Z jara hodlám kupovat nějakou šestku a potřeboval bych pár informací.
Vím že je tady milion témat s výběrem šestikila ale nikde není moc napsáno o Ducati 620 Sport.
Zajímalo by mě konkrétně srovnání s SVčkem 2003+. Dále by mě zajímalo jak je to se servisem(co po kolika km) a jízdníma vlastnostma. Spotřeba by měla být asi +- stejná u obou. Předem dík za vaše poznatky a rady.
Sojky
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Thorsteinar>je fakt ze se to super ovlada ale mam strach aby melten litr stejny vlastnosti?
Tak zrovna ty stejný jízdní vlastnosti bych raději u litra mít nechtěl... Ale jo , jak M900 tak i M1000 mají stejný jízdní vlastnosti! (Vlnění ve větších rychlostech - pak už se vlní nejen na rovině , ale i v zatáčkách! ) A nebo si kup S2R / S4R / S4Rs , tam už to asi bude trochu někde jinde... Mně osobně se třeba na Monsteru nikdy nelíbil ten letmáč a vejfucky na pravém boku , ale dneska už bych to asi překousnul... Jo a nebo jdi rovnou do Streetfightera , je skoro stejnej jako Monster šestka!!! Teda je stejně velkej, váží stejně, ale má lepčí podvozek!
Edit: A nebo jestli chceš, můžu ti dohodit jednu Suzuki VX800 pod 40 litrů...
Naposledy editováno 22.10.2010 00:27:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Ale tys asi mluvil o starým litru a 900ccm...ačkoli S4(R)S) má taky tendence tancovat, ale spíš jen díky tomu, že nemá tlumič řízení, je krátká a má přespříliš výkonu ...
Jen ten motor na začátečníka bych motor z 916 - 998 fakt netestoval
No a letmáč s "Y" pětipaprskem je balada...krásně ho celej vidíš...no a ty dvojitý "S" svody na jedný straně ... lahoda pro oko...mě to zaujmulo na první pohled. Mohl jsem mít kit Termignony za "lidovku" ...ale byl rozdvojenej na obě strany...a kvůli tomu právě jsem do toho nešel - raději jsem dal Akrapovu oválnou rouru a zachoval dvě Ska na jedný straně...
co člověk to názor
Naposledy editováno 22.10.2010 13:21:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
A k té kyvce a výfukům na pravé straně, to už je čistě věc vkusu každého jedince jak říkáš , mně osobně se vždycky víc líbila ta původní koncepce Monstera , takovej starej M900 to je jednoduše naprostá dokonalost! Ale jak jsem psal výše, dneska už bych to u S2R i S4R celkem v pohodě překousnul , má to něco do sebe a přišel jsem tomu na chuť , ale na druhé straně, dneska už nemám tu potřebu jít do čtyřventilu jen pro honbu za výkonem, takže bych asi zůstal u toho M900 , a tady tě popíchnu ještě jednou - Monster má mít jedině dvouventil vzducháč! Čtyřventil vodník patří od jaktěživa jenom do Ducatích SuperBiků!
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
No a ohledně toho co je pro Ducati typický ... Rodina elektrikářů Ducati začala úplně na jiným poli než s motocykly...a první modely byly jednoválce (viz. typy MARK)a královským hřídelem. Vývoj nezastavíš...krom toho vodníky přišly až s Testastrettou, takže i SSka měly vzducháče (myslím že s olejákama) To, že Monster dostal taky "na zkoušku" motor z 916, 996, 998 byl prostě zajímavej experiment a já jsem za něj moc rád - mám mašinu co má koule, ale je to designově "nejklasičtější" z monsterů (model 2008 se vzhledem motocyklu z 70-80tejch let)...nový Monstery mě vůbec neberou ...odjakživa jsem byl designově "konzerva"...a o to víc jsem byl rád když do S4RS narvali motor z 998my což bylo bláznovství, který mi dnes vytváří na obličeji úsměv téměř po celou kdy jsem v sedle
Jo a mě už nový Monstery taky neberou, vrchol dokonalosti je pro mne starej zlatej Monster 900 , klasika - držák a brutální stroj (i když oproti Desmoquattru moc nejede ) takže u toho bych klidně zůstal , co víc chtít na svižnou kochačku v pomalejších zatáčkách...
Naposledy editováno 23.10.2010 12:06:19
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
DMC.motobiker> sááákra ty seš nějakej chytej si ležel odmala ve všech knížkách o duckně ...jojo, ani jsem nevěděl, že už v na konci 80tejch měli 4ventil a vodu (a 118HP na 9tikilo není zlej poměr na tu dobu)...to víš, na kouzlo Ducati jsem začal mít finance až v pozdějším věku ...každopádně myslím, že s S4RS zůstanu nějakej ten pátek.Dál do výkonu se nemá smysl hrabat(a ikdyby, ten motor má potenciál na 150HP - což by byla s tím kraťoučkým rámem stejně vražda)...je to furt klasika vybavená nadpoměry dobrou technikou.A 848 nebo nedej bože 1098 je podle mě už hodně okruhová záležitost, tvrdý, nekompromisní a ultimativní.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
S4Rs , no co víc si přát , kámoš si na jednoho dokonce sáhnul a od té doby si nemeje ruku! Jinak já zatím také nemám potřebu jít někam dál , 916 je pro mě takovej ideál , na jednu stranu jede už hodně pěkně, ale na druhé straně se člověk nemusí bát pořádně vzít za plyn... Každopádně ta mašina má v každý situaci pořád na víc a já ji vlastně jenom brzdím... ...což je asi dobře... No ale třeba takovej Streetfajtr by taky nebyl marnej , a nebo Sport 1000S? Ne, myslím že starej devítkovej / případně novější litrovej Monster by mi stačil bohatě, co víc si přát , ale zatím zůstanu tam kde jsem, mám toho na 916 ještě hodně před sebou...
Street je vysokej, ale ten novej motor je něco šílenýho...od 2t ot/min to tahá jak lokomotiva...a škubání(jak jsem zvyklej S4RS) není žádný ...ale je to veliký a vysoký....nešel bych do něj.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
ja taky nerikam ze kdyz ma nekdo na sobe DC ze fetuje
ale k tematu jezdil jsem za mlada a letos jsem se tak nejak vratil manzelce poridil monstera ale na me mi prijde ze je slaby líbí se mi ta 748,ale asi mas pravdu s tím výkonem
zajimalo by me jestli je nejaky markantni rozdil mezi M600 a M620???
...u tý 748 to ani tak není o výkonu, jako spíš o jednostrannosti využití.Je to sporťák a jako na sporťáku se na tom jede-tvrdý, přesný, ne příliš pohodlný. Neříkám, že se s tím nedá cestovat, ALE ...dokážeš si to představit ? 748 má kolem 110HP(sice hodně na vrchu, ale má) Na pohodový rozježďování bych to viděl tak na třeba STčko, M900, M1000. Všechny 748,749,916,996,998,999 jsou prostě strohý, lehký a krásně dravý stroje spíš pro někoho, kdo už chce trochu jančit.
Mezi 600 a 620 moc rozdílu ve výkonu nebude...ale nemám zkušenost.
Naposledy editováno 26.10.2010 15:53:46
Thorsteinar> zajimalo by me jestli je nejaky markantni rozdil mezi M600 a M620???
Čoveče, musím říct že rozdíl je tam docela znatelnej , M620 jede už skoro stejně jako M750 (akorát je tam znát že nemá krouťák ) což je oproti M600 už dost skok (jo šestka holt fakt nejede ), takže já osobně bych šel raději už do toho M750! Ale nejspíš i to by pro tebe bylo málo , proto bych ti doporučil hned toho M900 a myslím že nebudeš litovat... Nebo když budou finance, můžeš pořídit i třeba M1000Ds nebo S2R 1000 což už je celkově jinej level , ale do těch 70ti litrů budeš rád i za M900 , takže tak no...
BTW: Značku hadrů "Thor Steinar" vůbec neznám , ostatně jako asi většinu ostatních značek s oblečením , ale zní to jako něco ze Severské Mytologie a Vikingské kultury, a to já mám moc rád...
Naposledy editováno 26.10.2010 16:09:01
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Ok diky za rady me ta 600 v zatackach staci ale na rovinkach nebo do kopce mi vsichni frnknou
jo chci jezdit s manzelkou a to by moc pohodlny nebylo na tom sportu a nevim jestli je to jen muj dojem nebo síla zvyku,ale ty řidítka na tech sportech mi prijdou ze se to asi neda ridit
asi budu muset neco pritlacit a jit do te S2R
jo a jeste otazecka kde se dozvim kdy je ten ducati den protoze jsem vysledoval ze je to v Moste a ja jsem taky ze severnich cech
Díky
s těma 70ti. by ses mohl do M900 vejít tedka jsou na motoinzerci 4, počkal bych přes zimu bud půjdou dolů nebo se určitě ještě něco objeví většinou jsou to ale karbce a poměrně starý
ale posledoval bych motoinzerci, tipmoto, zkusil i motousate.it, mobile. de a vzal monstera 1000, S2R je taky pěkná ale musel bych řešit výfuky pod sedlo na boku se mi moc nezamlouvají
chtěl bych taky monstera 900 nebo 1000, ale dvojsedadlo a když už se nějakej najde tak si říkám zda to dvojsedadlo je tam vůbec k něčemu, jestli se na tom dobře sedí a drží páč tam kde končí sedlo končí i motorka...
edit. M900 za 70 bych pořešil z motousate.it nějaký tam jsou a 2000+
Naposledy editováno 26.10.2010 23:25:03
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Ohledně pohodlnosti monstra...zkušenost mojí přítulkyně (po mých opatrných otázkách a ujetých 250km) ...řekla, že ač tomu moc nevěřila tak se jí na tom sedí líp než na ZRX1200(což je "křižník" se sedlem na "dvě prdele") ...já sám musím uznat, že po 650km (Děčín - Slazburg) jsem byl sice zničenej(ale kdo by nebyl), ale na bejvalým ZRX1200 bych na tom nebyl omnoho líp či hůř...
Takže pověsti o nepohodlnosti Ducatek(tedy v mým případě Monstrů)nejsou moc relevantní (já, 191cm/90kg, přítulkyně 175cm/60kg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Byl jsem svědkem jedný zajímavý příhody v Ducati Praha.
Chlapík v kožený bundičce oblhížel spolu s jiným chlapíkem a jeho krásnou přítelkyní 1098.Padala slova jako "no podívej, to je nááádhera...dívej se jakej je to dravec...a ta červená" ...sedal si na ní, zase slejzal, znovu sedal a chytal řídítka"...abych na to vůbec došáhl...jak ten štítek kryje ve vysokejch rychlostech?" ..."dáte mi slevu na oblečení, když jí koupím...? a jde platit cash?" ...zbystřil jsem/sakra zaplatit skoro půl mega cash/... prodavač odpovídá "jistě by se nějaká sleva dokázala dohodnout...jakou máte velikost oblečení?" ..."...ani nevím, kolik můžu mít" ...načež prodavač specifikuje"No kolik máte číslo bundy a kalhot, popřípadě kombinézy v čem jste jezdil do teď?" ...odpověď na sebe nenechala dlouho čekat "...no já nic nemám, začínám, tak potřebuju všechno vyzkoušet" ...po týhle odpovědi mě automaticky vylítla ruka k puse, což prodavač viděl když se otočil směrem k věšákům kde jsem stál, viděl jsem bělmo očí a panenky zalezlý až pod čelo...šel směrem ke mě a donesl "pánovi" několik kousků na odzkoušení ...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Lion> Možná měl nějakou přestavbu , v origo stavu je každej Monster dvousedlo...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |