1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
verybusy>.Kolda.> Tak nevím,jsem z tvýho příspěvku lehce rozpačitej. Asi jediná možnost je ji přímo projet,ale vzhledem k tomu,že Fireblade je o 130k levnější,tak by asi nebylo co řešit.....
... cena za exkluzivitu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
FiZzeR>... cena za exkluzivitu
No a to je přesně to co na Italech nesnášim,nabubřelost.Copak RSVčka byli někdy exklusivní?Jezdí jich mračna a najednou chtěj za motorku 4kg...to at se jdou vycpat,polocigoši metroušský
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
Ďuričko>No a to je přesně to co na Italech nesnášim,nabubřelost.Copak RSVčka byli někdy exklusivní?Jezdí jich mračna a najednou chtěj za motorku 4kg...to at se jdou vycpat,polocigoši metroušský
RSV4 exkluzivní podle mě je... "nadupaná" technickejma chuťovkama... (faktorka... ta "lidová" verze tolik vychytávek nemá, ale zase stojí kolik, 350?) což je cena srovnatelná s fárošem... počkejte za pár let, to ty ceny spadnou... (a pak zaútočim )
Naposledy editováno 09.09.2010 10:10:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
FiZzeR>RSV4 exkluzivní podle mě je... "nadupaná" technickejma chuťovkama... (faktorka... ta "lidová" verze tolik vychytávek nemá, ale zase stojí kolik, 350?)
360,což není bohužel zrovna málo,za stejný prachy už se dá S1000RR,nebo za 230 Fároš. Ty se mi sice tak nelíběj,ale zase ty peníze v případě Fároše ti z něj umožní udělat naprostou "voňavku".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
verybusy>Ďuričko> Exkluzivita je RSV,ale 4.
tehle exkluzivnich motorek uz tu byla spousta, bohuzel v primem srovnani s hlavnim proudem byly i pres nejdrazsi komponenty spis horsi ve vsech technickejch parametrech...
BTW ten 08 faros se povedl a kolda ho nema v moc seriovem stavu... tzn to ze jeho faros jede lip te zas od RSV4 nemusi moc odrazovat. kazdopadne logicky v cemkoliv s valci do V muzou cekat nejake problemy, vse je tam 2x(rozvody, hlavy) jinak se to chladi atd atd....
verybusy>360,což není bohužel zrovna málo,za stejný prachy už se dá S1000RR,nebo za 230 Fároš. Ty se mi sice tak nelíběj,ale zase ty peníze v případě Fároše ti z něj umožní udělat naprostou "voňavku".
me se to bawo libi moc... hlavne to jak neni symetricky, jen me na nem stve to jakej je to "kult" kazdej ho chce, kazdej vyklada jak je nejlepsi... tahle masova oblibenost me od ruznjch veci odrazuje...
ale na me byla rychla uz K1... dalsich 40koni navic fakt nevim k cemu by mi bylo:) spis bych bral u V2 tech cca 1200ccm ne kvuli vykonu ve spicce, ale aby se to lip sbiralo z utazenejch zatacek...
Naposledy editováno 09.09.2010 10:15:45
verybusy>360,což není bohužel zrovna málo,za stejný prachy už se dá S1000RR,nebo za 230 Fároš. Ty se mi sice tak nelíběj,ale zase ty peníze v případě Fároše ti z něj umožní udělat naprostou "voňavku".
fááákt? to je cbr tak "levnej"? nj, to bude vyšperkovaná, vyvoněná ale furt děsně tuctová hujda
bawa teda nesleduju, ale pokud je za srovnatelnej peníz jako rsv4... tak bych asi šel do bawa...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
assassin>tehle exkluzivnich motorek uz tu byla spousta, bohuzel v primem srovnani s hlavnim proudem byly i pres nejdrazsi komponenty spis horsi ve vsech technickejch parametrech...
BTW ten 08 faros se povedl a kolda ho nema v moc seriovem stavu... tzn to ze jeho faros jede lip te zas od RSV4 nemusi moc odrazovat. kazdopadne logicky v cemkoliv s valci do V muzou cekat nejake problemy, vse je tam 2x(rozvody, hlavy) jinak se to chladi atd atd....
Tyhle technický negativa znám,jsem si i vědom,že Kolda na sérii nejezdí,ale když mě se ta RSV4 tak líbí.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
verybusy>Tyhle technický negativa znám,jsem si i vědom,že Kolda na sérii nejezdí,ale když mě se ta RSV4 tak líbí.....
tak to bych v pripade ze to budes jezdit po silnici asi neresil a koupil RSV.... vykonu na bezny jezdeni az moc, nejaponskej design, luxusni zvuk...
a treba Kaczer jel hned po sobe 2testovacky 1098 (nebo 1198?fakt nevim) a RSV4 a duc hrozne hanil(moc tvrdy na normalni jezdeni) a na RSV se mu prej jelo suprove a na vykon taky samy superlativy.
jedina neznama asi budou naklady na servis.... ale to by u bmw asi taky nebyla zadna hitparada
Naposledy editováno 09.09.2010 10:21:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
assassin>tak to bych v pripade ze to budes jezdit po silnici asi neresil a koupil RSV.... vykonu na bezny jezdeni az moc, nejaponskej design, luxusni zvuk...
a treba Kaczer jel hned po sobe 2testovacky 1098 (nebo 1198?fakt nevim) a RSV4 a duc hrozne hanil(moc tvrdy na normalni jezdeni) a na RSV se mu prej jelo suprove a na vykon taky samy superlativy.
jedina neznama asi budou naklady na servis.... ale to by u bmw asi taky nebyla zadna hitparada
Servis bude časem asi drahej,tomu jeden neuteče.V jízdních vlastnostech se ještě tak nějak všichni shodnou,ale co se týká výkonu..... Zase bych hypoteticky nerad,aby mi na každý delší rovince všichni ujeli o parník. Nechce se mi ovšem věřit tomu,že by to bylo až tak mizerný a zase ani nechci podceňovat Murkinův a Koldův názor.
Btw: jak to lítá Padremu????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
verybusy>Servis bude časem asi drahej,tomu jeden neuteče.V jízdních vlastnostech se ještě tak nějak všichni shodnou,ale co se týká výkonu..... Zase bych hypoteticky nerad,aby mi na každý delší rovince všichni ujeli o parník. Nechce se mi ovšem věřit tomu,že by to bylo až tak mizerný a zase ani nechci podceňovat Murkinův a Koldův názor.
Btw: jak to lítá Padremu????
Tak o parník Ti nikdo neujede, to se neboj. A ten výkon je plně dostačující. Murkin to posuzuje podle čísel na brzdě a já podle toho, jak jede můj Fároš, který jak psal Assassin, rozhodně není moc sériový RSV4 na cestě bude daleko lepší a příjemnější než Faryk, si myslím, protože jede pěkně od spoda. Můj Fároš třeba do 9 tisíc "moc nejede", ale pak je to celkem raketka A ten zvuk a vzhled RSV je prostě nádherný. Náš pohled je hlavně okruhový, kde se bohužel RSV až tak moc nechytá. Není to žádný propadák, ale taky nic, co by Tě posadilo na zadek. Já jsem jezdil se sériovým převodem, takže kdyby se trošku zpřevodovala, zase to bude o něčem jiném.
Kdybych měl jezdit jen na cestě a sem tam okruh, bral bych RSV. Fároš, i když funguje skvěle, stojí na každém druhém rohu , ale zas za tu cenu...hmmmm...těžké dilema...
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R
3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
pylot>GRASSEL> Urcite ti to tam skace vic? Nerikej ze uplne nova RSV4 jede min nez K2...
Určitě
já na tom nejel ale říkám že to tam skáče pomalejc. A to že je něco novější neznamená že to je výkonější a lehčí
verybusy>Moc jich není,každopádně tohle je jediná zmrzlina,která mě opravdu láká.Mrňavá,hezká,silná,báječně ovladatelná a nabízí daleko víc,než já můžu brát,už v sérii.
..měl jsem půjčenou /limited Akrap/....na sportovní jízdu na normalní silnici bezvadné a výborné!
Okruh nemohu hodnotit!..chce to trochu zvyku,jiný jizdní styl,ale po pár km vše o.k.!
Brzdy a podvozek "skvělé"!A výkon dostatečný!Není tam ten "kopanec",ale i tak to jede bez chyby!.."image" nadstandartní pro holky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>Mě se RSV4 taky líbí fakt hodně jako jedno z mála novejch ale Murkin má asi pravdu. Když se kouknu na tohle video a čas 1:45 kde za to tahá tak to mě to teda skáče na tachu o dost víc a to mi tacho podměřuje díky profilu 195/65
hele to prece nemyslis vazne
ono to RSV4 fakt moc na motor nejede....ale oproti BMW S1000RR!!! ....oproti ostatnim seriovkam 2010 tzn.- Faros, GSXR, R1 jede min. srovnatelne...teda dle vsech testu v UK co sem cetl, sam sem nejel ani na jedny....tak moc pochybuju ze 8 let stary GSXR je v cemkoliv lepsi
jinak nesrovnavat s tou Koldovou raketou, to ma do serioveho farose dost daleko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV4R
GRASSEL>Určitě
já na tom nejel ale říkám že to tam skáče pomalejc. A to že je něco novější neznamená že to je výkonější a lehčí
Tyjo to bych skoro rekl ze po tech letech by to uz nejakej krok dopredu udelat mohlo. Je pravda ze kdyz se parkrat podivam na ty videa tak na tom gixeru to proste skace rychlejc... Kolem tech 230 - 250 je to vazne znat.
A stejne nejlepsi litr je prej GSXR 750!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R | Takheshi_Haka | 3 | 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90 |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R | sasos69 | 81 | 7.4.2019 v 08:45 psenap |
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... | MotoBuldocek | 3 | 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek |
Pátý ročník RSV srazu [1 ... 116, 117] Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory... | MirecekRSV | 3509 | 20.5.2018 v 15:48 hudec |