Naposledy editováno 16.10.2010 13:04:41
1 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
2 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
pylot>Vis vubec k cemu je to dobry a proc se to pouziva? Pochybuju ze jezdis na silnici takvou kudlu aby pro tebe bylo nebezpecny na vyjezdu ze zatacek v naklonu spat spicku pod saltrpacku. Zadnej jinej smysl to nema nez kvuli tomu aby sis neskrtnul nohou o asfalt pod saltrpackou.
No na erjednapičovole se jezdí jen kudla ne??
1 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
Naposledy editováno 16.10.2010 14:05:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
pylot> Zadnej jinej smysl to nema nez kvuli tomu aby sis neskrtnul nohou o asfalt pod saltrpackou.
Není to tam náhodou kvůli tomu, že když brzdíš a zapíráš se, tak skopáváš kvalty nahoru? Naopak to jde hůř.
V náklonu máš stejně na stupačce jen špičku a neřadíš...teda dle mého skromného názoru...
A teda k tématu: Si to prostě vyzkoušej, přehodíš páčku na tisícihranu, nebo na r1 to nejde?
Naposledy editováno 16.10.2010 14:23:24
Střídání motorek s opačným směrem řazení mi nedělá potíže. Po přesednutí se spletu maximálně jednou na začátku a všimnu si toho ještě před puštěním spojky. Je to jen zvyk. Fakt je, že při jízdě na silnici je starý řazení (dnes nazýváno závodní) přirozenější a tak nějak se s tím líp jezdí. V terénu mi příjde zase přirozenější nové dnešní řazení s bleskovým podřazením.
RomanSS>Není to tam náhodou kvůli tomu, že když brzdíš a zapíráš se, tak skopáváš kvalty nahoru? Naopak to jde hůř.
V náklonu máš stejně na stupačce jen špičku a neřadíš...teda dle mého skromného názoru...
A teda k tématu: Si to prostě vyzkoušej, přehodíš páčku na tisícihranu, nebo na r1 to nejde?
Jj jasně na přepákování pp tuning to jde přehodit na normál řazení během 5 minut na tisícihranu. Pojezdím uvidím.
dina: JJ občas při palbě tam kopnu kvalt nahoru bez spojky ani to nezaregistruju. Pořád nahoru bez nemám zas zapotřeby.
1 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
budeš jezdit i na okruhu nebo jen na silnici?
kdybys toho řekl víc, asi by ti kluci poradili líp
mám kamarády co jezdí na i silnici s opačným řazením a je to OK... řazení jako řazení. otázka je proč by sis chtěl origo řazení přehodit.
Kvůli zrychlení? No proč ne, třeba zjistíš že se ti na výjezdu motorka udrží klidnější pokud budeš vyšší kvalty kopat dolů.
Já osobně bych ti doporučila to vyzkoušet a uvidíš. Ale jestli hodláš zkoušet střelbu, tak by bylo možná lepší to nechat už na jaro...
1 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
tigerbou>Ježiš to je zase debilní otázka jezdi s řazením tak jak ti to vyhovuje ne
Ježiš to je ale zase debilní příspěvek Proč tady to fórum asi je? Aby se tu nikdo nemohl nikoho na nic zeptat vid ty vole Vzpamatuj se