paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Guma na dlouhé užití
16.8.2010 v 10:35
Vzdar lidi, lámu hlavu až to křupe co nazout na Inu 750 GSX, zkoušel jsem různé levné gumy, protože peněz je furt málo, ale nakonec jsem zjistil, že mi vše sleze do 5000,-Km a asi to nemá cenu. Trpíme na zadek....nemůže te mi někdo doporučit gumu co mě vydrží aspoň 10000,-Km. Neba mě to přezouvat každej druhej měsíc. Cena tak do 4000,-Kč a nejlépe vlastní zkušenost. Díky moc.

Zatim a hodně šťastnejch Km.

Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 10:12 | Nahoru | #61
Jo a ještě mě napadl jeden fakt, na měkčí pneu se dřív objeví placka což je pak v zatáčkách taky na škodu :)

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 10:22 | Nahoru | #62
Ozzy: Proč trapná FZ6? Hele každej na něčem jezdí a jde jen o to, aby z toho měl sám radost. Já rozhodně nerozlišuju motorkáře podle výkonu jeho motorky! Pneu máš sjetý pěkně. Je vidět, že jsi je ohřál

Začíná mi připadat, že mi z nějakého důvodu nerozumíte. Budu hledat chybu jako vždy u sebe a pokusím se naposled o vyjádření své myšlenky.
Jsou pneu tvrdší, které vydrží více km. Ty jsou podle mého vhodné na delší cestování.
Jsou pneu měkčí, které sice nevydrží tolik km, ale zase více drží.
A je na každém, aby si zvolil to, co mu nejvíc vyhovuje. A o této volbě píšu od začátku.
Proto jsem napsal, že délka dojezdu není jediný směrodatný faktor, podle kterého je vždy nejlepší vybírat pneu.

Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 10:39 | Nahoru | #63
Ja ted dojizdim svoje diablo strady, mam nanich nejakejch 8000 a myslim ze tak v 10000 je budu sundavat. Premejslim porad nad dalsi gumou. Rikam si ze chci aby to drzelo a abych se nemusel niceho bat a tak premejslim nad sportsmartama ale pak si na druhou stranu rikam ze na nich tech 10000 uz urcite nedam a navic nestojej nejmin. Blby dilema. Ted jsem na tom tak ze strady mi vlastne nikdy nijak zvlast nepodjely krome chvile kdy byly vazne studeny a ja se do nich oprel, takze proc bych mel kupovat sportovnejsi gumy kdyz tyhle mi vlastne stacej. Myslim ze spousta lidi to takhle ma. V patek jedu na okruh do Vysokyho Mejta tak uvidime jestli se moje rozhodnuti zmeni nebo jestli strady ukazou ze stacej i na tohle.

Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 10:42 | Nahoru | #64
Danxx> jo, s tímhle souhlas
Každý dle moto a stylu jízdy, na to se nedá říct ani popel

Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 10:45 | Nahoru | #65
Danxx: ja s tebou nejsem v rozporu ! :) To si me spatne vykladas. Jsou kluci co mekky gumy vazne potrebuji a to jak jezdi absolutne nechapu. Ale kdyz vidim jak je nekomu komu na zadku chybi 3 cisla do kraje razeno ze na sportovni masinu si muze dat jedine supercorsy protoze ty podrzej, klepu si na celo. Nebo kdyz nekdo rika jak je ta guma skvela, protoze mu drzela az na hranu. Jezisku to neni parametr gumy, to zvladne kazda guma co si clovek ted muze koupit. Otazka je jak moc stal na ty hrane na brzdach a jak moc valil z apexu venpod plnym. Ja dam celej most plnej jen na cilovce ... jinak z kazdy zatacky plynula akcelerace od malinko otevranyho plynu. Do zatacky skladam masinu jen na hodne lehkejch brzdach. Borci jen pomalu odbrzdujou az do apexu, a tesne za nim lamou masinu do roviny a serou tam plnej, zvlast na sestkach. TY potrebujou lepifky, ty by uz turisticka guma nemusela udrzet.

A to je to na co jsem chtel upozornit. O nic vic fakt nejde, to neni ze s tebou nesouhlasim pane :) To je jen ze mam nerad generalizovani ze to "nejzavodnejsi, nejlepivejsi" je nejlepsi.

Ano, je ... na zavody. Do provozu te muze daleko vic podrzet turisticka guma, protoze bude drzet i po vyjezdu z mesta vychladla. Stejny jak race desky ... jasny po zahrati brzdi jak prase. Ale vychladly ve meste nezabrzdej. A tak se da pokracovat.

A jeste jednou, to jsem nenapsal jako nesouhlas s tebou, spis jako vlastni uvahu na tema "nejlepsi je to nejlepivejsi, a ja si za to rad priplatim".

(reakce na) Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 10:47 | Nahoru | #66

Danxx>Ozzy: Proč trapná FZ6? Hele každej na něčem jezdí a jde jen o to, aby z toho měl sám radost. Já rozhodně nerozlišuju motorkáře podle výkonu jeho motorky! Pneu máš sjetý pěkně. Je vidět, že jsi je ohřál



Tim jsem chtel jen rict, ze s timhle stadem tezko urvu na vyjezdu i turistickou gumu, zatimco nekdo s 12stovkou a 150 konma muze urvat i supercorsu, jinak nic.

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 10:50 | Nahoru | #67
Pylot> stradu jsme taky jezdil, je to hodne podobné té z6, ale vydržela o cca 1tis.km méně a na výjezdech mi přišlo ze driftovala o fous vic..
Pokud Ti vyhovují, zkus tu z6

(reakce na) Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 11:02 | Nahoru | #68
dva_hrnce> Z6 je vyrazne drazsi nez strada. To uz bych radsi znova koupil tu stradu protoze to proste vyjde porovnani s najezdem levneji. Ale chtel bych ted zase zkusit neco jinyho. Treba ty PR2, mozna roadsmarty a nebo nejakou novinku treba Angel ST.

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 11:10 | Nahoru | #69
O kolik je dražší? Mě vycházel rozdíl cca 300kč, což je na nájezdu o 1000km víc neznátelný a cenový rozdíl se tím maže..
Angel teď pujde na předek, tak doufam ze bude držet, ale zkušenost nemam..
A na ty PR2 je všude samá chvála, ale cenové budou asi taky z dražších, ne?

(reakce na) Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 11:41 | Nahoru | #70
dva_hrnce> Ja jsem u hamleta nasel rozdil 600,- na zadnim a 500,- na prednim a 1100,- uz je docela znat. 300,- je mezi angel ST a Z6 a precijenom Angel ST je novejsi konstrukce a meli by bejt zase malicko lepsi. To by byly zajimavejsi spis Z8 a ty maj jenom s profilem 70 na predni gume a ja potrebuju 60. I kdyz je to prkotina tak ale kdyz uz tak at to je vsechno v cajku. Mno uvidime. Jeste mam par mesicu cas a to se treba dostupnost tech gum taky zmeni.

Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 12:03 | Nahoru | #71
asi kdybych jezdil plynule tak najedu víc. je fakt že jsem zvyklej brzdit hluboko do náklonu hned v apexu už jí zase nakládám. Tenhle "zvyk" jsem si vytvořil s Versysem 650, když jsem potřeboval na Dubé stíhat litry Přední guma mi většinou odejde stejně rychle jako zadek a mám citelný plošky. Zadní guma mi dost často klouzne i když řadím dolů vždy s meziplynem. Na tu suchou spojku s velmi krátkým záběrem jsem si u BMW ještě nezvykl. Guzzi měla taky suchou hydrauliku a ta byla měkkoučká jak samet. Na BMW to zabírá snad na milimetru

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 12:35 | Nahoru | #72
Já preferuju to, aby mi guma s rozumnýma vlastnostma vydržela co nejdéle. minimálně těch 15000km. ideálně na jaře obout nové pneu a odjezdit na nich celou sezónu.
mám "jen" 54kW na 750ccm, jezdím tak, abych splynul s provozem, žádné závodění, kolínka atd, tak k čemu pak superextralepivou gumu, která mě "vždy podrží"? najezdím za rok něco kolem těch 15000km i po Evropě, většinou naloženej a ve dvou a řešit otázku, jestli mi bude jedna sada pneumatik stačit na 4000km výletu nehodlám.

nikdy jsem neměl krizovku, ve které by hrála roli špatná pneu a to ani v případě, kdy jsem z úsporných důvodů dozadu obul pneu značky Maxiss asi za 1100kč.

michelinka z prvomontáže na mé moto vydržela kolem 14tkm, D220 taky 14tkm (naprostá spokojenost) a ta maxisska měla o něco horší jízdní vlastnosti, 13tkm sice zvládla, ale už bych ji asi neobul. Roadsmartka má zatím asi 10tkm, je lehce za půlkou životnosti a naprostá spokojenost.

určitě podle měřítek moc z vás nejsu motorkář, nebo jezdím jak posranej, mám naprosto sériovou tuctovku, která není skoro slyšet, ale mě je to fuk. jezdím s tím a tak, abych z toho měl JÁ radost a nepotřebuju nikomu nic dokazovat. Já se zase usmívám nad tím, jak spousta motorkářů řeší laďáky, zvuk, sportovní filtry, powercommandery, ukazatele zařazené rychlosti a vyhází za to nesmyslnou spoustu peněz

je to jen otázkou priotit každého z nás...

Naposledy editováno 19.08.2010 12:38:58

Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 12:46 | Nahoru | #73
Tak já zapěju ódu na Z6 a Z6 Int., jezdím je na Vefru, hodně ve dvou, hodně po dálnici, zatáček se nebojím a deště už vůbec ne, jezdím, i v -6°C, když svítí sluníčko....za všech podmínek je na Z6 Int. spolehnutí a to při nájezdu kolem 13 500km, jeden předek jsem zkoušel na výdrž a po 17 000km mě to přestalo bavit, páč jsem měl jet na povču a nechtěl jsem riskovat- nicméně tak dva by ještě dal. Výhoda Z6 je, že ani při lítání po dálnicích na ní nedělá výrazné plošky, přičemž si myslím, že by se na ní nechalo dát i koleno (pokud tohle někdo bere jako důkaz přilnavosti)

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 13:02 | Nahoru | #74
VeFeRák: tak asi Guzzi ničí gumy víc, je fakt že je to 1150cc a 100Nm, ale dal jsem se Z6 int. extraload /mašina má natankovaná skoro 250kg/ na zadku 6000 a vypadala že dá bezpečně tak ještě 2-3 max. Sjela se uprostřed taky, ale dost ji dojebala dovolená ve Francii, hodně dálnic. Pak šla motka z domu i se Z6. Jinak držela slušně, na vodě taky dobrý, ale s M3, kterou jsem tam měl předtim se to srovnat nedalo, ta sedla guzzi jak prdel na hrnec a vydržela 6000, předek 7000. Slyšel jsem že Z6 na 4-válcích vydrží fakt hodně, 2-válce jí podle mě servou rychlejc

(reakce na) Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 13:11 | Nahoru | #75
honza.kr> Libi se mi jak ses stihnul obout do ostatnich preventivne nez se oni obujou do tebe.

(reakce na) Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 13:28 | Nahoru | #76

Jack82>VeFeRák: tak asi Guzzi ničí gumy víc, je fakt že je to 1150cc a 100Nm, ale dal jsem se Z6 int. extraload /mašina má natankovaná skoro 250kg/ na zadku 6000 a vypadala že dá bezpečně tak ještě 2-3 max. Sjela se uprostřed taky, ale dost ji dojebala dovolená ve Francii, hodně dálnic. Pak šla motka z domu i se Z6. Jinak držela slušně, na vodě taky dobrý, ale s M3, kterou jsem tam měl předtim se to srovnat nedalo, ta sedla guzzi jak prdel na hrnec a vydržela 6000, předek 7000. Slyšel jsem že Z6 na 4-válcích vydrží fakt hodně, 2-válce jí podle mě servou rychlejc



Tak Vefro taky není řaďák a zrovna baletka, takže by normálně vydržela asi víc, nicméně věřím tomu, že 2V bude odcházet guma rychleji...hodně jsem nad poměrem cena/výdrž přemýšlel a kvůli dálnicím, jízdám ve dvou a mokru mi ta Z6 Int. vyšla nejlépe...Ještě jsem přemýšlel nad Avonem Utra 2 Stormem, mohl bych ji mít za slušnou cenu, ale čekám, až ji někdo otestuje na vodě, myslím, hodně vody a delší cesta...

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 14:40 | Nahoru | #77
VeFeRák : Tak já zapěju ódu na Z6 a Z6 Int., jezdím je na Vefru, hodně ve dvou, hodně po dálnici, zatáček se nebojím a deště už vůbec ne...

Máš můj obdiv - přiznávám se, že já se vody bojím
Zatáčky mám moc rád, ty si vychutnávám, ale jak začnou kapky, tak rychle zvadnu
Měl bych s tím něco udělat

Dva hrnce + Ozzy :

honza.kr : Ano přesně to jsem napsal i já! Každý máme svůj svět. Víš jaká by to byla nuda, kdybychom byli všichni stejní?

A abych taky něčím přispěl a případně rozpoutal další ohnivou diskusi
http://www.levne-mot...ka/testy---moto-pneu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 15:45 | Nahoru | #78
Danxx> 700km v chcaváku z Chorvatska a po dálnici 140-160 mimo 120, ve dvou a s kuframa, chvíli opatrně, než si to oťukám a pak dobrý....

1 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 21:21 | Nahoru | #79
mě ještě guma nevyfržela víc jak 3700km Dunlop qualifier (D208) (D211)michelin pilot sport,
novej slick 1600km

záleží na stylu jízdy, kolegaček na gsxr1000 k5 najede tak 8 tis na zadku a jezdíD208

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 21:41 | Nahoru | #80
záleží na stylu jízdy, kolegaček na gsxr1000 k5 najede tak 8 tis na zadku a jezdíD208 [/quote]
Tak to tu motku musí tlačit nééé to přece není možný,tomu musí dávat na prdel i Simsoni Já měl D 208 po 4tis.na značkách,ale je fakt,že V2 žere gumu i po odstavení plynu a to mě moc baví Holt v životě je vždycky něco za něco

(reakce na) Guma na dlouhé užití

19.8.2010 v 23:59 | Nahoru | #81

kury72>záleží na stylu jízdy, kolegaček na gsxr1000 k5 najede tak 8 tis na zadku a jezdíD208


Tak to tu motku musí tlačit nééé to přece není možný,tomu musí dávat na prdel i Simsoni Já měl D 208 po 4tis.na značkách, [/quote]
Přesně tak. Já měl 208-čku na fazerovi jako origo gumu a zdní šla po 4-ech tis do věčných lovišť.

Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 02:00 | Nahoru | #82
Tááák jsem na dovoleny v rakousku, dnes jsem menil svou BT 023 za novou. mam najeto asi 8tis. Posledni 2 dny 550km (ve dvou bez bagaze, jen s kufrikem, ale byl tam mimo jine i GG)..dostal jsem se stavu 1mm nad merkou na obvodu do stavu merka na obvodu zmizela obvod se potrhal (neni videt platno ale je to otazka par km.. jo a pro rejpaly, stranovy merky jsou v haji...jsou videt, ale nejni nad nima matros.... Continerntalka (bohuzel uz nemam v pameti presny typ, sla do kytek po cca 5-6tis)....jestli nekdo na tyhle motce ma zadni gumu 10tis, tak bud jezdi velkej klidek, nebo tam ma loukotě...

v tezkym desti cca 80
v mokru podle okolnosti a nalady(odvahy)
na suchu cca do 200 pomerne ostry akcelerace, proste abych se svezl, cesty mezi cilovymi body 2 lidi a cca 200l bagáže...na vahu radeji nemyslim


Naposledy editováno 20.08.2010 02:06:18

(reakce na) Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 06:14 | Nahoru | #83

kury72>záleží na stylu jízdy, kolegaček na gsxr1000 k5 najede tak 8 tis na zadku a jezdíD208


Tak to tu motku musí tlačit nééé to přece není možný,tomu musí dávat na prdel i Simsoni Já měl D 208 po 4tis.na značkách,ale je fakt,že V2 žere gumu i po odstavení plynu a to mě moc baví Holt v životě je vždycky něco za něco [/quote]
mno v žvotě ta motorka nešla si myslím přes 8tis otaček , jinak třeba ja dvou směsovky nemam moc rad při úprudkým rozjezdu nebo výjezdu se mi nejednou stalo že při návratu z náklonu kolo prohráblo ale na turistiku je to fajn...jen v životě bych nekoupil asi kontoše ,ale asi jen můj názor

jo a zadek přezouvat je balada, předek ten mě nebaví měnit 2ks za sezonu

Naposledy editováno 20.08.2010 06:20:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 08:10 | Nahoru | #84
VeFeRák> Jo táák rovně, to se taky nebojím. I když moc se mi nelíbilo, když mi ve 200 na vodě prokluzovala guma... vydržel jsem to chvíli a pak jsem ubral ale v zatáčkách mám problém. Na suchu se náklonu nebojím, ale jak je mokro... zaklapnu a jedu jak kdyby byl led

2 reakcí na tento příspěvek Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 08:56 | Nahoru | #85
VTR 1000, PR2 ted dojizdim, 15000 km. cca 0.5mm nad znacku.

(reakce na) Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 10:36 | Nahoru | #86
Danxx> no jo, na tu dálnici ale nějak musíš dojet ....fakt s tím není problém, ani na těch jejich klouzavejch silnicích....

Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 10:50 | Nahoru | #87
petrvtr_new: tak to je mazec, 15tkm na PR2 na litru V2! Asi budou fakt dobry.. Az sjedu Qualifier, tak je asi nasaju. Jinak Q1 drzi prekvapive dobre, je to zvejkacka. Ale boky mizej po 50km v zatackach pred ocima. Mam na nem 600km a uz vidim ubytek. 4.9. jedu tyden Gardu a okoli /'par' passo k tomu/, tak snad ten napor vydrzi

(reakce na) Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 10:57 | Nahoru | #88
petrvtr_new> super, další možnost, paradoxně jsou i o něco levnější než Z6Int, ještě teda Avon Ultra 2 Storm....

Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 11:03 | Nahoru | #89
FishX3: dobře ty. Pekne jste nabaleny. Ja mel v planu GG uz dvakrat, ale nikdy se mi kvuli pocasi nezadarilo. Jinak velmi doporucuju Timmelsjoch/Passo Rombo, 15é zpáteční, celá cesta ze Soldenu (AUT) na Merano (It) je masakr a pak Landeck (AUT)-St.Moritz (švajc) po silnici 27 a 28, to je naprosto uchvatnejch 140km podel reky Inn a zeleznice. Ze St.Moritz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guma na dlouhé užití

20.8.2010 v 11:08 | Nahoru | #90
petrvtr_new> upřímně řečeno chtěl bych vidět kombinaci VTR, 15000km na pneu a styl jízdy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 Wetra 2 5.5.2024 v 16:59 petr.machy
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 Pepansuzuki 27 13.4.2024 v 18:00 krokoš
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 Krejcak73 17 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... jincom 16 16.1.2024 v 10:39 hansdorf
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 Krejcak73 14 15.1.2024 v 14:45 Krejcak73


TOPlist