globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS 500 seřízení motoru
10.9.2010 v 21:05
Ahojte, už si nevím rady.Mám Suzuki GS 500 E r.v. 2000, klesají mi trošku pomaleji otáčky, motor má nepravidelný chod, v níských otáčkách netáhne, nejde držet stálá rychlost(cuká). Už jsem seřídil směs i synchronizaci karburátorů, vyčistil jsem je, dal nové svíčky i vzduch. filtr, dal jsem i nové hrdla od karburátorů k válcům. Problém stále přetrvává. Nevíte někdo čím ještě by to mohlo být? nebo není v okolí Mostecka nějaký maník co by se mi na to mohl mrknout? do servisu se mi to dávat nechce. Mějte se fajn a díky za odpovědi.

Uzavřeno 17.09.2010 v 06:36 uživatelem Suzak1

Otevřeno 17.09.2010 v 06:36 uživatelem Suzak1

Uzavřeno 17.09.2010 v 06:36 uživatelem Suzak1

Otevřeno 17.09.2010 v 11:09 uživatelem Suzak1

Uzavřeno 11.07.2011 v 12:40 uživatelem Suzak1
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) GS 500 seřízení motoru

12.9.2010 v 23:16 | Nahoru | #31
Suzak1> z válců cvakne? Tak to je jasné- střílí to do sání, máš příliš chudou volnoběžnou směs, minulý týden jsem řešil to samé. Je třeba ji seřídit. Není třeba nikam jezdit, zvládneš to v pohodě doma, nebo popros zkušenějšího kolegu (dj_hroch )

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru

12.9.2010 v 23:21 | Nahoru | #32
Mi se tro projevovovalo tak, že mi od 1500 do 1700 motor střílel do sání. Prstem ve vzd. filtru šlo cítit tlakové rázy. Vnitřky karbů byly zakarbonované. Na budících se to projevovalo znatelným poklesem podtlaku. Dá se to popsat i takovým cvakáním. Seřídil jsem z gruntu směsi a OK.

V tvém případě bude třeba nastavit volnoběžnou směs pro oba karby a volnoběh. Pak se uvídí, zda problém přetrvá...

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru

13.9.2010 v 00:59 | Nahoru | #33
Zase jestli svíčky měly zdravou barvu a chová se hůř jak bez filtru tak i s přidušeným filtrem, tak se směs opravdu bude blížit ideální. Pak bych asi vyměnil karburátory jako celé za jiné třeba na půjčení na odpoledne od nějakého ochotníka nebo tak, vyloučil karburátor či motor a hledal dál. Dyť tam už jsou snad všechny možnosti, co by mohlo být špatně, vyloučené Už potom opravdu jen změřit tlaky, porovnat s manuálem, a hlavně změřit kompresi. Že hůř brzdí může být jen tím, že drží déle otáčky a jde pomalu dolů (což víme,) nebo špatnou kompresí a to si změří. Pak už jedině ventily, gufera, těsnění, hlavu a končil bych

Napadá vás ještě něco co jsme mohli přehlédnout kromě konečné rady vytlačit na skálu?

1 reakcí na tento příspěvek GS 500 seřízení motoru

13.9.2010 v 10:35 | Nahoru | #34
jaký tam máš přesně typ těch svíček, někde se to tady v diskuzi probíralo a neplechu by teoreticky mohly dělat i ty svíčky, idkyž jsou nový..

(reakce na) GS 500 seřízení motoru

13.9.2010 v 11:03 | Nahoru | #35
JyrkaFM> je to přesně tak jak říkáš, střílí mi to jakoby ze vzduch. filtru v těch otáčkách, klucíííí už jsme blízko :) teď jen co s tím?????

(reakce na) GS 500 seřízení motoru

13.9.2010 v 11:04 | Nahoru | #36
Hrbby> já jsem skoušel asi 10 svíček, a všechny uplně stejný typ jako když to jezdilo v pohodě víš? tím to asi nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 seřízení motoru

13.9.2010 v 11:06 | Nahoru | #37
dj_hroch> No podle mě to nebrzdí motorem protože padají ty otáčky pomalu víš? teda snad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 seřízení motoru

13.9.2010 v 13:34 | Nahoru | #38

Suzak1>dj_hroch> No podle mě to nebrzdí motorem protože padají ty otáčky pomalu víš? teda snad



Právě když změříš kompresi tak vyloučíš to snad a budeš vědět jistě Co řešil JyrkaFM tak byla naopak chudší směs, kdy střílela do sání.

BTW bylo poznat něco na svíčkách nebo to nebylo poznat, měly také normální barvu a jen to chtělo povolit šroubek?

(reakce na) GS 500 seřízení motoru

13.9.2010 v 15:04 | Nahoru | #39

dj_hroch>Právě když změříš kompresi tak vyloučíš to snad a budeš vědět jistě Co řešil JyrkaFM tak byla naopak chudší směs, kdy střílela do sání.

BTW bylo poznat něco na svíčkách nebo to nebylo poznat, měly také normální barvu a jen to chtělo povolit šroubek?



Izolátory byly u mě příliš světlé. Měly by mít barvu srnčí hnědi, ale u nových, přiznám se, jsem je ještě nekontroloval.

Já to seřídil podle návodu od Cobry, je sice na jiný typ sání i motoru, ale dal se aplikovat i u géesa.

Seřídíš výši volnoběžných otáček šroubem dorazu šoupěte na požadovanou
úroveň. Potom točíš šroubem bohatosti smesi až dosáhneš nejvyšších
otáček. Šroubem dorazu opět nastavíš požadované otáčky a opakuješ
seřízení šroubu bohatosti na nejvyšší otáčky. Až to bude stabilní, tak
povolíš šroub bohatosti o 1/2 až 2/3. Volnoběh by při tom neměl
klesnout.



Pak už nezbývá než jen jezdit a doladit to podle běhu motoru a barvy izolátorů svíček.

GS 500 seřízení motoru

14.9.2010 v 06:14 | Nahoru | #40
Ahoj, děkuju za zprávy, jenže já si nemyslím, že to tou směsí není jak říkáš, protože tu od doby co jsem motorku koupil nastavuju pořád 2,25 otáčky a vždycky to krásně jezdilo, nestřílelo, no prostě žádnej problém a proč by najednou měla být směs jiná? z ničeho nic?

GS 500 seřízení motoru

19.9.2010 v 19:57 | Nahoru | #41
skus se mrknout na membramy jestli neni někde přiskřipla nebo protržena a ještě skus nechat je vyshnout na sluničku a potom je narovnej vrad spatky a jestli budou mit svuj tvar tak sou v pořatku
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 Dnes v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist