej kokot pojemnoval tu gumu Qualifier, já bych jí dal spíš název Touringfier
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu na 2V
Jezdim uz 2hou sadu novou a ustreluji tak mozna boreci kolem me co chtej stihat
AJINEK VTR - jinak jestli jezdis jak s hnojem tak zde vecina rad od zdejsich expertu co jezdi RACE gumy stylem sjeti prostredku po 3tis km a jsou KO tak tobe budou tuplem k hovnu to mi ver
Na tu tvou jizdu si kup Dunlop Roadsmart a budes spokojeny.A nebo nic ti neustreli.Tedy kdyz nebude na silnici nasrano od kone
Naposledy editováno 10.12.2010 15:54:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu na 2V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu na 2V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké pneu na 2V
Víš jak, pokud si nejezdil lepší gumy, tak ti třeba přijdou fajn, ale já jezdil předtim supercorsy a to byla naprosto jiná záležitost....