globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W
3.10.2010 v 14:39
Už asi 100x jsem ladil a vyndával karburátory a pořád mám bohatou směs.Po seřízení dle manuálu mám spotřebu kolem 11 litrů a evidentně do 4 tisíc otáček se to dáví benzínem.Svíčky jsou totálně černý od sazí jak nevyčištěnej komím.Tak jsem zkusil posunout jehly o 2 zářezy nahoru a je to o něco lepší ale zase mám díry při přechodu z nízkejch do vysokejch otáček.A stále je to pořát bohatý.Při protůrování na neutrál to normálně černě zahulí.Karbce jsou vyčištěný,plováky se nezasekávaj a vše je v karbcích originál dle manuálu.

Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 15:18 | Nahoru | #1
mam ten samej probelem u gsxr 750 myslím si ,žě by to mohlo bejt u mě být ucpanejma vzdušníkama..až zjistíš čím to je určo sem napiš zaímá mě to

2 reakcí na tento příspěvek Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 15:59 | Nahoru | #2
když zdvihneš jehlu, tak to přece obohatíš...

(reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 16:38 | Nahoru | #3

cccp>když zdvihneš jehlu, tak to přece obohatíš...

má pravdu. A co podtlaky,jsou udělané?

(reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 16:55 | Nahoru | #4

cccp: když zdvihneš jehlu, tak to přece obohatíš...


Já pochopil "Tak jsem zkusil posunout jehly o 2 zářezy nahoru" tak, jak je to napsané - posunul o dva zářezy nahoru doraz, čím šly jehly dolů.
Co hladiny? Co filtr? Co obvod sytiče, těsní? Ty karbecy bych vytáhnul ven, rozhodil do mrtě, vyčistil a hlavně zkontroloval všechny těsnící kroužky a kužely jehlových ventilů.

1 reakcí na tento příspěvek Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 17:40 | Nahoru | #5
Všechno je udělané.Podtlaky ,hladiny,karbce několikrát rozdělaný do mrtě ,ale výsledek je pořát stejnej.Jo a při volnoběhu mohu stáhnout bohatost směsi na 1 válci na max a přesto pořát maká.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 18:30 | Nahoru | #6
dejvi75> Draku na tvojem Gixeru je podtlakový ventil na nádrži?

1 reakcí na tento příspěvek Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 18:59 | Nahoru | #7
Máš tam laďák nebo jiný sání než origo?

(reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 19:00 | Nahoru | #8
Šumák> Jo to je

(reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 19:06 | Nahoru | #9
mira008> Origo výfuky i origo sání.Jen je z toho udělaný naháč.Jo a ještě jsem chtěl dodat, že jak to asi 4 roky stálo tak ten starej benzín v karbcích nebo co to tam bylo za sajrajt. Tak tam na těch tryskách se místy objevuje jakási eroze.A někde nejde ani přečíst co je to za velikost trysky.

1 reakcí na tento příspěvek Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 19:18 | Nahoru | #10
Filtr máš asi taky novej, a co membrány nebo jehly? V jakým jsou stavu?

Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 19:45 | Nahoru | #11
Prochází vzduch emulsní trubicí do benzínu?
Při ucpání vzdušníku se dostaneš klidně hooodně do bohata.
U mě konkrétně 1:10,5 ale i tak to jede, pokles krouťáku je už ale dost cítit

Naposledy editováno 03.10.2010 19:48:15

Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 19:46 | Nahoru | #12
Ahoj,už si to nepamatuju,jsou ,,O" kroužky na válečkách sytičů?Ať mému dotazu rozumíš jakkoli,jdi po sytiči.Tam,kde přesuvník ovládání sytiče posouvá u karburátorů váleček s drážkou-vyndej s karburátoru to co vysouvá a posviť baterkou,měl by tam být váleček s kuželovým sedlem,možná váleček těsněný ,,O"kroužkem.Zkontroluj vše.Chová se to jako s defektním sytičem,opticky je zasunut, ale technicky není plně uzavřen průchod.Sedlo usazeniny.Pak by to ještě mohl dělat filtr,buďto zasranej nebo KN filtr přeolejovaný.

(reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 19:47 | Nahoru | #13
mira008> jehly a membrány jsou jak nový , filtr je starší ale je čistej.Jediný co mě napadá jsou ty trysky.

1 reakcí na tento příspěvek Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 20:00 | Nahoru | #14
Ještě k podtlakovému ventilu nádrže-neměl by jsi jezdit na ,,PRI",jen na ON nebo res.PRI je vyřazení podtlakové membrány,plné otevření ventilu,což není vhodné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 20:05 | Nahoru | #15
nazlobenej> Jo podtlakovej ventil mám nastavenej správně.Ještě teda zkusím proběhnout ty vzdušníky a ten sytič a pro jistotu ještě koupím novej vzduchovej filtr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 20:15 | Nahoru | #16
dejvi75> Tak bude prasklá membrána a podtlakem si motor přisáva benzín.To jdse mi stalo na Hondě Vtr

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 20:21 | Nahoru | #17
Šumák> membrány jsou dobrý,žádná prasklinka prostě nic.jsou jak nový.Největší problémy se směsí jsou v nízkejch otáčkách a ve volnoběhu.Když to běží na volnoběh tak je normálně cejtit nespálenej benzín.A to i s nastavenejma šroubkama směsi na 1 otáčku na misto 1a3/4.

Naposledy editováno 03.10.2010 20:22:08

(reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 20:29 | Nahoru | #18
dejvi75> No tak pokud je ta membrána v pořadku na palivovém ventilu,tak to potom nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 20:43 | Nahoru | #19
dejvi75> Nekupuj ten filtr zbytečně,to co popisuješ by byl jen těžko průchozí filtr,už od pohledu,v příspěvku č.13 jsi se zmínil že je jen jetý.Měním názor dle informací.Dostalo se to k Tobě až se závadou,nebo to dřív bylo dobré a problém se objevil až po dlouhém stání?Samozřejmě by to mohly být velké hlavní trysky od Takyladiče,ale předpoládám,že je to série.Bude tam něco na těch válečkách sytičů.Nechci z nikoho dělat blbce,ale nezůstali viset v poloze zapnuto,nevypadlo táhlo?To se stane i v lepších rodinách,přikládal bych to k opomenutí ,nikoliv k blbosti.Ale asi ne,když vícekrát rozebráno.Promiň.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 20:53 | Nahoru | #20
nazlobenej> Problém právě začal být po dlouhém stání, tedy hlavně ta bohatost.Ale už před tím byla na seřízení v Suzuki v Trutnově a od té doby nechtěla pořádně startovat,ulejvali se svíčky a ani nejela tak jako před tím.A le je to už několik let nazpět.

Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

3.10.2010 v 22:56 | Nahoru | #21
S autorizovanými servisy je problém pořád,ze Řep vrátili zákazníkovi přešponovanej řetěz a to mi stačí.Servis ale neudělá nic navíc,za co by nedostal zaplaceno-na jakém seřízení to bylo?Třeba i čištění karburace?Vypadá to,že tam něco nevrátili,nebo skřípli těsnění,membránu,prostě to chce už koumáka,který alespoň tuší jak co funguje a neopravuje jen rozborkou a zborkou,výměnář.Podíval bych se na ty sytiče,může klidně někde něco chybět,nějaký malý ,,O"kroužek,skříplá hadička,povolené trysky.Nevim,dál je to už telepatickej servis.Dlouhé stání-automaticky odkalit karburátory,možné usazeniny v sedlech jehlových ventilů,i u čtyrtaktních motorů kde je benzín čistý,bez oleje.Natož s olejem,u dvoutaktu.Povolené trysky je pouze má teorie,nikdy jsem povolenou neviděl,výrobce používá jemný samosvorný závit,bylo by to ale možné odůvodnění více benzínu.Hledat,hledat.

1 reakcí na tento příspěvek Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

4.10.2010 v 08:41 | Nahoru | #22
čekal jsem 2 odpovědi, první jo emulzní dírky jsou pročištěný a průchozí, druhou co to je? To jsem tam neviděl... ale už se nebudu namáhat

(reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

4.10.2010 v 16:26 | Nahoru | #23

dejvi75>Šumák> membrány jsou dobrý,žádná prasklinka prostě nic.jsou jak nový.Největší problémy se směsí jsou v nízkejch otáčkách a ve volnoběhu.Když to běží na volnoběh tak je normálně cejtit nespálenej benzín.A to i s nastavenejma šroubkama směsi na 1 otáčku na misto 1a3/4.



U většiny karb., když povoluješ šrouby směsi, tak tam pouštíš více vzduchu. Množství benzínu ovlivňuje volnoběžná tryska. Zkus šrouby víc povolit. (jestli se nepletu)

(reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

25.11.2010 v 21:42 | Nahoru | #24
Jurawood> no koukam jaky máš stím problém.a máš tam origoš jehli?nemáš tam sportovní?

(reakce na) Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

25.11.2010 v 22:01 | Nahoru | #25
dejvi75> Kdybys potřeboval,tak mám téměř nové karburátory,jel jsem je jednu sezonu,pár stovek km.

Stále bohatá směs Suzuki GSX-R 1100W

19.1.2011 v 20:46 | Nahoru | #26
čus, muže to dělat membrána v kohoutu, sice pišeš že je vpohodě, ale muže prosakovat kolem toho rozlisování. Ja jsem měl ěco podobnýho, ale to mi tam vlastně přestal týct benzin ....
mno nevim, ja tohle budu asi řešit na jaře, pač ta moje spotřeba je šílená...a dělá to něco podobnýho...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 Lukydoga 1 18.8.2023 v 05:05 hondaman1
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 Hovado-RC8 29 5.5.2023 v 16:35 hmm21
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 Normik 11 8.12.2021 v 22:38 Martin1200
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 Svobodak.T 119 6.12.2021 v 01:01 kerut
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 104 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER


TOPlist