globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR125
 
11.12.2006 v 19:58
čeká na mě nebo spíš cerku tohle moto pod stromek, ale je to z Němec a je to omezené. Naštěstí je to karbec, teda snad naštěstí, protože si myslím, že to bude zadušené jen nějakou restrikcí. Nedělal už někdo z vás takovou úpravu? Říkal jsem si trochu k tomu odškrcení otevřít výfuk, snad by to pomohlo, jinak jsem na zemi, je mi jasné, že 4t ve 125 není a nebude žádné dělo, ale o to taky tak trochu jde, na druhou stranu, aby to uvezlo i mě. Díky za rady.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

Suzuki DR125

14.12.2006 v 13:11 | Nahoru | #1
Zdravim tě, DRaka jsme měli půl roku, měli jsme ho načipovaný. Žádný dělo to fakt neni (zvláš při jízdě se spolujezdcem), ale když člověk nepospíchá tak je to v pohodě motorka. Ale nejlepší je spotřeba 3-4L neni co řešit. Co se týče toho karburátoru, tak tam asi něco bude.

Suzuki DR125

14.12.2006 v 16:06 | Nahoru | #2
Zdar. Mám DR 125 otáčkově omezený. Motka byla rozebraná do posledního šroubu a omezovač nikde. Ve vejfuku taky nic takže to vypadá na CDI. Každej říkal že dr z roku 97 nemůže bejt elektronicky zavřený ale já už nevim jak jinak to otevřít. Jinak motorka to je dobrá, hlavně do lesa je ideální na silnici to taky de ale jak už bylo napsáno, neni to žádný dělo. Ve dvou je to ale hrozně líný. Já mám 70 Kg a žádnej problém ale jak ještě někoho naložim tak se to nedá. Jako jedeme ale je to peklo. Ale zase je to bezporuchový a hooooodně málo to žere takže žádný velký investice ;)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

15.12.2006 v 14:11 | Nahoru | #3
ja mel DR 125, 3 roky ale rok vyroby 1992..

jinak to moje nebylo nijak zavreny, pomohl Ladacek, lehce snizena hlava, vrtnuty na 150ccm
kovany pist wiseco, ostra vacka, jina vahadla, vetsi prumer priruby mezi valcem a
karbecem...

vse sem si skladal sam,a nikde jsem nenasel zadnej omezovac..

motor u DR je nesmrtelnej a jezdi za darmiko..

pokud neches sahat na motor tak bych skusil alespon ten ladacek, origo lauf to dost dusi

(reakce na) Suzuki DR125

7.1.2007 v 21:03 | Nahoru | #4
pako>tak jsem prošel celou motorku a nenašel jsem žádnou restrikci, akorát hrozně zadušený výfuk, tak jsem vyrobil otevřenou koncovku a řekl bych, že to trochu ožilo, nehledě na to, že to má supr zvuk, duní to jak pětikilo, žádný řev, prostě paráda. Ještě mě zaráží ta dvojitá a zúžená trubka přímo z hlavy, nikde jsem se s tím nesetkal, jestli to taky není jedno z omezení, ale píšu vlastně proto, jestli někdo neví, jak se šteluje směs, jestli se šroubem přidává nebo ubírá benzínu. Díky za radu.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

13.1.2007 v 12:11 | Nahoru | #5
Luboš>S tim odškrcenim ti nepomůžu,ale laďák je dobrá věc - dostaneš větší sílu v nižších a středních otáčkách.Pak je dobrý ještě z krabice na filtr vyříznout ty trubky tři na vchod vzduchu do krabice,taky dostaneš sílu a pak ještě dát větší hlavní trysku do karburátoru je tam 112,5 a dej tam 130ku a pojede to mnohem líp!A spotřeba bude nepatrně vyší ani to nepoznáš..!!! :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

13.1.2007 v 12:12 | Nahoru | #6
Jmkub> A úplně nejlepší je převrtat válec na vyšší obsah aspoň kolem 150ti to jede pak o poznání líp ve spodních a středních otáčkách....

(reakce na) Suzuki DR125

14.1.2007 v 16:48 | Nahoru | #7
Jmkub>dík, na ten vstup do filtru jsem se díval, taky se mi zdál nějaký divný a co říkáš na to koleno, není ten průřez zbytečně zmenšený. Ještě dotaz, kde seženu tu trysku, nějak jsem ji ještě nepotřeboval.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

16.1.2007 v 15:00 | Nahoru | #8
Já sem slyšel že to omezení je v cdi. Čim víc se to točí tak tim tam de větší napětí a když to dosáhne určitý hodnoty tak tě to nenechá dál točit. Řeší se to tak že dáš na nějakej drát k cdi nějakej odpor ale nevim na jakej drát a jakej odpor. Ví to jeden typař ale nějak mi nepíše tak nevim.Kdyby někdo poradil tak bych mu byl vděčnej.

Luboš: Co si dělal s tou koncovkou? Docela mě to zajímá.Dík

(reakce na) Suzuki DR125

18.1.2007 v 20:47 | Nahoru | #9
gynekolog>ahoj, s výfukem jsem nedělal nic, prostě jsem ho vyhodil a vyrobil otevřený, vnitřní trubka průměr 40 mm, venkovní pr.100mm, výplň vata, délka výfuku 350mm a znovu jsem se ujistil, že to fakt pomohlo a nemusíš se stydět za to šustění, co z toho vycházelo. Myslím, že tomu pomůže každý otevřený výfuk, který tam dostaneš, ale drž se těchto rozměrů, o moc větší tam nic nevleze. Napiš, jestli zjistíš to blokování.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

19.1.2007 v 22:59 | Nahoru | #10
Ok když zjistit tak se ozvu, jinak díky za rady určo zkusim ten vzduchovej filtr a o laďák se pokusim

(reakce na) Suzuki DR125

23.1.2007 v 18:42 | Nahoru | #11
dělal jsem v neděli ještě jednu vychytávku, důvody byly dva, pořád tekl benzin, nešel pořádně zavřít kohout, a taky jsem ho zapomínal zavřít, protože nejsem zvyklý. Tak jsem mezi kohout a karbec vložil elektroventil a připojil plus na indukční cívku, když zapneš zápalko, tak se otevře a opačně zase zavře a je to bez starání. Co ta jednotka?

Suzuki DR125

24.1.2007 v 16:30 | Nahoru | #12
O tý jednotce ještě nic nevim ale týpek co o tom ví: 217-134-771 zkus se s nim nějak poradit ale docela často nereaguje. Jinak díky za tip ale já třeba benzín nikdy nezavírám to sem dělal jen u fichtla

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

31.1.2007 v 16:21 | Nahoru | #13
Tak mám nějaký novinky ohledně otáčkovýho omezení. Jeden týpek zavolal do nějakýho sevisu a tam mu řekli jak to udělat: Najít drát co vede z CDI do převodovky odstřihnout ten zbytek z převodovky ukostřit a ten zbytek z CI tak na něj dát odpor 850miliohmů(ale tim si nejsem jistj kdyžtak se kouknu ještě). Jenže ten kluk má suzuki 125 ale ne dr ale nějakj chooper a další kámoš mi říkal že to na DR nebude fungovat tenhle postup a že to MUSÍ bejt něco v sání nebo v karburátoru nebo ve vejfuku. Nejví procent dával tomu že je to omezený v sání. Jinak říkal že v CDI v žádnym případě. Nemá to ze svojí hlavy ale od lidí co makaj v origo servisu. Ještě sem nic nezkoušel na svojí ale kouknu na to sání až mi naši (zloději) vrátí motorku a bude teplo. Kdyby se někdo dozvěděl něco o omezovači otáčkovim u suzuki dr 125 ať napíše dík

(reakce na) Suzuki DR125

31.1.2007 v 19:12 | Nahoru | #14
gynekolog>ahoj, vidím, že se nevzdáváš a držíš slovo, ale jestli to není ono a máš někoho, kdo se kolem toho motá, tak ať se mrkne na řez kolena výfuku nebo v něm zapátrá, protože mě furt nejde do hlavy to zdvojení stěn, jestli to není třeba jenom kousek vevařený pro udušení. Sání jsem prošel a tam žádná restrikce není, jak jsem psal, tak pomohl otevřený výfuk, ale ještě to koleno by mohlo škodit.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

1.2.2007 v 10:56 | Nahoru | #15
Jo v kolenu to říká každej prej že je tam nějaká další roura vložená ale já tam nic nemám. Ten otevřenej vejfuk..šel bych do něj ale nevim kde sebrat materiál protože nevim ani jakej

(reakce na) Suzuki DR125

1.2.2007 v 20:23 | Nahoru | #16
gynekolog>já už jsem ten výfuk rozměrově někde popsal a když to trochu projdeš, tak najdeš i nějaký řez takovým výfukem nebo se mrkni po něčem z větší motorky, ten origoš je fakt děsně zadušený. Mohl bych ti ten výfuk i nafotit a poslat, abys věděl, co tam vleze. Došel jsem k rozhodnutí, vytáhnu to koleno a prozkoumám ho, aby z toho ale pak holky neměly moc velké dělo. Odkud jsi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

1.2.2007 v 20:54 | Nahoru | #17
Luboš>Tak koukám, že otevření výkonu Dr 125 je dost žádaná věc. Přítelkyně ho má taky, tak o tom už vím svý. Dali jsme tam Wiseco o něco větší a znatelně se to zlepšilo. ještě lepší je dát píst ještě větší i s novou vložkou. Už někdo o tom taky psal, dostane se objem až ke 160. A s životností není problém. Ten motor byl původně konstruovanej pro Japonce jako dvoustovka. Věřím, že otevřením sání a výfuku se motoru pomůže, ale je pak nutné dát jinou trysku. Je dobrý, že už někdo ví, jak velkou. A sehnat se dají v Praze- Podolí ve firmě WWW.dkracig.cz Do výroby víc otevřené tlumivky se určitě pustím taky. čau Aleš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

4.2.2007 v 12:10 | Nahoru | #18
alesmoto>nechystám se až na takové přestavby, budu to asi za rok dávat pryč a kupovat silnější až si holka dodělá 25kw, ale rok je rok, žejo. Ta jednotka je zajímavá myšlenka, možná tam opravdu něco bude, když jsem zkoušel ten laďák, tak to fakt nešlo moc vytáčet, myslel jsem, že to nemůžu doladit, ale mohl to být i omezovač. Jo a to koleno jsem prošel, jsou to dvě trubky v sobě, nechápu, i velké motorky mají jenom holou trubku, jestli zkusím vyměnit, nahlásím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

4.2.2007 v 19:20 | Nahoru | #19
Luboš>Tak to máš dobrý to jen vyndej tu trubku vevnitř a máš to v pohodě já pořád nevim co s tim :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

4.2.2007 v 20:45 | Nahoru | #20
gynekolog>jestli znáš nějakého zaklínače hadů, tak ho pošli. Jak mám dostat ohnutou trubku z druhé ohnuté trubky?

(reakce na) Suzuki DR125

5.2.2007 v 09:27 | Nahoru | #21
Luboš>jo tak to nevim :/

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

5.2.2007 v 18:00 | Nahoru | #22
Luboš> já mám taky 125 ve 4t.. konkrétně xr... ale konstručkně sou si s dr podobný.. ale mám na to laděný sebring určený pro kubatutu 500-650 myslíš že to ty motorce pomůže zda ublíží?? říkají že by se po namontování ladáku měla podle lamdba sondy seřídit bohatost směsi.. prý to mohlo ochudit?? víš o tom něco?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

5.2.2007 v 20:40 | Nahoru | #23
shorty's man>>
Nevim jestli ublizi ale bohatost smesi by se mela urcite doladit!K ochuzeni smesi urcite dojse!Ale nevim jak moc to vadi 4T!

(reakce na) Suzuki DR125

6.2.2007 v 20:10 | Nahoru | #24
Susak11>myslím, že každý výfuk, který tomu dovolí dýchat je použitelný, ale to doladění v každém případě, už proto aby to jelo. Kontrolu toho co jsi provedl můžeš udělat svíčkou, jestli je po zahřátí bílá, tak přidej bohatosti a naopak, izolátor musí být do růžova, jinak myslím, že k rychlému zničení motoru určitě nedojde

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

22.2.2007 v 18:16 | Nahoru | #25
Šlo by vzít origo vjfuk vyndat tu vnitřní trubku provrtat a vrátit. Vlastně by z toho byl laďák ne?

(reakce na) Suzuki DR125

22.2.2007 v 20:44 | Nahoru | #26
gynekolog>já bych si teda radši nechal ten original pro STK, ale vytáhnout tu trubku a dát místo ní tak průměr 40mm a provrtanou, je z toho otevřený výfuk hned, ale to už mi přijde jednodušší vyrobit nový. Mě spíš zajímá ta řídící jednotka, jestli jde potáhnout do otáček

4 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

6.3.2007 v 19:35 | Nahoru | #27
mozna trochu OT, ale vzhledem k tomu, že se mi tahle motorka hafo líbí a plánuju ji koupit se chci zeptat, jaký s ní máte zkušenosti... respektive vyskytli se u někoho z vás nějaký problémy? díky :)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

6.3.2007 v 22:14 | Nahoru | #28
No až na to že tam mám omezovač žádnej problém. Drží jako žádná, nežere to..Jo ale já mám mení problém že mi trochu teče olej z pravý části motoru(těsnění) . Až budeš kupovat tak se na tom projeď a dej tomu kouř ať je to žhavý a pak se koukni jestli nikde nechčije olej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

7.3.2007 v 09:40 | Nahoru | #29
gynekolog>>
A kde to tece?U hlavy nebo pod valcem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

7.3.2007 v 19:12 | Nahoru | #30
Susak11>ne ni c ti neřeknu se mi pak zas budeš tlemit nebo mě vystrašíš že je to v pr.... :D
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist