paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Netahne ve vysokých otáčkách
10.10.2010 v 14:50
Ahoj, mám problém se svým strojem. Ve vysokých otáčkách hrozně řve a netahne, říkal jsem si, že to bude sát falešný vzduch, tak jsem vyměnil těsnění karburátoru, ale žádná změna. Moc moc pomoc!!!

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 15:05 | Nahoru | #1
Není to u toho stroje normální?

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 15:08 | Nahoru | #2
vzducháč

1 reakcí na tento příspěvek Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 15:15 | Nahoru | #3
že by spojka?

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 15:17 | Nahoru | #4
No konkretne u tveho stroje but aspon rad ze vubec RVE.

Tedy nech ho rvat a turuj ho na stojaka a but rad ze to vubec rve

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 15:23 | Nahoru | #5

Edy>že by spojka?



Mohl bys být konkrétnější?

(reakce na) Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 15:28 | Nahoru | #6
Skvarek> zacina klouzat....

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 15:54 | Nahoru | #7
a nemůže to být něčím jiným ještě? za studena to tahne ještě v pohodě, ale pak se to zahřeje a je zle

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 16:05 | Nahoru | #8
mozna tesnění pod karbecem nebo pod valcem. Tez mi to dělalo a vymenil jsem tesneni pod valcem a pak OK. Ale jinac neocekavej od fechtla extremní výkony

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 16:11 | Nahoru | #9
ja ocekavam vykony, ktery byly kdyz jsem to kupoval- 90 na rovince, 65 do kopce, ted jsem rad za 50 na rovince a do kopce 30

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 16:28 | Nahoru | #10
.

Naposledy editováno 10.10.2010 16:55:18

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 17:18 | Nahoru | #11
a nemáš to třba přidřený? jinak bych hledal chybu v karbecu, třba sytič

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 17:37 | Nahoru | #12
To mi teď dělá NSR ..do 9,5tis. tahá a pak najednou chcipne ..proste dál se nedostanu

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 18:59 | Nahoru | #13
taky to tipuju na těsnění pod válcem

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 19:51 | Nahoru | #14
Něco podobnýho mě dělal simson, den ode dne ztrata výkonu kde jsem jezdil 60 sem byl rád za 40. Po vyčištění výfuku vše ok. Zkus to

Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 19:57 | Nahoru | #15
vše co jste radili jsem měl stejně v plánu(nový vzducháč, vyčistit výfuk, nechat seřídit karbec), pokud to nepomůže, tak těsnění pod válcem je jasny

2 reakcí na tento příspěvek Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 21:21 | Nahoru | #16
To co mas v planu tomu nepomuze,dle meho to je spojka ktera ti po zahrati oleje zacne klouzat,bud ji pritahni,nebo vymen lamely... bohuzel tahle vymena nepatri mezi ty nejlevnejsi- lamela: 200,- mezilamela: 80,- x4.Jinak pritahnout to kazdopadne skus,na pravem viku mas stelovaci sroub,tak ten utahni,jinak ty ostatni udrzbarsky veci doporucuji,karbec neserizuj! akorat ho rostelujes,kdyz ti to pred tim jezdilo po rovince 70km/h (90 je blbost!) tak se ten karbec sam nerosteluje,pouze ho rozeber a vycisti... to je asi vse co bych ti k tomu rekl...

Naposledy editováno 10.10.2010 21:22:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netahne ve vysokých otáčkách

10.10.2010 v 21:37 | Nahoru | #17

czechino>To co mas v planu tomu nepomuze,dle meho to je spojka ktera ti po zahrati oleje zacne klouzat,bud ji pritahni,nebo vymen lamely... bohuzel tahle vymena nepatri mezi ty nejlevnejsi- lamela: 200,- mezilamela: 80,- x4.Jinak pritahnout to kazdopadne skus,na pravem viku mas stelovaci sroub,tak ten utahni,jinak ty ostatni udrzbarsky veci doporucuji,karbec neserizuj! akorat ho rostelujes,kdyz ti to pred tim jezdilo po rovince 70km/h (90 je blbost!) tak se ten karbec sam nerosteluje,pouze ho rozeber a vycisti... to je asi vse co bych ti k tomu rekl...



ja nevim co chce ten chlapec slyset.. kdyz jsem mu napsal ze to je klouzajici spojka tak dalsi jeho prispevek byl jestli to nemuze byt neco jineho asi neco levnejsiho .. kor kdyz to pak potvrdil v tom ze to dela az po zahrati...

(reakce na) Netahne ve vysokých otáčkách

11.10.2010 v 16:25 | Nahoru | #18

czechino>To co mas v planu tomu nepomuze,dle meho to je spojka ktera ti po zahrati oleje zacne klouzat,bud ji pritahni,nebo vymen lamely... bohuzel tahle vymena nepatri mezi ty nejlevnejsi- lamela: 200,- mezilamela: 80,- x4.Jinak pritahnout to kazdopadne skus,na pravem viku mas stelovaci sroub,tak ten utahni,jinak ty ostatni udrzbarsky veci doporucuji,karbec neserizuj! akorat ho rostelujes,kdyz ti to pred tim jezdilo po rovince 70km/h (90 je blbost!) tak se ten karbec sam nerosteluje,pouze ho rozeber a vycisti... to je asi vse co bych ti k tomu rekl...


90 tachometrových jinak už jsem se o seřizování karbecu pokoušel... dopadlo to jak píšeš

(reakce na) Netahne ve vysokých otáčkách

11.10.2010 v 18:31 | Nahoru | #19
Edy> mě šlo jenom o to, jestli to prostě nemůže být ještě nečim jinym, abych potom na to nečuměl kdyby to NÁHODOU nepomohlo ,cenu neřešim, na to mám rozpočet relativně velkej

1 reakcí na tento příspěvek Netahne ve vysokých otáčkách

12.10.2010 v 15:51 | Nahoru | #20
skus pritahnout tu spojku...nebo vymenit,je to jedina moznost co by to mohlo delat...

(reakce na) Netahne ve vysokých otáčkách

13.10.2010 v 17:26 | Nahoru | #21
diky všem za rady!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Po nastartování drží vysoko otáčky... Jawa 50/585 Mosquito Pepekpupek 2 24.2.2022 v 05:40 Pida06
Jawa mosquito 585 karburátor. Jawa 50/585 Mosquito Loggy 13 24.2.2022 v 05:35 Pida06
Jakou motorku k AM řidičáku Jawa 50/585 Mosquito, Jawa 100/587 Robby Vlada98 4 11.5.2019 v 18:03 Massakra
nehází jiskru Jawa 50/585 Mosquito kostik459 3 2.9.2018 v 11:44 Mara8993
převodovka na motor betka Jawa 50/585 Mosquito, Motoscoot Jawa Betka czechcute 6 30.7.2018 v 17:06 Netopirus


TOPlist