globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?
 
16.10.2010 v 13:04
Čau mám otázku spíš na závodáky nebo ty co jezdí s opačným řazením i po normálních silnicích. Má to smyl i na normální silnice mimo okruh? U R1. Prostě mám pocit že tam ty kvalty budu líp kopat při zrychlování. A taky když budu zvlášt na výjezdech z pravejch zatáček. Díky za zkušenosti

Naposledy editováno 16.10.2010 13:04:41
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 13:30 | Nahoru | #1
To ti na silnici tolik chybí ta jedna sekunda kterou ztratíš?

Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 13:30 | Nahoru | #2
záleží jan na tobě jak si to uděláš

Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 13:37 | Nahoru | #3
ty foe pokud na to nejses zvyklej tak budes zamestnavat tak antihop,retez a gumu:) a na vyjezdu ze zatacky budes muset premejslet ze musis dolu a kdyz si nevzpomenes tak do druhy uz stejne nedojedes leda tak po prdeli:)) .......... ne mel jsem ho 2dny na masine páč sem koupil okruhovku a da se to aleklasika je klasika

2 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 13:46 | Nahoru | #4
Vis vubec k cemu je to dobry a proc se to pouziva? Pochybuju ze jezdis na silnici takvou kudlu aby pro tebe bylo nebezpecny na vyjezdu ze zatacek v naklonu spat spicku pod saltrpacku. Zadnej jinej smysl to nema nez kvuli tomu aby sis neskrtnul nohou o asfalt pod saltrpackou.

(reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 13:56 | Nahoru | #5

pylot>Vis vubec k cemu je to dobry a proc se to pouziva? Pochybuju ze jezdis na silnici takvou kudlu aby pro tebe bylo nebezpecny na vyjezdu ze zatacek v naklonu spat spicku pod saltrpacku. Zadnej jinej smysl to nema nez kvuli tomu aby sis neskrtnul nohou o asfalt pod saltrpackou.


No na erjednapičovole se jezdí jen kudla ne??

Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 13:56 | Nahoru | #6
ne

1 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 14:03 | Nahoru | #7
Nemám to proto abych jezdil ještě o sekundu rychleji a ták, jen si přestavuju mašinu pro sebe a budu řešit přepáčko PP tuning tak jsem se jen ptal. Tam u toho setu na mou moto je přestavení na opačný řazení a žpět otázka 5 minut. Jen přetočím mezikus u tyčky řazení. Jako všechno je věc zvyku že. Až na to že jak by mě někdo půjčil moto tak bych si musel hned zvyknout na originál řazení. To by byl problém. Akorát by se mě tam kopali kvalty při zrychlování líp. A samozřejmě by to přispělo ještě k agresivnějšímu charakteru. Už tak tam bude krátkej převod, kratkej plyn, řazení ...

Naposledy editováno 16.10.2010 14:05:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 14:16 | Nahoru | #8
adosmoto> jestli chceš porychlit,tak tam musíš ty rychlosti kopat bez spojky!!! Od roku 95 jsou na to všechny motky stavěné.Taky jsem tomu nechtěl věřit,ale když jsem to vyzkoušel a hlavně vychytal otáčky,jde to samo a na výjezdech si o hodně rychlejší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 14:21 | Nahoru | #9

pylot> Zadnej jinej smysl to nema nez kvuli tomu aby sis neskrtnul nohou o asfalt pod saltrpackou.


Není to tam náhodou kvůli tomu, že když brzdíš a zapíráš se, tak skopáváš kvalty nahoru? Naopak to jde hůř.

V náklonu máš stejně na stupačce jen špičku a neřadíš...teda dle mého skromného názoru...

A teda k tématu: Si to prostě vyzkoušej, přehodíš páčku na tisícihranu, nebo na r1 to nejde?

Naposledy editováno 16.10.2010 14:23:24

Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 15:36 | Nahoru | #10
"Závodní" řazení mám na číze, stejně jako ho maj v sérii všechny Jawy do roku asi 75.
Střídání motorek s opačným směrem řazení mi nedělá potíže. Po přesednutí se spletu maximálně jednou na začátku a všimnu si toho ještě před puštěním spojky. Je to jen zvyk. Fakt je, že při jízdě na silnici je starý řazení (dnes nazýváno závodní) přirozenější a tak nějak se s tím líp jezdí. V terénu mi příjde zase přirozenější nové dnešní řazení s bleskovým podřazením.

(reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 17:07 | Nahoru | #11

RomanSS>Není to tam náhodou kvůli tomu, že když brzdíš a zapíráš se, tak skopáváš kvalty nahoru? Naopak to jde hůř.

V náklonu máš stejně na stupačce jen špičku a neřadíš...teda dle mého skromného názoru...

A teda k tématu: Si to prostě vyzkoušej, přehodíš páčku na tisícihranu, nebo na r1 to nejde?


Jj jasně na přepákování pp tuning to jde přehodit na normál řazení během 5 minut na tisícihranu. Pojezdím uvidím.
dina: JJ občas při palbě tam kopnu kvalt nahoru bez spojky ani to nezaregistruju. Pořád nahoru bez nemám zas zapotřeby.

Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 17:59 | Nahoru | #12
Řazení s jedničkou nahoře mám,ale nevidím v něm nějakou super výhodu do normálního provozu. Spíš je byl nezvyk a ze začátku jsem byl hodně rád za antihop

Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 18:28 | Nahoru | #13
jelikož suzuki to má vymyšlené tak chytře že to jde jednoduše přehodit během cca 10minut... kdysi kluci v servise mi to omylem(hajzlíci prej omylem ) při opravě přehodili... naštěstí se opravovala přes zimu a já jaksi "zapomněla" řadit, takže na jaře mi to nepřišlo nijak divný (ale i kdyby - mám ukazatel zařazeného rychlostního stupně), pocitově mi to přijde úplně stejný i podřazování nahoru jde jak po másle a pokud nejsi hustokrutej střelec alá Rossi, tak ti to bude k prdu

1 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 18:32 | Nahoru | #14
ale samozřejmě holka na 6tikile do toho nemá co kecat, že

(reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 18:45 | Nahoru | #15

Darwi>ale samozřejmě holka na 6tikile do toho nemá co kecat, že



No jo konečně slovo chlapa ,jen povídej... snad tady se na to nehraje

1 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 18:59 | Nahoru | #16
floyd05> Hahaha, jen si z toho dělej srandu Mě přijde, že pro běžný ježdění na tom, kam řadíš, fakt nezáleží jedině při závodech, kde jde o každou setinku... a spíš by se měl naučit řadit bez spojky, tím spíš víc porychlí, než s opačným řazením I když je to jen můj názor...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 19:04 | Nahoru | #17
Darwi> Ale já jsi ji vyjímečně nedělal,právě že souhlasím a myslím to taky tak. Neboj,mě je taky naprd,ale je fakt že je citlivější,páč ho mám na přimo.

Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 19:07 | Nahoru | #18
a kolik budeš mít motorek? jednu ? dvě?
budeš jezdit i na okruhu nebo jen na silnici?
kdybys toho řekl víc, asi by ti kluci poradili líp
mám kamarády co jezdí na i silnici s opačným řazením a je to OK... řazení jako řazení. otázka je proč by sis chtěl origo řazení přehodit.
Kvůli zrychlení? No proč ne, třeba zjistíš že se ti na výjezdu motorka udrží klidnější pokud budeš vyšší kvalty kopat dolů.

Já osobně bych ti doporučila to vyzkoušet a uvidíš. Ale jestli hodláš zkoušet střelbu, tak by bylo možná lepší to nechat už na jaro...

1 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 20:00 | Nahoru | #19
Ježiš to je zase debilní otázka jezdi s řazením tak jak ti to vyhovuje ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 20:05 | Nahoru | #20
floyd05> No to mě těší, že se konečně taky někdy s někým na foru shodnu No mě ho tam dali omylem, tož tak... ale je mi to fuk Dá se zvyknout na vše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 20:07 | Nahoru | #21

tigerbou>Ježiš to je zase debilní otázka jezdi s řazením tak jak ti to vyhovuje ne



Ježiš to je ale zase debilní příspěvek Proč tady to fórum asi je? Aby se tu nikdo nemohl nikoho na nic zeptat vid ty vole Vzpamatuj se

(reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 20:31 | Nahoru | #22
Ďuričko> Forum je od toho abys prudil ostatní

Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 20:40 | Nahoru | #23
Jezdím to na Ducati 748 v provozu i na853 na okruh, za prvé to je dobré že při výjezdu z levé zatáčky nemusíš při řazení dávat noh u pod řadičku a ev. škrtat botou. Ale pro mě to má význam že když akceleruješ tak je pro tělo jednoduší mačkat páku řazení dolů než tahat nahoru a při ostrém brždění kdy tělo je tlačený na řidítka je jednoduší tahat páku nahoru. Tělo to chce takhle ale hlava jinak - řadím ryhlostní stupně nahoru - tahám páku nahoru. 8 let jsem jezdil normální řazení a rok reverzní. Oboje má svoje ale mě se lépe už řadí reverzne.

(reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 21:54 | Nahoru | #24
Darwi> není přeci důvod tady někoho urážet... na tohle mám stejný názor. V provozu je to poměrně k ničemu a je to spíš o tom komu co vyhovuje,jinak je to přesně jak tady psal "AllgydaCorse" lepší řazení v levé zatáčce při náklonu.

1 reakcí na tento příspěvek Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 22:06 | Nahoru | #25
floyd05> co? dyť nikoho neurážim jinak mě se kupodivu strašně dobře podřazuje, hlavně při bržděni na rychlo nevim čim to, ale jo

(reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 22:14 | Nahoru | #26
Darwi> ale ne ty... to že já nemám potřebu tady machrovat na holku a beru tvuj názor,jako by to byl muj

Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

16.10.2010 v 22:30 | Nahoru | #27
floyd05> ach tak to jsem ráda, že tě poznávám, čestná výjimko

Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

17.10.2010 v 03:49 | Nahoru | #28
Tak děkuji za příspěvky od AllgydaCorse atd. Zrovna jsem přišel z kalby a mám v sobě 15 piv tak mě neberte vážně. JJ já si říkal že tady s tím neuspěji. Prostě vyzkouším reverse a popřípadě to přehodím zpět na origo. PP tuning to má vymakaný. Zatím čus

(reakce na) Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

17.10.2010 v 11:02 | Nahoru | #29

And>To ti na silnici tolik chybí ta jedna sekunda kterou ztratíš?



Co to meleš?

Reverzní řazení do provozu? Má to smysl?

17.10.2010 v 13:06 | Nahoru | #30
Nemusíš kupovat reverzní řazení u R1 jde přehodit i to klasické na obrácené jenom dáš tu vidličku opačně,Zrovna u R1 to jde...model 02-03,nevím jak novější,měl jsem ho sám.Každopádně ti to bude na silnici k ničemu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist