Zatim a hodně šťastnejch Km.
1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
Začíná mi připadat, že mi z nějakého důvodu nerozumíte. Budu hledat chybu jako vždy u sebe a pokusím se naposled o vyjádření své myšlenky.
Jsou pneu tvrdší, které vydrží více km. Ty jsou podle mého vhodné na delší cestování.
Jsou pneu měkčí, které sice nevydrží tolik km, ale zase více drží.
A je na každém, aby si zvolil to, co mu nejvíc vyhovuje. A o této volbě píšu od začátku.
Proto jsem napsal, že délka dojezdu není jediný směrodatný faktor, podle kterého je vždy nejlepší vybírat pneu.
A to je to na co jsem chtel upozornit. O nic vic fakt nejde, to neni ze s tebou nesouhlasim pane :) To je jen ze mam nerad generalizovani ze to "nejzavodnejsi, nejlepivejsi" je nejlepsi.
Ano, je ... na zavody. Do provozu te muze daleko vic podrzet turisticka guma, protoze bude drzet i po vyjezdu z mesta vychladla. Stejny jak race desky ... jasny po zahrati brzdi jak prase. Ale vychladly ve meste nezabrzdej. A tak se da pokracovat.
A jeste jednou, to jsem nenapsal jako nesouhlas s tebou, spis jako vlastni uvahu na tema "nejlepsi je to nejlepivejsi, a ja si za to rad priplatim".
Danxx>Ozzy: Proč trapná FZ6? Hele každej na něčem jezdí a jde jen o to, aby z toho měl sám radost. Já rozhodně nerozlišuju motorkáře podle výkonu jeho motorky! Pneu máš sjetý pěkně. Je vidět, že jsi je ohřál
Tim jsem chtel jen rict, ze s timhle stadem tezko urvu na vyjezdu i turistickou gumu, zatimco nekdo s 12stovkou a 150 konma muze urvat i supercorsu, jinak nic.
1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
Pokud Ti vyhovují, zkus tu z6
1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
Angel teď pujde na předek, tak doufam ze bude držet, ale zkušenost nemam..
A na ty PR2 je všude samá chvála, ale cenové budou asi taky z dražších, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
mám "jen" 54kW na 750ccm, jezdím tak, abych splynul s provozem, žádné závodění, kolínka atd, tak k čemu pak superextralepivou gumu, která mě "vždy podrží"? najezdím za rok něco kolem těch 15000km i po Evropě, většinou naloženej a ve dvou a řešit otázku, jestli mi bude jedna sada pneumatik stačit na 4000km výletu nehodlám.
nikdy jsem neměl krizovku, ve které by hrála roli špatná pneu a to ani v případě, kdy jsem z úsporných důvodů dozadu obul pneu značky Maxiss asi za 1100kč.
michelinka z prvomontáže na mé moto vydržela kolem 14tkm, D220 taky 14tkm (naprostá spokojenost) a ta maxisska měla o něco horší jízdní vlastnosti, 13tkm sice zvládla, ale už bych ji asi neobul. Roadsmartka má zatím asi 10tkm, je lehce za půlkou životnosti a naprostá spokojenost.
určitě podle měřítek moc z vás nejsu motorkář, nebo jezdím jak posranej, mám naprosto sériovou tuctovku, která není skoro slyšet, ale mě je to fuk. jezdím s tím a tak, abych z toho měl JÁ radost a nepotřebuju nikomu nic dokazovat. Já se zase usmívám nad tím, jak spousta motorkářů řeší laďáky, zvuk, sportovní filtry, powercommandery, ukazatele zařazené rychlosti a vyhází za to nesmyslnou spoustu peněz
je to jen otázkou priotit každého z nás...
Naposledy editováno 19.08.2010 12:38:58
1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
Jack82>VeFeRák: tak asi Guzzi ničí gumy víc, je fakt že je to 1150cc a 100Nm, ale dal jsem se Z6 int. extraload /mašina má natankovaná skoro 250kg/ na zadku 6000 a vypadala že dá bezpečně tak ještě 2-3 max. Sjela se uprostřed taky, ale dost ji dojebala dovolená ve Francii, hodně dálnic. Pak šla motka z domu i se Z6. Jinak držela slušně, na vodě taky dobrý, ale s M3, kterou jsem tam měl předtim se to srovnat nedalo, ta sedla guzzi jak prdel na hrnec a vydržela 6000, předek 7000. Slyšel jsem že Z6 na 4-válcích vydrží fakt hodně, 2-válce jí podle mě servou rychlejc
Tak Vefro taky není řaďák a zrovna baletka, takže by normálně vydržela asi víc, nicméně věřím tomu, že 2V bude odcházet guma rychleji...hodně jsem nad poměrem cena/výdrž přemýšlel a kvůli dálnicím, jízdám ve dvou a mokru mi ta Z6 Int. vyšla nejlépe...Ještě jsem přemýšlel nad Avonem Utra 2 Stormem, mohl bych ji mít za slušnou cenu, ale čekám, až ji někdo otestuje na vodě, myslím, hodně vody a delší cesta...
1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
Máš můj obdiv - přiznávám se, že já se vody bojím
Zatáčky mám moc rád, ty si vychutnávám, ale jak začnou kapky, tak rychle zvadnu
Měl bych s tím něco udělat
Dva hrnce + Ozzy :
honza.kr : Ano přesně to jsem napsal i já! Každý máme svůj svět. Víš jaká by to byla nuda, kdybychom byli všichni stejní?
A abych taky něčím přispěl a případně rozpoutal další ohnivou diskusi
http://www.levne-mot...ka/testy---moto-pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití
1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
novej slick 1600km
záleží na stylu jízdy, kolegaček na gsxr1000 k5 najede tak 8 tis na zadku a jezdíD208
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití
Tak to tu motku musí tlačit nééé to přece není možný,tomu musí dávat na prdel i Simsoni Já měl D 208 po 4tis.na značkách,ale je fakt,že V2 žere gumu i po odstavení plynu a to mě moc baví Holt v životě je vždycky něco za něco
kury72>záleží na stylu jízdy, kolegaček na gsxr1000 k5 najede tak 8 tis na zadku a jezdíD208
Tak to tu motku musí tlačit nééé to přece není možný,tomu musí dávat na prdel i Simsoni Já měl D 208 po 4tis.na značkách, [/quote]
Přesně tak. Já měl 208-čku na fazerovi jako origo gumu a zdní šla po 4-ech tis do věčných lovišť.
v tezkym desti cca 80
v mokru podle okolnosti a nalady(odvahy)
na suchu cca do 200 pomerne ostry akcelerace, proste abych se svezl, cesty mezi cilovymi body 2 lidi a cca 200l bagáže...na vahu radeji nemyslim
Naposledy editováno 20.08.2010 02:06:18
kury72>záleží na stylu jízdy, kolegaček na gsxr1000 k5 najede tak 8 tis na zadku a jezdíD208
Tak to tu motku musí tlačit nééé to přece není možný,tomu musí dávat na prdel i Simsoni Já měl D 208 po 4tis.na značkách,ale je fakt,že V2 žere gumu i po odstavení plynu a to mě moc baví Holt v životě je vždycky něco za něco [/quote]
mno v žvotě ta motorka nešla si myslím přes 8tis otaček , jinak třeba ja dvou směsovky nemam moc rad při úprudkým rozjezdu nebo výjezdu se mi nejednou stalo že při návratu z náklonu kolo prohráblo ale na turistiku je to fajn...jen v životě bych nekoupil asi kontoše ,ale asi jen můj názor
jo a zadek přezouvat je balada, předek ten mě nebaví měnit 2ks za sezonu
Naposledy editováno 20.08.2010 06:20:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití
2 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 14 | 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73 |