globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pneu 180ka versus pneu 190ka
 
22.8.2010 v 08:18
Jaké jsou vaše zkušenosti na litrovém supersportu. Osobně mám ducati 999 a řeším co koupit. Bude to ale asi stejné i na jiných sportech. Jaké máte zkušenosti pro a proti.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

23.8.2010 v 14:51 | Nahoru | #61

Stev>verybusy> ještě je otázka jestli jsme se bavili o starejch jednosměsovejch Diablo Corsa co jsem jezdil, nebo vícesměsi Corsa III, na ty už jsem tolik kladnejch ohlasů neslyšel



Já měl tuším ty trojky,ale úplně jistej si nejsem.

(reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

23.8.2010 v 14:52 | Nahoru | #62
verybusy> tak to jo Právě že u III myslím neslyším poprvý že klouzaly na mokru a celkově se asi moc nevyvedly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

23.8.2010 v 16:17 | Nahoru | #63

verybusy>Já už nesoudím,už jsem se párkrát spletl.Třeba má 37,5kg a při starším DOTu,kdo ví,ta guma dokáže pekelně ztvrdnout.


Ale tak snad když nasadím starej škrpál a bez zatížení zadní gumy tělem gasuju jak vzteklej, tak netvrdím že je guma na hovno, ne?

Pneu 180ka versus pneu 190ka

23.8.2010 v 20:39 | Nahoru | #64
Na 5,5 palcovej ráfek 180tka na 6 ráfek 190tka. Teda podle TP. Pár mašin má na 6 ráfku 200/50 (zx-12r, b-king..) Jinak pak se dost šibuje s výškou pneu. Já dávám 190/55 na 6 ráfek. Jinak v závodech se dávají i 200/55 na 6 ráfek a na 5,5 ráfek 190/55 ale to myslím dávají jen dunlopáři (D211, gp racer ..) nebo ještě jiný značky to už nevím. Samozřejmě jsou pak i vyšší slicky 195/65 apod. Možností máš hodně. Ale pokud jezdíš okresky a nezavodíš na ních tak bych dal co je v Tp.

(reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

24.8.2010 v 06:06 | Nahoru | #65

Bludevil>Ale tak snad když nasadím starej škrpál a bez zatížení zadní gumy tělem gasuju jak vzteklej, tak netvrdím že je guma na hovno, ne?



To už zacházíš moc do hloubky,ženská logika funguje většinou zcela jinak.

1 reakcí na tento příspěvek Pneu 180ka versus pneu 190ka

24.8.2010 v 06:35 | Nahoru | #66
Kucí, nechte ji, já na její příspěvky kašlu. Snaží se být zajímavá a tak se plete do věcí, kterým nerozumí. Takové příspěvky vůbec neberu v potaz. Trochu mě mrzí v co se poslední dobou ty féra změnila a kdo vše do toho přispívá i když o tom ví kulový.

(reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

24.8.2010 v 09:51 | Nahoru | #67

Fášek>A najde se nějaký majitel Pirelli Diablo Corsa Roso (ale opravdový majitel) a sdělí nám jaké s nimi má zkušenosti a dojezd. Je mi jasné, že jich moc zničených ještě nebude kvůli tomu, že se začaly prodávat letos na jaře



Ja jel jen Diablo Corsa III a rekl bych vyborne gumy, dosly nove, nechal jsem je nazout a po 15 km slidery po zemi, zadny srani :)
Diablo Rosso Corsa jsem tudiz jako nastupce doporucil kamaradovi a peje na ne chvalu, vyborne drzi, zahrivaji se rychle a ten pocit sucha a bezpeci a pevneho rizeni ( ne jak kdybych mel vpredu houbu jako na Pilot Power 2CT ).
Jinak jezdim Supercorsy SC1 a SC2, vydrz sady cca 3 - 4 tis km, 2 autodromy v Moste a jezdit na nich budu dal, i kdyz jsem chtel koupit prave Rosso Corsa, ale po nedelnim vylete jsem si to zase rozmyslel.

1 reakcí na tento příspěvek Pneu 180ka versus pneu 190ka

24.8.2010 v 12:16 | Nahoru | #68
Tak s Corsama III jezdím druhou sezónu. Koleno se na nich dá dát v klidu i se spolujezdcem. Na okruhu až na stupačku a okruh jsem jel taky s kamarádkou za zády za deště a Corsa III držela jak přibitá, stupačky, bota i kolena obroušený perfektně a to na okruhu začínám. Takže nevím, ale za mě Corsa III Jestliže někdo říká, že jsou to zmetky, tak musí být sakra znalec, protože Corsa III máme i na CBR600F Sport a jdou do náklonu, že i kapoty jsou poškrávané. Takže to možná bude víc o tom, jak kdo jezdí, ne na čem jezdí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

24.8.2010 v 13:35 | Nahoru | #69

Fášek>Kucí, nechte ji, já na její příspěvky kašlu. Snaží se být zajímavá a tak se plete do věcí, kterým nerozumí. Takové příspěvky vůbec neberu v potaz. Trochu mě mrzí v co se poslední dobou ty féra změnila a kdo vše do toho přispívá i když o tom ví kulový.

pirelli diablo corsa mám jednosměsovky úplně ty první.Jistě hovno tomu rozumím to možná jo jen tady říkám svůj názor a od toho je to forum.Ajo já vlastně zapoměla že vy chlapi všecko umíte a všecko znáte neberu v potaz to že mi je 18let a motorkám se věnuju 5let což je sakra málo abych o tom všechno věděla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

24.8.2010 v 13:45 | Nahoru | #70
HondaCBR600RR> Ne jen jsme dostatečně sebekritický na to, abychom přiznali že i s výrazně větší praxí než máš ty hovno v provozu poznáme jak co drží, když to není fakt škrpál
Holt asi nemáme ten cit a grif

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

24.8.2010 v 13:57 | Nahoru | #71

Bludevil>HondaCBR600RR> Ne jen jsme dostatečně sebekritický na to, abychom přiznali že i s výrazně větší praxí než máš ty hovno v provozu poznáme jak co drží, když to není fakt škrpál
Holt asi nemáme ten cit a grif

tak snad dokážu poznat rozdíl mezi dobrou pneu a špatnou nebo jsem natolik blbá?že bych po 10tisíci km nepoznala zda mi pneu sedí nebo ne

(reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

25.8.2010 v 02:06 | Nahoru | #72

HondaCBR600RR>tak snad dokážu poznat rozdíl mezi dobrou pneu a špatnou nebo jsem natolik blbá?že bych po 10tisíci km nepoznala zda mi pneu sedí nebo ne


Ahojda. Netuším sice jak často přezouváš a kolik už jsi spotřebovala pneumatik, nicméně já za sebe můžu říct jedno. Pokrok nezastavíš a mezi BT56 nazutou na mé Hayabuse z výroby a BT021 je naprosto propastný rozdíl. BT56 je koncepčně deset let stará pneumatika a je to sakra znát. Před pár dny jsem přezouval vzadu na svou třetí pneumatiku, BT023 a musím přiznat, že oproti BT021 jsem zatím nepostřehl výraznější rozdíl. Samozřejmě je velmi znát přesednutí z hodně ojeté na novou pneumatiku, nicméně co se týče jízdních vlastností jak si je pamatuju, tady žádnou citelnou změnu nevnímám. Ze své zkušenosti vím, že nejvýraznější rozdíl je po přezutí předku, ten by ale ještě nějakou tu porci kilometrů vydržet měl, mám na něm zatím teprve 9000 km. Za sebe tedy můžu říct, normální člověk při běžném ježdění dokáže poznat starou nebo špatnou gumu od dobré, ale na nějaké profesionální srovnání to fakt není. Každý má jiný styl jízdy a tudíž mu vyhovují jiné pneumatiky. Svou roli hrají i finance.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

25.8.2010 v 09:43 | Nahoru | #73

HondaCBR600RR>pirelli diablo corsa mám jednosměsovky úplně ty první.Jistě hovno tomu rozumím to možná jo jen tady říkám svůj názor a od toho je to forum.Ajo já vlastně zapoměla že vy chlapi všecko umíte a všecko znáte neberu v potaz to že mi je 18let a motorkám se věnuju 5let což je sakra málo abych o tom všechno věděla



Vis problem asi ani tak neni v tom, jestli je ti 18nact, nebo jestli mas nebo nemas svuj nazor. Ale v tom, jak radikalne napises bez nejakeho naznaku duvodu ze corsy nebrat protoze jsou to mrdky, i kdyz ty evidentne pises o gumach pirelli diablo corsa ktery jsou mnoho let pryc z vyroby a uz se snad ani nedaj koupit, a borec tu pise ze si chce koupit pirelli diablo rosso corsa, kteryzto jsou novinka letosni sezony.

Tezko by nekdo neco namital proti prispevku: "Me pirelli zklamali, jezdila jsem pirelli diablo corsa a nejezdilo se mi na nich dobre protoze XXXX" novy micheliny "typ XXXX" co mam ted jsou daleko lepsi a citim se na nich lip.

Pneu 180ka versus pneu 190ka

25.8.2010 v 10:00 | Nahoru | #74
já zkoušel 190ku na RR600 na okruhu a měl jsem z ní lepší pocit než ze 180ky,samozřejmě stejná značka Dunlop Qualifier. Ikdyž jsem určitě rychleji nejel, v originálním setupu motorky 190ka skoro nejde sjet na kraj což dává jistotu jak v náklonech, tak na výjezdech. Nicméně nejezdím zas tak často abych poznal rozdíl v ovladatelnosti apod....

(reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

25.8.2010 v 10:21 | Nahoru | #75

Roubi_R1>Tak s Corsama III jezdím druhou sezónu. Koleno se na nich dá dát v klidu i se spolujezdcem. Na okruhu až na stupačku a okruh jsem jel taky s kamarádkou za zády za deště a Corsa III držela jak přibitá, stupačky, bota i kolena obroušený perfektně a to na okruhu začínám. Takže nevím, ale za mě Corsa III Jestliže někdo říká, že jsou to zmetky, tak musí být sakra znalec, protože Corsa III máme i na CBR600F Sport a jdou do náklonu, že i kapoty jsou poškrávané. Takže to možná bude víc o tom, jak kdo jezdí, ne na čem jezdí.


tak tohle čtu nejradši. hih kolena, boty, stupačky, kapoty a nevím co všechno se dá po zemi tahat. koleno dá kde kde kdo skoro všude, když si najde ten správnej posez. napiš za kolik jezdíš brno a za kolik most. nebo odkaz na výsledky. třeba z volnejch. i ty se někdy měří. no a pak jsou pochybnosti rozptýlené. jinak jsou to jen kecy. krom toho úplně jinak se chová ta samá guma na okruhu a jinak na silnici.

Pneu 180ka versus pneu 190ka

25.8.2010 v 10:25 | Nahoru | #76
zapomněl jsem. Hlavní rozdíl je jestli je to 190/50 nebo 190/55. o tom to je. 180tka je vhodnější na slabší moto kvůli váze. aby nebyly zbytečný debaty, vím že jsou i větší rozměry (190/65) a podobně. ale o tom není na 600ccm řeč. to je pak teprve mazec.

Naposledy editováno 25.08.2010 10:25:43

1 reakcí na tento příspěvek Pneu 180ka versus pneu 190ka

25.8.2010 v 12:37 | Nahoru | #77
DOTAZ NA ADMINA, jak je možné, že ve foru to píše, že reakcí na toto téma je 60 (a stále se číslo snižuje) a oproti tomu v MENU Moje diskuze je číslo 76????????

(reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

25.8.2010 v 13:08 | Nahoru | #78

Fášek>DOTAZ NA ADMINA, jak je možné, že ve foru to píše, že reakcí na toto téma je 60 (a stále se číslo snižuje) a oproti tomu v MENU Moje diskuze je číslo 76????????



to spis napis adminovi PMko, pochybuju ze si to tady precte
btw, ja tu vidim ve vlakne normalne 77 (ted muj bude 78) prispevku..

(reakce na) Pneu 180ka versus pneu 190ka

25.8.2010 v 14:08 | Nahoru | #79

Ozzy_>i kdyz ty evidentne pises o gumach pirelli diablo corsa ktery jsou mnoho let pryc z vyroby a uz se snad ani nedaj koupit.



vím o Diablo Corsách DOT 08 takže tak starý nejsou, navíc gumy jsou to opravdu dobrý a na mokru držej, to vím naprosto jistě. Ono ale to chování ovlivňuje víc faktorů, asi zbytečný řešit.

Pneu 180ka versus pneu 190ka

25.8.2010 v 15:26 | Nahoru | #80
Na tvůj 6" ráfek je skvělá 190/55! Moc příjemný rozměr (u Dunlopu se dokonce dává 200/55 a na šestky 190/55). Změň si pak jen lehce převod (zkrátit a doporučuju cca -1z vpředu).
180 galusku tam nedávej, není důvod..
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist