globalmoto_kveten





Téma: Uklidneni RM 250?
 
13.11.2010 v 22:14
Potreboval bych poradit jak uklidnit 250 2T. nevyhovuje mi prubeh motorky ale vzhledem k tomu ze se masina vali rok v garazi tak proc ji nevyuzivat - prodavat to za par drobnych nema moc cenu a ja nemam finance ted na rozhazovani.

potreboval bych utlumit vrsek a idealne pridat na spodku nebo stredu otacek ...napada me - vyfuk, privera,...co s tim? cilem je investovat co nejmin :) cili vyfuk za 10 se mi nelibi...

prosim o konkretni a vecne rady. kup si 4T nepotrebuji zbytek RMZ jiz mam diky

Uklidneni RM 250?

13.11.2010 v 22:21 | Nahoru | #1
To mě taky zajímá.
Co vím, tak amíci co si přestavují krosky na "endura" tak si dávají závaží na zapalko (těžší setrvačník), má to pak větší trakci a není tak agresivní

Uklidneni RM 250?

13.11.2010 v 22:23 | Nahoru | #2
jakej je to rok

1 reakcí na tento příspěvek Uklidneni RM 250?

13.11.2010 v 22:28 | Nahoru | #3
Ja myslim, ze nejlevnější bude dát o něco tlustší těsnění pod válec.

Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 06:51 | Nahoru | #4
Kdysi jsme se učili, že dvoutakt je dlouhej od vstupu vzduchu do airboxu po koncovku výfuku.
Potom taky říkám synkovi: Hledej šmudlo, hledej - zagůgli a uvidíš!

1 reakcí na tento příspěvek Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 07:05 | Nahoru | #5
uklidnit motorku?? udělej pššš a řikej jí malá

jinak teda mne osobne nic nenapada, urcite to nejak pujde, ale asi bude lepsi se zeptat nejakeho ladice dvoutaktu co v tom ma strochu praxi..
z tech rad co tu padly, co se zatizeneho zapalka tyce netusim jaky by to melo efekt.. ale to tlustsi tesneni pod valec bude mit efekt jen takovy ze to "oslabi" v celem spektru otacek, takze to sice navrchu nepojede tak moc, ale odspodu to bude jeste mrtvejsi nez ted.. (jen muj nazor, vychazim z toho ze mensi komprese = mensi vykon, a komprese je vsech otackach stejna)

Naposledy editováno 14.11.2010 07:16:30

1 reakcí na tento příspěvek Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 07:07 | Nahoru | #6
měl jsem půjčenou upravenou YZ250 na enduro - krásně plynulý a čitelný výkon motoru - snížená komprese (těsnění pod hlavu), těžší zapalování, a delší enduro výfuk - jiné úpravy asi neměla - nevím, jestli se kvůli výfuku a kompresi musí i přetryskovat

(reakce na) Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 07:16 | Nahoru | #7
Monix> určitě přetryskovat!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 07:58 | Nahoru | #8

Cosmogagy>uklidnit motorku?? udělej pššš a řikej jí malá

jinak teda mne osobne nic nenapada, urcite to nejak pujde, ale asi bude lepsi se zeptat nejakeho ladice dvoutaktu co v tom ma strochu praxi..
z tech rad co tu padly, co se zatizeneho zapalka tyce netusim jaky by to melo efekt.. ale to tlustsi tesneni pod valec bude mit efekt jen takovy ze to "oslabi" v celem spektru otacek, takze to sice navrchu nepojede tak moc, ale odspodu to bude jeste mrtvejsi nez ted.. (jen muj nazor, vychazim z toho ze mensi komprese = mensi vykon, a komprese je vsech otackach stejna)

tezsi flywheel = pomalejsi vytaceni, vic sily od spodu

(reakce na) Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 09:23 | Nahoru | #9

Uvalak>tezsi flywheel = pomalejsi vytaceni, vic sily od spodu



Tak tak vetsi setrvacnost a plynulejsi chod.

Kazdopadne naladena RM 250 2008 je dobrý peklo

Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 10:18 | Nahoru | #10
dej ji na inzerci a napiš, že ji chceš vyměnit za 4T, uvidíš kolik lidí se ozve, a budou obě strany spokojeny

Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 11:54 | Nahoru | #11
závaží na zápalko(mam na Yz a spokojenost) a delší koncovku výfuku(zatím nemám ale plánuju, měl to kamarád na CR 250 a pochvaloval si to).

1 reakcí na tento příspěvek Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 12:47 | Nahoru | #12
hele zkusil bych trisky v první řadě a pak svíci ta dělá poměrně hodně + možná zkusil zalaborovat se sílou těsnění pod válcem, ale tam si s těma spodkama nejsem moc jistej

Pak taky není marný dát závaží na zapalko.

(reakce na) Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 13:30 | Nahoru | #13

Jezi>hele zkusil bych trisky v první řadě a pak svíci ta dělá poměrně hodně + možná zkusil zalaborovat se sílou těsnění pod válcem, ale tam si s těma spodkama nejsem moc jistej

Pak taky není marný dát závaží na zapalko.



svíčka na to teda nemá vůbec vliv

to těsění pod válcem ten motor oslabí v celém pásmu otáček dle mě, ale nemuselo by té být až tak ke škodě
spíš než trysky, bych zkusil karburátor s menším průměrem difuzoru, co sem tak četl tak teorie praví, že velký průměr difuzoru je vhodný pro výkon ve špičce a malý průměr pro spodní spektrum otáček

samozřejmě by to chtělo i něco s výfukem, ale neporadí co, jelikož je to dost alchymie

no a dle tohoto se dělalo RM jako enduro tady tak třeba se inspiruješ

Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 16:04 | Nahoru | #14
Určitě jako první věc to závaží na zapalko, rozhodně bude mít největší vliv. U některých značek je to v podstatě téměř jediná změna endura oproti cross verzi co se motoru týče (+ samozřejmě převodovka). Viz. např. TM. Na Gájovi mám teď lehkej MX setrvák a ze zájmu zřejmě na příští sezónu to závaží taky zkusím...

Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 16:24 | Nahoru | #15
neznám motor suzy,ale dělá se:
1.pootočení bodu zápalu,dělá se to natočením magneta s bodem a je tam tolerance většinou napsaná nebo vyryskovaná
2.koleno,to je to gró naladění
3.koncovka endurová(čili víc tlumený odvod,moc ale neudělá)
4.zpřevodování sekundár-rozeta
5.jiná jednotka řídicí
6.větší zápalko,nebo závaží na něj(záleží co se vyrábí,ale pokud chceš světla tak celé)
7.pokud je přívěra laditelná tak utáhnout,vyměnit protipružinu za tvrdší
8.tlustší těsnění pod válec,pokud se vyrábí
9.vše hlavně sladit podle změn provedených také na karbci(jehla a tryska se dává dle teplot,ale bohatost a volnoběžku hlavně)

Uklidneni RM 250?

14.11.2010 v 18:08 | Nahoru | #16
dej kroužek do vejfuku ..jako to mam omezený jáá ..je to lýný jak debil

1 reakcí na tento příspěvek Uklidneni RM 250?

16.11.2010 v 14:37 | Nahoru | #17
1. silnější pružinka do ovládacího mechanismu přívěry (na zakázku lze vyrobit za 250)
2. přívěry nastavit aby byly na volnoběh pokudmožno co nejvíc zavřené
3. drobná ucpávka koncovky výfuku
4. adekvátně naladit karburátor
5. závaží na zapalko
6. hubenější koleno výfuku
7. zarážka na plyn
8. na minimum předstih
9. silnější těsnění pod hlavu

a je z toho trialka

Naposledy editováno 16.11.2010 14:38:31

Uklidneni RM 250?

16.11.2010 v 21:54 | Nahoru | #18
nejaky cas jsem byl. mimo. ano jde mi o to aby moto bylo "vice podobne prubehem 4T" kdysi jsem vlastnil hodnu CR250 cca 94rok a to bylo prubehem uplne gumovy...melo to nejakej kitovej valej chromovy fmf koleno cela motorka nejaka delana a to se neda s tim RM 2003 srovnat...ta suza dole vubec nejde (malo) a nahore hrozne vystreli neco jako tehda CZ 125 :)))

Uklidneni RM 250?

16.11.2010 v 22:00 | Nahoru | #19
Rychlejší převod, menší karbec a taky prej nastavení přívěry dělá hodně !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Uklidneni RM 250?

17.11.2010 v 13:44 | Nahoru | #20
Všichni co "endurizovali" crossy, postupovali ve čtyřech krocích - všechno to tu už padlo:

1. větší magneto a nebo závaží: STEAHLY. Hlavní result tohohle řešení je to, že se ta motorka pak tolik neseká - není to hrk za plynem a po zavření prudká decelerace. Motorka je pak taková elastičtější - přibude setrvačnosti a to se potom odráží při přejezdech těžkých pasáží - kořeny, kameny, .....
2. přenastavení přívěry - ta umí hodně. Mimochodem - to že přirovnáváš tu Suzu ke staré zetce bez přívěry mi značí, že teď tam bude něco fakt špatně. Podle mně nefunguje vůbec........
3. Výfuk: na 250 Zuzku je teď asi nejlepší FMF Gnarly Pipe. Já jezdil kdysi na kolenu Messico. Druhá část je tlumivka - co nejdelší a pokud možno označená jako Spark Arrestor
4. Sekundár - když už ji zklidníš navrchu, přidáš střed a spodek, je nejlépe mototku zrychlit na sekundáru.

asi nějak tak.....

Naposledy editováno 17.11.2010 14:00:54

(reakce na) Uklidneni RM 250?

17.11.2010 v 14:48 | Nahoru | #21
bathed, marko, joraell, petrtm > díky za rady a obzvášt bathedovi díky i za odkaz :)

(reakce na) Uklidneni RM 250?

17.11.2010 v 20:56 | Nahoru | #22

Troj11>
9. silnější těsnění pod hlavu

a je z toho trialka



Na Suzuce je pod hlavou dvojice O-kroužků

Uklidneni RM 250?

24.5.2012 v 23:40 | Nahoru | #23
3 těsnění pod válec a bude pohoda
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist