globalmoto_kveten





Téma: Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10
2.9.2010 v 07:48
Pro příští rok plánuji něco udělat se sebou,-12-15kg,posilovna,bazén,fitko,míň žrát,omezit vychlažené dvanáctky a podobné nesmysly a taky pak provést něco biku.
V hrubých rysech výfukový systém s naladěním,upravit-nastavit podvozek a možná přepáčko.Nejsem rozhodnut ještě pro žádný konkrétní výrobek.Primárně mi nejde o výkon,ale o snížení hmotnosti.
Cílem je zlepšení o 4 vteřiny,tedy pod vysněnou hranici 2:20 v Brně.
Co by zde místní závodníci doporučovali?-tipy a triky,díky.


Naposledy editováno 07.09.2010 19:30:14

1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 10:47 | Nahoru | #121
jo ty Rkovy kola z aprilie jsou na to ze jsou to produkcni kola opravdu hodne lehky, asi nej co se v serii na moto dava, jinak jde spis o design a exklusivitu....

ono i ztech "zavodnich" maji pak smysl taky jen horciky a karbony urcene jen pro zavody, ruzny PVM apod s homologaci jsou vetsinou tak max o pul kila, kilo lehci...

ciste Alu kola za rozumnou cenu co usetri naky kilo jsou Carozzerie...

no ale je to tak jako se vsim, bud pro spicku kde uz se leti casy na hrane toho co dokaze technika, nebo pro fetisisty co maj tyhle dily radi...

BTW Durbahn prodava pekny karbonovy kotouce od Braketech, na pernovo KTM 676g jeden kotouc, za 2200E taky docela pekna uspora na rotujicich hmotach :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 12:25 | Nahoru | #122
Perňa_81> Vim zes mi rekl neco ke stope v prvni prave a Schwontzu za to dik... Ale nemam rad kdyz me predem nekdo odsuzuje ze to nedam.... Pripad Padre ten dokonce napise ze nevim o cem mluvim.... No jasny jsou to 4s ale ber zes mel cca 4motorky a jezdis odjakziva.... Ja si vicemene pred trema rokama delal teprv papiry na motorku a do ty doby nevedel ani jak se radi kvalty... Minulej rok jsem zacal opatrne na okruhu nekde na 2:30ti a letos predcasne zkoncil (v polovine prazdnin cca)pro poruchu motoru.... Proto uz alespon opravuju masinu dokud mam zapal pro vec na pristi sezonu a lamina do noveho laku pac z toho uz byl za letosek hezky polepenej salat...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 12:49 | Nahoru | #123
Burdez> A proč se musíš věčně s někým srovnávat? Zvedá ti to ego, evidentně! Já neřekl ani píp, že to nedáš a že jsi snad špatný jezdec, co to pořád meleš!!! ..nechtěj, abych si myslel, že nejsi dostatečně chápavý.. Zatím je většina těch, co nechápou tebe..
Šlo o způsob, jakým to tady servíruješ, že jsi vlastně Valentino, když nemáš nic najeto a k tomu horší motorku, než je sériová a jedeš takovou pilu na ní. Tak jsem tě chtěl jen varovat před přehnaným sebevědomím, nic víc Cos jako čekal? Že se k tobě začnou všichni modlit?? ...nevím, že bych se nad někoho povyšoval, ikdyž jsem třeba o 5s rychlejší, ale ty to děláš klukům, co jsou stejně rychlí jako ty.. A zároveň jsem se nikdy nesetkal, že by mě někdo rychlejší šel "vysvětlovat", jakej jsem mrd_l a že bych se na to měl vykašlat.. Každej to dělá, jak nejlíp umí a vzájemnej respekt je na místě... Nikdo jinej s tím tady nemá problém, kromě tebe!

Neber to jako narážky, jen ti chci dobře poradit. Raději víc jezdi, přemýšlej nad tím, věnuj se motorce a míň kolem sebe kopej a nerozdávej tak sebevědomí prohlášení. Prospěješ tím sobě i okolí. Víc ti na to říkat nebudu..

A to že se rok od roku zrychluje, je logický! A co byl kdysi na úrovni MČR bájnej čas (kolem 2:11 - borci na ZXR 750, na který bysme my nejeli ani 2:25 s těma pneu co tam měli), tak je dnes šedej průměr. Ale neznamená, že to nebyli skvělí jezdci. Jen prostě jeli v jiné době za jiných podmínek a ty, ikdyž zajedeš těch svých 2:10 nebudeš stejně nic lepšího, než oni.. To tím chci říct..je rozdíl jet 2:12 v roce 1996 a 2:10 v roce 2011. Motorky a pneu jsou úplně jinde..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 12:54 | Nahoru | #124
assassin> Kotouče jsou libovka

Ale nesouhlasím s tebou ...právěže ačkoliv se ty kola z RSVR tvářej hodně lehce, pravda je jinde - jsou poměrně těžký, težší než sériový z R1 2008 a to cca o 400g přední a 800g zadní!!! Oproti Marchesini na KTM je to ještě větší rozdíl. Taky mě to překvapilo..nemile
Ale Aprilia ještě děla ty samé, ale magneziové.. Dávali je na ty ještě dražší verze (už nevím jaké RSVR SP?? nebo Tuono R ...).

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 13:13 | Nahoru | #125

Perňa_81>assassin> Kotouče jsou libovka

Ale nesouhlasím s tebou ...právěže ačkoliv se ty kola z RSVR tvářej hodně lehce, pravda je jinde - jsou poměrně těžký, težší než sériový z R1 2008 a to cca o 400g přední a 800g zadní!!! Oproti Marchesini na KTM je to ještě větší rozdíl. Taky mě to překvapilo..nemile
Ale Aprilia ještě děla ty samé, ale magneziové.. Dávali je na ty ještě dražší verze (už nevím jaké RSVR SP?? nebo Tuono R ...).



jo tak to je ono ja myslim ty co zminujes v poslednim odstavci, mel je na RSV Qbic.... z V-2.cz , sem chodi taky, myslel jsem ze je rec o nich, takovy ty klasicky "modry" apod co jsou na faktorkach jsou fakt tezky jako cokoliv jineho...

jo ty kotouce prej brzdi i na vode, sice jsou na ne jiny desky, ale ne jiny brzdice, udajne zivotnost minimalne stejna jako u ocelovych... proste ze to nejsou klasicky racing uhlikace, tohle by melo fungovat i na vode... jinak na durbahn.de se da najit v shopu dost inspirace, ten typek stavi jedny z nejlehcich motorek a podle me docela umi, asi jeden z mala co umi na moto komplet zadratovat motec jednotky vcetne TC a vsech ficur...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 13:23 | Nahoru | #126
Perňa_81> Hey co furt resis puvodne jsem napsal ze serie da 2:05 a ja chci zajet 2:10... Nevim jestli se vyzivas v tomto nafukovani cele veci nebo co... Ale musim rict ze te to asi hodne sebralo kdyz tomu venujes takove clanky o svem volnem case.... Jak by to nebylo jedno jakym zpusobem ja si to tady serviruji nakonec... Nelibi se ti tak na to nereaguj prece....... Nehlede ze vice jak polovinu veci nafukujes a ses absolutne mimo...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 14:34 | Nahoru | #127
Burdez>

Ty játro, z kterýho stromu si spad ??? 2:05 na sériový motorce by nezajel ani Rossi s vrtulí u prdele...
Nejlepší světoví Štokaři jeli letos Brno 2:04, ale ta motorka nemá se sérií taky moc společnýho a úpravy tam prostě jsou ať chceš nebo ne. Pelizon, kterej zajel těsně pod 2:03 jede na továrnim Štoku Aprilie, kterej ale za 370.000 nepořídíš. Mluvíme tady o milionech za tu motorku....
Čihák jel 2:04 na Superbiku s 210 koňema tak tady prosim tě nemel nesmysly, že to někdo zajede na motorce z kšeftu.

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 14:45 | Nahoru | #128


Uplně si představuju co bude za 2 roky..............

1.BURDEZ , 2.LORENZO , 3.ABRAHAM ..... pak třeba ROSSI

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 14:57 | Nahoru | #129

tomiK9>Burdez>

Ty játro, z kterýho stromu si spad ??? 2:05 na sériový motorce by nezajel ani Rossi s vrtulí u prdele...
Nejlepší světoví Štokaři jeli letos Brno 2:04, ale ta motorka nemá se sérií taky moc společnýho a úpravy tam prostě jsou ať chceš nebo ne. Pelizon, kterej zajel těsně pod 2:03 jede na továrnim Štoku Aprilie, kterej ale za 370.000 nepořídíš. Mluvíme tady o milionech za tu motorku....
Čihák jel 2:04 na Superbiku s 210 koňema tak tady prosim tě nemel nesmysly, že to někdo zajede na motorce z kšeftu.



...však se uvidí!..třeba se mu to povede!

Naposledy editováno 08.09.2010 15:06:31

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 15:26 | Nahoru | #130

tomiK9>Burdez>

Ty játro, z kterýho stromu si spad ??? 2:05 na sériový motorce by nezajel ani Rossi s vrtulí u prdele...
Nejlepší světoví Štokaři jeli letos Brno 2:04, ale ta motorka nemá se sérií taky moc společnýho a úpravy tam prostě jsou ať chceš nebo ne. Pelizon, kterej zajel těsně pod 2:03 jede na továrnim Štoku Aprilie, kterej ale za 370.000 nepořídíš. Mluvíme tady o milionech za tu motorku....
Čihák jel 2:04 na Superbiku s 210 koňema tak tady prosim tě nemel nesmysly, že to někdo zajede na motorce z kšeftu.



Superbike letos jely Brno 1:58 a maji taky okolo 210-215 koni..... Mladin s upravenou K9 americke serie AMA zajel kolo jen o tri sekundy pomalejc jak na sve upravene K9... Popisuje jak seriova K9 oproti te jeho neni zase takovej rozdil kdyz je jen o 3 vteriny pomalejsi se divi a zasl.... Da li superbike 1:58 Brno jezdec svetove extratridy tak 2:05 nebude mit problem...

1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 15:58 | Nahoru | #131
2:05 jezděj v Brně 125ccm v moto gp tak to jste pěkný žabaři z litrama

Naposledy editováno 08.09.2010 15:59:42

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 16:14 | Nahoru | #132
tigerbou> rekord je 2:07 a v závodě fousatej 2:08 od Cecchinella, moto2 jezděj 2:04

Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 16:50 | Nahoru | #133
Ty woe tady jsou KOLTY proklatě nízko

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 16:59 | Nahoru | #134

Perňa_81>GRASSEL> ..tenhle test mě snad brzy čeká, páč jsem si jako druhý kola pořídil z Aprilie RSV R a nechal je překopat na RC8. A proč zrovna z Aprilie? Protože vypadaly dost podobně těm Marchesini na KTM.. Jenže jsem zjistil, že jsou (přestože z verze R) o hodně těžší, než ty kovaný Marchesini a vlastně i v porovnání s kolama z R1. Zase ale vypadaj "masitěji" a takový míň křehký. Můj názor je, že to poznat půjde.. Hlavně při překlápění v rychlejších úsecích (v Mostě za vracákem, atd.).. Asi i na brzdách to bude "jiný" a trochu víc tlačit dopředu. No uvidíme, sám jsem zvědavej.

Jo jináč, ty "fando", pumpu mám doma a kdykoliv ti ji v obálce pošlu ..mrkneš na ni, zkusíš opravit a pak dej vědět, jak to pomohlo. Tak mi dej do PM adresu, hej..



Tak to je super, jsem hodně zvědavej jakej to bude rozdíl u RSV4 je verze R obyčejná která má těžší, to koťátko factory co má tady závodář Padre je má lehký tak mu je nenápadně vyměň a fertig Dřív to bylo tak že RSV byla obyč a RSV-R byla vymazlenější

No tak super ty "Pepo" hned ti pošlu teda adresu k nám do Azerbajdžánu co jsem tak koukal a zkoumal tak by snad to "koleno" mělo jít přehodit a jestli ne tak tam dám kus zahnutýho brčka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 17:03 | Nahoru | #135
.Padre.> tak kdybys potřeboval tu rezervu obout do pořádnejch rejsing gum tak řekni, máme na firmě spoustu protektorů
Už si s tím aspoň prásknul?! To je prostě zločin tohle dát na okruh na válení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 17:08 | Nahoru | #136
assassin> Aha, já myslel že třeba ta YAMAHA R1 SP byla za tu cenu narvaná nějakejma hodně lehkýma kolama. Ale máš asi pravdu že by to nebylo bezpečný v provozu když jsou tak křehký. Ale ty karbonovky jsou fakt nářez kola

já jsem fakt zvědavej co řekne Perňa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 17:38 | Nahoru | #137
GRASSEL> Super Aspoň vím na koho se obrátit s gumama Já jsem na to ani originální kapoty neměl, takže koupena byla přímo na okruh Bohužel už jsem se vyválel a to rovnou 2x. Jednou na Pannonii, kdy jsem měl moc velký náklon, ale byl jsem v zatáčce pomalý. Jen jsem se klouznul, ale přejel mi to motorku borec, kterého jsem předjel o zatáčku dřív-no nebyl moc rád, to fakt ne, protože se kvůli mě taky vyválel.. Tak jsme to opravili, jáí přijel do Mostu a potřeboval jsem to vyzkoušet, ale pršelo. Tak jsem dal mokré, zrychloval a zrychloval až jsem v retardéru dostal highsidera a letěl jsem jak holub.. Motorka ok, já KO.. Teď jsem ji komplet opravil včetně kapot. Resume-na vodu už nejdu a na suchu si dávám většího majzla Ale na tom okruhu je to stejně většinou dost na hraně
A žádná výměna kol s Perňou nebude Ne že bych mu to nepřál nebo bych mu nefandil, ale mi se ta lehká kola líbí

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 18:18 | Nahoru | #138

Burdez>Perňa_81> Hey co furt resis puvodne jsem napsal ze serie da 2:05 a ja chci zajet 2:10... Nevim jestli se vyzivas v tomto nafukovani cele veci nebo co... Ale musim rict ze te to asi hodne sebralo kdyz tomu venujes takove clanky o svem volnem case....



...ale už! ...kušuj darebáku!

Jak by to nebylo jedno jakym zpusobem ja si to tady serviruji nakonec... Nelibi se ti tak na to nereaguj prece....... Nehlede ze vice jak polovinu veci nafukujes a ses absolutne mimo...



Klíííd, mladej, to bude dobrýý. Já už to neudělám

Naposledy editováno 08.09.2010 18:19:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 18:23 | Nahoru | #139

GRASSEL>assassin> Aha, já myslel že třeba ta YAMAHA R1 SP byla za tu cenu narvaná nějakejma hodně lehkýma kolama. Ale máš asi pravdu že by to nebylo bezpečný v provozu když jsou tak křehký. Ale ty karbonovky jsou fakt nářez kola

já jsem fakt zvědavej co řekne Perňa



Ale ďáble, já mám kola z tý starší RSV-R (modrý), takže jsou kovaný, ale bohužel ne ty magnesiový ...tedy celkem něco vážej, víc než se tvářej..

Snad ta pumpa půjde nějak opravit - dobrej nástrojař to musí vymyslet jako prd ..ale to už ti opravdu nebude nikdo stačit!

A kdy uděláme ty sprinty 4V vs 2V? ..BMW je zakázáno!

Naposledy editováno 08.09.2010 18:34:25

1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 18:33 | Nahoru | #140
Pro Burdeze a ostatní onanisty (včetně mě):

Jak vlastně definujeme sériovou motorku, kde je ta hranice úprav?? Vždyť už jen blbá výměna gum ji posune zcela úplně jinam.. A co potom páčky Titax, PP, ACCOSSATO nebo jiný.. Přepákování, lamináty, ...
Co je to ta série??

Podle mě vyhovuje sérii následující - povolené úpravy/záměny:

- pneumatiky
- brzdové hadice
- brzdové desky a kapalina
- převod (kolečko/rozeta) + řetěz
- jiná řidítka
- jiné páčky a rukojeti
- plexi a laminátový kapoty
- karbon kam se jen podívám
- přepákování + stupačky
- jiný olej v pérování nebo jiný zadní tlumič
- výfuk nebo výfukový komplet + přímý filtr + naladění přes nějakou jednotku

Toť vše. To jsou vhodný a doporučený úpravy, nikoli nezbytný (hlavně ten vejfuk a ladění, ale když už to má bejt racing bajk, tak aspoň ať to pěkně zní). Quickshifter bych bral už jako úpravu mimo tyhle "pravidla".. No ikdyž Báwo ho má v sérii a převodovka tam je fakt mazlivá

Naposledy editováno 08.09.2010 18:35:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 18:56 | Nahoru | #141

Burdez>Perňa_81> Hey co furt resis puvodne jsem napsal ze serie da 2:05 a ja chci zajet 2:10... Nevim jestli se vyzivas v tomto nafukovani cele veci nebo co... Ale musim rict ze te to asi hodne sebralo kdyz tomu venujes takove clanky o svem volnem case.... Jak by to nebylo jedno jakym zpusobem ja si to tady serviruji nakonec... Nelibi se ti tak na to nereaguj prece....... Nehlede ze vice jak polovinu veci nafukujes a ses absolutne mimo...



každej jě nějakej,ale ty si "vůl" kdyby si měl pocit,že tě chci urazit,tak tam máš uvozovky každej má cíle bud malé a nebo velké-holt jseš ta druhá skupina-proč ne budiž ti přáno
ale musíš uznat jednu věc a to je ta zásadní klucí co ti do toho s prominutím chtěj kecat už něco zajeli a zajížděj a už mají jasno o co jde a kolik námahy to stojí,aby si ten čas zajel-ty si dal 4 vteřiny dolů(to nemůžeš vyvrátit-máš 2.14 chceš 2.10) za cca 2-3 měsíce co nejzedíš jen proto,že máš pocit že za poslední tři roky nebyl dostatečný prostor ukázat tvůj talent z důvodu X-Y co si tady uvedl ok ukaž nám ho-překvap nás,ale nekasej se tady,že něco jednou bude. I čas co tady uvadíš 2.14 XX je dobrý beru tě jako jezdce co něco zajede ale neberu tě jako člověka co má soudnost-pač na 2.10 je potřeba něco jiného něž prořízlá huba jako máš ty tím nemyslím věci jako tady probíráš ty znám hodně lidí co jezdí kurva dobře na čase cca 2.13 2.14 stabilně a best 2.12-2-11 a dolů to jde tak pomalu,že nám tady dřív zasereš forum než to dáš nicméně jsem jen mrdal co občas někde pomůže a snaží se na okruhu občas svézt,ale VÍM co obnáší čas,který uvádíš a klucí co ti do toho chtěj kecat to vědí taky,tak občas sedni na prdel a nech si pár věcí vysvětlit jinak nic proti tobě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 19:19 | Nahoru | #142
LukyCat: Jeeeezis hele ja uz na tebe nemam silu cenim si ze mas takovy starosti ale Perna mi stacil.... Napis do jinyho vlakna treba Jak upravit Thundercat boze...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 19:24 | Nahoru | #143
Perňa_81> Tak paky Titax snad nemaji na nic vliv... Ja beru za seriovku:Seriovej podvozek, seriovy komplet vejfuck, zadny Comandery rychlopaly kontroly trakce proste cokoli co nebo pomuze zvednout vykon nebo zlepsuje trakci na vokruhu....

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 19:32 | Nahoru | #144
Perňa_81> Hele já mám pocit, že Aprilka na sériový motorky nikdy nedávala magnéziový kola. Ty modrý nebo zlatý O.Z. byly myslím vždy kovaný hliník. Ani nevím, jestli má nějaký magneziový kolo vzhledem k vlastnostem materiálu (stárnutí, křehkost) homologaci pro silniční provoz. Každopádně mezi stejnými koly, které se liší materiálem (alu vs. magnezium) je hmotnostní (i cenový) rozdíl víc než markantní. Když jsem poprvé zvednul holý magneziový předek, tak jsem se s ním málem praštil do držky.....

1 reakcí na tento příspěvek Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 19:38 | Nahoru | #145
jezisi,to je ultra magor

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 20:00 | Nahoru | #146

Perňa_81>Burdez> A proč se musíš věčně s někým srovnávat? Zvedá ti to ego, evidentně! Já neřekl ani píp, že to nedáš a že jsi snad špatný jezdec, co to pořád meleš!!! ..nechtěj, abych si myslel, že nejsi dostatečně chápavý.. Zatím je většina těch, co nechápou tebe..
Šlo o způsob, jakým to tady servíruješ, že jsi vlastně Valentino, když nemáš nic najeto a k tomu horší motorku, než je sériová a jedeš takovou pilu na ní. Tak jsem tě chtěl jen varovat před přehnaným sebevědomím, nic víc Cos jako čekal? Že se k tobě začnou všichni modlit?? ...nevím, že bych se nad někoho povyšoval, ikdyž jsem třeba o 5s rychlejší, ale ty to děláš klukům, co jsou stejně rychlí jako ty.. A zároveň jsem se nikdy nesetkal, že by mě někdo rychlejší šel "vysvětlovat", jakej jsem mrd_l a že bych se na to měl vykašlat.. Každej to dělá, jak nejlíp umí a vzájemnej respekt je na místě... Nikdo jinej s tím tady nemá problém, kromě tebe!

Neber to jako narážky, jen ti chci dobře poradit. Raději víc jezdi, přemýšlej nad tím, věnuj se motorce a míň kolem sebe kopej a nerozdávej tak sebevědomí prohlášení. Prospěješ tím sobě i okolí. Víc ti na to říkat nebudu..

A to že se rok od roku zrychluje, je logický! A co byl kdysi na úrovni MČR bájnej čas (kolem 2:11 - borci na ZXR 750, na který bysme my nejeli ani 2:25 s těma pneu co tam měli), tak je dnes šedej průměr. Ale neznamená, že to nebyli skvělí jezdci. Jen prostě jeli v jiné době za jiných podmínek a ty, ikdyž zajedeš těch svých 2:10 nebudeš stejně nic lepšího, než oni.. To tím chci říct..je rozdíl jet 2:12 v roce 1996 a 2:10 v roce 2011. Motorky a pneu jsou úplně jinde..


Neřekl bych to líp

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 20:07 | Nahoru | #147
.Padre.> Nojo, mohl bych zavést nějaký protektory na motorky

A neomlátil si jí rám nebo kyvku nebo takový věci žejo Je to jedna z mála nových motorek která mě fakt táhne ale kterou jsem neměl možnost vyzkoušet ale zvuk má šukézní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 20:07 | Nahoru | #148
MartinR1> To jako já??

(reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 20:12 | Nahoru | #149
radi5>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plány na zimu pro K9 a Burdezových 2:10

8.9.2010 v 20:14 | Nahoru | #150

Perňa_81>Ale ďáble, já mám kola z tý starší RSV-R (modrý), takže jsou kovaný, ale bohužel ne ty magnesiový ...tedy celkem něco vážej, víc než se tvářej..

Snad ta pumpa půjde nějak opravit - dobrej nástrojař to musí vymyslet jako prd ..ale to už ti opravdu nebude nikdo stačit!

A kdy uděláme ty sprinty 4V vs 2V? ..BMW je zakázáno!



No já jsem to musel číst dvakrát a říkal jsem si že já, ty i assassin mluvíme každej o něčem jiným ale docela koukám že z toho erka jsou těžký taky jsem slyšel že jsou jedny z nejlehčích...........
Ty Perňo nekoupil si je v Holešovicích náhodou?!

Říkáš dobrej nástrojář?! No tak to já na to mrknu a kdyžtak to dostane za úkol pan ASSASSIN bude mi dělat prosklený víko spojky tak mu tam hodím ještě pumpu

Ty vole to je fakt ale tak já ty brzdy odpojím úplně, sundám třmeny čímž ušetřím váhu a Brembo pumpu budu vozit v podsedláku abych machroval

No příští rok to mám v plánu, někde se spíchnout na letišti s motorkama, pokecat a ukázat jak to komu jede nemuselo by to bejt špatný
Ale ještě to promyslím jelikož si myslím že hustší by to bylo za plnýho provozu
BMW je povoleno ale vemu sebou tu kámošovo pekelnou K6 z AMA a po jízdě si vyměním spodky

Naposledy editováno 08.09.2010 20:17:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist